Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

 

Sem lastnik Mazde 6 letnik 2003 (diesel). Imel sem prazen tank, od?el tankat na petrol, ko sem se pripeljal domov mi je za?el motor ?udno "peti", ko nek star traktor. Ko sem ga posku?al ?e 3-5 x v?gati ni ve? v?gal ampak je samo "verglou". Pri?el je mehanik, ki je priklopil avto na ra?unalnik, kateri je pokazal da naj bi bila napaka v IMV ventilu. Danes smo ventil zamenjali, a avto vseeno ne v?ge. Ko ga je ponovno priklopil na ra?unalnik, ta ni pokazal nobene druge napake. Mi lahko kdo pove ali je ?e imel podobne izku?nje in kaj je narobe!

 

 

hvala za odgovore

Napisano

Pozdravljeni!

Sem lastnik Mazde 6 letnik 2003 (diesel). Imel sem prazen tank, od?el tankat na petrol, ko sem se pripeljal domov mi je za?el motor ?udno "peti", ko nek star traktor. Ko sem ga posku?al ?e 3-5 x v?gati ni ve? v?gal ampak je samo "verglou". Pri?el je mehanik, ki je priklopil avto na ra?unalnik, kateri je pokazal da naj bi bila napaka v IMV ventilu. Danes smo ventil zamenjali, a avto vseeno ne v?ge. Ko ga je ponovno priklopil na ra?unalnik, ta ni pokazal nobene druge napake. Mi lahko kdo pove ali je ?e imel podobne izku?nje in kaj je narobe!

hvala za odgovore

 

Potegnil smeti v filter?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pozdravljeni!

Sem lastnik Mazde 6 letnik 2003 (diesel). Imel sem prazen tank, od?el tankat na petrol, ko sem se pripeljal domov mi je za?el motor ?udno "peti", ko nek star traktor. Ko sem ga posku?al ?e 3-5 x v?gati ni ve? v?gal ampak je samo "verglou". Pri?el je mehanik, ki je priklopil avto na ra?unalnik, kateri je pokazal da naj bi bila napaka v IMV ventilu. Danes smo ventil zamenjali, a avto vseeno ne v?ge. Ko ga je ponovno priklopil na ra?unalnik, ta ni pokazal nobene druge napake. Mi lahko kdo pove ali je ?e imel podobne izku?nje in kaj je narobe!

hvala za odgovore

 

?e avto ne v?ge, pol verjetno tud komunikacije s testerjem ni mo?no vzpostavit. Te 6-tice itak rabijo kar precej ?asa da se komunikacija vzpostavi. obstaja pa ve? mo?nosti: ra?unalnik motorja, visokotla?na ?rpalka, rail ventil, padec napetosti ali pa prevelik upor nekje na kablih... ?e je jermen vredu, ga probaj na vsak na?in v?gati(vmes dodajaj gas), da se bo pojavla nova napaka in jo bo s testerjem lahk od?ital
Napisano

?e je to res naj pogleda ?e je bila posledica pol tisti tok tok ?e huj?a...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pozdravljeni!

Sem lastnik Mazde 6 letnik 2003 (diesel). Imel sem prazen tank, od?el tankat na petrol, ko sem se pripeljal domov mi je za?el motor ?udno "peti", ko nek star traktor. Ko sem ga posku?al ?e 3-5 x v?gati ni ve? v?gal ampak je samo "verglou". Pri?el je mehanik, ki je priklopil avto na ra?unalnik, kateri je pokazal da naj bi bila napaka v IMV ventilu. Danes smo ventil zamenjali, a avto vseeno ne v?ge. Ko ga je ponovno priklopil na ra?unalnik, ta ni pokazal nobene druge napake. Mi lahko kdo pove ali je ?e imel podobne izku?nje in kaj je narobe!

hvala za odgovore

 

Ra?un od Petrola spravi, mogo?e bo dobro to?it, ?e si kaj ?udnega natankal.
Napisano

Ra?un od Petrola spravi, mogo?e bo dobro to?it, ?e si kaj ?udnega natankal.

 

Iz rezervoarja potegni ?e liter dizla in ga shrani za analizo. ?a se bo izkazalo, da je krivo gorivo,dokumentiraj vse ugotovitve, ki ka?ejo na to, usedline v filtru, korozijo...

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Jaz bi za?el s filtrom in smetmi. Kolk kilometrov (realnih) ima avto ?e narejenih?

 

?e je tank bil ?e zelo zasvinjan je lahko marsikaj potegnilo notri in zabasalo filter.

 

Kaj pa ?rpalka v tanku? Se jo sli?i, ko da? kontakt? Preveri, ?e normalno vle?e gorivo.

33112_1.png

Napisano

?e jo sploh ma poglejte nizkotla?no ?rplko pri rezervarju k ?e je pri?eu zrak mimo in ma ze nekaj km za sabo je mo?no da je ?la,in zato me?e vn napake z gorivom

Napisano

Jaz bi za?el s filtrom in smetmi. Kolk kilometrov (realnih) ima avto ?e narejenih?

 

?e je tank bil ?e zelo zasvinjan je lahko marsikaj potegnilo notri in zabasalo filter.

 

Kaj pa ?rpalka v tanku? Se jo sli?i, ko da? kontakt? Preveri, ?e normalno vle?e gorivo.

 

Sem mu najprej predlagall pa 'mehankar' rekel da ne. mojamazda6 kaj pa je to za en '?alabajzar' - servis na domu ali pravi servis?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.