Skoči na vsebino

Mazda 5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!!

 

Tudi pri meni je pri?el ?as da zamenjam avto.

Nekako se odlo?am med Mazdo in ford Smax.

Pri mazdi me najbolj zanima ali je motor 110 dovolj mo?an ali bolj priporo?ate 143.

Se mi pa nekako zdi da je bencinar ?isto premalo mo?an.

kak?na so kaj va?a mneneja!!

 

Lp

Napisano

?e si probal benz 1.8 ti ?ist verjamem, da je pre?voh

 

Tudi 110KM diesel zna biti premalo se bo pa vseeno precej la?je spopadal z nalo?enim avtom. Moj predlog je 143KM diesel ali pa 2.0 bencinar, ?e ima? veliko kratkih vo?enj in ne dela? velike kilometrine.

 

Pri kratkih vo?njah je lahko problem z DPF filtrom, ki ga ima dieselski motor.

33112_1.png

Napisano

Imel Mazdo 5 CD143 GTA

 

Motor ?ist preve? za dru?inske potrebe, glede na to da se je tudi 7 ljudi vozilo.

?e i??e? umirjen dru?inski avto z ob?asnimi ?portnimi prebliski je CD110 po moje ?isto dovolj, namre? CD143 je tudi malo ve? pil, ker ta gajbica ima veliko upora, poleg tega pa je 143ka (predvidevam z boljso opremo, vecjimi feltnami...itd, to je tud vec stroskov cez zimo in drugje)

 

Kar se pa ti?e SMax/M5 - drsna vrata zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkoooooooooooooooooooooooonnnnnnnnnnnnnnn!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja v bistvu se mi gre za bolj za dru?inski avto.

Vendar mi pa gre na ?ivce ?e je avto nalo?en pa pri?gana klima in pol drgne? z 3 na ?rni kal. Dnevno pa delam cca 40Km.

Napisano

Ja v bistvu se mi gre za bolj za dru?inski avto.

Vendar mi pa gre na ?ivce ?e je avto nalo?en pa pri?gana klima in pol drgne? z 3 na ?rni kal. Dnevno pa delam cca 40Km.

 

To se ne bo zgodilo, brez skrbi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pozdravljen!

Glede na to, kak?en avto imam, je verjetno jasno, za kaj bom navijal. Res je, drsna vrata (otroci na ozkem parkiri??u - ni? ve? udarjanja z vrati po sosednjih avtomobilih), sploh, ?e so na elektri?ni pogon, so zakon!

Pri 143KM lahko z "dizla?kimi" obrati mirno pelje?, brez te?av z navorom, 110KM pa niti posku?al nisem in ne morem podati ocene.

Hm, poraba: pri moji vo?nji (dnevno 50%AC, 30% lokalne ceste in 20% Ljubljana v najve?ji gne?i) je okoli 5,6 l/100km. Veliko?

 

In minus: ta ***** DPF! Ja, me moti, ker je edina prepreka do tega, da bi bil avto IDEALEN (my point of view)!

 

Pa veliko sre?e pri nakupu!

6178_1.png
Napisano

Pozdravljen!

Glede na to, kak?en avto imam, je verjetno jasno, za kaj bom navijal. Res je, drsna vrata (otroci na ozkem parkiri??u - ni? ve? udarjanja z vrati po sosednjih avtomobilih), sploh, ?e so na elektri?ni pogon, so zakon!

Pri 143KM lahko z "dizla?kimi" obrati mirno pelje?, brez te?av z navorom, 110KM pa niti posku?al nisem in ne morem podati ocene.

Hm, poraba: pri moji vo?nji (dnevno 50%AC, 30% lokalne ceste in 20% Ljubljana v najve?ji gne?i) je okoli 5,6 l/100km. Veliko?

 

In minus: ta ***** DPF! Ja, me moti, ker je edina prepreka do tega, da bi bil avto IDEALEN (my point of view)!

 

Pa veliko sre?e pri nakupu!

 

No?em se sicer zapletat v neke duele, ampak M5 zagotovo ?re ve? kot M6, ?e zaradi te?e. Motor 2.0 je bolj kot ne pri vseh enak, so variacije mo?i.Tudi jaz imam podobno vo?njo kot ti, izklju?no zaradi porabe se ne vozim kaj ve? kot 130-140 km/h razen ?e se mudi, pa avta ne spravim niti na 6.5l ampak je prej 6.9. Tko da 5.6.... je mal bosa. Razen ?e ne vozi? ve? kot 80 v ?esti za ?leperjem.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

No, trenutno je pravzaprav 5,56, ta o ?leperjih je pa malo poni?ujo?a!

Prej sem tudi sam imel M6 (CD, 2.0, TE; relacija prakti?no brez avtoceste), ki mi je, ko se je utekla, poleti kurila do 4,9, pozimi pa do 5,5. Ne morem pa z gotovostjo trditi, kaj je bilo bolj pomembno pri ni?ji porabi: oblika avtomobila, te?a avtomobila ali odsotnost DPF filtra. Verjetno kombinacija vsega na?tetega.

 

Nikakor pa ni moj namen, da bi tule kakor koli zavajal in prosim da se to upo?teva. Saj nimam ni? od tega. Lahko pa na ZS po?ljem tudi Excel za M6, ki sem ga vodil o porabi, za M5 pa itak vodim na Poraba.com.

 

Imam se namen udele?iti tudi va?ega sre?anja, (pre)dolgo ?e odla?am, da boste lahko videli, da nisem nek ?alabazer, ki ne zna porabe izra?unati (in pri zadnjem tankanju 1.138km prevoziti ter 60 l tankati).

6178_1.png
Napisano

To se ne bo zgodilo, brez skrbi.

 

bo .. z 1.8 motorjem :(

33112_1.png

Napisano

No?em se sicer zapletat v neke duele, ampak M5 zagotovo ?re ve? kot M6, ?e zaradi te?e. Motor 2.0 je bolj kot ne pri vseh enak, so variacije mo?i.Tudi jaz imam podobno vo?njo kot ti, izklju?no zaradi porabe se ne vozim kaj ve? kot 130-140 km/h razen ?e se mudi, pa avta ne spravim niti na 6.5l ampak je prej 6.9. Tko da 5.6.... je mal bosa. Razen ?e ne vozi? ve? kot 80 v ?esti za ?leperjem.

 

Jaz mu pa verjamem... je mo?no, ?e se upo?teva omejitve na AC al pa raje ?e kakih 10km/h pod. Teko?a relacijska vo?nja pa filing za premikanje po mestu kadar je gu?va.

33112_1.png

Napisano

No?em se sicer zapletat v neke duele, ampak M5 zagotovo ?re ve? kot M6, ?e zaradi te?e. Motor 2.0 je bolj kot ne pri vseh enak, so variacije mo?i.Tudi jaz imam podobno vo?njo kot ti, izklju?no zaradi porabe se ne vozim kaj ve? kot 130-140 km/h razen ?e se mudi, pa avta ne spravim niti na 6.5l ampak je prej 6.9. Tko da 5.6.... je mal bosa. Razen ?e ne vozi? ve? kot 80 v ?esti za ?leperjem.

 

Ni to realno, navsezadnje sta tudi avta druga?no usmerjena (tip vo?nje), ampak poraba ne odstopa preve?, navsezadnje tudi ne te?a

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni to realno, navsezadnje sta tudi avta druga?no usmerjena (tip vo?nje), ampak poraba ne odstopa preve?, navsezadnje tudi ne te?a

 

?isto mo?no je, tako kot si ti trdil da tvoja ne gre pod 12 litri, boss ti je dokazal da z dinamiko in ne poznavanjem avta je mo?no pod 11 litri.

 

bo .. z 1.8 motorjem :(

 

Sploh nisem imel v mislih bencinarja ampak navor 110 konjev.

Pri bencinarju 1,8 pa bo 3. brzina in 5-6krpm sam pol bo ?e nad omejitvijo. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?isto mo?no je, tako kot si ti trdil da tvoja ne gre pod 12 litri, boss ti je dokazal da z dinamiko in ne poznavanjem avta je mo?no pod 11 litri.

 

Govoim o primerjavi M5 M6, da M5 ne more zreti enako kot M6 - s tem se ne strinjam. :)

 

CX7 pa tud meni zre sedaj cca 10-11 ?e ho?em :hudicek: , ampak samo na benz

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Govoim o primerjavi M5 M6, da M5 ne more zreti enako kot M6 - s tem se ne strinjam. :)

 

Je pa lahko zelo blizu, ?e hitrosti niso prevelike. Pri ni?jih hitrostih aerodinamika ne igra tako velike vloge kot pri vi?jih zato je vpliv na porabo minimalen. ?e je hitrost ve? ali manj enakomerna brez zaviranj in pospe?evanj pa tudi te?a skoraj ni? ne vpliva na porabo.

33112_1.png

Napisano

Je pa lahko zelo blizu, ?e hitrosti niso prevelike. Pri ni?jih hitrostih aerodinamika ne igra tako velike vloge kot pri vi?jih zato je vpliv na porabo minimalen. ?e je hitrost ve? ali manj enakomerna brez zaviranj in pospe?evanj pa tudi te?a skoraj ni? ne vpliva na porabo.

 

a M5 ne more zreti enako kot M6 - s tem se ne strinjam

 

torej verjamem da lahko zre M5 enako kot M6....to ho?em re?t, sam sem mal zakompliciru :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

a M5 ne more zreti enako kot M6 - s tem se ne strinjam

 

torej verjamem da lahko zre M5 enako kot M6....to ho?em re?t, sam sem mal zakompliciru :)

 

 

Po tehni?nih ima 143KM M6 me?ane porabe 6.0, 143KM M5 pa 6.1 . Razlike je en kur?ev deci, ve? ali manj zato, ker je to enoten test, ki ne vklju?uje visokih hitrosti in nerazumno po?asna pospe?evanja, kjer tudi te?a ne igra vloge.

 

?e vedno se vra?amo na tisto, da tudi z M5 je tako nizka poraba, kot jo je navedel mtz1. ?e bi vozil M6 z enakim motorjem pa bi imel verjetno ?e kak deci ni?jo.

 

Pa ?e to: Na stari M6 (121KM) sem imel povpre?je na 136.000km 6,52l/100km pri tem, da v tehni?nih podatkih pi?e to?no toliko (6,5) pri me?ani vo?nji. pri novi imam natanko enak rezultat (6,52l/100km) pri prevo?enih 43.000km s tem, da je malo mo?nej?i motor (140KM) s to razliko, da v tehni?nih pa je naveden podatek za me?ano vo?njo 5,6 :hohoho:

 

izpisek iz poraba.com

 

8 Mazda 6 (2008) diesel 2.0 Boss tankanj 51 poraba 6.52l/100km

9 Mazda 6 (2004) diesel 2.0 Boss tankanj 169 poraba 6.52l/100km

33112_1.png

Napisano

Po tehni?nih ima 143KM M6 me?ane porabe 6.0, 143KM M5 pa 6.1 . Razlike je en kur?ev deci, ve? ali manj zato, ker je to enoten test, ki ne vklju?uje visokih hitrosti in nerazumno po?asna pospe?evanja, kjer tudi te?a ne igra vloge.

 

?e vedno se vra?amo na tisto, da tudi z M5 je tako nizka poraba, kot jo je navedel mtz1. ?e bi vozil M6 z enakim motorjem pa bi imel verjetno ?e kak deci ni?jo.

 

Pa ?e to: Na stari M6 (121KM) sem imel povpre?je na 136.000km 6,52l/100km pri tem, da v tehni?nih podatkih pi?e to?no toliko (6,5) pri me?ani vo?nji. pri novi imam natanko enak rezultat (6,52l/100km) pri prevo?enih 43.000km s tem, da je malo mo?nej?i motor (140KM) s to razliko, da v tehni?nih pa je naveden podatek za me?ano vo?njo 5,6 :hohoho:

 

izpisek iz poraba.com

 

8 Mazda 6 (2008) diesel 2.0 Boss tankanj 51 poraba 6.52l/100km

9 Mazda 6 (2004) diesel 2.0 Boss tankanj 169 poraba 6.52l/100km

 

Ne vem ?e me ?e vedno ne razume?. jaz se strinjam s tem da imata lahko oba enako..... :mi pijemoo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
    • Take probleme so imeli tudi drugod pa so jih rešili recimo takole   Vas motijo vozniki, ki »kampirajo« na prehitevalnem pasu? Tu bodo morali plačati kar 100 evrov kazni ... AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI S 130 km/h vozite po avtocesti, nakar naletite na voznika, ki se je odločil, da bo do Kopra vozil kar na prehitevalnem pasu. Brez naglice...  
    • Sem mislil, da ne bi, ampak naj vam bo, da boste lahko še kakšno krivdo pri meni našli - hint: pri prvem odlomku nisem ustavil pri stop znaku. Ostalo pa najdite sami.    1. del bi naslov, ko bemwejaš kupi Mazdo pol pa prehiteva po navadi v naselju, kjer je ozka cesta in omejitev 40, pa nato se postavi na pas za levo in nato gasa ter švigne naravnost - jebat ga, to je pač ta premium filing. Še dobro, da ni na isto idejo prišel Italijan v Fiatu, da štarta na brzino v svojo levo predno avtošola sploh spelje. To bi bilo "veselo" in ja zaradi takih manevrov je na tem križišču že počilo. 2. del je malo daljši, da boste ja našli vzrok s čim sem sprovociral ubogega Italijana, da se mi je zaganjal v rit in pol le prišel mimo (žal nimam zadnje kamere, da bi se vse to videlo). Mogoče sem naredil narobe, ker sem se umikal desno, da sem mu dal povod za prehitevanje tako, kot dvema motoristoma, ki si nista upala čez dvojno črto. Res sem žleht, ampak spet ne toliko kot modri avto pred tem Foton Tunland G7 Pickupom (sem mislil, da je ameriški, je pa en navaden kitajc). No blokiral ga je praktično do krožišča, kjer sta šla vsak svojo pot. 3. del pa še tist mojster z motorjem, ki je kar lepo prletel v nizkem letu upajoč, da se bo šzšlo. Tokrat se je, drugič bo pa verjetno cesta kriva al pa kak voznik avta, ko se ne bo.     V glavnem, video sem naredil, ker sem imel občutek, da mi nekaj ljudi tu gor ne verjame in namiguje, da lažem. Sem pa vseeno izpustil tiste počasnele, ker če bi še tisto dodal bi tole bil celovečerec. 
    • Jaz sem sel danes z mopedom LJ - Split. Nobene guzve start 08:00, Split 14:00. Brez AC. Megla pa v iber do Ilirske. A je kdo pomislil da xsara 90HDI ne zmore vec...mal v klanc Drugace pa 105 po prehitevalnem ni prepovedano....min je 70, max dovoljeno 130...je pac prilagodil hitrost razmeram, to je moderno pri nas   To je bolj nestrpnost ce ne pustis nekomur da prehiti s svojim tempom. Ampak da res prehiteva ne da se vozi...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.