Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja, avto lep?e te?e, to je res. ?eprav danes, je spet malce cukal, pa klenkanje je blo sli?at..Mogo?e ga pa sprememba vremena zajebava :P

  • Odgovori 56
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

To pomeni, da tudi motorji novej?e generacije(2.2) cukajo in jim ropotajo ?obe kot starim motorjem? ?e je govora o zadnjem modelu ali?

Napisano

Sem govoril z enim mehanikom in pravi, da je najbr? te?ava (vsaj pri meni) s tem cukanjem ravno EGR ventil.

Pri meni sem opazil, da mi nikoli ni cukal pozimi , ko so ni?je temperature. Vsaj tako kot poleti ne. Zdele spomladi, ga je za?el spet bolj biksat. Vedno ?e cuka, cuka ko je topel, se pravi mrzel avto prede ko urca.

 

Re?eno je bilo, da naj bi v?asih EGR zabluzil, in odpiral al zapiral (ne vem to?no) tudi ko je topel motor in to naj bi ga zmedlo. Zadevo se najbr? da re?it z blindiranje EGR, ali pa menjavo. MEnjava je draga. To vemo :-)-

 

Kak?ne so pa lahko posledice, ?e blindira? EGR? Motorje z DPF-jem naj ne bi bilo priporo?ljivo blindirat EGR? A kdo kaj ve?

Napisano

Ewo iz BTC-ja pripeljal mazdo. Podlo?en EGR, naj bi to tudi bil vzrok za cukanje. Sicer pa prva ?oba ima vrednost 160, kar je ?e kar slabo. Najbr? cuka zaradi tega v nizkih vrtljajih. Par tankov probam z aditivom, ?e bo kaj bolje, ?e ne bo pa potrebno dat obnovit. 1 in 2 ?obo. Ostali dve sta ok.

 

Tle blizu je Servis Burja v Radomljah, ima kdo z njimi izku?nje?

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Ewo iz BTC-ja pripeljal mazdo. Podlo?en EGR, naj bi to tudi bil vzrok za cukanje. Sicer pa prva ?oba ima vrednost 160, kar je ?e kar slabo. Najbr? cuka zaradi tega v nizkih vrtljajih. Par tankov probam z aditivom, ?e bo kaj bolje, ?e ne bo pa potrebno dat obnovit. 1 in 2 ?obo. Ostali dve sta ok.

 

Tle blizu je Servis Burja v Radomljah, ima kdo z njimi izku?nje?

 

 

Da nadaljujem od tukaj. Naredil par tankov z aditivom, med drugim tudi z megaselom, danes priklopim avto na tester, za prvo ?obo ka?e malce pod nulo. prej?nji? 160?? :) Tut mehaniku ni? jasno, kako so taka odstopanja. Mogo?e tudi testerji niso vsemogo?ni.

No kakorkoli, ta prva ?oba, za katero je sedaj tester kazal, da naj bi bila ok, je bla zelo slaba. Ko si pri?gal klimo, je za?ela ornk tol?t, pri speljevanju isto...

Zdej sem jo zamenjal in je much much better. Kupil ralbjeno na ebayu za 45 funtov. Pa je v dobrem stanju :)

  • 3 meseci kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.