Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo..sem pred kratkim postav ponosni latnik Mazde 6 letnik 06 2.0D (143KM). Veliko ste mi pomagali ?lani tega foruma, predvsem pri razumevanju delovanja DPF filtra in pri pravilni nastavitvi porabe na potovalnem ra?..za to se vam vsem zahvaljujem, ker ste mi prihranili enega ali dva obiska pri poobla??enem serviserju!

 

Zadnje ?ase bolj zavzeto spremljam med vo?jo tudi trenutno porabo na moji mazdici in opa?am, da kadar se pribli?ujem recimo semaforju, ?e preden za?nem zavirati dam motor v prosti tek in zaviram samo z zavoro, se na displeju za trenutno porabo prikazujejo razli?ne vrednosti (pri tem seveda ne dr?im noge na stopalki za plin, DPF filter pa tudi ni bil aktiven), prikazujejo se vrednosti od 1 litra pa tja do 8 litrov ali ve? z decimalkami vred. Ko vozilo popolnoma ustavim pa se na displeju prika?e (tako kot mora) ------.

 

Meni pa se zdi bolj logi?no da bi trenutna poraba morala biti na displeju prikazana z 0.0, ker med vo?jo, ko odvzamem plin se ta 0.0 tudi prika?e (razen ?e je ukloplen ta blesav DPF filter)

 

Ma kdo kak?no pojasnilo za ta primer????

 

Hvala in lp

Napisano

1. Zakaj ustavlja? v leru? Se bremze bolj matrajo, ker ne zavira? z motorjem.

 

2. To je naromalno. Ne sekiraj se :-)

 

3. Ne mora kazati nula, ker motor mora 'sam sebe' poganjat. ?e pusti? v prestavi in odvzame? gas, takrat pa bo nula kazalo.

 

 

p.s.

 

Na koliko kilometrov se ti spro?i regeneracija?

Napisano

To sm se navdu ?e kr precej cajta nazaj, se mi zdi bol?e dat u ler, kot pa prestavljat iz pete u ?etrto, pa iz ?etrte u tretjo itd...najmanj trikrat brezveze sklopko pohodi?..seveda je pa? to moje osebno mnenje, raje malo prej menjam disk plo??ice, kot pa prehiter sklopko :P

 

Na kolk km se pa DPF uklapla ti pa te?ko re?em, ker ga ve?inoma vozi ?ena ker dela manj km, js se vozim u slu?bo iz Mb u Lj pa mi je mazde ?koda, teram Volvona V40 1.9 DTI 02 letnik, ma tud porabo manj?o kot mazda..se mi bol spla?a

 

Hvala ti za pojasnilo..js sm pa mislu da se potovalnemu mal me?a..?e zdej i??em pravilno nastavitev porabe, ker ko sm ga kupo je kazu ca 0.6 l/100km porabe preve?

Napisano

Saj ti ni treba v vsako ni?jo dat. Jaz grem recimo iz 4 v 2 in pol ustavim. Al pa iz 5 v 3, pa v?asih ?e v 2 pa ustavim itd..No v?asih dam pa tut v ler , kakor je :)

Napisano

Sej ve? kako je, ko ti enkrat pride navada u kri..se je ne znebi? ve? :blush:

 

Drga? sm pa z avtom zelo, zelo zadovoljen, je to ?e moja ?etrta mazda, edin poraba bi lahk bla mal ni?ja, sam za to je kriv definitivno DPF

Napisano

Sej ve? kako je, ko ti enkrat pride navada u kri..se je ne znebi? ve? :blush:

 

Drga? sm pa z avtom zelo, zelo zadovoljen, je to ?e moja ?etrta mazda, edin poraba bi lahk bla mal ni?ja, sam za to je kriv definitivno DPF

 

Pa tudi noga.Je res odvisno od na?ina vo?nje. ;)

 

 

Napisano

Se strinjam Alex..res je tud mal noga u?asih, sma se z ?eno en tank nafte z avtom vozla res ko po jajcih in sma res pri?la na povpre?no porabo 6,2 l/100km (zra?unano na roke), normalne vo?nje nama je pa pila zdej 6.8, 7.2 in kar je nad sedem se men zdi mal velik, ker res nisma divjaka in avto ?uvama. Se pa vozim z volvo v40 DTI 102KM po AC u slu?bo pa ga peljem konstanto 140-150 km/h pa mi porabi ca 5.8-6.0 l/100km, to je pravi ?parov?ek pr na?i bajti :bravo:

Napisano

Sej sm napisu prej, da je glih zarad DPf-ja poraba na tem avtu ve?ja :pepsi:

 

pa ga res lepo vozima pa pije okol 7l, sej drugo leto pridejo nove letne gume gor, mam zelo dobre izku?nje z Michelin Energy Saver, meni osebno zelo dobra guma, pa dejansko prihrani neki malega na gorivu

Napisano

Pri meni je na ?alost zelo velik mestne vo?nje in se pozna, posledi?no se po moje tud DPF ve?krat uklopi zarad tega..za?aran krog ti re?em, sm ga js ?e tud spravu na 6.2, je izvedlivo, sam bol na relacijskih vo?njah

Napisano

No ko utegne? povej na koliko se t ispro?i. Magari po regeneraciji daj trip a al pa b na nulo pa da vidmo :)

Napisano

Bom mal bol pozoren na to..sm ga pa mev ?e na ?i??enju pr ?erbineku, takoj ko sm ga nabavu sm ga pelav prklopit na ra?, pa so rekli da je zapacan DPF, vendar lu?ka ni ne svetla ne utripala, pa to niti ni doug nazaj, mislim da ga mam ene 4 mesece zdej, so pa tud rekli, da je ena ?oba ?e mal kriti?na..a ma? kak nasvet glede tega???? :zvizga:

Napisano

Se strinjam Alex..res je tud mal noga u?asih, sma se z ?eno en tank nafte z avtom vozla res ko po jajcih in sma res pri?la na povpre?no porabo 6,2 l/100km (zra?unano na roke), normalne vo?nje nama je pa pila zdej 6.8, 7.2 in kar je nad sedem se men zdi mal velik, ker res nisma divjaka in avto ?uvama. Se pa vozim z volvo v40 DTI 102KM po AC u slu?bo pa ga peljem konstanto 140-150 km/h pa mi porabi ca 5.8-6.0 l/100km, to je pravi ?parov?ek pr na?i bajti :bravo:

 

?e bi rad mel ?parovec tankaj :vino: cvi?ek. :(

 

?e bi se pa rad legalno cneje vozu z ve? konji pa si ubav bencinarja in ga rukni na lpg, pa si zmagal, pa ?e vzdr?evanje-servisi so cenej. :D

 

Js pri 166 konjih porabim za cca 6,6? na 100 km :vesel: (vsi ki me poznajo vedo da se NE ?para, ?e pa ?param pa sem ?e 0,5? ni?je), ?e mi mel dizla bi moral porabit cca 5,5 litra ?zmeden? .

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

... ker ga ve?inoma vozi ?ena ker dela manj km, js se vozim u slu?bo iz Mb u Lj pa mi je mazde ?koda, teram Volvona V40 1.9 DTI 02 letnik...

 

 

 

:vskalo::vskalo::vskalo:

 

Aj, aj, aj!

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Bom mal bol pozoren na to..sm ga pa mev ?e na ?i??enju pr ?erbineku, takoj ko sm ga nabavu sm ga pelav prklopit na ra?, pa so rekli da je zapacan DPF, vendar lu?ka ni ne svetla ne utripala, pa to niti ni doug nazaj, mislim da ga mam ene 4 mesece zdej, so pa tud rekli, da je ena ?oba ?e mal kriti?na..a ma? kak nasvet glede tega???? :zvizga:

 

:) To so tut meni rekli ,da je ena mal slab?a ja. Pa ?e enega poznam, ki so mu isto rekli :-)

 

Vozi dokler bo ?lo. Kaj ?e?, o?itno so tut ?obe potro?ni material.

 

Sicer pa, od sestre peugeot 207sw, bencinar, pri 60 tiso? km, ?oba fu?. :) Sem mislil, da se to bencinarjem ne dogaja :)

Napisano

:) To so tut meni rekli ,da je ena mal slab?a ja. Pa ?e enega poznam, ki so mu isto rekli :-)

 

Vozi dokler bo ?lo. Kaj ?e?, o?itno so tut ?obe potro?ni material.

 

Sicer pa, od sestre peugeot 207sw, bencinar, pri 60 tiso? km, ?oba fu?. :) Sem mislil, da se to bencinarjem ne dogaja :)

 

Po moje so sam mal nalagali na servisu..upam usaj

 

Je pa to posledica slabe nafte kouker vem, avto je namre? uvo?en, se pa baje neki dodatki dajo dobit za ?i??enje ?ob, a ma kdo izku?nje s tem pa ?e deluje???????

 

:vskalo::vskalo::vskalo:

 

Aj, aj, aj!

 

Letno delam ?ez 40000 km..nisema si mazde kupla da bom nabijo 40000 letno, ?e ni treba, drug avto pa ?paru doma ?eprav je dost manj vreden..ni logike :harhar:

 

?e bi rad mel ?parovec tankaj :vino: cvi?ek. :(

 

?e bi se pa rad legalno cneje vozu z ve? konji pa si ubav bencinarja in ga rukni na lpg, pa si zmagal, pa ?e vzdr?evanje-servisi so cenej. :D

 

Js pri 166 konjih porabim za cca 6,6? na 100 km :vesel: (vsi ki me poznajo vedo da se NE ?para, ?e pa ?param pa sem ?e 0,5? ni?je), ?e mi mel dizla bi moral porabit cca 5,5 litra ?zmeden? .

 

 

yavarye, ?e bi cvicek tanku bi pomoje pa res ?la kmal kaka ?oba, pa ne sam ena..dej mi raj kak nasvet glede dodatkov za ?i??enje ?ob, ?e ma? kake izku?nje s tem..hvala

Napisano

Ja kak aditiv za ?i??enje zna pomagat, ne vem pa kolk dolgoro?no je to. Najbr? slabo. Al ti ?obe vzamejo dol, pa ti jih probajo s?istit...to bo zdej sestra naredla in me zanima kako uspe?no bo to.

 

Ali pa pa? nova...o ceni pa raje nebi :)

Napisano

Ja kak aditiv za ?i??enje zna pomagat, ne vem pa kolk dolgoro?no je to. Najbr? slabo. Al ti ?obe vzamejo dol, pa ti jih probajo s?istit...to bo zdej sestra naredla in me zanima kako uspe?no bo to.

 

Ali pa pa? nova...o ceni pa raje nebi :)

 

vem..cena je okol 800e

Napisano

Da se sicer dobit ne original vse ?tiri za okoli 400?,baje. Nekdo iz foruma vem da je to enkrat naro?eval..

Napisano

:) To so tut meni rekli ,da je ena mal slab?a ja. Pa ?e enega poznam, ki so mu isto rekli :-)

 

Vozi dokler bo ?lo. Kaj ?e?, o?itno so tut ?obe potro?ni material.

 

Sicer pa, od sestre peugeot 207sw, bencinar, pri 60 tiso? km, ?oba fu?. :) Sem mislil, da se to bencinarjem ne dogaja :)

 

Sam ta ?oba ne stane niti 50? :harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hja, ma? kake veze mejbi, ?e bo treba.

Fotr je od enih 100? po kosu govoril..men se je to zdel pretirana cena :)

Napisano

 

yavarye, ?e bi cvicek tanku bi pomoje pa res ?la kmal kaka ?oba, pa ne sam ena..dej mi raj kak nasvet glede dodatkov za ?i??enje ?ob, ?e ma? kake izku?nje s tem..hvala

 

Z dizli nimam izku?enj ker jih enostavno no?em imeti(po vseh letih ?raufanja), tako kot nekateri ne morjo sli?at za benz al pa lpg.

 

Sam ne da bi karkoli prepri?eval dejte zra?unat kolk enega sranja letanja stro?kov imate s temi navori na leto, pa aditivi, pa ?obe, ,....pa primerjajte z breznavorniki.

Sicer ?e navor dela dela super :rispekt: , je pa tudi res da nekateri preve? komplicirajo, moderne dizle je treba ?gat pol edino delajo bp, ?e kdo ne verjame vpra?ajte labija. :D

 

Pa dokler vam bod sam ?obe nagajale-crkavale je ?e ql, kaj bo pa ko bodo ?obe ok in bo kak glavni del pao?akal, kar pri pred DPF seriji niti ni redkost ? ?zmeden?

 

 

Hja, ma? kake veze mejbi, ?e bo treba.

Fotr je od enih 100? po kosu govoril..men se je to zdel pretirana cena :)

 

pa tud ?e je 100? do 800 za navor jih komplet lahko 2x zamena?,za zamenjavo pa rabi? 10-20 minut, kar pri navoru sprmeni v 2-4 ure. :(

Je pa res da prvi? sli?im da je pri bencinarju "crknila" ?oba, najpogosteje se zama?i in pol je jeb..

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja, sej, bom sporo?il kaj to?no bo potem navedeno kot re?itev :).

 

Na?eloma se pa strinjam. Dokler dela, je super. Za naslednji avto, bom pa tut jaz razmislil o varianti bencin + lpg :-). Razn, ?e ga do takrat ne podra?ijo preve? :)

Napisano

Na?eloma se pa strinjam. Dokler dela, je super. Za naslednji avto, bom pa tut jaz razmislil o varianti bencin + lpg :-). Razn, ?e ga do takrat ne podra?ijo preve? :)

 

Jaz sem tud leta 2004 mislu, da bo to moj prvi in zadnji diesel, ker, da se bom 2010 ?e na elektriko vozu. Pa poglej danes kaka je situacija - popolnoma elektri?ni avtomobili z velikim dometom so ?e vedno utopija tako, da ?al bo verjetno treba ?e kakih 10 let po?akat za kake bolj normalne re?itve in da bomo lahko po?as rekli adijo tako dieslu kot bencinu in lpg-ju.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.