Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Najve?ji hec je pa to, pripeljem se v?eraj zve?er (150 km) in sem se ?el ultra ?parovno vo?njo in sem mel povpre?je 6,3 l/100 (CD120) - zjutraj avto kot re?eno, zru?i, ga dam na AMZS in vmes pogledam na BC, 6,6 l/100 km povpre?na.... :):):):):)

 

Se ?e komu dogaja, da mu avto pono? sam od sebe dela kilometre? :)

Napisano

Je mo?no, ker ima? DPF filter in ?e se je ravno za?ela regeneracija filtra.

 

Povpre?na poraba mislim, da po?ilja spremembo na BC le na vsaki dve minuti. Se pravi , da od zadnje spremembe podatka za BC se ti vklopi regeneracija in tik predno bi moral poslati nov prera?un na zaslon si ti ustavil avto.

 

Zjutraj, ko pa si ga hotel pri?gati je pa seveda dal na zaslon nov podatek.

33112_1.png

Napisano

Samo a so traktorji res tako obcutljivi? Mal minusa pa joj....

Se eno alfo JTD smo mel tukaj s problemi (sej ima aaaaaaaa JTD a ne?)....

 

 

Moram malo... :D

Objavljena slika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?ak, a teb je to problem :ne vem:

 

uuups - to je blo mi?ljeno na AMZS in podobno (3 niso vzgale isti dan) :hohoho:

Ampak traktor je pa vseeno....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hja ?ak, v petek, ko je minus pritegnil, je men presko?il jermen, that's it ... in to z motorjem s ?ele 24k km.

Da ne re?em, da sem v?er naredo 300 km z Astro, kjer niso delale ?obe za pranje, res kultno za po avtocesti :)

Napisano

BTW: ?e ma? partikel filter... kako pogosto ta re? ?isti, namre? v 24k km sem videl lu?ko do zdaj samo enkrat... :)

Napisano

BTW: ?e ma? partikel filter... kako pogosto ta re? ?isti, namre? v 24k km sem videl lu?ko do zdaj samo enkrat... :)

 

sej lu?ke na?eloma sploh ne bi smel videt. Ko se pri?ge lu?ka pomeni, da si mel preve? kratkih zaporednih vo?enj in nisi dal "mo?nosti" filtru, da se pravilno s?isti. ?e se naslednji? pri?ge lu?ka obvezno vozi toliko ?asa z vsaj 40km/h in v taki prestavi, da bo motor imel tam nekje okrog 2k obratov.

 

?e ne upo?teva? teh lu?k in bo? takrat ustavil se ti lahko zgodi, da bo? zabasal filter potem te bodo pa re?evali samo na servisu in v najbolj ekstremnih primerih bo? moral zamenjatoi cel filter kar pa je kar lep kup?ek ????

33112_1.png

Napisano

To je ena taka velika bedarija :) HO?EM "ONESNA?EVAT"! :)

 

BTW: je mo?no, da je kak senzor fu? in da filter ves ?as dela (glede na a.b.normalno porabo, ki jo mam s CD120?)

Napisano

Sej ma? v redu porabo, saj ?e bi ti filter skoz "kuril saje" bi jo mel ?ez 9 litrov na 100km.

 

Dalj?e kot bo? imel vo?nje, manj ko bo mrzlih ?tartov ni?ja bo poraba - to je osnova vsega.

33112_1.png

Napisano

Sej ma? v redu porabo, saj ?e bi ti filter skoz "kuril saje" bi jo mel ?ez 9 litrov na 100km.

 

Dalj?e kot bo? imel vo?nje, manj ko bo mrzlih ?tartov ni?ja bo poraba - to je osnova vsega.

 

Pa saj jo mam ?ez 9 :)

Napisano

Kako, ?e si v prvem postu napisal, da jo ma? 6,3 oz. 6,6 . Zdej pa ?ist ni? ve? ni? ne zastopim :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Bom kar tule vpra?al, da ne odpiram nove teme. Torej v?eraj sem malo spremljal board computer in me zanima zakaj ka?e pri vo?nji v prostem teku porabo v vi?ini ~2l? Ker po moji logiki to potem tudi vpliva na ra?unanje povpre?ne porabe. No saj razumem da nekaj porabe je, ker vseeno pa? motor te?e vendar ?e pa se pelje? v prestavi in brez plina pa je trenutna poraba 0.

 

Mi lahko kdo tole bolj podrobno razlo?i?

 

Hvala.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

... al pa,preden se ustavi?,ti sko?i na 14,15 l/100 momentalno,?eprav ne pritiska? na plin. :ne vem:

 

 

Napisano

... al pa,preden se ustavi?,ti sko?i na 14,15 l/100 momentalno,?eprav ne pritiska? na plin. :ne vem:

 

Ja tudi nekaj takega sem zadnji? opazil ob vo?nji v koloni...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Majster zakaj lahko poka?e povpre?no porabo 999 l/100km ? :harhar:

 

Majster motor rabi gorivo za svoje lastno delovanje, tudi ?e ne vle?e in ker na?e vrle mazde ne znajo preklopit, na displeju, na litre na uro (l/h) ko se ustavimo raje poka?e 0 l/100km, ?e pa se avto ?e vedno premika lahko poka?e prav ne?love?ke ?tevilke, zato ker se kolesa vrtijo, motor tudi.

Probaj pri 100 km/h, avto dat iz prestave in se peljat kak?na je takrat poraba in pusti avto do ustavitve in bo? videl kako poraba nara??a pri ni?anju hitrosti.

 

Bo dovolj razumljivo, ?e ne je mo?na live predstavitev. :D

 

 

PS.Meni ka?e v l/100km in l/h :P

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Majster zakaj lahko poka?e povpre?no porabo 999 l/100km ? :harhar:

 

Majster motor rabi gorivo za svoje lastno delovanje, tudi ?e ne vle?e in ker na?e vrle mazde ne znajo preklopit, na displeju, na litre na uro (l/h) ko se ustavimo raje poka?e 0 l/100km, ?e pa se avto ?e vedno premika lahko poka?e prav ne?love?ke ?tevilke, zato ker se kolesa vrtijo, motor tudi.

Probaj pri 100 km/h, avto dat iz prestave in se peljat kak?na je takrat poraba in pusti avto do ustavitve in bo? videl kako poraba nara??a pri ni?anju hitrosti.

 

Bo dovolj razumljivo, ?e ne je mo?na live predstavitev. :D

PS.Meni ka?e v l/100km in l/h :P

 

Ne me narobe razumet, saj jaz vem da ima motor vseeno porabo, ?eprav se spusti? po hribu v prostem teku. Ne razumem pa zakaj v prostem teku ka?e neko porabo pa?, ?e pa se spustim v prestavi dol pa ka?e porabo 0.

Ja glede tega, da stara M6 nima prikaza v l/h sem pa bil kar malo presene?en. Slu?bena ?koda Octavia, letnik 2000 je to ?e imela, tale moja mazdica pa je 3 leta mlaj?a pa nima. No pa saj, itak ne verjamem tisti porabi, ki jo izra?una BC. :harhar:

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Ne me narobe razumet, saj jaz vem da ima motor vseeno porabo, ?eprav se spusti? po hribu v prostem teku. Ne razumem pa zakaj v prostem teku ka?e neko porabo pa?, ?e pa se spustim v prestavi dol pa ka?e porabo 0.

Ja glede tega, da stara M6 nima prikaza v l/h sem pa bil kar malo presene?en. Slu?bena ?koda Octavia, letnik 2000 je to ?e imela, tale moja mazdica pa je 3 leta mlaj?a pa nima. No pa saj, itak ne verjamem tisti porabi, ki jo izra?una BC. :harhar:

 

Zato ker ?e ima? v prestavi in motor zavira, zavira pa tako da si ne da goriva, zraka in potem je poraba 0, ?e pa da? iz prestave pa ima porabo, ker nekaj mora poganjat motor da na ugasne.

 

Astra letnik 90 ima porabo v l/h, tolk o napredku, tud nova M6 nima v l/h.

 

 

PS.Moja pa ima. :harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

PS.Moja pa ima. :harhar:

 

Ja, pri plinu verjetno... :bravo:

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Zato ker ?e ima? v prestavi in motor zavira, zavira pa tako da si ne da goriva, zraka in potem je poraba 0, ?e pa da? iz prestave pa ima porabo, ker nekaj mora poganjat motor da na ugasne.

 

Astra letnik 90 ima porabo v l/h, tolk o napredku, tud nova M6 nima v l/h.

PS.Moja pa ima. :harhar:

 

Samo tvoja ima preko dodatnega displejcka, ki je namesto pepelnika :bravo:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Samo tvoja ima preko dodatnega displejcka, ki je namesto pepelnika :bravo:

 

:harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja, pri plinu verjetno... :bravo:

 

no ni vsega povedu... :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

no ni vsega povedu... :blush:

 

Ne na oboje benz in LPG mi ka?e oboje. :harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zadevi se re?e Fuel Overflow cut off in je to?no to, kar moji predhodniki pi?ejo. Ob vo?nji navzdol poganjajo motor kar kolesa, kar pomeni, da se vrti tud brez vbrizga, v nuli pa rabi nekaj. Seveda pa to ne velja ves ?as, ko je kompresija prevelika za trenutno hitrost z zavoro, elektronika vseeno doda nekaj goriva, tako da lahko v?asih pri 100 na uro dobite 0,0 trenutno, ko vozite po ravnem (ko spustite gas), v?asih pa pri 80 na uro ene 2,2 l, ko tud ne ti??ite gas.

Ampak, so me pred leti eni tiny-winy romuni demantirali z astro ecotec, smo imeli po Istri vo?njo na namesto na tank, na v prtlja?nik name??eno kanto z 10l. Po koncu ture so majstri merili kolk je kdo porabil, in romuna sta peljala s porabo 2,8 l na 100 km. (ok, imela sta vsak po 50 kil, sam vseeno) in ko so ju vpra?ali kako sta dosegla ta absolutni rekord (drugi najbolj?i je bil 3,8 al neki), je bil odgovor, da sta dajala avto v nulo in po klancu uga?ala motor. :dudek:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.