Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Je to normalno, da ti pride vlaga v zadnje lu?i pri M6 (model 2008)? Bi rekel, da ne. Vendar, ker sem kupil rabljeno, nikoli ne ve?, ?e pa morda vseeno ni bil zadnji del zaleten??? Tudi zadnji odbija? ni ?isto 100% iste barve v dolo?enih kotih pada svetlobe.

Napisano

Je to normalno, da ti pride vlaga v zadnje lu?i pri M6 (model 2008)? Bi rekel, da ne. Vendar, ker sem kupil rabljeno, nikoli ne ve?, ?e pa morda vseeno ni bil zadnji del zaleten??? Tudi zadnji odbija? ni ?isto 100% iste barve v dolo?enih kotih pada svetlobe.

 

Ne vlaga definitivno ne sme priti na notranji del lu?i! To sem jas pri sebi enkrat opazil na sprednji levi lu?i ko se je nabrala rosa. Nikjer se ne vidi da bi bila kje po?ena, mogo?e pride od zadaj kje, da kje ne dihta uredu ali....kaj js vem :huh:

U glavnem to ni uredu. ?e je kasko tut na svetlobna telesa narjen in te stvari se mi zdi da bi lohk celo to uveljavljal....a se motim?

Bo?tjan

Napisano

Da barva na odbija?ih in karoseriji ne ?tima ?e pri novih se lahko sam prepri?a? v najbli?jem mazda salonu, tako da najve?krat tisti ki so bili po?kodovani ali menjani manj ali pa sploh ne falijo barve.

 

Kar se pa vlage ti?e pejd na servis, pa naj ti zamenajo in bo mir, verjetno nisi edini s to te?avo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Je to normalno, da ti pride vlaga v zadnje lu?i pri M6 (model 2008)? Bi rekel, da ne. Vendar, ker sem kupil rabljeno, nikoli ne ve?, ?e pa morda vseeno ni bil zadnji del zaleten??? Tudi zadnji odbija? ni ?isto 100% iste barve v dolo?enih kotih pada svetlobe.

 

Barva zna biti ker je 'dodana'.....

Za lu?i pa na servis...mei so ze obe prvi menjali...vlage notri za majhen bazen

 

?udno je ze da nekdo prodaja letnik 2008....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To a je avto bil zaleten ali ne bo? najla?je preveril tako, da najde? nekoga z istim modelom avta pa mal prekontrolirata spoje in morebitna kitanja. Pomaga tudi merilec laka ali pa magnetna nalepka, da se prepri?a? ali je kje kaj kitano.

 

Odbija?i pa so najbolj izpostavljen del avtomobila in prava redkost je, da ima kdo po parih letih odbija? ?isto brez praske.

 

Sploh pa pri prodaji avtomobila, ve?ji prodajlaci radi ?trihnejo oba za lep?i izgled in la?jo prodajo ampak s tem na?eloma ni ni? narobe.

33112_1.png

Napisano

To a je avto bil zaleten ali ne bo? najla?je preveril tako, da najde? nekoga z istim modelom avta pa mal prekontrolirata spoje in morebitna kitanja. Pomaga tudi merilec laka ali pa magnetna nalepka, da se prepri?a? ali je kje kaj kitano.

 

Odbija?i pa so najbolj izpostavljen del avtomobila in prava redkost je, da ima kdo po parih letih odbija? ?isto brez praske.

 

Sploh pa pri prodaji avtomobila, ve?ji prodajlaci radi ?trihnejo oba za lep?i izgled in la?jo prodajo ampak s tem na?eloma ni ni? narobe.

 

True, pa v?asih napiz mazda6 pove vse, ker nekateri ga nalimajo izven standardnega polja :):)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Barva se mogo?e ne ujema zaradi tega ker se verjetno druga?e pod kotom odbija od plastike oz. kovine. Npr. poglej cliote kateri imajo plasti?ne prednje blatnike in se pod dolo?enim vidi da se barva ne ujema z vrati oz. havbo, sploh pri kak?ni rde?i barvi se to hitro opazi. Lahko da je bil odbija? barvan samo to ni panike v kolikor ni bilo kaj ve? razsuto, glede vode v lu?i pa kar na servis.

Napisano

Res je,kar se ti?e barve-?e posebej kovinske,je pod vsakim kotom drugi odtenek.

Tudi,?e je prebarvan kak odbija? ali blatnik,mene to ne moti-pa? parkiri??e,kasko in to.

Je pa res,da je avto ?e lep?i za videt,ker ni ni? od kamen?kov popikan in ni nobene rajse od plo?nikov gor na prebarvanem odbija?u. :bravo:

 

 

Napisano

Je to normalno, da ti pride vlaga v zadnje lu?i pri M6 (model 2008)? Bi rekel, da ne. Vendar, ker sem kupil rabljeno, nikoli ne ve?, ?e pa morda vseeno ni bil zadnji del zaleten??? Tudi zadnji odbija? ni ?isto 100% iste barve v dolo?enih kotih pada svetlobe.

 

koliko je te vlage? Jaz opazim ene 4 cm2 zaro?eno notranjost zadnje lu?i. Zdej pa ne vem ?e je nekaj zaro?enosti lahko zaradi kondenza... :huh:

 

dej kak?no sliko od tvoje. <_<

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

js ti priporo?am, da tole pelje? na servis ;)

 

 

Tole je samo kondenz, tko da zato ne bo? dobil novih lu?i, ?e pa bi bla notri dejansko voda, je pa to sigurno razlog za reklamacijo. druga? je pa kondenzacija normalen pojav.

Napisano

Tole je samo kondenz, tko da zato ne bo? dobil novih lu?i, ?e pa bi bla notri dejansko voda, je pa to sigurno razlog za reklamacijo. druga? je pa kondenzacija normalen pojav.

 

Tale bo bolj bosa :rispekt: . Jaz ?e v nobeni normalni lu?i nisem videl kondeca.

Napisano

Tale bo bolj bosa :rispekt: . Jaz ?e v nobeni normalni lu?i nisem videl kondeca.

 

Jaz tudi ne. :P

 

 

Napisano

Tole je samo kondenz, tko da zato ne bo? dobil novih lu?i, ?e pa bi bla notri dejansko voda, je pa to sigurno razlog za reklamacijo. druga? je pa kondenzacija normalen pojav.

 

meni so menjali obe spredaj zaradi vlage

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

meni so menjali obe spredaj zaradi vlage

 

Jures, a CX-ka nima odprtih prednjih lu?i? A si jih kaj pogledal? ?estka ima na prednjih lu?eh dve luknji spodaj (dve odprti 2cm dolgi trdi plasti?ni cevki) in se lahko zgodi, da se ob nizkih temperaturah po kak?ni avtopralnici nabere notri kondenz.

Zadnje lu?i so pa zatesnjene in se na?eloma, ko so enkrat dobro posu?ene ne bi smel notri nabirati kondenz.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Jures, a CX-ka nima odprtih prednjih lu?i? A si jih kaj pogledal? ?estka ima na prednjih lu?eh dve luknji spodaj (dve odprti 2cm dolgi trdi plasti?ni cevki) in se lahko zgodi, da se ob nizkih temperaturah po kak?ni avtopralnici nabere notri kondenz.

Zadnje lu?i so pa zatesnjene in se na?eloma, ko so enkrat dobro posu?ene ne bi smel notri nabirati kondenz.

 

Ne ne popolnoma zaprte

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 1 mesec kasneje...
  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Je ?e kdo mel te?ave z vlago v zadnjih lu?eh pri M6 sw?

Jaz sem v?eraj opazil da se mi je nabrala vlaga v desni lu?i na zadnjih vratih.

Napisano

Je ?e kdo mel te?ave z vlago v zadnjih lu?eh pri M6 sw?

Jaz sem v?eraj opazil da se mi je nabrala vlaga v desni lu?i na zadnjih vratih.

 

Jaz sem imel tudi nekaj vlage v lu?i.Ko je pri?lo res toplo vreme je te?ava sama izginila. ;)

 

 

Napisano

Pri moji novi M3 je bilo tudi ?ist malo vlage, vendar je po nekaj dneh ispuhtela. Sedaj mal pogledam lu?i ?e se spomnem, vendar sedaj ne duha ne sluha o vlagi. Mal po?akaj na toplo vreme in ?e ne izgine pokli?i servis (upam da je ?e garancija) in se dogovori za saniranje.

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Evo sem opazil v?eraj vlago-kondenz tudi na moji M6 (2008/11) na zadnjih lu?eh.

 

Jaz sem imel akvarij v zadnji desni (M6 2009) in vlago v zadnji levi. Sem raz?raufal vse, obrisal in posu?il, nato sestavil in dobro zategnil - od takrat ni ve? te?av. Obe sta lepo suhi..

 

LP

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Naši delajo še najmanj pizdarij. Tole na AC-jih je bolj v domeni tujcev, ki pač 1x letno prvlečejo kripo na daljše potovanje. Pa ker so brez vozniške kondicije je pol cela štala.    Da ne bo pomote, pomanjkanje vozniške kondicije se dogaja vsakemu, ki 1x letno dela daljše ture prej pa čez leto samo krajše po možnosti vedno po znanih cestah. Pol je pa 1x treba 500+km narest v kosu, je pa to trpljenje, da ni večjega in to se pri takih dejansko vidi od daleč.
    • @Alex ne verjame takim videom, kot ne verjame porabi na spritmonitorju in podobnim. Torej X je boljši od G . Gremo naprej.
    • 0-180 babyi dino faila🤪😆🤣
    • Seveda sem bil CX7. Pa problem sam resil   Tresle mi nikoli niso, ne vem od kje ta info. 6 let mam kolo nikoli niso tresle al karkoli, samo ta vikend prvic, diski se fabrski, kolo v celoti dela bp. Zakurile so se...., 6 let je pa le 6 let, pa tud teli tektro diski niso glih top of the pops... Ja to da sem sel nad predpisan diameter mi je jasno (180).
    • V tovarniških podatkih za vilico piše, koliko je maksimalno dovoljen premer rotorja. Stavim, da si presegel. Nič bat, ne bo se odlomila.  Problem vibracij pri zaviranju ni samo v bremzah, če je vilica prešvoh, lahko gor natakneš katerekoli bremze, pa bo vibriral (podobno je bilo tudi na moji mazdi v času 300+ Kkm sem sprobal in nataknil gor katerekoli neoriginal diske in ploščice, pa je vseeno treslo)  Ampak zadnja zavora na tvojem biciklu bi bila pa komot 203mm če že poizkušaš povečati hladilno površino.   Poleg tega bi lahko šel na pregrešno drage diske z alu sredico ki se podaljšuje proti centru kot hladilno rebro. Zraven seveda pašejo ne prav poceni zavorne obloge s hladilnimi rebri. Pazi, dobro sem se šolal na lastnih izkušnjah. Točno to sem naredil na tastarem biciklu - s 180 sem šel 203 in na vsa mogoča hladilna rebra tako na diskih kot na zavornih oblogah. Pomagalo je pa kurckej. Pri tanvem biciklu ni nobenih hladilnih reber ne na diskih ne na oblogah. So pa zato zavore 4batne in vilice so ornk. Ne trese ko je vroče.    S TBA - jem se absolutno strinjam,da bi 4bati močno pomagali, ker bremze res lepše delajo pa ne zaradi večje zavorne moči.    Upam, da ti nadgradnja popravi stanje.    Če si bil kdaj lastnik mazde ti tresenje bremz pri zaviranju res nebi smelo motit.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.