Skoči na vsebino

Yokohama Parada

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Napisano

Ja no nobena taka guma ni za divjat po mokrem.

 

ma ne za divjat, ?e je dober oprijemljiva po mokrem, bolj?e kot te ko sm jih mel zdele gor so ziher (Marangoni Zeta Linea)

 

http://www.pro-line.ro/fotografii/201.jpg

Napisano

Vidim, da i??e? lepo gumo, poceni in dobre karakteristike.

 

to ne gre skupaj!!!

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

:bravo::hohoho:

Deeyan tele so po tvojem gotovo slabe gume ker nimajo ?portnega profila kajne? ;)

Objavljena slika

?e ho?e? pa res mehko gumo pa tudi tole ni slaba ideja pa ?e za spremembo je poceni in fajn lima:

Objavljena slika

?pan ima pa baje R888 poceni, ?e ima ?e kaj na zalogi. Pa spet niso za po de?ju. ?e ho?e? izmed teh na?tetih treh dobro za po de?ju vzemi Michelin Exalto PE2 ker ti iz izku?enj povem, da po suhem limajo, po de?ju pa tudi ni nobene drame. So pa kar mehke, ?e ga tera? kako relacijo to?no vidi? kako je nacufana.

 

Ampak saj ho?e? dobro gumo in take so mehke in hitro grejo. ;) Za ene 2 leti bosta, 4 pa gotovo ne.

Napisano

Ne rabim zdej neki, da se full dr?i po de?ju, ampak iz izku?enj povem, da so ble tiste Marangonijeve katastrofa u de?ju, na ovinku sm mal gas zategnu pa je ?e nesl na po?ez pa ni blo nvem kake brzine, po suhem so se pa limale ceste ko nvem kaj.

 

gledu sm ?e tut

 

Kumho ECSTA SPT KU31

Kumho KU39

Goodyear EAGLE F1

Pirelli P ZERO NERO

Toyo PROXES T1-R

in

Yokohama S01 S.Drive

 

Michelinke so pa ?e predrage, gledem cenovno max do 115? na komad, sm ?e pomislu tut na Savo Intenso (ki so se mi na Daihatsuju odli?no dr?ale po suhem in po mokrem) ampak mi jih je vulkanizer odsvetoval, je reku, da niso ve? to kar so ble.

Napisano

?e bi izbiral zase bi se odlo?al med tema dvema

 

Goodyear EAGLE F1

Pirelli P ZERO NERO

 

eagle f1 (smrekca) zelo lepo odvajajo vodo in so zelo vodljive po mokrem. So pa to ?portne gume z eno slabostjo, da jim pobira robove tako, da jih mora? nujno pumpat tam nekje na 3,0 bara, kar pa pomeni, da so malo bolj neudobne. Se pa zato odkupijo z u?itki pri ?portni vo?nji. :hudicek:

33112_1.png

Napisano

?e bi izbiral zase bi se odlo?al med tema dvema

 

Goodyear EAGLE F1

Pirelli P ZERO NERO

 

eagle f1 (smrekca) zelo lepo odvajajo vodo in so zelo vodljive po mokrem. So pa to ?portne gume z eno slabostjo, da jim pobira robove tako, da jih mora? nujno pumpat tam nekje na 3,0 bara, kar pa pomeni, da so malo bolj neudobne. Se pa zato odkupijo z u?itki pri ?portni vo?nji. :hudicek:

 

prej?nje marangonke sm mogu pumpat na 3.5 ;)

Napisano

prej?nje marangonke sm mogu pumpat na 3.5 ;)

 

no sej ... pol si pa ?e navajen :lol: v glavnem to sem opozoril zato, ker je bilo veliko ljudi nezadovoljnih z obrabo robov in vsi so pumpali po navodilih proizvajalca avtomobila... se pravi redko ?ez 2,2 bara kar je absolutno premalo za to gumo. Pa tud za ostale gume ni ni? narobe, ?e se pumpajo 10-20% ve? kot je navedeno na listku na vratih.

33112_1.png

Napisano

no sej ... pol si pa ?e navajen :lol: v glavnem to sem opozoril zato, ker je bilo veliko ljudi nezadovoljnih z obrabo robov in vsi so pumpali po navodilih proizvajalca avtomobila... se pravi redko ?ez 2,2 bara kar je absolutno premalo za to gumo. Pa tud za ostale gume ni ni? narobe, ?e se pumpajo 10-20% ve? kot je navedeno na listku na vratih.

 

js sm pumpu tak ko je pisal na gumi, za dimenzijo 205/40R17 pa itak pri men n? ne pi?e :P

 

zdej sm najdu ?e tole gumo

 

Nokian Z XL pozna kdo to?

 

http://www.gume.si/index.php?stran=doloci_...kel&id=1077

Napisano

Michelinke so pa ?e predrage, gledem cenovno max do 115? na komad, sm ?e pomislu tut na Savo Intenso (ki so se mi na Daihatsuju odli?no dr?ale po suhem in po mokrem) ampak mi jih je vulkanizer odsvetoval, je reku, da niso ve? to kar so ble.

 

Ti si ?e v osnovi zaj*bal ker si se odlo?il sploh za tako veliko gumo in drago dimenzijo. 17 na 323c z 1,5 mlin?kom je ?isto preve? iz stali??a perfomans in lege. Pomoje bi s kakimi 15 colami avto ?el bolj pa isto bi se dr?al. Ne vem v ?em je fora, da si kupi? 17 colske feltne potem pa ugotovi?, da so drage gume in posku?a? dobiti poceni ampak dobre gume? Ampak ajde eni pravijo "all go, no show" eni pa "all show, no go". ;)

 

Toyo Proxes T1-R dobi? za 100? na gume-direkt. Tam imajo tudi Kumho KU31 ?e ceneje in niso slabe gume. Prijatelj jih ima na P106 Rallye s katerim je na Racelandu vozil bolj?i ?as kot marsikdo drug (57s). ?e ne pa tiste, ki sem ti svetoval zgoraj.

Napisano

Js bi vzel in tudi sem, Dunlop sportmaxx TT, niso poceni so pa odli?ne, tud in?truktor na vranskem je samo debelo gledal kako to dobro prime na gladkih podlagah, pri cca 10 stopinjh.

Niso pa poceni.

 

PS: So pa sportmaxx brez tt za moje pojme ?e bolj?e in cenej?e, so pa po te?i za skoraj 1/4 te?je od teh s TT oznako.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Js bi vzel in tudi sem, Dunlop sportmaxx TT, niso poceni so pa odli?ne, tud in?truktor na vranskem je samo debelo gledal kako to dobro prime na gladkih podlagah, pri cca 10 stopinjh.

Niso pa poceni.

 

PS: So pa sportmaxx brez tt za moje pojme ?e bolj?e in cenej?e, so pa po te?i za skoraj 1/4 te?je od teh s TT oznako.

 

u mater, to je skor 200? komad :blink:

 

najbr? se bom kr za tiste Pirelli Pzero Nero odlo?u ;)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.