Skoči na vsebino

Elektri?na turbina

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 69
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano
:D:D to je motor?ek od su?ilnika za lase!! haha mislm kaj vse si spomnejo ,po?lji mu mail pa ga pra?ej zakaj on to prodaja ''?e je zadeva tolk dobra''?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Zamenjat avto?

 

sm umaknu s prodaje, ker nebi dal noben 1500? ;)

 

pravi turbo?

 

sm se ?e zanimu za to, ampak za ta 1.5 mlin?ek ni n? za dobit. Js nvem kok se lohk Honde 1.5 pa celo 1.4 brez problema tunajo :whatever:

Napisano

hvala vam za odgovore, zlo rad bi pr?u ?ez 100KM, pa i??em vse mo?ne na?ine sramezljiv

 

katalizator dol pa drug avspuh potem si ?e pridobil vsaj 5 HP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

pa CAI!

sam auspuh mor? mejat rore pa lonce... sam pazi da nebo? pol tk ko honda?i ko se sam dere pa na mestu stoji

 

ne rabim, da se mi dere, mislim, sej je fajn, ?e se, sam da tut kam gre

Napisano

pri hondah je vsak kos plastike ki ga das na avto 15hp zravn

 

da o nalepkah ne govorimo :zvizga:

33112_1.png

Napisano

tist niso nalepke.. tist so "tuning decals"

 

aja, my bad :blush::D

33112_1.png

Napisano

Tole 'elektri?no turbino' si in?taliraj v ?obe gretja, da bo? dobil miata feeling v lase....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Pri elektri?nem turbu ni problem samo pretok, ampak ve?ja te?ava je tlak oz. kombinacija obeh.

Pri klasi?ni turbini se za pogon kompresorja porabi 40 ali ve? KW, ki jih dobi iz izpuha.

Z 150W motor?kom si bo? ?e lase bolj slabo su?il ;)

 

lp

Napisano

Pri klasi?ni turbini se za pogon kompresorja porabi 40 ali ve? KW, ki jih dobi iz izpuha.

Kwaaa? Kolk??? ?zmeden?:blink:

Pomoje si ti malo zame?al kompresor in turbino. Pa ?e kompresor ne porabi toliko.

Napisano

Kwaaa? Kolk??? ?zmeden?:blink:

Pomoje si ti malo zame?al kompresor in turbino. Pa ?e kompresor ne porabi toliko.

 

 

?e ima motor vsaj 200 KW in izkoristek, recimo 25%, mu skozi izpuh ?iba kakih 300 KW.

 

Tako za ob?utek, kaj se tam notri dogaja ;)

Napisano

?e ima motor vsaj 200 KW in izkoristek, recimo 25%, mu skozi izpuh ?iba kakih 300 KW.

 

Tako za ob?utek, kaj se tam notri dogaja ;)

 

Hvala, razsvetlil si me....
Napisano

?e ima motor vsaj 200 KW in izkoristek, recimo 25%, mu skozi izpuh ?iba kakih 300 KW.

 

Tako za ob?utek, kaj se tam notri dogaja ;)

 

Men NI N? jasn, pol bi moj turbak mogu met manj kot prej?ni z istim motorjem sam da ni bil turbak. :whatever:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.