Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes zjutraj sem opazil,da mi desna xenonka sveti full vijola barve ,leva pa normalno.

No,in prej sem opazil,da mi ne sveti sploh. :(

Najbr? je riknila in bo potrebno zamenjati obe. :ne vem:

 

So pa druga?e stare 5 let.

 

 

Napisano

Danes zjutraj sem opazil,da mi desna xenonka sveti full vijola barve ,leva pa normalno.

No,in prej sem opazil,da mi ne sveti sploh. :(

Najbr? je riknila in bo potrebno zamenjati obe. :ne vem:

 

So pa druga?e stare 5 let.

 

:bravo::bravo:

Sam sem tudi ?e zamenjal obe-razlika o?itna ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

:bravo::bravo:

Sam sem tudi ?e zamenjal obe-razlika o?itna ;)

 

Kak?ne si dal gor,kje si jih nabavil in kolik?na je bila kaj cena?

 

 

Napisano

dal sem 6000 zrihtal pa jih je vsemogo?ni ayvar ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

dal sem 6000 zrihtal pa jih je vsemogo?ni ayvar ;)

 

Pa je svetloba v redu?Je dovolj bela ali je bolj modrikasta?

 

 

Napisano

Pa je svetloba v redu?Je dovolj bela ali je bolj modrikasta?

 

Je malenkost modrikastega efekta (za moje pojme je lih prava) Ni pa tok o?itne barve kot pri BMW ali novi M6 ali kak?ni TOYOTI

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Kul, a original je pa 4700?

 

Ne,original je 4100 K.Od Philipsa so model za na?e M6- D2S 85122 ,35W. Baje,da ko so nove svetijo precej rumenkasto a po kak?nih 100 urah delovanja so ?e ?isto bele. :bravo: Takrat naj bi svetile z barvo 4800-5000K.To je barvni spekter,da se razumemo in ne svetilnost ?arnice,ki se meri v lumnih.

 

Pa?ejo pa tudi Philips D2S Xenon 85122+ 35W,ki so 4300 K.Te naj bi svetile vedno enako,tudi ko se ?e ulaufajo.Prednost teh zadnjih je,da z leti ne zgubljajo mo?i in ko gredo h koncu,ne "vr?ejo" na vijola barvo.

So pa seveda nekaj dra?je od navadnih.

 

No,potem so tukaj ?e Philips D2S Color Match 85122CM 5000 K. No,kot lahko vidite imajo te 5000K kar naj bi ustrezalo ?e ulaufanim 85122.?e po imenu je takoj jasno,da naj bi te kupili,?e nam ena ?e skoraj nova 85122 crkne ali se kakorkoli razbije in naj bi svetila kot ta druga ?e rabljena.Moje skromno mnenje je,da naj se vedno menja obe v paru in ne samo ene.

 

No,naslednja je Philips D2S Ultra Blue 85122 UB 6000K 35W.Ta je ?e dra?ja in sveti malo bolj plavkasto-bolj "premiumsko". :P Slabost-nekoliko manj svetilnosti.

Seveda imamo tudi ?arnice od Osram in pa ?e razne kitajske.

 

Kaj vse sem se "nau?il" od v?eraj. sramezljiv

 

 

Napisano

Mene pa ob tej priliki zanima mnenje mojstra glede roka menjave. Ne vem kje, a zasledil sem, da se zaradi obremenjevanja balastov, ki so btw bistveno dra?ji od ?arnic, priporo?a menjava ?arnic na 3 leta.

 

Je kaj resnice na tem?

 

Aja, xenon uporabljam zgolj na dalj?e vo?nje (vasj 50km), sicer se ?lepam z meglenkami, pa ?e ?trom imam vezan tako, da ne v?iga lu?i skup z motorjem.

 

LP

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

kot vsaka ?arnica polnena s plinom(neon,xenon,..) se 1x izgori in s tem izgubi na svetilnosti.

Zato se pa? zamenja zadevo.Pri meni je bilo tako da svetilo je ?e vedno kot xenon ?arnica,ampak ni bilo ve? tiste ostrine in odsevnosti cestnih ?rt in znakov.In pa seveda po ob?utku se se mi zdele ?voh.

In res vse je bilo upravi?eno-zamenjal sem jih verjetno po vsaj 3 leta uporabe.

Zdaj sveti veliko bolje ,in primerava med mojimi novimi in Gregatovimi ?arnicami ve? kot o?itna :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

 

Zdaj sveti veliko bolje ,in primerava med mojimi novimi in Gregatovimi ?arnicami ve? kot o?itna :bravo:

 

Tako je, in v tem primeru se vidi da tudi xenon z leti zgublja na svetilnosti, razlika je o?itna tako tudi moja trojka kmalu vidi nove ?arnice :) ,?eprav ?e vedno normalno delajo, vidi se dokaj vredu ampak me ?e kar nekaj ?asa moti da ni ve? tak?nega snop?a kot bi moral biti tako da to ni ve? to kar bi moral xenon biti.

Napisano

Aha... ok no jaz zaenkrat ?e ne opa?am nekega popu??anja... ko pa bo pa k dr. Ajvarju, kaj ?mo druzga.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Mene pa ob tej priliki zanima mnenje mojstra glede roka menjave. Ne vem kje, a zasledil sem, da se zaradi obremenjevanja balastov, ki so btw bistveno dra?ji od ?arnic, priporo?a menjava ?arnic na 3 leta.

 

Je kaj resnice na tem?

 

Aja, xenon uporabljam zgolj na dalj?e vo?nje (vasj 50km), sicer se ?lepam z meglenkami, pa ?e ?trom imam vezan tako, da ne v?iga lu?i skup z motorjem.

 

LP

 

To na 3 leta dr?i, zate za take kot sem sam ki delamo vsakodnevo 2 X 20 km, pa je rok trajanja kraj?i.

Ni pa nujno-obvezno. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kateri model D2S xenon ?arnic je pa za novo M6? In kak?na je svetilnost?

 

 

Ne,original je 4100 K.Od Philipsa so model za na?e M6- D2S 85122 ,35W. Baje,da ko so nove svetijo precej rumenkasto a po kak?nih 100 urah delovanja so ?e ?isto bele. :bravo: Takrat naj bi svetile z barvo 4800-5000K.To je barvni spekter,da se razumemo in ne svetilnost ?arnice,ki se meri v lumnih.

 

Pa?ejo pa tudi Philips D2S Xenon 85122+ 35W,ki so 4300 K.Te naj bi svetile vedno enako,tudi ko se ?e ulaufajo.Prednost teh zadnjih je,da z leti ne zgubljajo mo?i in ko gredo h koncu,ne "vr?ejo" na vijola barvo.

So pa seveda nekaj dra?je od navadnih.

 

No,potem so tukaj ?e Philips D2S Color Match 85122CM 5000 K. No,kot lahko vidite imajo te 5000K kar naj bi ustrezalo ?e ulaufanim 85122.?e po imenu je takoj jasno,da naj bi te kupili,?e nam ena ?e skoraj nova 85122 crkne ali se kakorkoli razbije in naj bi svetila kot ta druga ?e rabljena.Moje skromno mnenje je,da naj se vedno menja obe v paru in ne samo ene.

 

No,naslednja je Philips D2S Ultra Blue 85122 UB 6000K 35W.Ta je ?e dra?ja in sveti malo bolj plavkasto-bolj "premiumsko". :P Slabost-nekoliko manj svetilnosti.

Seveda imamo tudi ?arnice od Osram in pa ?e razne kitajske.

 

Kaj vse sem se "nau?il" od v?eraj. sramezljiv

 

Napisano

Kateri model D2S xenon ?arnic je pa za novo M6? In kak?na je svetilnost?

 

Model je D2S.

Svetilnost je v lumnih, tebe verjetno zanima barva ki je v K(kelvinih), serijsko je 4300K ali pa 5000K.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja, model vem da je D2S.

Barva me zanima, ja, kajti ko pogledam lu?i od spredaj so precej "modrikaste", ?eprav naj bi originalni xenoni imeli 4200K in bili beli. Ravno zato me zanima kak?na je barva originalnih. verjetno res 5000K

 

Model je D2S.

Svetilnost je v lumnih, tebe verjetno zanima barva ki je v K(kelvinih), serijsko je 4300K ali pa 5000K.

 

Napisano

Ja, model vem da je D2S.

Barva me zanima, ja, kajti ko pogledam lu?i od spredaj so precej "modrikaste", ?eprav naj bi originalni xenoni imeli 4200K in bili beli. Ravno zato me zanima kak?na je barva originalnih. verjetno res 5000K

 

K vrednosti so 4300K,5000K.6000K,8000K(so ?e dovoljene ve? K pa ne)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

zamenjane ?e 2 xenon ?arnici na m3 prav tako 6000 in razlika s5 o?itna med 5let starimi in fri?nimi :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Tako je, ni ve? ?rne luknje spredaj :bravo: desna stran cesti??a je veliko bolje osvetljena :bravo:

 

Ne pozabit ?arnice imajo narejen tudi kre? test. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

zakaj? :) niso bile neposredno udele?eni, ampak ene 2metra bolj zadaj, zapakirane :blush:

 

Aja... se pravi niso bile v trenutku trka v operativnem stanju :blush:

33112_1.png

Napisano

Aja... se pravi niso bile v trenutku trka v operativnem stanju :blush:

 

nope, v operativnem stanju so pa bile par ur po nesre?i.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.