Skoči na vsebino

Ni?anje mazde 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

Ker se zima poslavlja in se za?enja poletje, bi rad malo estetsko ter zni?al te?i??e na avtu.

 

Pri avtu bi rad zamenjal vzmeti, sedaj sem pa pred dilemo kaj za ene vzmeti dati (da ne bo avto kot voz) ter koliko naj zni?am,

 

Malo sem ?a sam gledal in kandidatov je kar nekaj:

-Eibach (nevem kak?na je cena, dobavotelj za SLO je Amortizer)

-H&R (ugodna cena)

-Vogland (vem da jih imajo v Tehno racingu, glede kvalitete ne vem ni?)

 

Za va?a mnenja ?e vnaprej hvala

 

LP

Andrej

Napisano

Jaz bom pa? tukaj pohvalil vzmeti eibach!

Sam jih imam na M3. ?e bi se ?e 1x odlo?al za zni?anje bi ponovno izbral eibach!

Mislim pa da katerekoli vzmeti od na?tetih bo? kupil ne more? falit,saj so nekako vse 3 znamke preverjene.

Meni je moja M3 malce tr?a ?e v osnovi (gta) in je s temi fedri ?e vedno lepo znosna za vozit.

Cena je bila 210? razlike z ostalimi recimo da je tam do 30?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Tudi jaz mislim, da so Eibach top klasa kar se vzmeti ti?e. Sam sem ?e pred ?asom vgradil na Civic-a vzmeti znamke Apex. Nevem, nekateri jih grajajo, ampak jaz do sedaj (gor so ?e sigurno najmanj 5 let) nimam nobenih slabih besed glede teh vzmeti.

 

?e bi ?e pa enkrat izbiral bi ziher izbral Eibach... :bravo:

Napisano

Js sem tudi imel Apex na Micri in so bli petarda, seveda s primernimi amortizerji.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Malo sem spra?eval naokoli, pa so me za?eli ljudje malo stra?it.

 

Pravijo da so fedri H&R veliko tr?i v primerjavi z Eibach-om in Vogland-om, glede na to da imamo "super" ceste bi imel raje mehkej?i avto.

 

Malo pa sem vpra?al tudi za cene:

H&R - 173 ? v A3M

Vogland- 245? v Techno Racingu

Eibach- 230 Amortizer

 

Cene samo monta?e se pa tudi kar precej razlikujejo:

Najcenej?e je pri Techno racingu, najdra?je pri Eibachu

 

Tako da sem v dilemi kaj nardit.

Napisano

lej naredi kar pa? ho?e?. ampak ne oklevaj predolgo ker se potem lahko premisli? :)

Lahko pa pride? na meet v nedeljo (?e si kje bli?je) in se zapele? en krog z mojo trojko pa bo? povedal ?e je OK.

 

pridobiva? pa na trdoti tudi z gumami :bravo: Odvisno seveda kok col kolesa bo? mel ;)

Meni osebno za eibach ni ?al!!

 

Sem pa pozabil povedat da sem imel tudi sparko fedre na stari 323F seveda tam sm pa imel ?e za 10% str?ane amortiterje in je bil kar precej tr?i kot pa zdej

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Jz bom sam reku da resno razmisli o VogTlandu, ker mislm da je najmanj konkuren?en ostalima dvema (zgolj moje skromno mnenje)! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

No sedaj sem dobil eno ugodno ponudbo za vzmeti in sicer so od Eibacha :)

 

Problem je edino ta da so na Mazdi 6 karavan, jaz pa imam Limuzinsko razli?ico.

Sedaj me pa zanima ?e kdo od vas ve ali bi lahko dal omenjene vzmeti na svojo 6-ko, ali morajo biti to?no dolo?ene.

 

Za odgovore ?e vnaprej hvala

 

LP

Andrej

Napisano

?e mene pra?a? ja!!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Hvala LabiGT, sem si malo pogledal te TUV certifikate. V bistvu sta oba enaka :)

 

Prednje vzmeti so enake pri obeh razli?icah.

 

Razlike pa se poka?ejo pri zadnjih in sicer:

 

Limuzina:

- obremenitev na os 1010 kg

- debelina ?ice 13,25 mm

- dol?ina vzmeti 288

- ?tevilo ovojev na vzmeti 6,5

 

Karavan:

- obremenitev na os 1100 kg

- debelina ?ice 14 mm

- dol?ina vzmeti 280

- ?tevilo ovojev na vzmeti 6,4

 

Hm po teh podatkih sode? nista enaki vzmeti, tako da ta opcija kot vse ka?e odpade :(

 

?e pa ima ?e kdo kak?en predlog pa kar na plan z njim

Napisano

?e mene vpra?a? nebi smelo bit nobene te?ave, glede na to da bi dal vzmeti iz karavana na limuzino.....

 

Te?je bi ?lo v obratni smeri, ker bi se avto malenkost bolj posedel, ampak v tvojem primeru mislim da ni te?ave.

 

LP David

Feel free....

Napisano

Vpra?anje, ker lahko se zgodi, da bo avto pol na "nos" stal. Gre za skoraj 100 kilsko razliko v obremenitvi. ?eprav po drugi strani je pa vzmet kraj?a tako, da bi se lahko tole celo izena?ilo.

33112_1.png

Napisano

Js bi rabil zadnje od karavana, originalne seveda ima kdo vi?ka ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Imam H&R na karavanki in s 16 col se pelje zelo dobro,z 18col je pa zelo zelo trda-v?asih bi kar prodal 18-ke.Pa dobro razmisli preden ni?a?,ker bo? pobral vsak robnik in v gara?nih hi?ah bo? sigurno nasedal z odbija?em,?e bo? ?el parkirat v nadstropja. :hudicek:

Pozdravljeni

 

Ker se zima poslavlja in se za?enja poletje, bi rad malo estetsko ter zni?al te?i??e na avtu.

 

Pri avtu bi rad zamenjal vzmeti, sedaj sem pa pred dilemo kaj za ene vzmeti dati (da ne bo avto kot voz) ter koliko naj zni?am,

 

Malo sem ?a sam gledal in kandidatov je kar nekaj:

-Eibach (nevem kak?na je cena, dobavotelj za SLO je Amortizer)

-H&R (ugodna cena)

-Vogland (vem da jih imajo v Tehno racingu, glede kvalitete ne vem ni?)

 

Za va?a mnenja ?e vnaprej hvala

 

LP

Andrej

 

Napisano

... in potem zelo hitro spet nazaj zvi?al sramezljiv

 

He,he,samo sej ni problem vozit z zni?ano po na?ih cestah-avto. :hudicek:

 

 

Napisano

Pa ne na trajekt it.....ker se ti bodo smejal ko bo pokal :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa ne na trajekt it.....ker se ti bodo smejal ko bo pokal :bravo:

 

Meni ?e tako normalno podrsa,ko grem na trajekt.Kaj ?ele,?e bi bila ni?ana.

 

 

Napisano

Meni ?e tako normalno podrsa,ko grem na trajekt.Kaj ?ele,?e bi bila ni?ana.

 

 

Ja, tudi jaz sem ribal po tleh. Samo lahko bi malo druga?e naredili tiste rampe.

  • 2 tedna kasneje...
  • 4 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.