Skoči na vsebino

homologacija mazda 6


Priporočeno sporočilo

JA!

 

?e se ?eli? ob morebitni nesre?i izogniti te?avam... saj zavarovalnice in policaji prepi?ejo podatke o gumah, ter jih primerjajo s tistimi v homologaciji, kar lahko negativno vpliva na kazen ali izpla?ilo ?kode...

 

po policijsko IN zavarovalni?ko namre? avto NI ispraven, ?e nima montiranih gum, ki so vpisane v homologacijski karton?ek...

 

pa ?eprav je med 215/45R17 in 215/50R17 razlike "samo" za 3.4%

http://www.miata.net/garage/tirecalc.html

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim,da so mo?ne samo slede?e dimenzije za M6 1.generacija,17".

 

205/50/17

215/45R17 91

225/45R17 90

235/40R17 90

245/40R17 91

 

Pa ?e 18":

 

 

225-35R 18

225-40R 18

235-35R 18

235-40R 18

245-35R 18

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 leti kasneje...

Pozdravljeni!

 

Na mazdi 6 2006 dizel 120CD imam homologirane 15 in 16 col felne.

 

Precej me mikajo tele 17ke http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=10142

vendar ker so original mazda, TUVa nimajo. Kako naj pridem do homologacije?

 

?e se ne motim, tele pa?ejo brez dodelav (distan?niki,...) in gume 215/45 R17

 

Na acosmosu in mms-u sem dobil odgovor, da mi ne morejo pomagati...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni!

 

Na mazdi 6 2006 dizel 120CD imam homologirane 15 in 16 col felne.

 

Precej me mikajo tele 17ke http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=10142

vendar ker so original mazda, TUVa nimajo. Kako naj pridem do homologacije?

 

?e se ne motim, tele pa?ejo brez dodelav (distan?niki,...) in gume 215/45 R17

 

Na acosmosu in mms-u sem dobil odgovor, da mi ne morejo pomagati...

 

1. ?e bo? dal gor original mazda feltne je verjetnost da te kdo pohopsa res minimalna

2. ob originlni feltnah ti lahko pomaga dober laserski tiskalnik :dudek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

2. Ponarejanje mi lih ne gre od rok. Kaj ?e dobim tuv od drugih plati?? identi?nih dimenzij in drugega proizvajalca?

 

bo? mogu tut v tem primeru ponarejat, ker se cife felge nebojo ujemale.... pa pokrov?ke od znamke felge butne? dol...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

fora je da rabi? feltne, ne gume, no tudi gume a bez TUV feltn ne bo ni?. za original feltne je pa znano da ni papirjev

 

po pravilih bi ?lo ?e da? ene brand feltjne, te imajo tuv in na njemu ve? dimenzij gum

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

Evo zgleda da mi bo ratalo skozi spravt z original.

 

Torej i??em dobro du?o, ki bi mi posodila 17 colske mazda feltne z gumami 215/45 R17 razred V.

Se pa z njimi ne bom vozil, samo na?raufal jih bom tik pred ''delavnico'' kjer bom opravil homologacijo.

 

Pla?ilo po dogovoru!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sm pa mislu de smo mazda?i ''bolj?e du?e'' :zvizga::D

 

Bom ti jaz neki u?timu (jih pa nimam sam, tako da moram mal potelefonirat)! :jupiii:

 

Edit; sem se kr hitro anga?iru in ima? ZS. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

JA!

 

?e se ?eli? ob morebitni nesre?i izogniti te?avam... saj zavarovalnice in policaji prepi?ejo podatke o gumah, ter jih primerjajo s tistimi v homologaciji, kar lahko negativno vpliva na kazen ali izpla?ilo ?kode...

 

po policijsko IN zavarovalni?ko namre? avto NI ispraven, ?e nima montiranih gum, ki so vpisane v homologacijski karton?ek...

 

pa ?eprav je med 215/45R17 in 215/50R17 razlike "samo" za 3.4%

http://www.miata.net/garage/tirecalc.html

 

Samo jaz tega nisem nikoli dozivel, ko je prisla policija...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...
  • 1 mesec kasneje...

oj zdravo,

 

 

en komentar....jst mam tut m6 sport karavan 121 konjev in sem zraven avta dobil 17 col feltne...na gumah 215/45/17, to imam tudi vpisano v homolagacijo...

 

kupil sem takoj prvo zimo letne feltne in dal gor nove zimske 15 col z dimenzijo 195/65/15

 

zdj pa mene nekaj zanima....zakaj ima mazda to NE-standardno dimenzijo za 17 col...a se komu sanja ??

 

ker tudi ?e vnesem obe dimenzije v nek online program ki izra?una kotalni obseg je razlika 1,7% oz. 15 ka ima 199,3cm kotalni obseg, 17ka pa 196,4cm...

 

kje je logika in zakaj je temu tako ??

 

morda kdo ve ?

 

hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.