Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo,

 

Ker sta me do sedaj ?e dva osebno vpra?ala, bom nalimal kar tukaj in pa v eno podobno temo o menjalniku. (?e pretiravam, admin, v miru bri?i - za v DIY ni primerno, ker sem vmes pozabil dokumentirati.) Menjava olja M6-2009, 2.0D.

 

Meni osebno je bilo najbolj "zoprno" najti luknje. Niti ni bilo te?ko, samo nisem bil siguren, dokler nisem v roke vzel klju?a in odvija?il najbolj o?itne vijake/?epe. Torej najprej dvigne? (vsaj) sprednji del avta in odstrani? za??itni pokrov (8 ali 10 vijakov, klju? 10). 

Se ule?e? na kak star armaflex ali karton. Le?i?, malo si odpo?ije?. Zelo verjetno med tem ?e najde? vijak za dolivanje olja v menjalnik.
?ep za dolivanje izgleda takole:

https://www.dropbox.com/s/dx56s4b0v2pxmrt/WP_20161119_17_41_43_Rich_LI.jpg?dl=0

?e gledamo avto od spredaj, je to mal?ek iz sredine desno. Vijak je popolnoma vodoravno privija?en in iz sprednje strani menjalnika. Klju? 24. 

 

?ep za praznjenje pa je ume??en pri roki/obesi levega prednjega kolesa (?e najde? ?ep za dolivanje, je viden tudi na tej sliki, za la?jo orientacijo). Zopet 24 klju?. Tu je malce te?ava, ker je malo prostora (za prst) in nati?njega klju?e ne spravi? gor. Treba je imeti obi?nega (vilice ali pa tisti "polnati?ni hibrid", ne vem kako se re?e)
https://www.dropbox.com/s/sjgv49qki8ood7e/WP_20161119_17_42_54_Rich_LI.jpg?dl=0

 

 

Morda pomaga ?e tole: https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_eng/mazda3/20060311105619/html/id0515l1800100.html

Tu je lepo viden predvsem ?ep za praznjenje, ki je na prvi sliki "slikan" bo?no, s strani levega prednjega kolesa.

 

 

Odvije? ?ep za dolivanje (a.k.a. da ne bo morebitnega podtlaka pri iztoku). Podstavi? posodo (vsaj 3L) in odvije? vijak za praznenje. Po?aka? da se menjalnik izprazni. Privije? ?ep za iztok. Malo pazi na moment!

 

Prakti?no nujno potrebuje? vsaj ene 70cm cev (?e kupuje?, bo 1m super) zunanji FI ene 2cm in lijak (optimisti lahko nalivajo brez). Z vrha ma?ine cev spusti? dol in en konec zatla?i? v luknjo za dolivanje (meni je ?lo not samo ene 4-5cm, ampak je ok). Lijak natakne? na cev in za?ne? vztrajno, a po?asi nalivati (75w-90 pa itak ne te?e hitro).

 

?E je vse, kot mora biti, potem nalije? toliko, kot pi?e (pri meni 2,5L) minus morebitni dodatki, doda? morebitne dodatke in privije? ?ep (zopet pazi, ne premo?no). Vkolikor nisi siguren glede koli?ine, je tako: ?e ima? sre?o in ima? avto lahko dvignjen cel - lepo, vodoravno - ti bo vi?ek olja za?el curljati ven. Takrat je dovolj :) Jaz te sre?e nisem imel in sem nalil malo ve? ter samo z roko privil ?ep. Avto sem spustil iz ramp. Podstavil sem posodo, odvil ?ep, da je iztekel vi?ek olja. Vse skupaj privija?i? nazaj.

 

Upam, da bo kaj v pomo?. Pardon, ker ni ve? slik. Vmes sem pozabil slikat samo na koncu naredil dve sliki.

Na dodatna vpra?anja z veseljem odgovorim.

LPB

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kot sem napisal v oglasu je cena po dogovoru. Realno je pomoje nekje pol napisane. Čeprav na mobile.de se prodajajo trije po ceni blizu 20.000€ kar je pa kar huda cena. Jaz ko sedaj kar dobro poznam tak avto, bi za res brezhibnega dal tud 15.000 ali več, samo vem da pri tej starosti idealnega ni.  
    • Nekaj drugega je meni prišlo na misel...smo že malo "pozabili" tisto foro...kupiš en EV,in dobiš še enega....    
    • Cena tudi ni ugodna.   Mondeo 2.0 tdci 2008 s hlajeni sedeželi, športnim podvozjem, xenonkami, je šel za 2k€ letos. Nova cena brez popustov je bila 35k €.   Komplet novo podvozje zadaj razen most, v 1 letu menjan nosilec motorja, sprednje roke, termostat. Prodan brez znanih težav. 210k km in v družinski lasti.   Če ne bi šel znancu, bi ga lahko za 3k prodali max, po par mescih. Če bi bila sreča.   Saj vem, da je Volvo S80 večji, pa boljša mašina. Samo to je x6 v ceni, torej bi nov moral bil 6x35k, kar pa ni bil.   Upam da gre po tej ceni, nobenemu nisem fauš.
    • Upam, da bo v vsakem primeru zanimivo. Temperature bodo še toplejše, te soft gume delujejo kot radirke, medium zgledajo hitrejše. Will see.
    • Je pa tudi res skoraj 20let star avto.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.