Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni sem kupil lita plati??a 17 col in nisem vedel et-ja in mi sedaj zadnje gume ob veliki te?i in luknji drgnejo. Na forumu ne zasledim nikjer et od mazde 6 letnik 2004. moje feltne imajo et 35. Ker baje se tisti pleh da notr zakriviti pa potem naj bi bilo ok ali ?e podrejati feltne. Kak?ne izku?nje? feltne so Autec Z807

Napisano

?e ni preve? odstopanja, se da dost ugodno zadnje robove "zapeglat" :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

mi je prijatelj povedu da mi to odsvetuje ker mu je li?ar to delu in mu je lak po?il s ?asoma seveda.... ker to bi bila tudi meni najboljsa pa najla?ja kombinacija... naslednja je pa pol feltne drejat..

Napisano

Pozdravljeni sem kupil lita plati??a 17 col in nisem vedel et-ja in mi sedaj zadnje gume ob veliki te?i in luknji drgnejo. Na forumu ne zasledim nikjer et od mazde 6 letnik 2004. moje feltne imajo et 35.

 

saj se hecas ne? :P

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

V kerem smislu hecas?

PS ne manjka mi veliko ker mi drgne gumo ?isto ob strani ko ni ve? profila torej ?e bi rezkal feltne bi moru sam za kaka 2 mm da bi et spremenu ali pa pa? ta rob zakrivil.

 

Feltne so Autec, Z 807, 8J x 17H2, ET 35, LK5/114,3

Gume so pa gor Sava intesa 215 50 17

Napisano

ok prvo kot prvo dimenzija gum je napacna

moras met 215/45 17

 

potem (ze n-krat):

 

za sirino 8" je ET vsaj 50, ce ne se vec

 

 

meni je drgnilo pri 7.5" in ET 40 (205/55 16)

 

tko da ti ne preostane nic drugega, kot da gres do kakega mazda servisa ali kleparja in ti bojo zrihtali zadnje blatnike (ce bo to pravilno izvedeno, ni kakih problemov)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Za gume vem da je vi?ina napa?na. Zato imam 2 opciji ali et zmansat (podrejat feltne za 2-3mm) ali pa robove popraviti tako da tuki pi?em ?e je kdo imel podobne izku?nje.... in kaj predlagate

Napisano

Zamenjaj feltne in gume bo najbolj. :)

 

 

Tudi sam sem hotel to napisat :)

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Jz bi une robove pokrivil al pa porezu (kokr komu ljub?e), hkrati pa ?e preveru, ?e ti ?e kje ne gnijejo zadnji blatniki (fakin serijska napaka na teh avtih - katastrofa in sramota)! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jaz bi pa ?e poln prtlja?nik nalo?u pa 4 osebe not dal pa bo? videl potem ali ti drsa ali ne.

Za moje pojme premajhen ET.Res,da bi izgledalo carsko-nabit avto samo mislim,da ne bo ?lo. :ne vem:

Pa z tako vi?ino gum ti ?tevec la?e. ;)

 

 

Napisano

Sm ze naro?en pr a3m v ljubljani v cetrtek tako da gremo na krivljenje robov... je pa res da je et mau premajhen. ?tevec pa la?e za dobre 3 procente

Napisano

Evo avto je pri?el iz a3m-a robovi so povaljani in seveda feltne z et 35 so gor in ne drsa ve?, barva je ostala cela lak isto, zdy samo ?e za??ititi nazaj z gumi sprejom in operacija uspela :) aja pa ?e pokrov?ke za feltne sm dobu :)

Napisano

Lepo da si zadovoljen.

 

Samo meni te feltne ne sedejo na ta avto, ker naredijo gumo ?e manj?o kot je v resnici (zgleda kot ene 15").

Pa avto v poden, ker sedaj zgleda kot en "traktor".

Napisano

In kako avto zgleda :)

 

Oprosti, kot vedno pravim okusi so razli?ni, samo tele leitke so pa zelo dale? od tag da bi sedle na ta avto, vsaj zame. :unsure:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

100 ljudi, 100 okusov, ?koda je le, da ma? feltne na notr upognene (krake), ker ?e bi bili na ven, bi opti?no pove?al plati??e! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Men je bil pa ta stil notri pomaknjenih krakov v?asih sila v?e? zdej mi je pa vseeno sam da lepo zgledajo. Bi blo pa tole za videt v ?ivo, ker imam ob?utek, da tale slika malce vara.

33112_1.png

Napisano

Seveda da opti?no varajo. Se je kolega sam prepri?al :) Res je vsak ima svoj okus samo ko je videl slike mu niso bile usec ko je pa videl u zivo je pa spremenil mislenje ker avto res naredi ''bulco'' :) ker manjsi et je res naredil svoje samo malo preve? dvignjen je ...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
    • To je brezveze. Potem je boljše za 19"naredit pa je.... 🤗😉
    • Če je od 55 s takšno baterijo potem je do dober deal, ampak verjetno je za to ceno manjša baterija in oskubljen z opremo, ki pa potem še nanese 20k€. 
    • A glavo ste jemali dol? Verjetno da zaradi menjave obročkov. Ravnost glave je potrebno preveriti stalno ko se vzame dol ker ko jo jemlješ dol je ne moreš odvti vseh vijakov na enkrat in ko odviješ delno jo lahko malo potegne. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.