Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?kodilak je pr bajti & jst ostajam na Mazda forumu, ker "?kodilakov" forum je bl v ku... :D

 

Za zdej lahko samo povem, da bi bilo potrebno mal podvozje (fedre/amortizerje) zrihtat/zamenjat pa kak?enega konja ve? dodati. S klimo se nisem ?e okvarjal oz. dobro piha in hladi <_< Kak?ne druge te?avne atribute, ki so sedaj ne vidni pa itak pri?akujem :(

 

Vo?nja je dokaj trda oz. malo povle?e ?e na ?portno, ker se kot prbit dr?i tudi v hitrih ovinkih, pa

?eprav zgleda kot, da se cela dnevna s. premika po cesti :zvizga:

 

B)

 

 

To je dale? najpametnej?i nakup, sploh ?e je motor 90 ali 110 Km, ker deluje tud brez te?av na "alternativna" goriva za razliko od na?ih draguljarskih mazdur ki verjetn crkne ?e ?e parkira? preblizu napa?ne pipe ;)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

To je dale? najpametnej?i nakup, sploh ?e je motor 90 ali 110 Km, ker deluje tud brez te?av na "alternativna" goriva za razliko od na?ih draguljarskih mazdur ki verjetn crkne ?e ?e parkira? preblizu napa?ne pipe ;)

 

Tukaj pa ne bo ?ist dr?alo... vem za eno novo ?estko z dieslom 2.2, ki ?e kar nekaj ?asa lepo vozi na cvi?ek pa se ni? ne prito?uje, lastnik pa ?e manj. :blush:

33112_1.png

Napisano

Tukaj pa ne bo ?ist dr?alo... vem za eno novo ?estko z dieslom 2.2, ki ?e kar nekaj ?asa lepo vozi na cvi?ek pa se ni? ne prito?uje, lastnik pa ?e manj. :blush:

 

Lojz? :jupiii:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

moja ima zdaj skoraj 240.000 pa je slo noter vse mozno (kurilno olje pa ne) pa se vedno raztura :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Tvoja dela tud na ?oder dela, sicer ne dolgo ampak dela pa. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tukaj pa ne bo ?ist dr?alo... vem za eno novo ?estko z dieslom 2.2, ki ?e kar nekaj ?asa lepo vozi na cvi?ek pa se ni? ne prito?uje, lastnik pa ?e manj. :blush:

 

To se pa sli?i kot tisto:

 

Dober dan g. doktor imam prijatelja, ki ima te?avo,.....

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

moja ima zdaj skoraj 240.000 pa je slo noter vse mozno (kurilno olje pa ne) pa se vedno raztura :)

 

a ne bi ti naredu se 800.000 pa bi pol v oglas loh dal le 40.000. 'vo?en samo med vikendi - kot nov'

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To se pa sli?i kot tisto:

 

Dober dan g. doktor imam prijatelja, ki ima te?avo,.....

 

A ne... jaz sem po?ten dr?avljan :blush: , ki pla?uje davke pa moje je 2.0 diesel in ne 2.2 kot sem napisal.

33112_1.png

Napisano

To je dale? najpametnej?i nakup, sploh ?e je motor 90 ali 110 Km, ker deluje tud brez te?av na "alternativna" goriva za razliko od na?ih draguljarskih mazdur ki verjetn crkne ?e ?e parkira? preblizu napa?ne pipe ;)

 

He he je 77kW (105HP) ravno vmes :P Z alternativnimi gorivi nisem nikoli prakticiral, tudi pri Turanu ne,

pa je ?el stran 10k km manj od 300k km, pa ga sedanji lastnik ?e fura, za kilometre me ne spra?uj :rolleyes:

Namen mi jo je vozit/redno vzdr?evati, vmes kej nastavit/zamenjat/. . . itd. Res pa je, da bi mi mogo?e bilo lep?e imeti M6 :blush:

 

 

 

moja ima zdaj skoraj 240.000 pa je slo noter vse mozno (kurilno olje pa ne) pa se vedno raztura :)

 

IMHO :closedeyes: :

 

Se mi zdi, da je odvisno od ?asa. V koliko kratkem/dolgem ?asu se to "na?tepa" <_< ?e z avtom prevozi? v 3 letih 250k km in ga nato menja?, je avto prakti?no (nov), ker ponavadi ga je za to kilometrino uporabljal voznik sam (aka trgovski potnik).

?e je avto kej dlje pri bajti in se kilometrina postopoma nabira in dodaja razli?na alternativna goriva, pa je lahko tudi kej na?eto <_< (razen, ?e ima? full sre?e).

 

 

a ne bi ti naredu se 800.000 pa bi pol v oglas loh dal le 40.000. 'vo?en samo med vikendi - kot nov'

 

Ker sem dokaj sve? od nakupa ko?ije, sem videl res raznolika ?uda pri avtomobilih :rolleyes:

od znucanih diskov na milimetre pri 30k km, pa do avtomobila, ki mu ?vi?ga turbina, pa je ata trdil, da ni imel te?ke noge pri mrzlem motorju . . . itd.

V bistvu to ne bi bilo ni? novega, friend je moral prevrteti ?tevc iz 190k km na 140k km, ker se preprosto ni prodal, mislim nekateri potrebujejo za nakup, nateg :D

  • 5 let kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,imam mazdo 6 2004 letnik,2.0 diezel 136 konjski motor,danes so se mi prizgali 2 lucki,ena za proti zdrsavanju koles,in rumena lucka za motor,avto deluje normalno ne glede na lucke,zanima me ali je kdo od vas imel ?e kaksne probleme s tem in kaksne so bile napake?

Napisano

Pozdravljeni,imam mazdo 6 2004 letnik,2.0 diezel 136 konjski motor,danes so se mi prizgali 2 lucki,ena za proti zdrsavanju koles,in rumena lucka za motor,avto deluje normalno ne glede na lucke,zanima me ali je kdo od vas imel ?e kaksne probleme s tem in kaksne so bile napake?

 

Kot vidim, se ti je uspelo registrirati :) ...

 

Glede problema... Si mogoce menjal akumulator ali ga kaj odkljapljal? Ali pa je mogoce slab?

 

Ce ti dve lucki gorita, je treba menda obrnit volan dvakrat cisto do skrajnih polozajev. Nekako je racunalnik izgubil informacijo o skrajni poziciji volana. 

 

Nekaj je omejneno v tej temi >> http://www.mazda-si.net/topic/7965-lu?ka-check-engine-tsc-in-?e-dpf/

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pozdravljeni,imam mazdo 6 2004 letnik,2.0 diezel 136 konjski motor,danes so se mi prizgali 2 lucki,ena za proti zdrsavanju koles,in rumena lucka za motor,avto deluje normalno ne glede na lucke,zanima me ali je kdo od vas imel ?e kaksne probleme s tem in kaksne so bile napake?

Pozdravljen v klubu "lu?karjev". Na ?alost tega problema ni ?e nih?e kvalitetno re?il.?e ga priklju?i? na ra?unalnik, ti bo napisalo, da je zani? EGR ventil.A to ni res. Jaz in ?e veliko drugih smo ga zamenjali in ?ez ?as so se te famozne lu?ke zopet pojavile. Probaj pre?ekirat ventil, kateri krmili egr ventil, pa cevko od egr preglej, v?asih je po?ena in z menjavo odpravi? tudi te?avo.

Lahko pa sname? egr dol in ga dobro o?isti?. Zna bit blokiran (zape?en), ker ti nekaj ?as ne dela prav.

Ti ima? najbr? model z potenziometrom na vrhu egr-ja in  z blindiranjem le-tega te?ave z lu?kami ne odpravi?.

Veliko sre?e pri re?evanju. ;)

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pa končno ena AR Spider lepa vmes🤩
    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.