Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo, pa tudi jaz pisem krstni post, zal v tej temi.

 

Peljem se po naselju, klasicno zaviranje s prestavami pred semaforjem. Pritisnem sklopko in avto se ugasne, servo jasno crkne, in moram ga nazaj prizgat. To se ne dogaja pred vsakim semaforjem ali ustavljanjem. Do sedaj se je v 20km voznji to zgodilo vedno samo enkrat, skupno pa ze tretjic, zato upraviceno sumim, da je z avtom nekaj narobe.

Ko ugasne, ga normalno prizgem, brez problemov.

 

Malo zgodovine, Mazda6 CD136, 2005 letnik, 85000km, pred dvemi dnevi menjan akumulator (varta 95ah), malo vec kot teden nazaj menjan vztrajnik. Motor naj bi bil delno menjan, saj naj bi se v prostem teku slisal nek cuden zvok (na predlog prejsnjega lastnika), zato so ga na Mazdi 'slekli' in zamenjali vse vitalne dele.

 

Preden se obrnem na Mazdo, vas prosim za mnenja.

 

Lp

Napisano

O?itno je nekaj narobe z nastavitvijo injektorjev saj pri zaviranju z motorjem ra?unalnik prekine dotok goriva in ko bi moral ponovno sprostiti to naredi prepozno in motor crkne. zato ko ga za?ene? ponovno lepo v?ge brez te?av.

 

Mo?no pa da je te?ava tudi na visokotla?nem ventilu.

33112_1.png

Napisano

Tudi meni se je to enkrat zgodilo- ugasil pred semaforjem, potem ko se pri?el po klancu navzdol-samo, ker je bilo samo enkrat po moje ni panike...:D

Napisano

Boss in ostali, tukaj pa je oziroma crkava ta famozni scv ventil na visokotla?ni ?rpalki.

NI drugega kot zamenjat. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Boss in ostali, tukaj pa je oziroma crkava ta famozni scv ventil na visokotla?ni ?rpalki.

NI drugega kot zamenjat. <_<

 

 

 

Meni se je zgodilo to enkrat-v ?kofji Loki pred prehodom za pe??e pred avtobusno-druga?e pa laufa avto brez problema. Sej si vidu. A je ?e kak?en drug znak, da crkuje ta ventil?

Napisano

Meni se je zgodilo to enkrat-v ?kofji Loki pred prehodom za pe??e pred avtobusno-druga?e pa laufa avto brez problema. Sej si vidu. A je ?e kak?en drug znak, da crkuje ta ventil?

 

?e se to zdohi 1-2x na leto pol je lahko samo kaka smet v tem ventilu, tud tak primer imam doma. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ali niso znaki cukanje in te fore, ?e crkne ta ventil? Pomoje se nebi blo dobro prenaglit. ?e avto crkne samo pri ustavljanju, druga?e pa dela normalno pol nevem ?e bi bilo lahko kaj narobe z tem ventilom? :ne vem:

Lahko bi bili tudi injektorji? :ne vem:

Pa ?e hudi?evo te?ko je dobit ta ventil, stane pa okrog 200? odvisno od ponudnika.

Bo?tjan

Napisano

Skoraj sigurno je ta ventil. Jaz sem mel iste simptome, pa sem vlil nek dodatek k gorivu in je dr?alo en ?as.

Najpogosteje mi je crkoval pozimi.

Aditiv, ki sem ga uporabljal, pa je bil Liqui Moly - Sistem pflege diesel.

Napisano

Update: Avto eno uro stoji na parkiriscu in ker snezi ko da je sodni dan, ga zalaufam preden grem pucat. In laufa avto cca 5 minut, nakar crkne. Od tega trenutka avta ne morem vec prizgat brez gasa (takoj ko ga prizgem, je treba obrate drzat nad 1000, ce ne enostavno crkne, cez cca minuto se umiri), v prostem teku na semaforju obrati skocijo za sekundo pod tisto crtico, kjer normalno ponavadi kaze kazalec

 

Pa se ta sneg, pocasi dobivam popi*ditis. :aaaaa: :ne vem:

Napisano

Update: Avto eno uro stoji na parkiriscu in ker snezi ko da je sodni dan, ga zalaufam preden grem pucat. In laufa avto cca 5 minut, nakar crkne. Od tega trenutka avta ne morem vec prizgat brez gasa (takoj ko ga prizgem, je treba obrate drzat nad 1000, ce ne enostavno crkne, cez cca minuto se umiri), v prostem teku na semaforju obrati skocijo za sekundo pod tisto crtico, kjer normalno ponavadi kaze kazalec

 

Pa se ta sneg, pocasi dobivam popi*ditis. :aaaaa: :ne vem:

 

Ja mo?no da je ta ventil sam jas bi se prej dobro prepri?al ?e je to to ali ni da se ne menja kar nekaj pol se pa ugotovi da sploh ni to to in so sami stro?ki... :unsure:

?e bo? rabil ta ventil vpra?aj tule: http://www.informacija.net/servis-dts-korenjak

Je rekel da ga bo dobil po novem letu, stane pa 210?.... to vem ker sem ga jas rabil.... no ja pol sem ugotovil da sploh ni crknil ta ventil... :lol::D

Bo?tjan

Napisano

Update: Avto eno uro stoji na parkiriscu in ker snezi ko da je sodni dan, ga zalaufam preden grem pucat. In laufa avto cca 5 minut, nakar crkne. Od tega trenutka avta ne morem vec prizgat brez gasa (takoj ko ga prizgem, je treba obrate drzat nad 1000, ce ne enostavno crkne, cez cca minuto se umiri), v prostem teku na semaforju obrati skocijo za sekundo pod tisto crtico, kjer normalno ponavadi kaze kazalec

 

Pa se ta sneg, pocasi dobivam popi*ditis. :aaaaa: :ne vem:

 

Lejte za vse brihte ?e se to dogaja je ta ventil, ima namre? funkcijo samo v prostem teku, med vo?njo ga lahko vzamete ven pa vseeno normalno peljal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Update: Avto eno uro stoji na parkiriscu in ker snezi ko da je sodni dan, ga zalaufam preden grem pucat. In laufa avto cca 5 minut, nakar crkne. Od tega trenutka avta ne morem vec prizgat brez gasa (takoj ko ga prizgem, je treba obrate drzat nad 1000, ce ne enostavno crkne, cez cca minuto se umiri), v prostem teku na semaforju obrati skocijo za sekundo pod tisto crtico, kjer normalno ponavadi kaze kazalec

 

Pa se ta sneg, pocasi dobivam popi*ditis. :aaaaa: :ne vem:

 

Nabavi si aditiv in bi moglo bit dobro en ?as, vsaj dokler si ne nabavi? ventila. Jaz sem tak pregural eno zimo. Poleti se mi to ni dogajalo.

Sem pa aditiv dodajal na 4-5 tankov( en aditiv je 6-7?).

Napisano

menjaj dozirni ventil goriva na visokotla?ni ?rpalki,prijatelju je crknu skoraj usakih par kilometrov

ventil se okvari in zapre dovod goriva...zato ti crkne

Napisano

Se ena stvar s tem v zvezi. Namrec, zdajle mi ze 3 dni avto dela brez problema. Nobenega nizanja obratov, brez crkovanja, v prostem teku dela normalno, pa delam cca 200-300 km na dan, in bi, ce bi ga kaj sral sigurno opazil.

 

Je mozno, da je to samo zatisje pred nevihto, ali bi lahko dejansko problem lahko bil prej kje drugje?

Napisano

Mogo?e mal off topic: Sam kaj je to s temi dizlcami zadnje cajte. Kolega ima Ford Mondeo, 2001 ?e novej?i model, itak dizl powah. In se mu je pri?igala kontrlolna lu?ka za sve?ke, avto zgubljal na mo?i in nikamor ?el, obrati dol padal, nakar se ga je ugasnilo in potem je delal normalno. Sem ?ekiral malo po netu glede teh problemov in nekaterim se je potem pojavilo ?e uga?anje avta. No in na koncu je ?el senzor v pedalu za gas, kateri je sporo?al motorju napa?ne podatke in motor ni laufal kot je potrebno, verjetno tudi kaj z dovodom goriva v motor, ne vem mogo?e elektornski gas in je zato ta senzor tam??? :hohoho: ?e dobr da ma bencinc zajlo :) ...v glavnem, v?eri je porihtal, stro?ek 190 eur z delom, pa celotno stopalko ti zamenjajo ker je senzor zalit z gasom.

Napisano

Nove mazde,bencinarji NIMAJO ve? zajle za gas, mater jim ... :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Nove mazde,bencinarji NIMAJO ve? zajle za gas, mater jim ... :angry2:

 

Kako pa imajo pol? Nek senzor? Al potenciometer?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Kako pa imajo pol? Nek senzor? Al potenciometer?

 

Elektrika odpira loputo za gas, tako kot imajo navorniki. Jebenti zato so tolk ?parovni kes i vedno dajo ravno tolk gasa kot je ?e ekonomi?no in ne do podna kot mi zajlarji. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Evo, pa tudi jaz pisem krstni post, zal v tej temi.

 

Peljem se po naselju, klasicno zaviranje s prestavami pred semaforjem. Pritisnem sklopko in avto se ugasne, servo jasno crkne, in moram ga nazaj prizgat. To se ne dogaja pred vsakim semaforjem ali ustavljanjem. Do sedaj se je v 20km voznji to zgodilo vedno samo enkrat, skupno pa ze tretjic, zato upraviceno sumim, da je z avtom nekaj narobe.

Ko ugasne, ga normalno prizgem, brez problemov.

 

Malo zgodovine, Mazda6 CD136, 2005 letnik, 85000km, pred dvemi dnevi menjan akumulator (varta 95ah), malo vec kot teden nazaj menjan vztrajnik. Motor naj bi bil delno menjan, saj naj bi se v prostem teku slisal nek cuden zvok (na predlog prejsnjega lastnika), zato so ga na Mazdi 'slekli' in zamenjali vse vitalne dele.

 

Preden se obrnem na Mazdo, vas prosim za mnenja.

 

Lp

 

Pelji na servis, tam ga priklopijo na tester in bodo takoj videli, ali je problem v ventilu na visokotla?ni ?rpalki. Sem imel sam podobne te?ave, med vo?njo mi je avto nekajkrat ugasnil, vedno takrat, ko sem povsem imel odvzet plin (izvoz z AC, enkrat po klancu navzdol na Rebernicah). Menjat je bilo potrebno omenjeni ventil. K sre?i je tako, da se da dobit zgolj ventil in ni potrebno menjati celotne ?rpalke. Jaz sem stvari urejal pri M. Majesu na Gami BTC. Pred dvema letoma je bila cena cca. 150 EUR, ?e se prav spomnim.

Napisano

Elektrika odpira loputo za gas, tako kot imajo navorniki. Jebenti zato so tolk ?parovni kes i vedno dajo ravno tolk gasa kot je ?e ekonomi?no in ne do podna kot mi zajlarji. :angry2:

 

a zato una bencinarka 2.0 ni nikamor ?la :ne vem:

33112_1.png

Napisano

a zato una bencinarka 2.0 ni nikamor ?la :ne vem:

 

Hja pomoje da bo to ja, ker tudi sam sem opazil "neodzivnost" ko sem bil na testni vo?nji.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

a zato una bencinarka 2.0 ni nikamor ?la :ne vem:

 

Itaq to je tud poleg zamujanja gasa. Bi mogl probat mojo in suacajdal-ovo, moja ma zajlo njegova pa elektriko.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Upam, da je ostal v M6, ko se je prodala 🫣
    • Napačna tema...med vice moraš dat😄   A dost teh spejev ponucas?😂🤣😉       
    • Mi delaš gušte, zdaj, ko ne morem kolesarit. 😄 Te proge so res zakon. 👍
    • Evo javljam se še jaz. Prevoženih 3.500km. Avto je meni zakon oh in sploh.   "Jimba ittai" ni samo marketing.    Avto se vozi bistveno bolje kot karkoli v tem cenovnem razredu, pa tudi višje. Kraljuje na regionalkah, je povsem dovolj poskočen pri hitrostih do 130 in ima odlično lego na cesti. Na avrocesti nad 130 pa je malček len, oz. je treba prešaltat v nižjo prestavo in stopit orng po gasu, pa še tako se ne zmakne kaj preveč. Skratka za dirkanje po avtocesti je bolje pogledat kaj drugega, ampak tisto drugo, za podoben denar, skoraj zagotovo ne bo tako dobro na regionalki po ovinkih 🙂     Seveda bi tudi jaz raje mel kakega turbota, katere delajo za ameriški trg, ampak če ni pač ni. Je pa tudi res, da bi potem raje vzel Mazda3.   Povprečje porabe kaže računalnik da je 6,9l/100. Ko greš na izi nekam po regionalki pije zadeva zelo solidnih 5,5l, brez da bi kaj pazil in vozil varčno. Po mestu in AC bistveno več seveda.   Čričkov ni nobenih, nasprotno, konstrukcija notranjosti je svetlobna leta nad kako toyoto ali vw. Ni ravno premium premium, ampak skoraj. Kvaliteta.   Povezljivost in uporaba z iphone carplay je čudovita. Ko šariš po menijih se ne zatika nič, kot se zatika pri recimo novih Toyotah pa še katerih drugih. Včasih se res zgodi da pozabi telefon in ga moraš še enkrat pairat. To se mi je zgodilo do zdaj enkrat.   Seveda pa ni popoln. Kar gre meni na živce so:   1. avtomatska vrata prtljažnika: Tolko da ne rabiš delat pilotove chek liste pred vzletom, kaj mora bit vse izpolnjeno da gospodična mazda odpre en bogi prtljažnik. Da ne govorimo o tem  da je to še ena dodatna stvar, ki se lahko pokvari. Bi raje mel navadna vrata, ampak kaj ko ni bilo opcije za paket opreme Nagisa, katerega sem na vsak način hotel imet.   2. PARK SENZORJI. so ena katastrofa od katastrofe. Ne razumem kako lahko tako banalna zadeva leta 2025 kvari izkušnjo pri sicer zelo dobrem avtomobilu. Kle so ga posral, strašansko zanemarjeno. Sicer ne vem ali je to samo pri meni al jebe še koga, ampak 10 let star polo, 20 let star passat in 15 let star eos so svetlobna leta nad tem.    @Freedom988 Avtomatsko zaklepanje in odklepanje dela 99%, pa še tisti 1% sem verjetno jaz kriv. Skratka avto se odklene ko primeš za kljuko in imaš ključ v žepu. Avtomatsko pa se zaklene ko se s ključem oddaljiš. Da je zaklenjen vidiš po tem da pipne in pospravi ogledalca. Nobenega problema s tem, da se tudi naštimat na zaklepnje na ključ. Sem vozil glanc novo yaris po Franciji letos 14 dni na dopustu in je super avto, ampak ni pa nobene primerjave napram cx-30. Nobene. Edino to, da je imela vse kamere in je praktično vozila sama, ampak to ti bo tudi cx-30 če vzameš avtomatik in pripadajočo opremo.   @tommzy Hmmm.... Črički, razlika v barvi... jaz bi zadevo reklamiral. Ne vem sicer kaj lahko dosežeš, Baje pa da pridejo včasih kar fejst poškodovani iz ladje in da majo servisi včasih dela tud za kak teden da jih spravijo k sebi. 😞  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.