Skoči na vsebino

Razlika med gumami 225/45 R17 ali 225/40 R18

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

Sem v dilemi pred nakupom ali 17 ali 18"

 

Zanima me ?e mi lahko razlo?ite kak?na bi bila razlika med tema dvema dimenzijama pnevmatik, bi bile 18" veliko tr?e od 17". Med drugim je tudi v ceni kar nekaj razlike.

 

Do pred kratkim sem iskal samo 18", sedaj pa sem dobil solidno ponudbo za 17".

 

Za odgovore ?e vnaprej hvala.

 

LP

Andrej

Napisano

18 moras tudi homologirat

in ce ne znizas avta izgleda brezveze

 

jaz bi rajs 17, vseeno je malenkost bolj udobna voznja (1cm vec gume :) )

 

aja se to: homologiran mas za 215/45 17, kar je se vedno "vec" gume kot z 225/40 18

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Pa pri 18" gumah ti volan precej vlece v levo in desno, ga moras kar dobro drzati v rokah. Se posebej za staro mazdo je zame 17" cisto dovolj.

Napisano

Pa pri 18" gumah ti volan precej vlece v levo in desno, ga moras kar dobro drzati v rokah. Se posebej za staro mazdo je zame 17" cisto dovolj.

 

Sam to ni problem dimenzije feltn oziroma col ampak le ?irine gum, ki pa je enaka.

33112_1.png

Napisano

18 moras tudi homologirat

in ce ne znizas avta izgleda brezveze

 

jaz bi rajs 17, vseeno je malenkost bolj udobna voznja (1cm vec gume :) )

 

aja se to: homologiran mas za 215/45 17, kar je se vedno "vec" gume kot z 225/40 18

 

?e je avto uvo?en (recimo iz italije) nima homologiranih niti 17-k. :(

Samo 15-ke in 16-ke.

 

 

Napisano

?e je avto uvo?en (recimo iz italije) nima homologiranih niti 17-k. :(

Samo 15-ke in 16-ke.

 

Moj je iz Italije, pa ma homologirane 15" (195-65), 16" (205-55) in 18" (235-35)

Vozim pa 205-55-16 zimske, 225-45-17 letne

Napisano

Moj je iz Italije, pa ma homologirane 15" (195-65), 16" (205-55) in 18" (235-35)

Vozim pa 205-55-16 zimske, 225-45-17 letne

 

18"-ke?? ?zmeden?

 

 

Napisano

18"-ke?? ?zmeden?

 

Je tud men blo ?udno, ampak se s tem ne obremenjujem, je 17" max. kar gre gor, ?e te so trde, ampak na ovinkih se ti pa odkupijo :bravo:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Agregat je v osnovi mišljen kot mobilni vir električne energije. Zato ga poskušajo narediti čim lažjega. Dodatna baterija in dodaten razsmernik sta dodatna teža. Dvomim, da boš dobil to, kar si si zamislil...   Mogoče si ogledaš kako deluje otočna sončna elektrarna pa poskusiš dobiti nekoga, ki bi ti prodal otočno sončno elektrarno brez sončnih panelov. Pa namesto sončnih panelov priklopiš gor agregat. Sicer ti manjka še avtomatika za zagon agregata, ampak mislim, da to ne bi smel biti tak problem...   Mogoče bi še lažje sestavil, če bi za osnovo vzel hibridno sončno elektrarno, ki ima poleg razsmernika in zalogovnika že "stikalo" za priklop omrežja, če ni dovolj sonca. Torej bi to mogoče uporabil za priklop agregata, ki bi v tem primeru bil "omrežje"...   Da bi pa baterijo solarnega sistema uporabil kot zagonsko baterijo... Hja, bi bilo za preveriti, kako bi šlo... Namreč, "trakcijske" baterije, kot jih uporablja solarni sistem, lahko dolgo oddajajo elektriko in prenesejo veliko "globino" praznjenja in veliko ciklov, ne zmorejo pa velikih tokov. Pri zagonskih so ti tokovi precej večji, nimajo pa take "globine" praznjenja... Kako močan pa je zaganjač na agregatu? Zmore trakcijska baterija dovolj velik tok, da se bo zaganjač dovolj zavrtel, da zažene motor? Če je večji agregat, je praviloma dizel, ki ima praviloma močnejši akumulator... 
    • Jaz sem skos avte tja vozil, tako moje kot od fotra pa nikoli ni bilo nobene drame. Sem nazaj dobil očiščenega in z zaščitnimi polivinili preko sedežev. Tko, da me tele tvoje izkušnje čist presenečajo.
    • Bom obudil tole temo.   Ali je že kdo na trgu videl agregat, ki bi imel vgrajen komplet baterij, recimo nekje 5 kWh in bi bilo vse skupaj zapakirano kot celota? To mi je všeč kot ideja, ker potem objekt napajaš s stabilno napetostjo iz baterije, motor se pa vklopi, ko je potrebno napolniti baterijo in ni nepotrebnih nihanj napetosti ob povečanju ali zmanjšanju bremena, ker vse napaja baterija. Motor pa lahko dela na lepih idealnih obratih, ko se zažene. Se mi zdi, da en kup potencialnih problemov odpade na ta način. Nekako si shemo zamišljam takole: Motor -> DC generator -> baterija -> razsmernik iz DC na AC. Lahko bi bilo dopolnjeno še z opcijo avtomatskega starta motorja, ko je baterija nekje na 10%, za napajanje starterja se uporabi kar baterija sama. Veliko te DC AC pameti je pa že rešene, ker vse to je že v uporabi pri hibridnih sončnih elektrarnah.   Malo raziskujem trg zaradi ene potencialne ideje, pa me zanima, če je že kdo naletel na kaj podobnega?
    • Jaz bom samo to še komentiral:           Zelo dobro si zapomnite:   mediji vam prikazujejo samo del resnice!               @Boss, mislim, da se tu oba strinjava, kajne?
    • Sem se odpravil v trgovino, da kupim štruco kruha.   Ko sem jo zagledal, sem se v trenutku odločil, da ga ukradem...    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.