Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni sem kupil lita plati??a 17 col in nisem vedel et-ja in mi sedaj zadnje gume ob veliki te?i in luknji drgnejo. Na forumu ne zasledim nikjer et od mazde 6 letnik 2004. moje feltne imajo et 35. Ker baje se tisti pleh da notr zakriviti pa potem naj bi bilo ok ali ?e podrejati feltne. Kak?ne izku?nje? feltne so Autec Z807

Napisano

?e ni preve? odstopanja, se da dost ugodno zadnje robove "zapeglat" :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

mi je prijatelj povedu da mi to odsvetuje ker mu je li?ar to delu in mu je lak po?il s ?asoma seveda.... ker to bi bila tudi meni najboljsa pa najla?ja kombinacija... naslednja je pa pol feltne drejat..

Napisano

Pozdravljeni sem kupil lita plati??a 17 col in nisem vedel et-ja in mi sedaj zadnje gume ob veliki te?i in luknji drgnejo. Na forumu ne zasledim nikjer et od mazde 6 letnik 2004. moje feltne imajo et 35.

 

saj se hecas ne? :P

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

V kerem smislu hecas?

PS ne manjka mi veliko ker mi drgne gumo ?isto ob strani ko ni ve? profila torej ?e bi rezkal feltne bi moru sam za kaka 2 mm da bi et spremenu ali pa pa? ta rob zakrivil.

 

Feltne so Autec, Z 807, 8J x 17H2, ET 35, LK5/114,3

Gume so pa gor Sava intesa 215 50 17

Napisano

ok prvo kot prvo dimenzija gum je napacna

moras met 215/45 17

 

potem (ze n-krat):

 

za sirino 8" je ET vsaj 50, ce ne se vec

 

 

meni je drgnilo pri 7.5" in ET 40 (205/55 16)

 

tko da ti ne preostane nic drugega, kot da gres do kakega mazda servisa ali kleparja in ti bojo zrihtali zadnje blatnike (ce bo to pravilno izvedeno, ni kakih problemov)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Za gume vem da je vi?ina napa?na. Zato imam 2 opciji ali et zmansat (podrejat feltne za 2-3mm) ali pa robove popraviti tako da tuki pi?em ?e je kdo imel podobne izku?nje.... in kaj predlagate

Napisano

Zamenjaj feltne in gume bo najbolj. :)

 

 

Tudi sam sem hotel to napisat :)

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Jz bi une robove pokrivil al pa porezu (kokr komu ljub?e), hkrati pa ?e preveru, ?e ti ?e kje ne gnijejo zadnji blatniki (fakin serijska napaka na teh avtih - katastrofa in sramota)! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jaz bi pa ?e poln prtlja?nik nalo?u pa 4 osebe not dal pa bo? videl potem ali ti drsa ali ne.

Za moje pojme premajhen ET.Res,da bi izgledalo carsko-nabit avto samo mislim,da ne bo ?lo. :ne vem:

Pa z tako vi?ino gum ti ?tevec la?e. ;)

 

 

Napisano

Sm ze naro?en pr a3m v ljubljani v cetrtek tako da gremo na krivljenje robov... je pa res da je et mau premajhen. ?tevec pa la?e za dobre 3 procente

Napisano

Evo avto je pri?el iz a3m-a robovi so povaljani in seveda feltne z et 35 so gor in ne drsa ve?, barva je ostala cela lak isto, zdy samo ?e za??ititi nazaj z gumi sprejom in operacija uspela :) aja pa ?e pokrov?ke za feltne sm dobu :)

Napisano

Lepo da si zadovoljen.

 

Samo meni te feltne ne sedejo na ta avto, ker naredijo gumo ?e manj?o kot je v resnici (zgleda kot ene 15").

Pa avto v poden, ker sedaj zgleda kot en "traktor".

Napisano

In kako avto zgleda :)

 

Oprosti, kot vedno pravim okusi so razli?ni, samo tele leitke so pa zelo dale? od tag da bi sedle na ta avto, vsaj zame. :unsure:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

100 ljudi, 100 okusov, ?koda je le, da ma? feltne na notr upognene (krake), ker ?e bi bili na ven, bi opti?no pove?al plati??e! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Men je bil pa ta stil notri pomaknjenih krakov v?asih sila v?e? zdej mi je pa vseeno sam da lepo zgledajo. Bi blo pa tole za videt v ?ivo, ker imam ob?utek, da tale slika malce vara.

33112_1.png

Napisano

Seveda da opti?no varajo. Se je kolega sam prepri?al :) Res je vsak ima svoj okus samo ko je videl slike mu niso bile usec ko je pa videl u zivo je pa spremenil mislenje ker avto res naredi ''bulco'' :) ker manjsi et je res naredil svoje samo malo preve? dvignjen je ...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Eni radi pretiravate… zelo… Nevem kako lahko preživite z avtom, ki ima “samo” malo manj kot 200 KS… Ko berem takšna pretiravanja, se mi zdi, da tisti z majhnimi (avti, da ne bo pomote) sploh nimajo kaj iskati na avtocesti… Ampak dejstvo je, da je takšnih največ… največ štale pa delajo ravno “dinamiki”, ki čutijo potrebo po tem, da medtem, ko so vsi pasovi polni pločevine, skačejo sem in tja in lovijo “luknje” v kolonah… in važno je samo, da imajo sami občutek, da bodo prišli hitreje na cilj…    Še ne tako dolgo nazaj, so bili avti s 150 KS tretirani kot “dirkalniki”… Danes pa je to izgleda nekaj, kar sploh ni za na cesto…     Sam trdim, da je motor, ki je vgrajen v to prenovljeno CX-5, dovolj zmogljiv za večino voznikov… Tisti pa, ki so obremeni s tem, da je to mnogo premalo, pa so itak ponavadi “nakladači” … In napisano je že, da kasneje prihajajo tudi močnejše variante… A dejstvo je, da bo verjetno največ prodanih ravno teh “Baby dinotov” … 
    • In zopet smo pri klancih. 😉 Kamp prikolice ponavadi vozijo dizelaši, ki imajo dovolj navora, da vlečejo prikolice pa še hitro gredo dovolj.  Če bi priklopil prikolico na ta avto s tem baby dino motorjen, bi šli rikverc. 
    • Če so že pospeški tako pomembni za uvoz na AC, kako se pol lahko osebni avto s kamp prikolico vklopi, al pa avtobus, pa poln tovornjak... Nikakor se ne more. To je v glavi.  To je zdaj tisto...dajmo hitreje...  Zakaj že? Najbolj so na cesti tempirani vozniki tovornjaka, potem vozniki avtobusa. Vsi ostali greste lahko 5 minut prej. Pa prosim lepo, kdor ni to probal, kar se tovornjaka in avtobusa tiče, naj ne komentira. Roman lahko o tem napišem. 
    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.