Skoči na vsebino

pranje avtomobila


Priporočeno sporočilo

ker avta nisem cistil ze vsaj mesec dni in glede na vreme, si rezultat verjetno lahko predstavljate.

 

moje vprasanje, kako oprati avto pri trenutnih temperaturah?

 

Nisem ga opral od oktobra, pa je ?e vedno ?rn in vsran, pa vseeno pelje. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ravno danes opral doma pred hi?o. Visokotla?ni ?istilnik, ajmr vro?e vode in goba, spere? z visokotla?nim ?istilcem, pri?ge? avto, nabije? gretje na ful in po?asi obri?e? avto. Ni?e ne zmrzne, razen roke mej?kn pe?ejo :)

 

Hm,samo vro?a voda in potem mrzla voda=no good za lak. :whatever:

 

Nastanejo mikro razpoke in potem gre po?asi naprej.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm,samo vro?a voda in potem mrzla voda=no good za lak. :whatever:

 

Nastanejo mikro razpoke in potem gre po?asi naprej.

 

Bo kr res... prevelke temperaturne razlike ne vplivajo dobro na lak pa ?e kak?na ?ipa zna pri takih manevrih po?it.

 

Po moje je ?e vedno najbolj?a izbira z visokotlala?nim ?istilcem sprati sol in veliko umazanijo, pol pa z ne?no krta?o in mrzlo vodo o?istit do konca, na koncu pa s krpo zbrisat do suhosti.

 

Druga opcija je pa ?e vedno avtomatska pralnica s programom za pranje podvozja.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jah klinc. Raj? to kt pa avtomatska pralnica. Je na slu?benem avtu pustila globoke rajse po vetrobranskem steklu, ga je blo treba menjat. Si ne predstavljam kolk bi se poznal ?ele na laku.

 

Se pa strinjam da velike temperaturne razlike ?kodujejo laku.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pol se pa ?udi?, da ti po robovih rjavi :o

 

Pozablja? da moja NI v gara?i in da se led in sneg ne topita ni? bolj kot pri tvojem, ?e pa ga opere? pa se to stopi in je potem lahko ?e slab?e za karoserijo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisem ga opral od oktobra, pa je ?e vedno ?rn in vsran, pa vseeno pelje. :blush:

 

I beat your ass - september 09 :jupiii:

 

Jaz ga spucam v gara?i na toplem z safeshinovim sprejem za suho pranje

 

?zmeden?

Pa to ni isti pleh ko motor ejga

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se pravi ker je tale iz zgornjega linka M6 2015 challenge oprema, nima xenona...
    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.