Morpheus Napisano 23. marec, 2005 Prijavi Deli Napisano 23. marec, 2005 E mi smo kupili ravno Mazdo3 1.6 diesel, pa me zanima, kako jo voziti, da bo poraba ?im manj?a, pa da ne bo motor preve? obremenjen (pod obrati...). V bistvu je to na? prvi dizel, tako da smo za?etniki na tem podro?ju... Prodajalec je rekel, da tam do 3k obratov. Pol nam je pa en Golfa? szi TDijem rekel, da on vozi do 2200 obratov, ker se mu pol ?e turbina vpali... Sej to je pa druga stvar... Smo pozabili vpra?at, ?e ima tudi na?a Mazda turbino notri... Kaki nasvet? tnx Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
KAALman Napisano 23. marec, 2005 Prijavi Deli Napisano 23. marec, 2005 pri nove avtu je zdaj na za?etku dobro, da ga ne vozite pod polno obremenitvijo, vendar ga ne smete zanemariti, se pravi tam po 2-3 tiso? kilometrih je ?e lepo ?e se avto od ?asa do ?asa pelje skoraj na polno, da pa dose?e? nizko porabo, pa mora? voziti predvsem predvidljivo, se pravi, opazovati promet, brez sunkovitega pospe?evanja, ?imprej dose?i ?eljeno hitrost in jo potem dr?ati v najvi?ji prestavi, prestavljati pri 2000 vrtljajih je tudi eden od na?inov... seveda ima tudi va?a mazda turbino Citiraj LP KAALman Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
LabiGT Napisano 23. marec, 2005 Prijavi Deli Napisano 23. marec, 2005 Pol nam je pa en Golfa? szi TDijem rekel, da on vozi do 2200 obratov, ker se mu pol ?e turbina vpali... tnxjaooo.....taka izjava sam od ljudih ki vozijo golfe.... (jaz mam na mazdi stikalo na katerem pise "turbo" on/off) Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
YavarYe X6V6 Napisano 23. marec, 2005 Prijavi Deli Napisano 23. marec, 2005 Pol nam je pa en Golfa? szi TDijem rekel, da on vozi do 2200 obratov, ker se mu pol ?e turbina vpali... Zakaj si je pa pol kupil TDI-ja ?e smo uporablja DI ???? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars." Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Morpheus Napisano 23. marec, 2005 Avtor Prijavi Deli Napisano 23. marec, 2005 Zakaj si je pa pol kupil TDI-ja ?e smo uporablja DI ???? Zato, da lahko re?e, da ima golfa TDI, ?etudi unega T-ja nikoli ne uporablja... Ej pri kerih obratih pa naj bi se turbina pri Mazdi vklopila? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
LabiGT Napisano 23. marec, 2005 Prijavi Deli Napisano 23. marec, 2005 glej, napacno mnenje je da se turbo "vklaplja"....je pa res da cutis efekt pri cca. 1500rpm...mazda3 pa sploh je vredu ker ni izrazite turbo luknje...tko da sam gas (ko se ogreje, normalno ) Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
DonFilipo Napisano 23. marec, 2005 Prijavi Deli Napisano 23. marec, 2005 Turbina dela skoz ko dela motor, z to razliko da je pri niskem stevilu obratov ni cutiti niti slisati. turbina se vrti do 150.000 obratov in zato je vazno da ko se ustavis z avtom, da ga takoj NE UGASNES!!! pusti par minut da dela da se pristisk in temperatura olja pomirita. to ti je recept za dolgo zivljenje turbo motorjev. poleg tega so vsi danasnji dizli narejeni da se jih stiska in nikakor ne za niske obrate. najbolj mu pase avtocesta in obrati od 3000 na gor. minili so stari casi dizlov do 2000 obratov. preberi si navodila ker ti tam SIGURNO natancno pise o tem. A tistega konja z golfom pa ne poslusaj. rajs mu povej naj se pozanima kaj je kupu in kako zadeva dela -- "na 2200 mu se przge turbina" - pred tem pa spi Citiraj voli vas Don _______________________________ Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel ! Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 23. marec, 2005 Prijavi Deli Napisano 23. marec, 2005 Hehe sem se nasmejal na tisto z Golfom TDI Za take imajo pri VWju Golfe z oznako SDI, da ne bi pokvarili turbine zaradi redne uporabe ?e pa ho?e imet na "riti" oznako TDI pa ni problem - sname S in prlima T... Pri vpeljavanju avtomobila pazi predvsem na to, da ga ne vozi? predolgo pod istimi obrati - se pravi da vsaj prvih 1000km tempomat odpade. Tisto kar je DonFilipe povedal glede ohranjanja turbine oziroma "ohlajevanja" velja predvsem, ?e tera? avto po AC in se ustavi? na bencinski ali pa na soku. Isto velja pri dolgotrajni vo?nji v klanec, kjer avto in turbina dosegata vi?je obrate in seveda posledi?no tudi vi?je temperature na izpu?nem sistemu. Pri normalni vo?nji po mestu ali pa na relaciji brez priganjanja pa to ni ve?ji problem in se ni potrebno matrati z ve?minutnim "ohlajevanjem". Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Morpheus Napisano 23. marec, 2005 Avtor Prijavi Deli Napisano 23. marec, 2005 Ma ja sej ne more? primerjati Golfa in Mazde... Dva komplet razli?na avtomobila. Sem vozil enega in drugega... Pri Golfu se je ?e kako poznala tista "luknja", (okoli 2500 obratov), ko je naenkrat "eksplodiral" in te prilimal v sede?... Morda zato misli, da mi do takrat turbina "spi"... Ga moram napotiti na ta forum, da se bo kaj nau?il (in morda firmo avtov zamenjal... ) Kakor sem pa tu do sedaj videl, pa gre skoraj enako kot bencinar, samo za moje pojme za sedaj bolj ?ivahno (323F 1.5 se je zbudila tam pri 3,2k obratih, ta pa skozi pospe?uje...) :D No sej taki nasveti so uporabni in dobrodo?li (ne takoj izklju?it motorja po "priganjanju"). Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Mazda323 Napisano 23. marec, 2005 Prijavi Deli Napisano 23. marec, 2005 Haha, verjamem samo glej sedaj imaste dizla?a prej pa je bil le 1,5l motor brez turbine, in verjamem da je razlika ve? kot o?itna! Samo ?e se ne motim se 1,5 komaj zbudi nad 4000rpm, no tako je vsaj pri 1,4l! Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Morpheus Napisano 23. marec, 2005 Avtor Prijavi Deli Napisano 23. marec, 2005 Ja sej se je nekako zbudila pri 3,2, dobro vle?t pa ?ele res nad 4k obratov... Samo ali se samo meni zdi, da ?e presedla? iz "starej?ega" avta na novej?ega, se ti zdi, da nekako ne gre? tiste kilometre, ki jih vidi? na?tevcu? Pri prej?nji 323F sem pribli?no vedel, kdaj gremo 90, kdaj 50 na uro... Tle se mi zdi pa teh 90 nekam po?asi... :D Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Mazda323 Napisano 23. marec, 2005 Prijavi Deli Napisano 23. marec, 2005 To pa vse zaradi ve?je notranjosti in nasplo?no druga?ne notranjosti avtomobila in velikosti nasploh zaradi tega se ti zdi da gre? po?asneje kot pa v starej?i, tako vsaj jaz mislim! Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
LabiGT Napisano 23. marec, 2005 Prijavi Deli Napisano 23. marec, 2005 pa boljsi materiali, boljsa izolacija, itd itd Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
DonFilipo Napisano 24. marec, 2005 Prijavi Deli Napisano 24. marec, 2005 predvsem pa zaradi PODVOZJA (amorizerjev, geometrije in podobno...) no kar je boss povedal sm tudi jst tako mislu, da je treba avtu pustiti v praznem teku nekaj casa, po voznji na AC Citiraj voli vas Don _______________________________ Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel ! Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
KAALman Napisano 24. marec, 2005 Prijavi Deli Napisano 24. marec, 2005 tale nekaj ?asa je npr. vsaj 30 sec. in to je ravno toliko, da se lepo ustavi?, v miru odve?e?, mogo?e ?e pogleda? okrog po vozilu, ?e si kje kaj pustil, ugasne? lu?i, prestavi? v parkirno prestavo, mogo?e zategne? ro?no, in potem ugasne?. ni se te?ko navadit... jaz podobno delam pri bencinarju... Citiraj LP KAALman Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
torstorm Napisano 24. marec, 2005 Prijavi Deli Napisano 24. marec, 2005 jaz tudi podobno, posebej je pomembno ?e je turbo.Najbolj?e da si gor montira? turbo timer, pa ga lahko takoj ugasne? in ni bojazni za turbino. Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Morpheus Napisano 24. marec, 2005 Avtor Prijavi Deli Napisano 24. marec, 2005 turbo timer? :ne vem: Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
vuk Napisano 24. marec, 2005 Prijavi Deli Napisano 24. marec, 2005 Turbo timer...zadeva ki ti laufa ma?ino tako dolgo,da se turbina umiri, potem pa se avto samodejno ugasne;ma? dve mo?nosti nastavitve-ali dolo?i? ?a? ali pa timer sam iz re?ima vo?nje zra?una kolko ?asa mora avto laufat,da se umiri. Samo vozim turbodizla in mi verjami,da ne rabi? turbo timerja;dve pravili sta za upo?tevat-hladnega ne terat in vro?ega ne takoj uga?at-mora? dovolit turbini, da se umiri,ker ?e ugasne? avto se dotok olja oz. mazanje na le?aje turbine ustavi;fantje so ti pa ?e vse povedali. lp vuk Citiraj Dream as if you will live forever, live as if you will die today. Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.