Skoči na vsebino

serviserji-šalabajzerji


Slivka

Priporočeno sporočilo

"Mazda 6 Combi" zakaj se raje ne predstavi? in ne pi?e? zadev na katere se ne zastopi?.

Jures o?itno je, da o avtih nima? veliko znanja... Predlagam ti, da stopi? do kak?nega mehanika in ti razlo?i malo o zavorah pri avtu. Konec koncev lahko stopi? tudi do Autorent-a, kjer ti bodo vse do potankosti razlo?ili.

 

 

Nimam se kaj predstavljat, ker se tudi ko sem pri?el k vam gledat srebrno Mazdo karavan nisem predstavil. Prepotoval sem 160 km, da bi kupil avto, za katerega ste trdili, da je lep. Saj ne re?em. Vendar pri 31000 km so bile gume gladke (moj sedanji avto ima 50.000 km, pa je gum bistveno ve? kot pri va?i z 31.000 km). avto je bil poln prask, obutana plati??a itd itd. V redu si mislim, pa? ?alabajzerski prvi lastnik. Najve?ja nesramnost pa je, da ste nekaj ?arili po DSK zapisu, saj je bil prvi servis opravljen pri "vas", vpisan v DSK pri 21000 km, ?eprav ste avto dobili en dan pred mojim prihodom (po va?ih trditvah) s stanjem ?tevca 31000 km in nekaj drobi?a. Verjetno tistih 10000 niste prevozili en dan prej, a ne? Tako da o?itno je ta DSK tudi nek pojem mo?nih zlorab.

 

Kakorkoli, g. Mrcina, delajte ?e naprej po va?i vesti, saj delate sami zase. Jaz sem pa ?e danes vesel, da takrat tiste M6 nisem kupil, ker bi se verjetno zgolj in samo sekiral. In ne, nismo samo ?tirje zagrizenci, ki pi?emo kaj proti vama ali pa imamo kaj proti vam, mislim, da jih je ve?. In ?e sem jaz naletel na poskus natega, sem vesel, ?e z mojim pisanjem obvarujem vsaj enega potencialnega kupca. Veste, nekateri za denar trdo delamo. Pretrdo, da bi ga potem ?enkali nategunom.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

- In v vsej svoji u?aljenosti ste spregledali vpra?anje, ki sem Vam ga zastavil. O?itno ste imeli preve? dela s "prevra?anjem krivde". In tako ?e zdaj ne vem, ali se sme v mrzlih zimskih dneh, ko grozijo temperature pod - 13°C, v nafto dodajat bencin. ?e mi ?e Mrcina no?e odgovoriti, mi mogo?e kdo drug?

 

Jaz sem svoje ?ase dolival bencin v Unota diesel, in sicer v najhuj?em mrazu cca 2 do 3 litre na tank. Tudi petrolej je opcija, vendar ga je nekoliko te?e dobiti, ne vem kako je s ceno. Ne vem pa kako se bo pri tem obna?ala zlatarsko ob?utljiva Mazda Diesel in njene diamantno drage ?obe. In ?e kaj crkne, boh ne daj, bo gotovo kriv benz v nafti, tudi ?e ti zariba zadnji diferencial., samo da bo? ti kriv. Tko je.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Slivka

 

Napi?e se Xedos in ne Xedoxs, da se ne bo g.Mrcina vtaknil v pravopis in poznavanje oznak. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bravo YavarYe X6V6.... saj sem mislil, ampak bi dolo?eni foruma?i spet planili kot la?ni volkovi....

 

Verjetno ?e bodo, lahko da je samo zati?je pred neurjem. :unsure:

Pa ?e mislite biti tako pikolovski, se vam ni? dobrega ne obeta, samo vsi bodo samo iskali va?e napake, saj veste vse se vra?a vse se pla?a. :whatever:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsaka ?ast Mrcina, da s tako lahkoto stresa? aroganco na tem forumu ... s takim vzvi?enim na?inom komunikacije mi je zdaj kristalno jasno zakaj imate toliko konfliktov s svojimi strankami.

 

?e enkrat poudarjam, da se da tudi izobra?evat na vseh podro?jih tudi na osnovah komunikacije.

 

Sploh me je pa "navdu?ilo" tvojo lahkotno navajanje, da foruma?i zaradi lastnega gu?ta pizdimo ?ez dolo?en servis in povrhu ?e la?emo in potenciramo zadevo. A res? Al je to ?e ena od predpostavk s katero za?nete komunikacijo s stranko? Se pravi po tvoje vsak, ki pride na va? servis je la?nivec in si posku?a pridobiti nekaj kar mu ne pripada isto?asno pa o?itno sploh ne ve? kaj je to garancijsko popravilo in ja, zvite diske pri 40.000km so mi menjali v garanciji.

 

Ve?, garancijsko popravilo ni to, da za?ne? pogovor v stilu "... ja kaj ste pa delali?" ali pa "... to se dogaja samo zaradi napake in malomarnosti uporabnika".

 

Glede servisov, ki znajo prisluhnit ?eljam pa le toliko, da res obstajajo in se s tabo pogovorijo z mislijo v glavi, kaj bi bilo res narobe in kako naj odpravijo ne pa da ves ?as pogovora razmi?ljajo kako bi krivdo zvalili na uporabnika. Ve? to je bistvena razlika in ko se boste nau?ili, da znate ustre?i tudi najbolj zahtevnim kupcem oz. strankam potem boste carji in presene?en bo? ko kar naenkrat ne bo ve? pripomb ?ez Avtorent.

 

 

Za zaklju?ek pa ?e ta ameri?ki pregovor, ki pove marsikaj in ga ni potrebno razlagati

 

fool me once, shame on you

fool me twice, shame on me

 

pa lep pozdrav

Bo?tjan

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Torej, zdaj, ko se je g. Mrcina umiril, bi za?el ?e enkrat od za?etka.

 

Kaj lahko naredi?, ?e ugotovi?, da so serviserji ?alabajzerji. Mislim, da ga ni ?loveka, ki bi si vsako re? zapisoval. Ko pride do te?av, si najbr? vsak najprej re?e: "dobro, se zgodi". Ko pa se zgodi preve?krat oziroma se dogaja kar naprej, nima? ni? pisnega v roki. In tudi ?e spi?e? za nazaj, je to enostranska izjava, ki jo bo serviser gladko demantiral. Sicer je bil predlog, da se v takem primeru obrnem na Evropski Mazda center, ampak baje da tam svoje serviserje ?e zagovarjajo. Tr?ni in?pektor ho?e imeti tudi pisni odgovor serviserja, ki mora zatrditi, da bo v ROKU ENEGA LETA odpravil vse pomanjkljivosti. Mislim, da so mojo Mazdo naredili prej kot v enem letu. Kakorkoli, ?e se v enem letu stvari ne uredijo, potem ukrepa tr?ni in?pektor. Me prav zanima, kaj naredi? Urada za varstvo potro?nikov ?e nisem vpra?al, zato me zanima, ?e ima kdo kak?ne izku?nje z njimi. In ?e ima kdo ?e kak?no idejo, naj hitro natipka. O?itno odgovor na to vpra?anje ne zanima samo mene...

 

Slivka

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se bom jaz oglasil z mojim pregovornim pesimizmom.... ni? ne more?. Sistem boli k. zate, dokler dav?na dobi svoje, ?e pa ne te pa nemudoma obesijo. Pravic ni. Garancija je na papirju, ko kaj crkne, dobi? le tolk, kolikor si si sposoben izpogajati na grd ali lep na?in. ?etudi ima? vse ?rno na belem, se dr?ava/institucije ne bodo zlepa zganile. Oni imajo 5. v mesecu pla?o, pa ?e kaj nardijo al pa ni?. ?e ti je npr. kdo kaj dol?an, dr?ava ??iti njega. Kakor hitro bo? karkoli naridil v smeri izterjave si kriminalec, te u?uzijo, do?nik se pa ?e zmer sprehaja s tvojim denarjem. Itd itd.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivela na?a PO?TENA dr?ava. :danzoman:

Ve?ja baraba si, prej bo? poslanec. :ouje:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Torej ne preostane drugega kot vozit avto na servis v Ljubljano. ?e je nek servis edini 100 km naokoli, si lahko privo??i marsikaj. V Ljubljani pa so trije servisi na razdalji 20 km - in se za stranke gotovo malo bolj zavzamejo. Konkurenca je vedno dobra...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, ?e pogleda? malo bolj natan?no bo? ugotovil, da o te?avah pi?ejo vedno trije, ?tirje isti foruma?i. Na tem svetu pa tudi v Sloveniji obstajajo in bodo vedno obstajali ljudje ki sami s seboj niso zadovoljni, ?e posebej ?e morajo kaj pla?ati. Ta sindrom je ?e posebej izrazit v teh ?asih....

 

Glede znanja v Autorent-u lahko re?em, da je avtosalon z dolgoletno in najdalj?o tradicijo v Sloveniji in da so uradno prodajali in servisirali Mazde celo preden so ustanovili MMS (Mazda Motors Slovenija).

 

Za konec pa bi te ?e prosil za mnenje, kateri so to najbolj?i servisi oz., kateri je najbolj?i servis v SLO.

Pa ?e ena zadeva. Re?e se DSR (Digital servis Record) in ne DSK. Toliko o znanju.

 

Hehehe... ?alabajzerji.....

 

Nebi se rat vtikal v tole temo ampak, ko sem preletel tole stran, sem se za trenutek malo zgrozil, in potem mi je vse postajalo malo hecno. Dejstvo pa je da ?e ima nekdo slabo mnenje o nekom potem ga ima verjetno z nekim razlogom. ?e je takih strank, ki imajo slabo mnenje o nekom ve?, potem je tudi tu nek razlog zato. In ko pride tako dale? potem je to ?e vredno razmisleka, da za tem nekaj stoji.

In kot pravi nek pregovor, ki pa niti ni pregovor in sicer: Stranka ima VEDNO prav! In to je ZLATO pravilo za nekoga, ki ho?e karkoli na tej zemlji tr?it in biti uspe?en.

Zato gospodje iz Avtorenta ne ona?ajte se tako gospodsko in prisluhnite svojim strankam.

Stranka mora bit za vas zakon, ker bres strank ste vi totalna nula!

Bo?tjan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

OK, zdaj sem pa ?e sam ?el prebrati celo temo in sem razo?aran kako ima lahko nekdo, ki ima uradni servis/dela na uradnem servisu tako pi?-me-v-uhovski odnos. Mrcina o vas sem dobil ob?utek, da ste navadni nateguni (govorim za uno Mazdo6, ki ste jo prodajali) in imate bolj va?ke mojstre kot sposobne Mazda mehanike. Poleg tega ste zagledani sami vase namesto, da bi bili prijazni z va?imi strankami jih s svojim jebivetrnim odnosom ?e odganjate. Upam, da ne bo NOBEN foruma? ?el k vam na servis. In verjemite, da vsak foruma? pozna za sabo ?e dosti drugih ljudi, ki jim lahko omeni, kak?en servis ste. Dober glas gre v deveto vas, slab pa ?e dlje.

 

In ?e to, sam imam dobre izku?nje z Mazda servisom v BTCju. Res, da nisem hodil na servis tja ampak le po kak?ne dele. Ampak vedno so bili prijazni in niso komplicirali kljub temu, da nisem bil tipi?na stranka v nedeljski obleki. Ko sem rabil zadnjo ?ipo na Mazdi 323C, ki je draga kot ?afran so mi sami ponudili popust brez, da sem jim karkoli omenil. Poleg tega imam dobre izku?nje ?e z enim (ne Mazda) servisom in tudi ve?ina foruma?ev tiste znamke ga zagovarja. Tako, da ne gre za namerno pljuvanje in nabijanje ?tevila postov ampak za o?itno vsaj delno upravi?eno kritiko. ;)

 

In potem se tak?ni ?alabajzarji bemtijo ?ez uporabnike, ki raje sami naredijo servis kot, da zaupajo avto na uradni "in usposobljen" servis. Ve?ina tak?nih, ki ima dovolj znanja bo svoj avto bolje poservisiralo kot pa Vi ?eprav ga ocurite za denar za njegov avto Vam je pa malo mar in ga posku?ate samo ?imhitreje skupaj spacati pa izstaviti ra?un. Pa ne leti to direktno na Vas ampak je pa tak?nih servisov kar nekaj. ;) Sedaj boste rekli, da so samo uradni serviserji usposobljeni za avtomobile. Pri marsikateri zadevi je res vedno pa ne. V razmislek: Marsikateri najve?ji ra?unalni?arji niso hodili na Vegovo, najve?ji igralci niso ?olani pa imajo oskarje, in tudi nekateri delajo brezhibne servise pa niso ?olani mehaniki. ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e kdo ?teje koliko nezadovoljnih strank ima Autorent lahko ?teje zraven tudi mene.

Dokler je bil avto nov, so bili zelo v redu, ?eprav bi lahko rekli da filtre in olje zna vsak menjat. Imeli smo tudi nekaj manj?ih reklamacij in so vse uredili brez problemov. Enkrat ?e celo ve? kot smo pri?akovali.

Ko pa je avtu poteka garancija in so se pri pribli?no 200 000 km za?ele prve te?ave so pa fantje odpovedali. Marsikdaj so take teorije ven metali, da so se ?e meni kot laiku zdele total nemogo?e... Ko so nas hoteli obrat za nov kompresor klime za ve? kot 2000 ? (pa se je potem izkazalo da to sploh ni bil problem) pa je ?la kaplja ?ez rob.

 

 

?e koga zanimajo detajli se lahko razpi?em enkrat drugi?, ampak mislim da to nima velikega smisla

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e kdo ?teje koliko nezadovoljnih strank ima Autorent lahko ?teje zraven tudi mene.

Dokler je bil avto nov, so bili zelo v redu, ?eprav bi lahko rekli da filtre in olje zna vsak menjat. Imeli smo tudi nekaj manj?ih reklamacij in so vse uredili brez problemov. Enkrat ?e celo ve? kot smo pri?akovali.

Ko pa je avtu poteka garancija in so se pri pribli?no 200 000 km za?ele prve te?ave so pa fantje odpovedali. Marsikdaj so take teorije ven metali, da so se ?e meni kot laiku zdele total nemogo?e... Ko so nas hoteli obrat za nov kompresor klime za ve? kot 2000 ? (pa se je potem izkazalo da to sploh ni bil problem) pa je ?la kaplja ?ez rob.

?e koga zanimajo detajli se lahko razpi?em enkrat drugi?, ampak mislim da to nima velikega smisla

 

 

Mercurio so?ustvujem s teboj!

ZOOM-ZOOM
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eno vpra?anje. Zakaj bi bil ?erbinek slab servis? Res do sedaj na M3 nisem imel nobene okvare (l.dec 2004, 67k km). Servis so vedno naredili ok in zadnji je bil v novembru na 64k km v vi?ini 208? in nekaj centov. Ko jih pokli?em za servis, so vljudni in mi zrihtajo tudi ?eljeni termin in uro, ker sem iz SG-ja. Tudi sedaj ko sem naro?il novo M3, so mi dali cca 1200? popusta+ zimske gume, srebrna ogledala,.....

 

Prosil bi za va?e izku?nje, saj cela na?a dru?ina (M2, M3 in M6) servisiramo tam ?e cca 7 let in brez pripomb (po naravi sem ?e kar kriti?en do servisov in prodajalcev, ?e niso usposobljeni, kar jim tudi povem).

 

Res me zanima kaj bi bilo pri njih narobe?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

No, pa sem spet tu. Torej, od zadnjega "javljanja" do danes se je dogajalo tole:

 

KAALman mi je svetoval, naj na http://www.mazda.com/d-list/europe.html napi?em "prito?bo". Res sem jo in res me je ?ez nekaj dni preko interneta na razgovor povabil direktor AutoRenta. Imela sva kar obse?no in dolgo debato, uskladila marsikateri nesporazum in se dogovorila o pri?akovanjih za naprej. Mimo grede, PeW, ?e se prav spomnim, je tebe omenjal nekaj v zvezi s kazensko odgovornostjo in da te bo prijavil sodi??u, ker na forumu la?njivo pi?e? in blati? njihovo ime s svojimi neresni?nimi izjavami. Kakorkoli, se bosta ?e sama pogovorila...

Kot je bilo ?e v tem forumu napisano, sem 16.12. pri njih imel avto in takrat so naredili spisek, kaj vse je potrebno popraviti po nesre?i, ko sem sne?ni zamet prebijal 20 cm preve? desno in sem prijel v skalo ob poti. Dogovorili smo se za datum popravila in to je bil 13.1. letos. To, da ?e vedno niso imeli vseh sestavnih delov, ne bom obe?al na veliki zvon, ker manjka samo ena okrasna obroba, ki za funkcionalnost vozila ni bistvena. Kar me moti, je nadaljevanje.

V ?etrtek, 14.1. se je za?elo pojavljati, da je Mazda BT 50 4x4 pod zmerno obremenitvijo (na kolesih verige, druga prestava z reduktorjem in zadaj privezan Iveco Daily z tremi monterji in orodjem, ki so pri meni nekaj delali, pa zaradi 25 cm snega na poti niso mogli sami do mene) mo?no kadila in izgubljala mo?. Kasneje sem ugotovil, da se je snela cev intercoolerja, ki je takoj za odbija?em, ki so ga menjali.

 

Slu?aj?

Naklju?je?

"Se zgodi"?

Mogo?e ?e kaj drugega, na kar nisem pomislil?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.