Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

To je pomoje mislil za ?obo za benz :) najbrz :)

 

js sm se mal zanimu okol in naj bi bil nek Jelen tu iz savinske oz nekje okolica celja k naj bi rihtu ?obe oz obnavlu, mogo?e je pa to za probat, ?e pride enkrat do tega ;)

Napisano

Letno delam ?ez 40000 km..nisema si mazde kupla da bom nabijo 40000 letno, ?e ni treba, drug avto pa ?paru doma ?eprav je dost manj vreden..ni logike :harhar:

 

ja sej glih zaradi tega a ni logicno, da mas boljsi in varnejsi avto??

ne stekam tvoje logike moram rec...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ja sej glih zaradi tega a ni logicno, da mas boljsi in varnejsi avto??

ne stekam tvoje logike moram rec...

 

a volvo v40 pa ni varen avto?? pa ?e var?nej?i je

Napisano

Avto je stro?ek, najmanj?i takrat, ko vozi, najve?ji takrat ko stoji. Tudi Mazda se stara, ne pozabit. Tudi cestnino in zavarovanje pla?uje? ne glede na to ali jo ima? za luksuz ali za potrebo.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Avto je stro?ek, najmanj?i takrat, ko vozi, najve?ji takrat ko stoji. Tudi Mazda se stara, ne pozabit. Tudi cestnino in zavarovanje pla?uje? ne glede na to ali jo ima? za luksuz ali za potrebo.

 

:bravo: v dveh stavkih si razlo?u vse

 

Sem se pa pri tem spomnu na o?eta od enga kolega, ki je v osemdesetih kupil novega forda escorta. Seveda je imel poleg ?e ?trapacni avto zastavo 101. V glavnem ta ford je bil takrat took lep in vsi sosedje so ga hodili zjat in da se ne bi preve? znucal je ta avto ?el samo parkrat letno na vo?njo. Leta so minevala in avto je non stop ?epel v gara?i -po 10 letih ni bil vreden ni? ?eprav je bil ?e vedno lep na ?tevcu kilometrov pa je bila izpisana cifra 21.000 prevo?enih kilometrov.

 

V glavnem ga je pol kupu en prekup?evalec za male pare - kaj so mel od tega avta razen, da so zbujali zavist sosedov pa ?e to le takrat, ko je bil nov pol ga pa itak noben ni vidu, ker je bil skoz v gara?i? ?ista zguba pa takih primerov ni malo sploh pri ljudeh, ki so si recimo v ?asu socializma te?ko privo??ili nov avto.

 

Tud moj fotr je v za?etku osemdesetih kupil novega Yugota in mu ga je blo tolk ?koda :hohoho: , da ga skor pol leta ni vozu in je trajbal 7 let starega spa?ka, ki je bil ?e ?ist pregnit. ?e dobr, da sem bil kot mulc tolk te?en, da se je spa?ka znebu in za?el uporabljat yugi?a. 45KM pri jugotu je blo kot, da bi mel raketo proti spa?kovim 29KM :hohoho:

33112_1.png

Napisano

To sm se navdu ?e kr precej cajta nazaj, se mi zdi bol?e dat u ler, kot pa prestavljat iz pete u ?etrto, pa iz ?etrte u tretjo itd...najmanj trikrat brezveze sklopko pohodi?..seveda je pa? to moje osebno mnenje, raje malo prej menjam disk plo??ice, kot pa prehiter sklopko :P

 

 

 

Verjemi pri 6ki lahko ?e tako ?para? zavore in ne bodo zdr?ale 80 kkm, pri tvojem na?inu vo?nje bo ?e 50 kkm luksuz.

 

Moje od M6 MPS bodo ?le v kanto po 45 kkm-nasledn tedn, pa nism model gas-zavora-gas-zavora, samo ko pa stisnem zavoro pa jo stisnem takrat ko je treba in to orng.

V pondelk je blo iz 180-20, v par metrih, brez posredovanja ABS-a, doma hiter pogled na ?ajbe in ni bil lep. :angry2:

sledovi ?e po dveh dneh jasno vidni na spodnji sliki.

Nisem je zanj?al slike, da se vidi bistvo piz...

post-3-1278574296_thumb.jpg

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

wtf kva tkole so se ti pregrele u mater pol pa MPS tud nima nekih bremz :S in si morda ?e kj si umislil kaki disci padejo gor-ma? kako meni tudi v?e?no varjanto??

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

wtf kva tkole so se ti pregrele u mater pol pa MPS tud nima nekih bremz :S in si morda ?e kj si umislil kaki disci padejo gor-ma? kako meni tudi v?e?no varjanto??

 

Mam,mam je ?e un tha way, EBC+Keramika+teflonsteel race lines. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Da ne odpiram nove teme me zanima kako se resetira potovalni ra?unalnik - predvsem del za prikaz povpre?ne porabe goriva od zadnjega tenkiranja bencina pri novi M6 letnik 2009.

Napisano

Da ne odpiram nove teme me zanima kako se resetira potovalni ra?unalnik - predvsem del za prikaz povpre?ne porabe goriva od zadnjega tenkiranja bencina pri novi M6 letnik 2009.

 

S komandami na levi strani volana si nastavi? BC na prikaz povpre?ne porabe nato pa stisne? tipko SET ravno tako na levi strani. Dr?i? toliko ?asa, da piskne in se postavi prikaz na ---- . ?e ho?e? ponastaviti ?e povpre?no hitrost naredi? enako samo BC mora bi nastavljen na prikaz povpre?ne hitrosti.

33112_1.png

Napisano

S komandami na levi strani volana si nastavi? BC na prikaz povpre?ne porabe nato pa stisne? tipko SET ravno tako na levi strani. Dr?i? toliko ?asa, da piskne in se postavi prikaz na ---- . ?e ho?e? ponastaviti ?e povpre?no hitrost naredi? enako samo BC mora bi nastavljen na prikaz povpre?ne hitrosti.

 

Hvala.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.