Skoči na vsebino

Tankanje in velikost tanka


Boss

Priporočeno sporočilo

V glavnem na svoji Mazdi tankam nekako tako, da pustim ro?ko na avtomatsko dokler ne vr?e ven, po?akam ene pet sekund nato ?e s pritiskom do polovice polnim dokler mi ne vr?e ven. Takrat gre notri ?e cca 0,5 - 1 liter goriva.

 

No pri zadnjem tankanju pa sem imel ?as in ni bilo gu?ve na bencinski pa sem se malo igral s tisto ro?ko in po?asi dofilaval.

 

Glede na prvi odstavek mi je ro?ka obstala na 57,5l nato?ene nafte in to sem tudi vzel kot izra?un za porabo, ki je objavljena v drugi temi, kjer opisujem pove?anje porabe zaradi premalo napolnjenih gum.

 

No v glavnem lepo po?asi polnim tako, da imam konec ro?ke viden in ?akam, da se nivo goriva v cevi dvigne do pokrov?ka. In se dvigne ter nato po?asi spet ponikne nazaj v cev. Hmm, zanimivo. Ta postopek sem ponavljal ene 3-4minute dokler resni?no ni nivo goriva obstal na vrhu cevi.

 

Pogledam na ?tevec na pumpi in samo izbuljim o?i ?zmeden? ?tevec ka?e 63,14 litra. ?e zdajle nejeverno gledam na ra?un saj v ?ivljenju v ?estko nisem spravil ve? kot 60litrov.

 

To je toraj skoraj 6 litrov ali skoraj 100km ve? dometa.

 

Je pa zanimivo ?e nekaj in sicer, da je cagar za gorivo zdaj vsaj ?e dva milimetra vi?je od najvi?je ?rtice za polno in da BC ka?e natanko isti domet (cca 950km) kot takrat, ko tankam po principu iz prvega odstavka.

 

Pred ?asom smo se torej spra?evali od kod Mazdi, da navaja 64litrski tank. O?itno ta navedba popolnoma dr?i samo velik ?asa in potrpljenja mora? imet, da v praksi lahko to uporabi?. :hohoho:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

vedno tankam do takrat, ko prvi? ven vr?e... konec...

 

bezveze neki eksperimentirat...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz ponavadi takoj tankam,ko se pri?ge lu?ka rezerve.

In pol gre ponavadi noter 51-52 litrov nafte.

 

?e nekaj sem ugotovil na mojem kazalcu za gorivo.

Na zadnjem razdelku (zadnji ?etrtini)se rezerva pri?ge ?e na polovici le-tega in ne na zadnji ?rtici. ?zmeden?

In mi gori potem stalno-se ne u?iga in uga?a.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se bom ?e jaz vsral v tolo temo. Kot prvo Boss, se nisi pripeljal na pumpo samo z 8 deci goriva, kolikor ti manjka do 64 litrov. Kot drugo, mah.. bom kar tko napisal kot mislim. Kradejo. Jasno? In to na polno. Eni ve?, eni manj. Pa ?e je samo 2 litra na tank, je zadosti.

Dvomim, da obstaja pumpa, kjer dobi? liter za liter. Pred leti, ko sem imel Stila, ima avto deklariran 56 litrski tank. Ko sem na Petrolu nalil 61 litrov mi je dvignilo pokrov in sem popi*dil ter zahteval poslovodjo. Nanj sem se zdrl, da ne pla?am ve? kot 54 litrov ker nisem pri?el prazen in ?e misli vztrajat, da bom takoj poklical policijo in in?pekcijo, pa ?e do jutri traja. Bili so pametni ko sto hudi?ev ni so mi hiteli zatrjevati, da so tanki plasti?ni in raztegljivi, pa da je 56 l samo tank, pa da gre cca 5 litrov v cev itd... Nisem se pustil in poslovodja je po cca 45min pregovarjanja (avto je ostal na ?rpalnem mestu, gu?va na pumpi, firbci v ?tacuni) popustil in mi ra?unal 54 l.

 

Naslednji? sem pri?el zanala?? na isto pumpo s ?e bolj praznim tankom in sem nalil 53 litrov. Potem sem se nekaj razpi*deval po forumih in sem zasledil zgodbo tipa, ki si je na in?titutu za meroslovje nabavil certificirano posodo in veselo hodil od pumpe do pumpe. Bojda so bili rezultati katastrofalni. Pa je pri?el stric s kufrom mark iz Petrola in ga vpra?al kolk ho?e dedc met, da te raziskeve ne da v medije..... in pri tem je seveda ostalo. Vse od takrat me ima, da bi sko?il na tisti in?titut po kantico....... Morda pa tudi k meni pride stric iz Petrola....

 

A ?al, kakr?ne vesele ov?ice smo in kako lepo dan za dnem blejamo v ogradi in se pustimo vsem in vsakemu ki ima 5 min cajta nategovat, se mi zdi, da ?e tako katastrofalen rezultat nebi povzro?il ni? razen morda kakega forumskega nabijanja....

 

No ?e za na konec, baje so pumpe umerjene in kaj jaz vem kaj ?e vse... Ja seveda, my ass. A in?pektorja se pa ne da kupit al kaj? Dejte no, bo?i?ka ni, to sta ati in mami....

 

Aja da ?e dodam, po mojem ob?utku, dobim poln tank z najmanj litri na MOLU. Sledi OMV, najve? litrov je pa na Petrolu. Tankano vedno po postopku, da nafta ne izgine ve?. (ker ma? brihte ki trdijo, da se nafta bolj peni, zato je gre notr ve. Me ne zanima, liter je liter. Teko?ine in ne pene, da smo na jasnem)

 

Skratka, ?e en daily bleffff

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V glavnem na svoji Mazdi tankam nekako tako, da pustim ro?ko na avtomatsko dokler ne vr?e ven, po?akam ene pet sekund nato ?e s pritiskom do polovice polnim dokler mi ne vr?e ven. Takrat gre notri ?e cca 0,5 - 1 liter goriva.

 

No pri zadnjem tankanju pa sem imel ?as in ni bilo gu?ve na bencinski pa sem se malo igral s tisto ro?ko in po?asi dofilaval.

 

Glede na prvi odstavek mi je ro?ka obstala na 57,5l nato?ene nafte in to sem tudi vzel kot izra?un za porabo, ki je objavljena v drugi temi, kjer opisujem pove?anje porabe zaradi premalo napolnjenih gum.

 

No v glavnem lepo po?asi polnim tako, da imam konec ro?ke viden in ?akam, da se nivo goriva v cevi dvigne do pokrov?ka. In se dvigne ter nato po?asi spet ponikne nazaj v cev. Hmm, zanimivo. Ta postopek sem ponavljal ene 3-4minute dokler resni?no ni nivo goriva obstal na vrhu cevi.

 

Pogledam na ?tevec na pumpi in samo izbuljim o?i ?zmeden? ?tevec ka?e 63,14 litra. ?e zdajle nejeverno gledam na ra?un saj v ?ivljenju v ?estko nisem spravil ve? kot 60litrov.

 

To je toraj skoraj 6 litrov ali skoraj 100km ve? dometa.

 

Je pa zanimivo ?e nekaj in sicer, da je cagar za gorivo zdaj vsaj ?e dva milimetra vi?je od najvi?je ?rtice za polno in da BC ka?e natanko isti domet (cca 950km) kot takrat, ko tankam po principu iz prvega odstavka.

 

Pred ?asom smo se torej spra?evali od kod Mazdi, da navaja 64litrski tank. O?itno ta navedba popolnoma dr?i samo velik ?asa in potrpljenja mora? imet, da v praksi lahko to uporabi?. :hohoho:

 

V medvodah sem tankal ne olgo nazaj 64L v CX7 ki ima kao 60L tank.....seveda sem vprasal in odgovor. ravno prejsnji teden so jih umerjali.......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Brez razburjanja, sej lohka sami naredimo test. Gremo z 10 litrsko kantico na pumpo, natankamo to?no 10 litrov kot ka?e pumpa pol pa doma s kak?no kuhinjsko posodo, ki ima to?no liter ozna?eno (verjemte, da je to kar to?en liter) preverimo ali smo res dobili teh 10 litrov. Pol pa hodmo od pumpe do pumpe pa da vidmo kdo nas najbolj nateguje. Bi ?lo? :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja to je najbolj simpl test in ?e ?ist spodobni rezultati bodo pri?li (nekaj kapljic gor ali dol).

 

Druga?e pa jaz tankam vedno ?ele, ko je kazalec kak?na 2 mm pod zadnjo ?rtico (E) - to je kak?nih 70 km po tem, ko mi BC poka?e ?e 0 km. In potem vedno tankam polno, to je do roba, da ?e skoraj ven te?e, ?e kar nekaj litrov po prvi avtomatski ustavitvi ro?ke. Enkrat mi je ratalo nato?iti ?e 64,6 L (tank = 64), ponavadi je pa okoli 62 L. Kazal?ek je potem 2 mm nad polno (F).

 

Aja pa v katalogu CX-7 pi?e, da ima tank 69 L. :ne vem:

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sori za delni (plinski) oftopik! :blush:

 

Na razli?nih benzah ko tankamo LPG, pa to se tako razli?ne koli?ine notr tanka, da kar ni res. Npr. ko je tank ?ist prazen (zapiska ob izpraznjenju), pa gre lahko noter preko 43 (najve? 43,49L), medtem ko drugi? pa nabijemo noter zgolj 35L. V ?em je zdej trik? :blush:

 

Sem pa enkrat pri dobrih 43L raj?i kar ustavil, ker bi verjetno ?e ?lo, ampak mi nikakor ni bilo jasno, kam ga naj ?e fila, ?e je 100% kapacitete tega kestla natanko 44L, torej ve? kot tolko ne vem kaj naj bi ?lo! :whatever:?zmeden?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sori za delni (plinski) oftopik! :blush:

 

Na razli?nih benzah ko tankamo LPG, pa to se tako razli?ne koli?ine notr tanka, da kar ni res. Npr. ko je tank ?ist prazen (zapiska ob izpraznjenju), pa gre lahko noter preko 43 (najve? 43,49L), medtem ko drugi? pa nabijemo noter zgolj 35L. V ?em je zdej trik? :blush:

 

Sem pa enkrat pri dobrih 43L raj?i kar ustavil, ker bi verjetno ?e ?lo, ampak mi nikakor ni bilo jasno, kam ga naj ?e fila, ?e je 100% kapacitete tega kestla natanko 44L, torej ve? kot tolko ne vem kaj naj bi ?lo! :whatever:?zmeden?

 

Mislim, da gre nekako takole. Pri plinu je stvar druga?na. Uteko?injen je pod pritiskom.Ko ga polni? se deloma uplini v zgornjem delu tanka.S polnjenjem se razmerje med teko?ino in plinom zmanj?uje. Teko?ega plina pa stisne? v rezervoar toliko, kolikor zna?a pritisk v rezervoarju ?rpalke. Ker v plinohramu s polnjenjem pritisk pada, je razmerje med pritiskom v rezervoarju vozila razli?no in zato lahko "zrine" notri manj, ali ve? plina.

 

Kar se pa "normalnih" vrst goriva te?e pa jaz delam tako.

Grem na ?rpalko in vpra?am koliko stane kapljica dizel goriva, "kelner" paravi zastonj.

Potem pa mu re?em , da mi nakapa 62 litrov dizla. :bravo::blush: (sposodil sem si vic od Mujota)

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Brez razburjanja, sej lohka sami naredimo test. Gremo z 10 litrsko kantico na pumpo, natankamo to?no 10 litrov kot ka?e pumpa pol pa doma s kak?no kuhinjsko posodo, ki ima to?no liter ozna?eno (verjemte, da je to kar to?en liter) preverimo ali smo res dobili teh 10 litrov. Pol pa hodmo od pumpe do pumpe pa da vidmo kdo nas najbolj nateguje. Bi ?lo? :ne vem:

 

 

Hja, tukaj so pomanjkljivosti. Dost manj (pa se vedno prevec) dela je ce imas neko umerjeno posodo (plastika tukaj odpade) pac natocis, napises odstopanje in zlijes v tank.....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja, tukaj so pomanjkljivosti. Dost manj (pa se vedno prevec) dela je ce imas neko umerjeno posodo (plastika tukaj odpade) pac natocis, napises odstopanje in zlijes v tank.....

 

Ja kaj zdej... a se gremo ta test al ne. Ampak pol ga zastavmo resno in izberemo naklju?no nekaj pump razli?nih distributerjev pa prevermo kolk resnice je v tem, da nas nategujejo.

 

Jaz ga sam zase ne bom delal, oz. ga na?eloma lahko za diesel, ker bencina nimam kam zlit.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:huh:

Ja to je najbolj simpl test in ?e ?ist spodobni rezultati bodo pri?li (nekaj kapljic gor ali dol).

 

Druga?e pa jaz tankam vedno ?ele, ko je kazalec kak?na 2 mm pod zadnjo ?rtico (E) - to je kak?nih 70 km po tem, ko mi BC poka?e ?e 0 km. In potem vedno tankam polno, to je do roba, da ?e skoraj ven te?e, ?e kar nekaj litrov po prvi avtomatski ustavitvi ro?ke. Enkrat mi je ratalo nato?iti ?e 64,6 L (tank = 64), ponavadi je pa okoli 62 L. Kazal?ek je potem 2 mm nad polno (F).

 

Aja pa v katalogu CX-7 pi?e, da ima tank 69 L. :ne vem:

 

Nekje pi?e 69 nekje 60 in verjamem da je 60 - po uporabi..

Pazi mogo?e ta nova!!! Ker je bil res problem dometa prej...

 

Mislim, da gre nekako takole. Pri plinu je stvar druga?na. Uteko?injen je pod pritiskom.Ko ga polni? se deloma uplini v zgornjem delu tanka.S polnjenjem se razmerje med teko?ino in plinom zmanj?uje. Teko?ega plina pa stisne? v rezervoar toliko, kolikor zna?a pritisk v rezervoarju ?rpalke. Ker v plinohramu s polnjenjem pritisk pada, je razmerje med pritiskom v rezervoarju vozila razli?no in zato lahko "zrine" notri manj, ali ve? plina.

 

Kar se pa "normalnih" vrst goriva te?e pa jaz delam tako.

Grem na ?rpalko in vpra?am koliko stane kapljica dizel goriva, "kelner" paravi zastonj.

Potem pa mu re?em , da mi nakapa 62 litrov dizla. :bravo::blush: (sposodil sem si vic od Mujota)

 

Ne samo to, varnostni ventil vrze ven ko je dolo?en pritisk dose?en - to pa je odvisno od temperature, kok si ga pre?ejku prej itd itd

 

Ja kaj zdej... a se gremo ta test al ne. Ampak pol ga zastavmo resno in izberemo naklju?no nekaj pump razli?nih distributerjev pa prevermo kolk resnice je v tem, da nas nategujejo.

 

Jaz ga sam zase ne bom delal, oz. ga na?eloma lahko za diesel, ker bencina nimam kam zlit.

 

Ja sej dost ljudi mora biti - ali pa nekdo s praznim tankom, s tem naredis cca 6 testov, 2 avta = 12 testov. Bi blo zanimivo a vsaj se 2 tedna nimam cajt za traparije...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jure, se prav tole glede "?ejkanja" - pomen, da bolj ko se je vse skup z avtom vred premetaval, mjn bom UNPja notr nafilu al kako? :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo jaz sem pripravljen it na ene 4 do 5 pump, tankat povsod po 10 litrov v kanto. kam bomo pa prelivali pa merili ne vem, sam mene bo moja ubila ce ji vzamem merico iz kuhinje ;)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz kantico ?e mam kar se pa merice ti?e se pa lahko znajde? tudi sam.

 

Ok, da ne bo? preve? tuhtal. Vzemi od svoje drage tisto tanajbolj to?no merico, ki ima verjetno gor oznake kolk je en liter ter notri nato?i vodo in to ?imbolj to?no saj bo to potem osnovna mera. Nato ta liter preto?i v kak?no plasti?no fla?o in si z alkoholnim flomastrom ozna?i nivo. Evo to je zdej en liter :bravo:

 

Vse ostalo pa je stvar iznajdljivosti - liv?ek lahko ravno tako naredi? iz plasti?ne fla?e... sramezljiv

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jure, se prav tole glede "?ejkanja" - pomen, da bolj ko se je vse skup z avtom vred premetaval, mjn bom UNPja notr nafilu al kako? :blush:

 

ventil uravnava tako da je v posodi vedno enak pritisk (kolikor pa? je nastavljen)

je pa tud od pumpe odvisno ziher (in ?tevca) - kdaj jim ven vrze, tud tam je na pritisk na?timano

 

Jaz kantico ?e mam kar se pa merice ti?e se pa lahko znajde? tudi sam.

 

Ok, da ne bo? preve? tuhtal. Vzemi od svoje drage tisto tanajbolj to?no merico, ki ima verjetno gor oznake kolk je en liter ter notri nato?i vodo in to ?imbolj to?no saj bo to potem osnovna mera. Nato ta liter preto?i v kak?no plasti?no fla?o in si z alkoholnim flomastrom ozna?i nivo. Evo to je zdej en liter :bravo:

 

Vse ostalo pa je stvar iznajdljivosti - liv?ek lahko ravno tako naredi? iz plasti?ne fla?e... sramezljiv

 

Vzame se naj 5L plastenko za vodo (z odmero po bossovo) in 5L kantico za benz - ker drugace ce se bo prelivalo 10x (10L) v fla?o bodo izgube....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz kantico ?e mam kar se pa merice ti?e se pa lahko znajde? tudi sam.

 

Ok, da ne bo? preve? tuhtal. Vzemi od svoje drage tisto tanajbolj to?no merico, ki ima verjetno gor oznake kolk je en liter ter notri nato?i vodo in to ?imbolj to?no saj bo to potem osnovna mera. Nato ta liter preto?i v kak?no plasti?no fla?o in si z alkoholnim flomastrom ozna?i nivo. Evo to je zdej en liter :bravo:

 

Vse ostalo pa je stvar iznajdljivosti - liv?ek lahko ravno tako naredi? iz plasti?ne fla?e... sramezljiv

 

To je packanje. a ni? bom malo pogledal naokoli. Kdaj zacnemo?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo jaz sem pripravljen it na ene 4 do 5 pump, tankat povsod po 10 litrov v kanto. kam bomo pa prelivali pa merili ne vem, sam mene bo moja ubila ce ji vzamem merico iz kuhinje ;)

 

Count me in. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No evo prvo konkretno informacijo na to temo,?e smem..

 

Sem par dni nazaj tankal in ob enem nalil tud 10 litrsko kantico,

rabim za kosilnico , pa pozim za frezo..

 

Ker sem nalil to?no 11,00 litra, to?no da potem la?je odra?unam kolk gre v avto,

sem se odlo?il ,da bom mal prelival in polival v?eraj..

 

Me je res firbec zagrabil ,ker ste se tolk razpisal, kolk res dobi? na pumpi. :D

 

Najprej je dejansko problem dolo?it kolk je liter ,?e nima? kake lab. menzure.

 

Jaz je nimam, da presko?im ?torjo o raznih kozarcih in ostalih gospodinjskih pripomo?kih.. :lol:

Na koncu sem uporabil tole litrsko fla?o od a?i?evega kisa,

(ga toplo priporo?am bajdevej) :bravo:

se je izkazala za liter pri nakazanem robu.

 

post-1041-1255683032_thumb.jpg

 

In tako sem napolnil 10 krat...

 

 

 

 

Enajsta pa je dosegla takle nivo.

 

post-1041-1255683335_thumb.jpg

 

Glede na gospodinjsko (ne )natan?nost meritve menda ?isto uredu ,

Alkaj.. :ne vem:

 

V gara?i je pa ?e zjutraj smrdel po bencinu.

Vse za sveto resnico in ?iste ra?une... :lol:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še 2x toliko pa bi že drugega Forda, ups Mazdo dobil 😁
    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....   in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...
    • Da ne omenjamo lastnikov Škodilakov.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.