Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

material:

 

Potokar

zobati jermen Gates

dva mikro jermena: gates

sponarja

filter olja

 

eden od lezajev za jermen je neka leva firma in ceprav nov je zanic.

 

Tile deli so stali ca. 140 eur

 

Enaa

4l Valvoline synpower 5W40

55 eur

 

Mojster si je vzel cel dan, pa se sam sel zamenjat tisti lezaj s pravim, dodal mal antifriza, olja za sklopko, racunal 180 eur

 

Ko bom sel tezit Potokarju naj mi vrne denar za tisti zanic lezaj, to pomeni ca. 340 eur vse skupaj.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Labi, a ti je Pelko makino rihtal? :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kar poceni. Veliki servis Cliota pride dra?e. Med drugim zato ker je potrebno posebno orodje, da blokira jermenico (imam VVL), ker je malo prostora in dosti dela. <_< Kaj bi dal, da bi imel Clio od Nissana SR20VE motor s ketno. Ali pa kar ta motor ketno. :vskalo:

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

servis pri ca. 167.000km

 

-olje motul 5w30 4l = 40eur

-filter olja = 4 eur

-ploscice Ferodo s/z = 100eur

-diski ATE s/z =120eur

 

-pelko mojster = 70eur

 

vse skupaj: 334eur

 

:bravo:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

servis pri ca. 167.000km

 

-olje motul 5w30 4l = 40eur

-filter olja = 4 eur

-ploscice Ferodo s/z = 100eur

-diski ATE s/z =120eur

 

-pelko mojster = 70eur

 

vse skupaj: 334eur

 

:bravo:

 

Poro?aj ?e bo kaka sprememba v porabi :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

dvomim

porocam pa, da je pedal cist mehek, sicer bremza izjemno dobr, sam je treba pritisnt..

bomo vidl, ce bo boljs po par 100km, ko se uleze vse skupi

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

dvomim

porocam pa, da je pedal cist mehek, sicer bremza izjemno dobr, sam je treba pritisnt..

bomo vidl, ce bo boljs po par 100km, ko se uleze vse skupi

 

potem pa treba prezra?iti....nujno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

dvomim, da je treba odzracit...od kje zrak, mislim (pa tud pelko je isto reku) ker je vse novo, diski ploscice spredaj zadaj pa rabi nekaj casa...

bomo vidli, ce bo boljs

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

naredu tehnicnega :bravo:

 

kar pa tudi ni kaksen dosezek, sej sem vedno mel izpravne avte

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

naredu tehnicnega :bravo:

 

:jupiii::jupiii::jupiii::jupiii: Zdaj se bo? pa lahko v miru vozil en ?as

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

olje motul 5w30 4l = 40eur

Olje motul samo 40 ?? Ali je za DPF tudi? kje si nabavil?

 

js sm nabavil zdej original od mazde pac dexelia za dpf sm dal 10e za litr. nekje na bolhi eden to prodaja.

www.trziskisladoled.si

  • 11 mesecev kasneje...
Napisano

180.700km

 

-4x amortizerji KYB excel g = 250 eur

-4l motul 5W30 = 40eur

-3l motul gear 300 75W90 = 58 eur

-tesnilo pokrova ventilov = 18 eur

- svecke NGK iridium = 46 eur

-kabli NGK (fuj modri) = 56 eur

-filter olja = 6 eur

 

-pelko =280 eur (poleg dela, je zamenjal se ene puse/gume na podvozju, naredil optiko)

 

skupaj: 718 eur

 

 

avto je zdaj precej visji kot prej, se pa pelje perfektno. Volan je postal neverjetno precizen in trsi tudi :jupiii:

 

to je to

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

?e vi?ji kot prej? More bit pa ?e taprav terenc :P

 

No, lepo da se redno vse rihta, tut mene v kratkem ?aka veliki servis, ker je letos ?e 10 let star avto, jermen pa ?e prvi :blush:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

danes sem peljal avto na preventivni tehnicni pregled (kot clan amzs je dzabe)

 

no pa so plini pri visjih obratih malo povecani

sem pa doplacal se za test amortizerjev - vse bp

zavore tudi bp

 

in je pol sla na redni servis k nasemu mojstru....mater je velika una zastava kluba :punk:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

servis 193.000km

 

-olje Mobil1 5W30 4l = 35 eur

-aditiv liqui moly visco stabil = 17eur

- zavorno olje Motul DOT 5.1 = 8.9 eur

- filter olja Mann = 5.5 eur

- filter zraka Mann = 14 eur

- g. Pelko = 50 eur

 

 

 

skupaj 130.52 eur

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

najdlje zahod evrope, 3500km iz LJ

 

in evo prva okvara na mx5:

 

zadnji levi zavorni cilinder je fuc, in zaradi vrocine je speklo ploscice, ki so ostale blokirane ob disk, ki je tudi unicen.

 

Tako, da moram menjat plsocice in disk (ni nek strosek), in cilinder menjat (je strosek) oz. ga obnovit, ce se bo dalo.

 

Mehanik v Pristini mi je blokiral tisto stran in odstranil cvrte plsocice, tako da se peljem s tremi bremzami in brez rocne.

 

Cesnja na torti: na isti strani imam bulo na gumi...tko da bo treba menjat tudi gumo...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

najdlje zahod evrope, 3500km iz LJ

 

in evo prva okvara na mx5:

 

zadnji levi zavorni cilinder je fuc, in zaradi vrocine je speklo ploscice, ki so ostale blokirane ob disk, ki je tudi unicen.

 

Tako, da moram menjat plsocice in disk (ni nek strosek), in cilinder menjat (je strosek) oz. ga obnovit, ce se bo dalo.

 

Mehanik v Pristini mi je blokiral tisto stran in odstranil cvrte plsocice, tako da se peljem s tremi bremzami in brez rocne.

 

Cesnja na torti: na isti strani imam bulo na gumi...tko da bo treba menjat tudi gumo...

 

Pa sej si najdu dvojcico, mal bi menjal po balkansko...

 

P.S. boss ima spet razlog da te zmerja z divjakom!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Labi cilinder je itak hiba tega avta, to bi ?lo tko al tko. Dej ga pa obnoviti, tako kot jaz, se ?ist uredu spla?a ;)

Podpis.png

 

Napisano

ja tud pele je tko reku, sam ne vem ce se ga bo dalo obnovit, ker mi ga je mehanik tukaj blokiral...bomo vidli

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nič posebnega ni-le zamašen odtok je. Da boš razumel-ta čepek na levi strani-to je alternativni priklop za cev odvoda kondenza. enak je na desni strani,kjer je serijsko priključena cev za odvod kondenza. Po vsej verjetnosti je problem del,kjer je cev priklopljena. To spodnjo banjico se da na levi (malce porukaj) sneti (na desni se bo še zmeraj držala za  cev odvoda kondensa (glej slike,ki sem jih že objavljal). Pazi na desni strani,kjer je en "ozek plastični U-profil" speljan z zgornje/zadnje banjice...tukaj se čisto enostavno "sname" in na koncu "dol visi. No in tako dobiš dostop do banjice-ta je 100% umazana...nabrala se je usedlina...mogoče tudi malo plesni ipd...pogosto je rdeče barve...,ki se je,ko ste šli na dopust posušila. Ko ste spet prižgali klimo,se je "napila",odluščila,in ker je bilo več kondenza,jo je počasi odplaknilo proti odprtini odtoka kondenza na desni strani banjice (klima oz banjica klime mora biti malce nagnjena k odtoku!!!)....no in tam je ta usedlina (je taka nalce sluzasta) zamašila odtočno luknjo. Stvar se da lepo očistiti z krtačkami na pleteni žici (fajn je,da preveriš fi odtoka,in kupiš kaj primernega). Obvezno čistilno peno za klime (ne dezinfikacijsko sredstvo-to je za na koncu,da dezinficiraš)...lepo pošpricaš...celo banjico (ne pozabi zadnjo/zgornjo banjico),po potrebi z mehko ščetko "pomagaš" itd.....boš že videl,kje je treba. Če pa si že tako daleč,in če je umazan tudi prostor ventilatorja in ventilator,boš moral sneti le tega. Na desni je v vetrnicah luknja (ena lopatica manjka) tam je dostop do fiksirnega vijaka za os motorja,na katerega je ventilator nataknjen. na tem delu je na vetrnici ventilatorja elasomerni vložek,tako da lahko valjasto vetrnico snameš in kasneje tudi nazaj natakneš "pod kotom"...malce se moraš potruditi,pa gre. Da pa sploh prideš zraven ventilatorja,pa moraš odviti vijake na levi in desni strani,kateri držijo cel paket kondenzatorskih lamel. malce  na levi porukaš,in za nekaj cm privzdigneš...pazi,ker vsa ta konstrukcija drži tudi gumasti ležaj ventilatorja na levi strani. V tem gumastem ležaju je sintran obroč drsnega ležaja...po potrebi namaži. Fajn je očistiti in dezinficirati vse...glej slike,ki sem jih že objavljal....zelooooo se potrudi z valjasto vetrnico ventilatorja...veliko pene in tople vode...najboljše z "štrajfiksom" (pazi,da ne izgubiš vijaka za os motorja!!!),in kasneje še na roko v banji...res se potrudi-ne bo ti žal! Lahko na koncu z špricko splakneš lamele,a ni potrebno-se bo z kondenzom splaknilo. Na koncu orng dezinficirati in naj klima "laufa".   Še nasvet za peno-pred nanosom pretresi,ker le tako se bo tekočina ob stiku takoj penila...če en čas stoji,se noče!!! Fajn je,da kupiš dve peni,da ti ne zmanjka...dezinfikatorja pa ne rabiš več kot eno dozo. Poglej,kako sem zaščitil...in odvod v kanto itd...bo že😅   V bistvu je le "šlo čez"...voda pa najde svojo pot....skratka očisti in bo KO.   Sem vedel,kaj bo😄...nisem brez veze slike objavljal....
    • @skritikrt prosil bi za mnenje, glede na to da si "profi" serviser klima naprav :).....zdaj po 14 dneh dopusta, ko je bila bajta bolj kot ne zaprta, sem včeraj prižgal normalno klimo in mi je spodaj po nekih 3h delovanja (ker me ni bilo doma sem dal na 21st, torej je delalo malo bolj na hard) začelo v spodnji enoti kapljati iz tistega notranjega "zbiralnika" in je voda kapljala preko kanalčka....sem ugasnil, danes dopoldne sem razdrl do te faze, da sem pobral plastiko dol, tem odstranil čep pri zbiralniku, tako da sem vso odvečno vodo odtočil. 1. ko sem prižgal in spodaj podstavil lavor, da vidim kako bo delovalo, mi je v spodnji enoti vse delovalo ok, tudi voda je lepo kapljala pri odtoku kjer sem odstranil čep, kar bi razumel, da je spodnja enota ok 2. ko sem isto naredil v zgodnji enoti sem opazil, da je bilo v zbiralniku bistveno manj vode (recimo mogoče 10% kot v spodnji). Enako ko sem prižgal sem spremljal in voda skoraj ni kapljala preko čepa, mogoče ena kapljica na minuto  3. ko sem spremljal nekaj časa, sem na stropu opazil mokroto, sedaj pa  - ali mi zgornja enota kje pušča, kar mi je sicer skrajno čudno, ker kot rečeno pred dopustom je vse delovalo BP in mi je ta voda že takoj prvi dan iz zgornje tekla mimo kanala in je sedaj prebilo gibs plošče (kolega pravi, da se mi je v bajti ko me ni bilo doma nabrala vlaga, ker sem imel zaprto hišo, deževno vreme in očitno preveč vlage vleče klima in ne more odvodnjavati vsega skupaj - da je imel enako pri sebi in se je potem po nekaj časa uredilo - v kar malo dvomim) - čudno mi je pa da bi mi zgornja enota kar na enkrat začela puščati, ker kot rečeno pred 14.dnevi je celo poletje delovalo vse ok 4. vem da se da še bolj razdreti, ampak ali je to sploh smiselno in ali bom lahko s tem videl, če recimo pri zgornji enoti teče kaj mimo odvodnjavanja (ne bi rad nekaj razdiral, da potem ne bom znal sestaviti nazaj) 5. zdaj ko laufa samo ventilator je logično vse ok, ni sploh nič odvodnjavanja 6. če ne drugače bom seveda naročil servis, da zadevo uredijo majstri, ki se s tem ukvarjajo   Predvsem me zanima tvoje mnenje glede tč.4 ali se splača še kaj bolj razdreti, da bom morebiti našel odvodnjavanje in če se je mogoče tam kaj staknilo, ker očitno mi nekje zgoraj teče mimo in potem direkt na gibs plate....(ali bi za to moral dejansko odklopiti celotno enoto in jo sneti s stene ter preveriti (lahko da je fuč tudi kakšen navoj na cevi in mi tam zamaka?, namesto da teče v cev?).   Hvala.    
    • Luksuz. Pri nam je trenutno 36°C. 😁
    • temperatura zraka, zdaj je pa 33 pa še žar bom zakuril..... 🫣😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.