Skoči na vsebino

serviserji-šalabajzerji


Slivka

Priporočeno sporočilo

Sem že upal, da se je ta zgodba končala, pa se žal ni.

 

Danes so na tehničnem pregledu ugotovili, da vitlo ni vpisano v homologacijo.

 

AvtoRENT je zaprl svoja vrata.

 

Računa iz leta 2009 ne najdem več. Nešel sem zgolj en star garancijski list, kjer AutoRENT daje garancijo na vitlo...

 

Kaj naj zdaj naredim?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Boss je spremenil naslov v serviserji-šalabajzerji
  • Boss featured in unfeatured this teme

Hmh, zakaj pa nisi takoj homologiral?? 

No ok, načeloma se da rešit tudi to, rabiš homologacijske papirje od vite(TUV) in potrdilo o strokovni vgradnji.

Če že imaš homologacijske papirje (TUV) od vitle si že na pol zmagal, če jih nimaš lahko zaprosiš pri proizvajalcu vitle, če ni kako kitajska vitla. 

Glede potrdila o strokovni vgradnji pa prvo povprašaj če mora to izdati firma ki se ukvarja s tovrstnimi montažami vitel ali lahko to izda bilokateri servis ali mehanik z registrirano dejavnostjo. Pokliči na LPP ali na RTI. 

Pol pa zapelješ do teh ki vgrajujejo oz do mehanika in mu plačaš da ti izda potrdilo, verjetno bo hotel v živo videt če je ok vgrajeno preden ti da potrdilo. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

TÜV certifikat? Ravno pregledujem dokumentacijo. Dobil sem Navodila za uporabo, Kosovnico in Izjavo o skladnosti. Nikjer pa ni TÜV certifikata. Gotovo je ostal kje na Autorentu...

 

Hja, očitno bom Autorent preklinjal še šest let po tistem, ko ga ni več, ko bom plačeval za papirje (potrdilo o strokovni vgradnji), ki bi jih morali oni urediti... 

 

Zakaj do zdaj ni bilo homologirano? Ker ni bilo potrebno. Vitlo je znotraj gabaritov, je ZA sprednjim odbijačem in ne PRED njim. Ampak zdaj na tehničnih vse avtomobile slikajo in so vsi presrani in ker se na sliki vidijo tisti štirje valjčki od vitla in kavelj, je napisal, da avto ni tehnično brezhiben... 

 

Vitlo je pa Warn, pa še M serije, tako da je Ameriški (Warn VR serije je pa Kitajski).

 

Kakorkoli, grem še naprej premetavat omare, ker mogoče najdem pa tudi račun. Do zdaj sem našel že Garancijo, Navodila za uporabo, Kosovnico in Izjavo o skladnosti. Čeprav mi počasi že zmanjkuje idej, kje bi še lahko bilo, ker omaro s fascikli sem že preiskal...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Slika to se da rešiti. Pokliči v Marovt offroad in ti bodo znali pomagati. Če ti uspe na podlagi ploščice na vitli izbrskati tuv ti potrdilo lahko izda tudi cosmos 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se računa tiče. Sem imel enkrat podoben primer (sicer ne zarad vitla) in so zahtevali račun o montaži. Pa sem šel do najbližjega serviserja, ki mi je potem izdal račun, jaz sem mu dal pa za malico :) Ni najbolj legalno, je bilo pa najbolj enostavno :) 

Ker če prav razumem, njih skrbi samo to, da nisi ti sam doma montiral, ker nisi "strokovno usposobljen" . Pa nima veze, tud če sta samo dva vijaka za zašravfat. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisem strokovno usposobljen?

 

Osnovna izobrazba (doma imam uradno spričevalo) je Mehanik vozil in voznih sredstev. S Pelkotom sva bila sošolca. Potem sem nadaljeval in dobil še naziv Strojni tehnik. Dobro, potem so še druge kvalifikacije, ki jih je malo morje in izpiti pred državnimi komisijami in tako naprej, ampak ti dve mi pa menda dajeta pooblastilo, da lahko tudi sam montiram kakšno zadevo. A Pelko je strokovno usposobljen, da mi šravba po avtu, jaz pa ne, pa sošolca sva bila?

 

Sicer je pa vitlo bilo gor še preden je avto sploh dobil registrske tablice, torej nisem sam čisto nič predeloval. Težava je samo zdaj za enajst let nazaj dokazovat, kdo in kako. Če bi moral dokazovati za predelavo, ki bi jo naredil zdaj, bi mi bilo jasno, pa tudi, če bi šlo za malenkost. Za enajst let nazaj dokazovat mi je pa malo butasto. Enajst let je bilo dobro, zdaj pa na lepem ni...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...
  • 3 tedne kasneje...
dne 1. 6. 2022 ob 15:57 je TBA napisal:

Črna luknja za izgubljene nastavke

Sreča, da se je nastavek izgubil v antifrizu. Predstavljaj si, da bi se izgubil v tisti črni luknji na vrhu motorja, kamor se naliva olje. Mislim, da bi ga prej našli...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.