Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

...zra?ni filter sem sam ?e zamenjal in nazadnje in je cukal :ne vem: ...?portnega bom tudi notri dal pa naj se mal dere, ma? kak?no fotko kako si to porihtal pod havbo in kolk te je vse skupaj pri?lo?

Napisano

baje je MAF (merilec pretoka) zlo redek problem pri mazdah, da je filter tolko zapacan je tud malo tak...

 

je pa lahko pri vsakem avtu razli?no.. mo?ni tud npr. kabli, sve?ke...

Napisano

Popravek:

Isti kurac je... O?itno je bil dopoldne ?e dobre volje zve?er je pa isto. :angry:

 

@Grega_: Hja ta filter, ki sem ga kupil jaz je za v ?katlo. Se pravi se ni? ne vidi in ni? ne dere (ok mogo? kak?en dB ve?). Samo ve? pretoka ima. Ko?tal je 12 jurjev v A3M pa en mesec ?akanja. :D

Za CAI pa sploh ne vem, ?e je kit za ta avto. Ampak zaenkrat se niti ne obremenjujem...

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

@vuk:

 

optike nisem delal, ker mi je vulkanizer rekel da zaradi optike nebi smelo tresti.

 

Trese pa ?edalje bolj. Na za?etku mi ni tako zelo treslo. Sedaj pa vse bolj se ob?uti to.

 

Bom ?el v ponedeljek na optiko pa bom videl. Samo vseeno mislim da je nekaj drugo krivo.

 

Jop!

 

Mazde 6 imajo serijsko gresko na utorni gredi volana. Le ta je iz neke plastike in mazana s posebno mastjo. Scasoma se ta mast "izgubi" in nastane zracnost, ki povzroca to tresenje :( .

 

Naj ti na servisu to utorno gred na novo namazejo (imajo boljso mast kot je serijska) in tresenje bo izginilo.

 

:cheers:

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Jop!

 

Mazde 6 imajo serijsko gresko na utorni gredi volana. Le ta je iz neke plastike in mazana s posebno mastjo. Scasoma se ta mast "izgubi" in nastane zracnost, ki povzroca to tresenje :( .

 

Naj ti na servisu to utorno gred na novo namazejo (imajo boljso mast kot je serijska) in tresenje bo izginilo.

 

:cheers:

 

grem jutri na servis naj pogledajo to.

 

Jaz sem sedaj sumil ?e nosilce motorja.

Napisano

Symon pa si preveril, da nima? kje kak?ne cevke po?ene ali snete, ker tole kar si napisal ne di?i na napako v elektriki. :ne vem:

 

?e pa je to kak?na druga?na napaka, kot si jo omenjal lanskega septembra pa napi?i kako ti cuka oziroma kdaj to po?ne - pri niskih obratih, pri pospe?evanju, zaviranju z motorjem ipd??

33112_1.png

Napisano

Cuka ko pospe?im pri nizkih obratih. Ampak prvi pogoj mora biti totalna vlaga (de? ali fajn megla). Pozimi ni cukalo ni?. Recimo imam v drugi pred kri?i??em in se skoraj ustavim in potem peljem naprej ker je cesta frej za?ne trokirati. Bolj ko pritisnem gas bolj trokira. Pogosto se to zgodi tudi, ?e imam v ?etrti ali peti in manj?a hitrost pa probam pospe?iti. Skratka takrat ko se avto malo bolj napreza. Trokira pa res tako blesavo ej. Tko nekaj ?asa ful ?udn pol pa cukne in je spet vse v redu. Nadle?no je, saj ni drugega. ?e bi bilo kriti?no bi ?e crnilo ampak vsi vemo, da japonci prej zgnijejo, kot jih pa motor izda. :bravo:

Napisano

OK - tole, kar si zdaj napisal je velika verjetnost, da ti res nagaja elektrika. Te?ava bi znala biti v v?igalnih tuljavah, ki so ?e oslabele in ne dajejo tako visoke napetosti, da bi na sve?kah presko?ila dovolj mo?na iskra.

 

Namre?, ko stopi? pri niskih obratih po gasu zalije? bate z bogato me?anico goriva in ?e iskra ni dovolj mo?na enostavno kratkosti?no presko?i preko goriva, ki je ?e na anodi sve?ke in ga ne v?ge, zato motor lahko izgubi enega od v?igalnih taktov in "kolcne".

 

Nekaj podobnega se dogaja tudi ?e imajo sve?ke nepravilen razmak na anodi - ?e par desetink milimetra prevelik ali premajhen razmak lahko isto povzro?a nepravilnosti pri v?igu goriva.

 

Seveda pa ne pozabi na kable. Da pa ne bo? takoj menjal kable, samo tiste dele kablov, ki so najblji?i kovinskim delom motorja za??iti s kak?nim temperaturno bolj obstojnim silikonom, ki bo prepre?il morebitno prebijanje ?e posebej, ?e se ti to dogaja v vla?nem vremenu.

33112_1.png

Napisano

Samo take simptome sem imel tudi jaz na Coupeju, pri f-ki jih pa ni, no je pa res da ima oz. naj bi imela :) f-ka 100k manj prevo?enih. Samo ne vem, motorji so tako ali tako ?isto enaki.

Napisano

Kaj pa je za?ela delat 323BG, lepo se pelje? pa ji kar mo? vzame sredi lepega jo zadu?i nikam ne gre, pohodi? gas do konca ?aka? in nato naenkrat bum (Turbo efekt) in spet normalno dalje ..... Kaj bi to bilo? <_<

Napisano

Ampak priznaj, ob?utek je pa fenomenalen! :bravo:

 

 

To je res, po drugi strani pa neprijetno ko neve? kdaj mu bo vzelo mo? in ga za?elo du?it, potem pa spet Turbo :bravo:

Lahko pa da je pupma za benz?

Napisano

preveri malo filter za benz!!!

 

men je tud pr prej?nem avtu moril k sm pohodu gas!!!

Pol pa je potegnu al pa sm se js nategnu k sm mislu da bo avto potegnu :hohoho:

 

no zamenjaj filter bncinski pa parkrat zavergli avto brez filtra da spere? umazanijo iz cevk pol pa probi!!!

Nekje mor? za?et iskat in odpravljat morebitne krivce za to napako!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

?e bil menjan, kakor tudi sve?ke... Bomo vidli, mislim da je pumpa, ker je ?e enkrat zatajila, sedaj pa se ji na trenutke mogo?e ne da vrtet :)

Napisano

Ni ve? Turbo efekta, avtek spet deluje, elektronika v razdelilcu v?iga je bila pokvarjena.... Tak da hvala wiperboy za tvojo pomo?, se sli?iva... :bravo::danzoman:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

No, da se ?e malo spet javim v tej temi. V glavnem, avto sem imel na kar velikem servisu, med ostalim so mi spredaj menjali kon?nika, le?aja in obnovili peste, kajti nova pesta stane cca. 45k SIT, kar pa je malo preve? :blink:

 

avto ?e vedno trese pri pospe?evanju, sicer se je meja tresenja prestavila na vi?jo hitrost... danes mogo?e pride Bo?tjan do mene, pa bom mu "usput" rekel naj malo sproba Mazdo in pove kaj in kako, da re?imo ?e ta problem, avto je nemogo?e peljati nad 170km/h, to pa za mene ni zadovoljivo... saj vem, omejitve pa to, samo v?asih na AC je pa? treba stisnit do konca...

 

Lp

Napisano

No, da se ?e malo spet javim v tej temi. V glavnem, avto sem imel na kar velikem servisu, med ostalim so mi spredaj menjali kon?nika, le?aja in obnovili peste, kajti nova pesta stane cca. 45k SIT, kar pa je malo preve? :blink:

 

avto ?e vedno trese pri pospe?evanju, sicer se je meja tresenja prestavila na vi?jo hitrost... danes mogo?e pride Bo?tjan do mene, pa bom mu "usput" rekel naj malo sproba Mazdo in pove kaj in kako, da re?imo ?e ta problem, avto je nemogo?e peljati nad 170km/h, to pa za mene ni zadovoljivo... saj vem, omejitve pa to, samo v?asih na AC je pa? treba stisnit do konca...

 

Lp

 

?ist banalno... a si probu z drugimi plati??i ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

V?eraj sva se dobila z YavarYe X6V6, pa malo debatirava, tudi okoli tega tresenja, pa pravi, da te?ko, da so to plati??a... ma probal bom vse, pa bom videl kaj bo pomagalo in kaj ne...

 

Lp

Napisano

glede cukanja pri motorju...je kdo od vas ze poizkusil ocistiti razdelilno kapo? Namrec zelo pogosto so jezicki v razdelilni kapi oksidirani in tako iskra iz rotorja na te jezicke ne preskuje dobro :cheers:

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.