Skoči na vsebino

Mazda6 Sportcombi 2.2 MZR-CD 163 TE Plus


jures

Priporočeno sporočilo

http://www.avtomobilizem.com/modules/articles/?art_id=2619

 

Mazda6 Sportcombi 2.2 MZR-CD 163 TE Plus

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam so res bedni, poglejte kaj so pod minus napisali ker niso na?li ni? drugega. :hohoho::hohoho:

 

- ni tipal za pomo? pri parkiranju

- preglednost nazaj

 

Debili, to serijsko skoraj pri nobenemu avtu ni, in itak da jih dokupi? za te male pare in s tem je ?e drugi minus brezpredmeten.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz se ne bi navadil...vsakic, ko bi se peljal po luknjastih cestah srbije, bi se spomnil na to

 

je pa se en plus pri novi 6-ki in to je minimalna kolicina hrupa...neverjetno koliko razlike med staro pa novo...

se mi zdi da je zdaj pri 180km/h isto kot prej pri 140km/h

 

aha se en minus: slabsi polozaj sedenja (ki je bil pa prisoten od faceliftane stare naprej)...sicer mi ni jasno zakaj so to spremenili, polozaj sedenja mi je pa izjemno pomemben (sploh glede na to, da delam po 1000km brez postanka)

 

ima pa zato moja 6-ka se en hud minus pri udobnosti in to je tista trda plastika pri oblogi vrat (pri stikalih za sipe), ker glih tam pride moj komolc in poleti, ko imam kratke rokave, prav neprijetno boli to

 

mogoce si moram dat uno zascito za komolce za rolerje :hohoho:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Preglednost nazaj pri marsikateremu avto ni bog ve kaj, npr. skoraj pri vsakemu sedanu, karavano pa tako ali tako, sploh ?e je bolj okrogel zadaj, tudi pri ?e prej?nji Mazdi 3, je preglednost nazaj bolj ?voh, tako da feeling pa ?pegli in nekako gre, je pa res da senzorji to re?ijo. Npr. tudi pri BMW3 ni preglednosti, Kia Pro Ceed enako tako da.... :) nekaj evrov in je zadeva re?ena :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz se ne bi navadil...vsakic, ko bi se peljal po luknjastih cestah srbije, bi se spomnil na to

 

je pa se en plus pri novi 6-ki in to je minimalna kolicina hrupa...neverjetno koliko razlike med staro pa novo...

se mi zdi da je zdaj pri 180km/h isto kot prej pri 140km/h

 

aha se en minus: slabsi polozaj sedenja (ki je bil pa prisoten od faceliftane stare naprej)...sicer mi ni jasno zakaj so to spremenili, polozaj sedenja mi je pa izjemno pomemben (sploh glede na to, da delam po 1000km brez postanka)

 

ima pa zato moja 6-ka se en hud minus pri udobnosti in to je tista trda plastika pri oblogi vrat (pri stikalih za sipe), ker glih tam pride moj komolc in poleti, ko imam kratke rokave, prav neprijetno boli to

 

mogoce si moram dat uno zascito za komolce za rolerje :hohoho:

 

Ti posodim CX-7?

Moja zena je v sedmem mesecu na jeprci rekla, jeeeessssttt bbboooommm rrrooodddiiilllaaa ustav....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene pa moti mehanizem voznikovega sede?a.Ko malo hitreje zapelje? v ovinek se sede? zmakne(?kljoc) in nato nazaj.Je morda ?e kdo opazil ta problem?

 

o ja... pr men se isto dogaja in ?akam na klic iz servisa, da bodo naro?ili nova vodila. So mi pa rekli, da je to osamljen problem ampak o?itno ni :angry:

 

Je pa to najbolj o?itno pri zavijanju v desno.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni tudi sedez poka v hudih ovinkih.

 

Jaz pa zaenkrat tega nisem opazil...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Veliko bolj konkreten in vsaj spodobne slike!!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Veliko bolj konkreten in vsaj spodobne slike!!

 

Bolj konkreten ,ker v ga je sama hvala .. ?

Slike pa valda da so bolj?e...so ja meli tanartalep?o barvo na testu.. :D

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • - "Dedi, kaj je to statistika, kaj je to povprečje?" - "Pa glej, vnukec, če seštejemo tvojega malega bratca, ki je star 2 leti, tebe, ki si star 4 leta in mene, ki jih štetjem 75, mi vsi skupaj jih štejemo 81 let. Naše povprečje je 27 let. Statistično gledano smo v najboljših letih za seks, v bistvu pa nobeden od nas ne zmore..."
    • Ja je treba😂 Za boljši začetek tedna
    • Tole:    Kar jaz uspem poslušati raznih intervjujev je tehnični pristop nekaj kar večini ne uspeva in mi je blizu, ker sem sam konstrukter in se dnevno ukvarjam s snovanjem izdelkov za svetovni trg. Nov pristop k snovanju avtomobilov, vesoljskih vozil, itd. Poglej te velike ala Ford, VW, spijo na tem kar so 30 do 50 let nazaj poštudirali, pa tudi če damo ves električni pogon na stran. Avto je še vse kaj drugega, kot samo pogonski sklop, malo si poglej pristop zasnove šasije, kaj jim naredi italijanska IDRA. Potem hitrost iteracij pri SpaceX-u, to lahko večina samo sanja. Prednost velikih je v večini samo, da jih težko premakneš zaradi mase ljudi, ki je zaposlena v njih - če je to prednost?. Poglej si VW in dieselgate afero, govorilo se je kaj vse bo, ampak je VW na žalost prevelik zaposlovalec v Nemčiji, da bi ga pustili počepniti. Če si kakšen manjši privošči takšno blamažo, se zgodba hitro konča. Lahko vidiš na raznih primerih podjetij, ki igrajo na tem tveganju na začetku. Če jih najdejo, je konec, če uspejo zrasti do prave velikosti, brez da jim kaj takšnega obesijo vmes, so izven nevarnosti. Kakor pa zgoraj piše je pa še druga plat zgodbe zadaj. Musk je pač izkušen podjetnik (lahko rečeš tudi nategun, če želiš), ki bo za svoje cilje naredil in rekel v nekem trenutku vse, da svoje sledilce porine v pravo smer. Saj ni samo on tak, že jaz sem jih en kup srečal na naši slovenski grudi. Tisti trenutek rečejo vse, da se ti približajo, ker v svojem vidnem polju imajo samo cilj, kakšne so vmes posledice jih pa malo briga. Ni prvi, takšnih je bilo v zgodovini že en kup. Seveda se jih danes spomnete samo po eni plati zgodbe. Drugi, ki pa malo zgodovino takšnih ljudi izbrskamo in beremo, pa vemo malo več. Ampak, ko na koncu črto potegneš je treba za hiter napredek požreti nekaj žrtev, kakršne koli so že.  
    • Obstaja seks brez ljubezni. Obstaja ljubezen brez seksa. In obstajam jaz brez obojega...
    • Skoraj vse so že iznašli: kavo brez kofeina, pivo brez alkohola, avto brez šoferja, …… Le vlade brez kretenov še ne...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.