Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 56
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Ah ne, sem mislil da govori? o daljnicu oz. avtomatskem vklopu ob dolo?eni uri :)

 

Aja, to pa ?e spremljam, ko najdem zase pa ko se z icemanom zmeniva, bomo pa naprej iskali, za ta mesec sem izpolnil kvoto 1k?. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

?ivjo.

imam vgrajen webasto, ampak mislim da mi ne dela v teh mrzlih dneh. Sem lastnik avta 3 mesece, pa se spomnim da se mi je samo enkrat pri?gal pri 2 stopinjah, ?eprav so zdaj jutra veliko hladnej?a, pa mi ne. Verjetno je kaj narobe z samim Webastom?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok, ?e prou razumem imajo mazde6diesli od 02-08 to serijsko vgrajeno? :)

 

lp

 

Yes,to smo ?e mnogokrat ugotavljali.Pri ta "starih" se upali nekje pod 7°C in ?e hitro ugasne? avto,se pozneje lahko kljub temu,da je sonce in +15 stopinj celzija vseeno upali,da izgori nafta v Webastu do konca.

To je to. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolk km prevozi?, da se avto ogreje na delovno temperaturo, ?e je zunaj temop. pod ni?lo?

 

hm, recimo da enih 5 do 7 km, da je kazalec na sredini, to pomeni da deluje verjetno, ker je kar hitro? zanimivo je to, da za?ne kasnjeje pihat vro? zrak, tud ?e je kazalec na sredini. Ve?krat, ko naredim le nekaj km in ko vgasnem ne deluje, kar so nekateri dejali da je sli?at ?e potem ko ga vgasne??

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A tale webasto pripomore tudi kaj k temu, da se ma?ina prej ogreje, al samo gretje za?ne prej delat?

 

lp

 

Ja sej to je vse 'isto' kajne, obstaja le ena hladilna teko?ina ki poteka ?ez oba.....osnoven namen Webasta je greti - v prvem planu motor preko hladilne teko?ine, ta pa poteka tudi preko kabine

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

kdo ve ali se da webasto na motoju izklopit oz. nastavit da se prej izklopi?

 

Razlog ? ?zmeden??zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Od webasto slovenija sem dobil tole:

 

"nadgradnja je mo?na, cena nadgradnje z vklopom na uro in monta?o je cca. 460,00 EUR, z vklopom na daljinca in monta?o pa cca. 700,00 eur."

 

Se je podra?ilo? A kje pride? ceneje skozi? :)

 

GLEDE priklopa webasto!

V Avstriji na Mazda servisu, pri Mazda Schildberger, stane nadgradnja komplet z uro in vsem 400?!Preverjeno!!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

GLEDE priklopa webasto!

V Avstriji na Mazda servisu, pri Mazda Schildberger, stane nadgradnja komplet z uro in vsem 400?!Preverjeno!!!!

 

?e malo po-ebay-a? je ?e much cheaper, z daljincem !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

poraba npr., men porabi za 100-130km nafte na vsak tank...

 

Nemogo?e, ker porabi pri polni mo?i(ima dve stopnji) 0,5-0,6 l/h.

Razen ?e ima? fure po max 5km, pol pa tud ?e ga ugasne? ne bo kake razlike.

Si preveril ?e ti dela termostat na motorju, tudi zaradi tega lahko ve? pokuri? ker se motor nikakor ne more segreti, zato ti tudi webasto ve? laufa, se pa vseeno dela ?koda na motorju.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nemogo?e, ker porabi pri polni mo?i(ima dve stopnji) 0,5-0,6 l/h.

Razen ?e ima? fure po max 5km, pol pa tud ?e ga ugasne? ne bo kake razlike.

Si preveril ?e ti dela termostat na motorju, tudi zaradi tega lahko ve? pokuri? ker se motor nikakor ne more segreti, zato ti tudi webasto ve? laufa, se pa vseeno dela ?koda na motorju.

 

Nimam kratkih relacij, 40km do slu?be v eno stran, se nardi da sko?im kam blizu samo tega ni tako veliko. Se pozna glede temparature, ko je nad 5°c se poraba zmanj?a za vsaj 0,5 l/100km ?e ne ve?. ?tevec temp. motorja ka?e normalno delovno temparaturo. Pa dost smrdi po nafti ko webasto dela. Avto star 4 leta 76kkm, kupljen od prvega lastnika, redno servisiran.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

poraba npr., men porabi za 100-130km nafte na vsak tank...

 

Halo?????????

 

Jaz ga kurim 40 minut dnevno vsak dan s telestartom, pa mi BC laze za max 0,5L, 0,5L na 100 x 9 (900km) = 4,5L

 

Imam kot re?eno PRED grelec, v tvoji mazdi pa je integriran, kar pomeni da segreje motor v max 10min in se izklopi. ?e ve? - Webasto ti zaradi hitrej?ega segretja motorja pozimi kuri MANJ oziroma enako kot poleti v povpre?ju.

 

Naj te opozorim da dela? dokaj kratke razdalje za Mazdo 5 z DPF filtrom - tu se zna skrivati tvoj problem, pazi ker M5 so imele najve? te?av.

Imel sem CD143 in webasto mi je prej pomagal pozimi kot obratno - poleg tega pa - ali govori? o porabi na BCju ali pe?? Tudi tukaj je imela M5 veliiiiika odstopanja (popravek z novim SW je vsaj malo odpravil problem, potrebno je bilo pa ?e dodatno kalibriranje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Halo?????????

 

Jaz ga kurim 40 minut dnevno vsak dan s telestartom, pa mi BC laze za max 0,5L, 0,5L na 100 x 9 (900km) = 4,5L

 

Imam kot re?eno PRED grelec, v tvoji mazdi pa je integriran, kar pomeni da segreje motor v max 10min in se izklopi. ?e ve? - Webasto ti zaradi hitrej?ega segretja motorja pozimi kuri MANJ oziroma enako kot poleti v povpre?ju.

 

Naj te opozorim da dela? dokaj kratke razdalje za Mazdo 5 z DPF filtrom - tu se zna skrivati tvoj problem, pazi ker M5 so imele najve? te?av.

Imel sem CD143 in webasto mi je prej pomagal pozimi kot obratno - poleg tega pa - ali govori? o porabi na BCju ali pe?? Tudi tukaj je imela M5 veliiiiika odstopanja (popravek z novim SW je vsaj malo odpravil problem, potrebno je bilo pa ?e dodatno kalibriranje

 

Poraba ra?unana pe?. 110 konjska. Kako se pa opravi kalibriranje?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kar se tiče prostočasnih športnih copat sem trenutno extremno zadovoljen z znamko On. Copati so res udobni, podplat opravi svoje delo cel dan. Če kdo kupuje naj sproba to znamko.
    • Jaz sem že vsa leta na La Sportiva visokih, pa na salewa nizkih gojzarjih.
    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.