Skoči na vsebino

Mazda6 Karavan (2004-2006)


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

imam namen menjati avto, pa sem se zagledal v Mazdo, model: 6 karavan, letnik (kot je opisano v naslovu) 2004-2006, motor: diesel 2.0/136hp, do 125k kilometrov.

Predvsem me zanima samo vzdr?evanje, kakovost, vozne lastnosti, servisi . . . itd. Imam ogledanih par modelov (pa ?eprav so zelo redki v prodaji), ker pa se ne spoznam na Mazdo, me kot prvo zanima kak?ni so disel motorji in ?e bi jo primerjal z VW. Imel sem Touran-a, ki me je slu?il do 300k km (19/101hp - letnik 2004), ter sedanji lastnik ga ?e naprej pestro uporablja.

Vendar ?elja mi je kupit karavana in Mazda6 je pri?la v o?ji izbor. Imam jo namen voziti vsaj do 300k km kot do sedaj vsakega jeklenega konji?ka.

Kak?na je razlika med 120hp/136hp/145hp dieseli? Mislim, vesel bi bil kakr?nih koli nasvetov, izku?enj in predvsem pa primerjav s trditvami (poraba tudi sodi sem). ?e v Chat-u (tema za krneki) sem podal objavo, pa ?e je ta trenutek tema napa?no postavljena oz. na ne pravem mestu bi bil vesel, da me moderator prestavi v temu primerno temo.

 

THX v naprej :blush:

 

lp

 

N.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

med 121 in 136 ni neke hude razlike, 136 ima lepso krivuljo navora

145 je pa facelift model in ima "zloglasni" DPF filter, ima pa tudi 6. prestavo :bravo:

 

moja ima cez 230.000km v 7mih letih

vozim se pretezno na relaciji ljubljana pristina, s precej visokim tempom

 

v rubriko menjano v garanciji spada:

 

-visokotalcna crpalka : crknila cist na zacetku, razlog neznano najbrz smola

-2x sencniki (od takrat bp)

-senzor airbaga pri sovozniku

-motorcek voznikove sipe

-motorcek za dvig luci (spet je crknil), motorcka sta made by bosch)

-merilec pretoka zraka

 

 

menjano izven garancije (ampak z dobrimi pogoji, ker pac servi BTC je zelo korekten servis)

 

-bat (pocil je slab material, kaj takega se ni blo=

-menjalnik (bla je okvara v eni pusi med 4. in 5. prestavo ampak je blo enostavneje in ceneje dobit nov rabljen menjalnik kot zamenjat tist del in se ukvarjat pol z razdiranjem itd itd)

 

 

Voznja sama je odlicna, podvozje je 1A, za moje pojme dalec najboljsi del na avtu in v mojem primeru brez napak

Moja poraba po teh kilometrih je dobrih 7

Za dizla gre zelo dobro, tudi zdaj

Ima veliko placa, imam 4 vratno varianto (te so dalec najboljse in najlepse :P ) in gre noter vse kar ces...kako je sele pri karavanu

 

Sam imam zelo malo mestnih vozenj, vse je bolj ali manj avtocesta (vidla je ze skoraj celo evropo), ceprav sem mel kar nekaj napak, je to se vedno najboljsi avto do zdaj, sploh glede na to, kar sem dobil za ceno (takrat je moja stala okol 20.000 eur)

 

vec se ne morem spomnit

 

tukaj se en video pri 230.000km

 

 

 

 

 

 

u fak napisal sem post s katerim bi bil tudi boss ponosen :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kupi pred faceliftom, torej letnik 2005, obvezno se dobr pozanimaj ?e ima DPF. Teh se izogni, ker rade serjejo, torej i??i brez DPF.

Razmisli o 2.0 bencinu in predelavo na plin. 1300 te stane in se vozi? za 60 centov po litru.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kupi pred faceliftom, torej letnik 2005, obvezno se dobr pozanimaj ?e ima DPF. Teh se izogni, ker rade serjejo, torej i??i brez DPF.

Razmisli o 2.0 bencinu in predelavo na plin. 1300 te stane in se vozi? za 60 centov po litru.

 

:hudicek:

 

Pa da to en z navorom napi?e to je bogokletno.

 

 

Druga?e ?e ?e dizla-navor pol absolutno brez DPF.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:) A tako, zdaj si vsaj lahko predstavljam in si krog izbora ?e zo?am <_< (?e tko jih je malo) :(

 

@labiGT: :bravo: thx na opisu

 

Torej brez DPF, ok. ?e sem vas prav zastopil, vsaka Mazda6 (letnik 2005+) s ?esto prestavo ima tudi filter DPF :blink:

Bencin mi nekeko ne ustreza, ker naredim dosti km, pa kdaj pa kdaj se tudi znajdem, da komi najdem "pumpo", kaj ?ele (ker dolo?ene nimajo) plin-pumpo. @mazda6combi druga?e dobra ideja.

 

?e eno vpra?anje: se bencinarji kaj bolje obnesejo, ali je preprosto poraba toliko vi?ja in se ne izpla?a oz. se ?e ga predela? na plin :blink: ? (benz-itak ga nimam namena, samo za info) sramezljiv

 

lp

 

:)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri benzu je manj sestavnih delov(motor) ki lahko nagajajo, nima zobatega jermena ima verigo tako je veliki servis samo sve?ke in olje v menjalnuiku in pa reden servis olje v motorju in filter olja, redni servis je cenej?i pri benzu, ker je pa? manj olja, kot v dizlu.

 

Navor ima jermen manjava pri ?u?..., ne bo cnej kot 500-600 ? z materijalom seveda.

 

?e bi gledal z DPF, potem je potrebno tudi vedeti da ima ta motor posebno olje ki ne sme vsebovati ?vepla, in cena je skoraj 1X dra?je od normalnega olj ki je v navadnem dizlu.

 

Res pa da ima 1X ve? navora kot bencinar. :blush:

 

Sam imam 2.3 benz (166 KM)in se vozim do nekje do 9.5l/100km plina ali pa 8.5 litra benza ni nevem kaka poraba, glede na to de se NE ?para sramezljiv .

 

LPG 9.5 l/100km plina je 9.5 *0,669 ?=6,35?/100km (poraba zaokro?ena na gor-oziroma moja najve?ja poraba LPG)

 

Benz 8,5 l/100 km benza 8,5* 1,204?=10,23 ?/100km (8,5l/100 km sem imel povpre?je prvih 20 kkm,pri ne ?paranju :blush: )

 

Diesel 6,1l/100km nafte je 6,1*1,125?=6.86?/100km (tako porabo ima fotr na svoji 120 km M6 - penzić)

 

 

Vgradnja LPG sistema je cca 1200+-100? odvisno koliko preserava?.

Servis(menjava filtra za plin) na 20 kkm cena pa je cca10?.

 

?e naredi? do max 30 kkm letno(?e pa ve? pa ?e prej) si stro?ek pokrije? v tem ?asu naslednje leto pa se fura? za vasj 1/3 cnej. Sama zmogljivost je enaka na LPG al pa na benz, meni celo bolj mirno laufa na LPG kot benz. Kar se pa tankanja ti?e, ko zmanjka LPG sam prestavi na benz tako da ?e oboje nabutam prevozim v ?usu brez te?av tam nekje od 1100 do 1250 km, brez da bi zavil na pumpo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, Ajvar objasnu zadevo nimam kaj pripomnit. LPG pump je pa ?e blizu 40 v SLO tako da dvomim, da je nebi na?el pri sebi kje.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?lovek spra?uje po avtu, ?eprav sem plina? te ne bom forsiral, ?e i??e? rabljeno i??i tako brez DPF, na?el bo? sigurno povsem lepo za dober denar.

Na?e teme v?asih takoj zaidejo v benz vs dizel ( :jupiii: ). Je pa sigurno omembe vredno

 

Mene zanima kaj si vozil do sedaj? Turana si imel, kaj pa vmes? Ce bos sel iz TDIja na CD od mazde bos dozivel 2 stvari (lastna izkusnja iz seata tdi na mazdo CD143)

Nepopisno bolj?o vodljivost, kontrolo in ?portno podvozje, drugo pa je ve?jo porabo pri istem na?inu vo?nje, TDIja si lahko kar malo leno vozil pa ni pil ve? kot 6,5, medtem ?e to naredi? Mazdi bo ?rla 9,10 brez heca, motor je treba stalno zivahno voziti in ne ga 'matrat'

 

Res je:

da ce si dizlas je obcutek navora povsem drug, ce znas voziti dizla ga laho spravis na minimum, in ti zre malo, pa tudi ce je dolgoprogas in ga na cesti tudi 'spucas' ti bo delal bp, ce pa bo to za mesto ga lahko naj...

da bi na dolgih progah potreboval 6. prestavo

 

Res pa je tudi:

da je vzdrzevanje drazje

da smo samo letos imeli ene 10 primerov tu na forumu ali z visokotlacnim ventilom ali s sobami...ventil min 200?, sobe 500+

da te bo plin ceneje prisel

 

 

Na tvojem mestu premisli kaj i??e?. Verjetno avta ne kupuje? za 2 leti....

 

Sloveniaj pa je ratala itak de?ela pump, ni goriva ki ga ne dobi? na 50km razdalji...:) Tudi v tujini je ?ala mala z LPgjem, verjemi, se tudi vozim po vukojebinah, a plin dobis prej ko sendvic.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

He he si me :D

 

Izku?nje so pa slede?e. Vozil sem razli?ne diesel motorje, zadnji je ?e zmerj pri bajt (SDI Polo/od bolj?e polovice), druga?e sem pa prodal nazadnje omenjenega Tourana, pred njim sem si lastil 2.0/HDI 307 Peugeota, pred tem nekaj ?asa JTD AR 156, pred tem pa so bili benz motorji Golf IV/III, Pasat 1.8 . . . vse ostalo je pa bilo bolje ali manje "jeklen?ek" za par mesecev.

 

No kar koli ?e, nisem nekek prista? fixne znamke (sem ?e v postopku iskanja) :blush: Predno se pa za?enem v nakup, pa rad izvem o avtomobilu vsaj osnovne lastnosti, da se lahko pripravim na :whatever: z njegovimi muhami in ocenim velikost v ?, koliko moram imeti globok ?ep (?e si ga lahko privo??im). <_<

 

Skratka odlo?itev, da bi imel Mazdo je padla zaradi:

- ?elje po karavanu,

- izgled Mazde v primerjavi z ostalimi tekmeci v tem rangu oz. letniku je bila zame prednost,

- 2.0/136hp mi deluje razmerje za na dolge proge vsaj do 250k km,

- ker je Jap. in naj ne bi bilo te?av z njimi, vsaj v primerjavi z EU avtomobili, katere sem do sedaj vozil,

- ker imam rad ?portno/dinami?no vo?njo (katero ste mi omenili, da poseduje ?estica),

- verjetno je dosti prostorna (tudi za kk?n MTB spravit not, ?e ne pa vsaj na streho),

- . . . ect....

 

V bistvu sem/imam njo v primerjavi z FRV 2.2/140hp Hondo (pa o tem ne mislim debatirati, ker je cena povsem razli?na), pa upam, da se na tem forumu sme razlagati tudi o drugih znamkah, da ne bo kdo dobil o?pic in me "benal" dol s foruma :policaj:

Ja no, res je da avtomobila ne kupujem za mesec dva :P .

 

B)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to, da si dolgoproga? tudi z DPF-jem ne bi smel imeti te?av saj se bo regeneriral to?no tako kot je predvideno. Z izbolj?anim SW-jem so ve?ino otro?kih te?av DPF-ja odpravili so pa te?ave ostale pri vseh, ki imajo DPF za kratke vo?nje.

 

 

 

Aja, pa brez skrbi lahko debatiramo tudi o drugih znamkah saj je na forumu kar nekaj ?lanov, ki si (ni? ve?) ne lastijo Mazde.

 

Va?no je da je debata konstruktivna in da ne pride do takih izjav kot recimo "Wartburg je full najbolj?i in oh in sploh, Mazda je pa ?it" :hudicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja kar se mene ti?e imam podobno mnenje kot Boss. DPF je ok, ?e se vozi? vsaj malo na razdalje. Potemtakem ni problem. Recimo jaz se vozim Cerklje-Ljubljana na ?iht, pa glede regeneracij nimam problemov.

Je pa res to, da ti pa vedno lahko crkne kak senzor, ki je namenjen delovanju DPF. Tako kot ostalih N senzorjev na avtu...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede DPF lahko isto potrdim. ?e nikoli se mi ni pri?gala lu?ka, sedaj ima 65 kkm. Dizel je za vozit, ne pa za fr?kanje po mestu. :jezicek: Sicer pa 143 KM 105 kW je lih zadosti, ?e po?ipa? pa bo lih prav.

 

Poraba pa se mi dr?i pod 7, pa je ne ?param prav veliko.

 

Glede Wartburga pa se strinjam, da ni oh in sploh: tole je moj sanjski avto! Nebesno moder seveda!

 

Mogo?e razlika med vo?njo VW in Mazde: VW (1.9 TDI 105 KM) ima res navor med 1500 in 2000 RPM, ampak mu gre ?e nekako do 3000 RPM, potem pa je hin, Mazda (ne?ipana) pa do 2000 komaj kaj vle?e, pri 3000 pa se ji strga. ?e jo ?ipa?, za?ne vle?t ?e pri 1500, pri 3000 pa ti se ti vklaplja lu?ka za DSC, ker enostavno cesta ne prenese takega navora. :D

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam 136-konjsko brez DPF-ja,katerega moram re?i,da ne pogre?am. :P Imam karavana in je v njem ressss mnogo placa-dovolj za familijo (2 otroka).Vo?nja je res ?portna tudi brez ?portnih vzmeti .

Jaz sem imel v glavnem probleme z xenon lu?mi-ni? huj?ega.Poraba na dolge proge okrog 6,7l/100.

Bom napisal tako,kot v kak?ni tuji ocenjevalni rubriki:?e bi kupoval ?e enkrat,bi kupil enak avto. :D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Z zamudo :D

 

po vseh va?ih mnenjih in prebranih nekaj tujih testov iz pred nekaj let (tam cca 2004-2005), bom nekako za?el gledat (fizi?no mislim z ogledi) Mazdo6 karavan brez DPF-ja kot preventiva (se zgodi, da avto vozi ?e kdo drug v family, pa vem, da takrat ne bo relacije :angry: ) z 136hp, ?e se jo bo dalo dobiti in z 5 stopenjskim menjalnikom ter em?o 2005.

To je super sli?at, da forum temelji na razgledu in ni absolutno specifi?no oz. specializiran v eno smer :bravo:

No itak ne mislim "rinit" s karavanom na dirkali??a, ?e gre kot je podal primerjavo @shurda, pol mi ne bi smelo delati te?av z zadovoljstvom :glare:

 

Pa ?e en zadeva, mal sem ?e prebrskal obdelane teme na forumu, da se ne bi ponavljal z vpra?anji,

ampak ena zadeva me ?e matra, ?ist tko za "intermeco" :blush: Kako je z rezervnimi deli? Obstajao mo?no kopije oz. so samo orginali na tr?i??u? Vse Mazde, ki sem jih do sedaj videl se prodajajo v rangu z ve? km za seboj (okoli cca 110k km +/- ali ve?-no te me ne zanimajo) in vsaj jst imam namen narediti servis, ne glede na stanje (osnovni, da se razumemo). In kako je z olji, je kaj alergij :P ? Ga mogo?e tudi kaj kuri? ?e ?e, pri kateri kilometrini se to za?ne?

 

Thx B)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

poraba olja ni problematicna, meni zdaj mal vec porabi ampak zato, ker moram zamenjat ene podlozke pri injektorjih (serijska napaka, skupaj z delom cca. 100 eur)

 

drugace pa, v najboljsih dnevih ni blo treba dolit med servisi (20.000km)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Ponovno jst neki te?im, mal sem "pre-surfal" pa zasledil par napak, na katere je biti dobro pozoren ob nakupu Mazde 6 diesel, pa me zanima, ?e so ugotovitve pravilne oz. kako se jih lahko izogni?, tako iz vidika financ kot tudi s strani servisiranja <_<

 

Se pravi, naj bi bil pozoren na:

- rjo na plehu (zadnji blatniki...ect), ki se jo da popravit preko 12 letne garancije, ki jo ponuja Mazda (a to velja samo za avtomobile, ki imajo ?templano servisno pri poobla??encu?);

- ali se res sredinsko konzolo na?eloma ne da menjavati v kateri je radio? In ?e je radio kodiran, ter ?e slu?ajno menjava? akumolator in ponovno priklopi? novega, si brez kode za radio te lahko ko?ta novi cca 500?, ki pa je po mo?nosti brez MP3-ja?

- Kako je z regulacijo lu?i, ki naj bi bila serijska napaka (nova naj bi bila cca 350?), ?e je xenon je lahko ?e dra?je ali kako?

- Kako se lahko s testira (ra?unalni?ko verjetno) ?obe in turbina? Kam najbolje peljati to izvesti? Tu se lahko pojavijo stro?ki +1k?, ali je to samo stra?ilo in je lahko samo bau bau za nove iskalce :blush: ;

 

?e sem kaj izpustil (velikih/pogostih napak) mi lahko "prosto po Pre." dopi?ete :D

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

-pazit mora? na rjo na blatnikih in spodnji robovi zadnjih vrat(ko jih odpre?, pogleda? robove)

-za radio nevem, pri meni o?itno ni bil kodiran

-regulacija lu?i zafrkava samo pri xsenonu

 

In ?e to smo sedaj ugotovili z pomo?jo servisa Gama,da je ponavadi kriv samo softwere.

Ve?inoma pomaga z posodobitvijo programa za xenonke. ;)

Zadnji blatniki pa verjetno bolj gnijejo tam,kjer se ve? soli pozimi.Moji- (tok tok on wood) so ?e v redu in ni

opaziti nobene rje.

Turbine niso nek problem,vsaj ve?inoma ne.

Za menjavo radija sicer obstaja neka opcija (amerika) a naj ne bi vse delovalo pravilno na evropskih avtih.

 

http://www.autotoys.com/x/product.php?productid=5251

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

-pazit mora? na rjo na blatnikih in spodnji robovi zadnjih vrat(ko jih odpre?, pogleda? robove)

-za radio nevem, pri meni o?itno ni bil kodiran

-regulacija lu?i zafrkava samo pri xsenonu

 

Hm, za lu?i ne bo dr?alo. Jaz sem imel navadne halogene, pa so mi v garanciji menjali oba ?arometa - crknil motor?ek za regulacijo vi?ine snopa. Mislim, da je enako zapisal pred menoj ?e Labi. Sicer pa so pri 6-icah otro?ke bolezni ?e zavorni diski (meni menjali v garanciji pri 45kkm in 100kkm).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz imam mazdo 6 136 KM dizel letnik 2005.?ez vozne lastnosti nimam kaj pripomnit.Ima pa brezvezno tako reko? bolezen.Pri speljevanju in ali zaviranju mi nekaj tol?e po pedalkah,kot da bi volanski drog imel lufta.pa smo dvigoval avto,gledal gumice stabilizatorja pa ni?...Skratka kar neki.Rolo prtlja?nika se je ?e tudi pokvaril,a sem ga k sre?i fantov na forumu zrihtal,nato sem imel velik servis-ne vpra?aj kolk stane....Sedaj pa mi je intercooler po?il,pa to na obeh ceveh-dovodni in odvodni.Grem na servis v ljubljani -BTC.Sicer priznajo da je to kao serijska napaka,ampak ker nisem do sedaj avta servisiral pri njih in ker je avto iz tujine mi seveda tega ne morejo popraviti zastojn.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz imam mazdo 6 136 KM dizel letnik 2005.?ez vozne lastnosti nimam kaj pripomnit.Ima pa brezvezno tako reko? bolezen.Pri speljevanju in ali zaviranju mi nekaj tol?e po pedalkah,kot da bi volanski drog imel lufta.pa smo dvigoval avto,gledal gumice stabilizatorja pa ni?...Skratka kar neki.Rolo prtlja?nika se je ?e tudi pokvaril,a sem ga k sre?i fantov na forumu zrihtal,nato sem imel velik servis-ne vpra?aj kolk stane....Sedaj pa mi je intercooler po?il,pa to na obeh ceveh-dovodni in odvodni.Grem na servis v ljubljani -BTC.Sicer priznajo da je to kao serijska napaka,ampak ker nisem do sedaj avta servisiral pri njih in ker je avto iz tujine mi seveda tega ne morejo popraviti zastojn.

 

Le?aj na fixnem delu desne polosovine, te verjetno jeb...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.