Skoči na vsebino

serviserji-šalabajzerji

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sestrični so tako hišo naredili, da niso mogli v prvi štuk pridt😁

Pozabili majstri na stopnice in luknjo v plati...

  • Haha 7
  • Začuden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Lahko se pa malo z inšpekcijo zagrozi, te se vsi bojijo, ker nihče ni 100% čist, sploh vodilni kader... 🤔

Mene nebi j... l. 🥴😉

 

Ja, bi te.

 

Ko so meni zavore narobe sestavili, sem najprej pisal na servis. Odgovor je bil, da so zamenjali kolesni ležaj brez, da bi razdirali zavore.

 

Pa sem pisal na Agencijo za varnost prometa. Odgovor je bil nekako v stilu, da oni niso pristojni za tako varnost cestnega prometa in naj se obrnem na Tržnega inšpektorja.

 

Pa sem pisal Tržnemu inšpektorju. Odgovor je bil v stilu, da oni niso pristojni za take primere in naj podam prijavo na Policijo. 

 

Pa sem pisal na Policijo. Odgovor je bil, da oni obravnavajo samo, če jim sodišče to naloži in naj naredim prijavo na sodišču, ampak glede na to, da ni bilo nesreče zaradi tega in da gre v najboljšem primeru zgolj za odškodnino za rezervne dele in delo, mi svetujejo, naj se obrnem na Agencijo za varnost prometa.

 

Ja, bi te je#@li...

 

V glavnem, tudi Majes me je razočaral na polno, ker je svoje šalabajzerje hvalil kot da znajo servisirat avte...

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Začuden 1
  • Žalosten 2
Napisano
pred 8 minutami je Slivka napisal:

 

Ja, bi te.

 

Ko so meni zavore narobe sestavili, sem najprej pisal na servis. Odgovor je bil, da so zamenjali kolesni ležaj brez, da bi razdirali zavore.

 

Pa sem pisal na Agencijo za varnost prometa. Odgovor je bil nekako v stilu, da oni niso pristojni za tako varnost cestnega prometa in naj se obrnem na Tržnega inšpektorja.

 

Pa sem pisal Tržnemu inšpektorju. Odgovor je bil v stilu, da oni niso pristojni za take primere in naj podam prijavo na Policijo. 

 

Pa sem pisal na Policijo. Odgovor je bil, da oni obravnavajo samo, če jim sodišče to naloži in naj naredim prijavo na sodišču, ampak glede na to, da ni bilo nesreče zaradi tega in da gre v najboljšem primeru zgolj za odškodnino za rezervne dele in delo, mi svetujejo, naj se obrnem na Agencijo za varnost prometa.

 

Ja, bi te je#@li...

 

V glavnem, tudi Majes me je razočaral na polno, ker je svoje šalabajzerje hvalil kot da znajo servisirat avte...

Žal nimaš sreče, furs jim moraš obljubit ali pa delovno.... 😂😉

Napisano

Torej dajmo en nasvet tule kako se tega lotiti korektno, brez da je od tete kolega in potem njegov bratranec nekje zaposlen, kar lahko porabimo...

Napisano (urejeno)

Z inšpektorji je tako, če bo prišel, bo vedno nekaj našel, z lahkoto. Ampak ponavadi nekaj drugega iz svoje pristojnosti. Torej s prijavo lahko nekomu škodiš, ne da bi imel od tega ti korist.

 

Nekoč sta šla 2 inšpektorja v akcijo na osnovi prijave, da gostinski lokal v Črnučah ne izdaja računov. In iščeta lokal, ga po opisu najdeta, se usedeta in se pustita postreči. Popijeta kavo, plačata in začneta pregled .... Lastnik prileti ven ves živčen, zakaj ravno k njemu. Nakar se je ugotovilo, da je prijavo podal on za sosednji lokal, ki sta ga inšpektorja zgrešila. In je plačal kazen, ker sta nekaj našla narobe. Tako je to.

 

Nauk zgodbe (resnične): Nikoli ne prijavljal drugih, ker tudi ti nisi brez greha.

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano

Kako se pravilno lotit? Čisto enostavno: pelješ majstru, ki ima delavnico v preurejenim kozolcem toplarjem ali pa v preurejenem hlevu. Po mojih izkušnjah gre za boljšega strokovnjaka od vajencev na pooblaščenih servisih, kot drugo ga pa res lahko bolj ustrašiš s kakšno inšpekcijo...

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Sem bil nekoč pri dr. mehaniku, ki ima na tem forumu celo svojo temo. Se veselim, kako bo moj avto dr. pošraufal. No res ga je zapeljal in na koncu priključil na tester, vmes pa je vse naredil vajenec, približno tako usposobljen, kot zgoraj omenjeni ...

 

Moj mehanik s.p., pa dela izključno sam - možnost napake je manjša, se pa tudi zgodi (zadnjič je zamenjal zavorno olje in pozabil, da ga je nazadnje menjal leto nazaj). Se zgodi.

Napisano
pred 26 minutami je Janez007 napisal:

Sem bil nekoč pri dr. mehaniku, ki ima na tem forumu celo svojo temo. Se veselim, kako bo moj avto dr. pošraufal. No res ga je zapeljal in na koncu priključil na tester, vmes pa je vse naredil vajenec, približno tako usposobljen, kot zgoraj omenjeni ...

Tako je.

In vajenci mi šlo pakne sestavit z vsemi protivibracijskimi plehci. Samo ok, če se vajenca nadzira.....

Pa kar niso znali na uradnem servisu  je na koncu sam uredil.

Napisano
pred 3 urami je Slivka napisal:

Zakaj naj pišem na FURS, da so zavore slabo sestavili? Račun so pa pravilno sestavili.

Pač nočeš razumet:nevem:

Napisano (urejeno)

Vedno obstaja možnost reklamiranja nepravilno opravljene storitve ali napake na kupljenem blagu. Celo zapisana v vsaj 2 zakonih.

 

Jo je pa težje uveljaviti pri mehaniku pod kozolcem. Zato je treba imeti v rokah račun, kot dokazilo, da je nekdo res nekaj opravil (recimo sestavil zavore), ko ugotoviš, da ni OK, greš k njemu in mu lepo poveš in bo v 90% že sam želel zadevo popraviti. Če pa nastane težava, ker se odgovornosti poprave lastnih napak izogiba, mu zagroziš z inšpekcijo in če še ne razume, potem greš z istim računom na Tržno inšpekcijo. Če ti pa firma ni izdala računa, bo pa še večji efekt pri Davčni inšpekciji (zanj, zate nobenega ... bolje da se ne prikažeš več k njemu), sploh če imaš v rokah kakšen dokaz, recimo delovni nalog, itd. Včasih kakšni frajerji napišejo "račun" (znesek) na roke kar na kakšen listek ... 

 

Ampak če so na obeh straneh normalni ljudje, se da vse zmenit oziroma kaj manjšega požret. Recimo so mi na Mazdinem servisu zamenjali sprednje zavorne ploščice in čez 3.000 km se zvijejo sprednji diski. Ali je šlo za strokovno napako ali ne, je kar vprašanje. Pa sem šel k s.p. in je vse skupaj nabavil novo (diske in ploščice) in zamenjal. In je bila zadeva zaključena.

 

Glede teh inšpekcij še to. Če inšpektor dobi prijavo, jo mora varovati kot anonimno. Potem pa nastane problem, ker inšpektor ne more "reševati" reklamacije konkretne osebe in hkrati "skrivati" njenih podatkov. Inšpektorji niso advokati, ki delajo za stranke (prijavitelje), ampak delajo za javno korist - da se spoštujejo predpisi, ki jih nadzirajo. V praksi pa je tako, da pride inšpektor, vpraša za konkreten primer, zakaj se je zgodilo (nepravilno sestavljena zavora pri osebi X) in potem firma pošteka in reče, da bo zaradi dobre poslovne prakse ne glede na vse stranki ugodila (samo da inšpektor čimprej spoka iz njene firme). Če tega ne naredi takoj, ji inšpektor malo pomaga - začne nos vtikati še v druge stvari. In v mnogih primerih so potem vse 3 strani zadovoljne: prijavitelj, ki mu je firma ugodila, firma, ker ni plačala kazni za druge prekrške, inšpektor, ker je na lahek način, samo z zapisnikom (brez pisanja odločb, sklepov, globe) zaključil svoj primer. 

 

Treba je vedet, da so tudi med potrošniki "pacienti" (iščejo vse variante, da bi dobili storitev na koncu skoraj zastonj) in ni jih tako malo. Zaradi njih potem trpijo tudi ostali normalni potrošniki. Tako je bil nekoč tip, ki se mu je po 2,9 letih pokvaril računalniški HDD, ki je imel garancijo 3 leta. In mu ga je uvoznik zamenjal. Ni hudič, čez 2,9 let se mu zamenjani disk spet pokvari in takrat uvoznik postane pozoren, da disk natančno forenzično pregledati in mu več ne ugodi. Pacient gre iskat svojo pravico na inšpekcijo. Nakar inšpektor ugotovi, da se je temu pacientu pokvarilo že kar nekaj HDD tik pred iztekom garancije, pri različnih uvoznikih. Model si je tako ves čas brez stroškov posodabljal HDD z novim, večjim. Pred koncem garancije ga je zavil v krpo in spustil na tla. Disk se tako uniči, ne da bi na zunaj kazal kakšno poškodbo. Uvoznik je v tem primeru imel prav, ker pacientovi zahtevi ni ugodil. So pa določene firme, ki se sploh ne pregovarjajo in stranki takoj ustrežejo. Eden takih je bil vsaj včasih Bauhaus. Mi je pripovedoval poslovodja, da pokvarjeno orodje takoj , brez vprašanja zamenjajo z novim, ker je to za njih najceneje. Tudi, če se vidi da je bilo hobi orodje uporabljeno za profesionalno rabo in seveda kot tako ni dolgo zdržalo. Takih, ki prinašajo nazaj je kakšen % ali dva, veliko več je takih, ki bi bili upravičeni do reklamacije, pa raje vržejo direktno v smeti.

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Ljubim 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 7 urami je Janez007 napisal:

Vedno obstaja možnost reklamiranja nepravilno opravljene storitve ali napake na kupljenem blagu. Celo zapisana v vsaj 2 zakonih.

 

Jo je pa težje uveljaviti pri mehaniku pod kozolcem. Zato je treba imeti v rokah račun, kot dokazilo, da je nekdo res nekaj opravil (recimo sestavil zavore), ko ugotoviš, da ni OK, greš k njemu in mu lepo poveš in bo v 90% že sam želel zadevo popraviti. Če pa nastane težava, ker se odgovornosti poprave lastnih napak izogiba, mu zagroziš z inšpekcijo in če še ne razume, potem greš z istim računom na Tržno inšpekcijo. Če ti pa firma ni izdala računa, bo pa še večji efekt pri Davčni inšpekciji (zanj, zate nobenega ... bolje da se ne prikažeš več k njemu), sploh če imaš v rokah kakšen dokaz, recimo delovni nalog, itd. Včasih kakšni frajerji napišejo "račun" (znesek) na roke kar na kakšen listek ... 

 

Ampak če so na obeh straneh normalni ljudje, se da vse zmenit oziroma kaj manjšega požret. Recimo so mi na Mazdinem servisu zamenjali sprednje zavorne ploščice in čez 3.000 km se zvijejo sprednji diski. Ali je šlo za strokovno napako ali ne, je kar vprašanje. Pa sem šel k s.p. in je vse skupaj nabavil novo (diske in ploščice) in zamenjal. In je bila zadeva zaključena.

 

Glede teh inšpekcij še to. Če inšpektor dobi prijavo, jo mora varovati kot anonimno. Potem pa nastane problem, ker inšpektor ne more "reševati" reklamacije konkretne osebe in hkrati "skrivati" njenih podatkov. Inšpektorji niso advokati, ki delajo za stranke (prijavitelje), ampak delajo za javno korist - da se spoštujejo predpisi, ki jih nadzirajo. V praksi pa je tako, da pride inšpektor, vpraša za konkreten primer, zakaj se je zgodilo (nepravilno sestavljena zavora pri osebi X) in potem firma pošteka in reče, da bo zaradi dobre poslovne prakse ne glede na vse stranki ugodila (samo da inšpektor čimprej spoka iz njene firme). Če tega ne naredi takoj, ji inšpektor malo pomaga - začne nos vtikati še v druge stvari. In v mnogih primerih so potem vse 3 strani zadovoljne: prijavitelj, ki mu je firma ugodila, firma, ker ni plačala kazni za druge prekrške, inšpektor, ker je na lahek način, samo z zapisnikom (brez pisanja odločb, sklepov, globe) zaključil svoj primer. 

 

Treba je vedet, da so tudi med potrošniki "pacienti" (iščejo vse variante, da bi dobili storitev na koncu skoraj zastonj) in ni jih tako malo. Zaradi njih potem trpijo tudi ostali normalni potrošniki. Tako je bil nekoč tip, ki se mu je po 2,9 letih pokvaril računalniški HDD, ki je imel garancijo 3 leta. In mu ga je uvoznik zamenjal. Ni hudič, čez 2,9 let se mu zamenjani disk spet pokvari in takrat uvoznik postane pozoren, da disk natančno forenzično pregledati in mu več ne ugodi. Pacient gre iskat svojo pravico na inšpekcijo. Nakar inšpektor ugotovi, da se je temu pacientu pokvarilo že kar nekaj HDD tik pred iztekom garancije, pri različnih uvoznikih. Model si je tako ves čas brez stroškov posodabljal HDD z novim, večjim. Pred koncem garancije ga je zavil v krpo in spustil na tla. Disk se tako uniči, ne da bi na zunaj kazal kakšno poškodbo. Uvoznik je v tem primeru imel prav, ker pacientovi zahtevi ni ugodil. So pa določene firme, ki se sploh ne pregovarjajo in stranki takoj ustrežejo. Eden takih je bil vsaj včasih Bauhaus. Mi je pripovedoval poslovodja, da pokvarjeno orodje takoj , brez vprašanja zamenjajo z novim, ker je to za njih najceneje. Tudi, če se vidi da je bilo hobi orodje uporabljeno za profesionalno rabo in seveda kot tako ni dolgo zdržalo. Takih, ki prinašajo nazaj je kakšen % ali dva, veliko več je takih, ki bi bili upravičeni do reklamacije, pa raje vržejo direktno v smeti.

 

Evo to je to, si razumel... Ko vejo, da so krivi ti bodo poštimal, če jim malo zagroziš saj vedo vnaprej, da bodo imeli težave.... Nisem pa nikoli nič izsiljeval prej popustil za kako malenkost..... 👌😉

Napisano

Zagroziš, da jih boš dal v medije in to je to. Pri meni je delovalo, da sem dobil povrnjen denar:bravo:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 urama je FuManchu napisal:

Zagroziš, da jih boš dal v medije in to je to. Pri meni je delovalo, da sem dobil povrnjen denar:bravo:

To je tudi varjanta.... 👍

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

 

Najprej lep pozdrav vsem, sem nov član foruma, ki razmišlja o nakupu Mazde. Glede na že prebrano s tega foruma bom kupoval M3 bencinarja letnik 2018+. Zanima pa me katerega serviserja priporočate iz osrednje SLO? Sem sicer iz okolice Domžal, če je kateri tu okoli.

Napisano
pred 18 minutami je Bini napisal:

Jaz bi hodil Dr. Pelkotu, ko nebi bil več v garanciji. 👍🤗😉

 

Mislim, da ti že bolj med starodobnike sodiš, ne pa, da bi ti bil še v garanciji...

Napisano
pred 4 urami je BuboBubo napisal:

 

Najprej lep pozdrav vsem, sem nov član foruma, ki razmišlja o nakupu Mazde. Glede na že prebrano s tega foruma bom kupoval M3 bencinarja letnik 2018+. Zanima pa me katerega serviserja priporočate iz osrednje SLO? Sem sicer iz okolice Domžal, če je kateri tu okoli.

Mislim, da ti bo večina forumskih uporabnikov priporočila Simona Pelka oz. Avto Pelko d.o.o.; Zg. Senica 46, 1215 Medvode. Jaz k  njemu vozim že 14 let in ga na podlagi izkušenj vedno pohvalim.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano (urejeno)

Za Mazdo 3 bencinarko za 95% servisov in popravil ne potrebuješ specialista za Mazde. 

 

Samo dober univerzalni mehanik in avtoelektričar.

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.