Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozna kdo kak?no spletno stran z opisom kaj se na katerem servisu zamenja

trenutno me zanima za mazdo 3 pri 120000 km naprimer 1,6 bencin, 2004letnik.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pozna kdo kak?no spletno stran z opisom kaj se na katerem servisu zamenja

trenutno me zanima za mazdo 3 pri 120000 km naprimer 1,6 bencin, 2004letnik.

 

Sam sem imel servis pri 100kkm.

Se pravi poleg rednega servisa ?e,menjava olja v menjalniku,sve?ke,zavorno olje(?e nima verige ?e jermen in vodno ?rpalko) druga?e pa mislim da bi to pisalo v kakem user manual-u oz priro?niku :ne vem:

vse ostalo pa po potrebi-potro?na roba

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

No pa dodam skenirano iz Navodil za uporabo, ki sem jih dobil

Podatki za redno vzdr?evanje.

 

Mazda_3_vzdr__evanje.pdf

 

Zanimivo klinasti jermeni se ne menjujejo preventivno.

Pa kot je razvidno je potrebno ventile nastaviti ?e so glasni (torej se ?telajo)

?e nekaj Kako olje uporabljate v svojih Mazdah ker po knjigi je 5W-30 oz. 10W-40, dosedanji mehanik je vlival noter 5w-40 je to ?e OK?

 

?e ime ?e kdo mo?nost skenirat za katero drugo mazdo naj doda da se bodo zbirali tukaj dokumenti in da nebo potem vsak teden kdo spra?eval kdaj je potrebno kaj menjat.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

1.6 motorji bencin, za katerega si tudi spra?eval in ve? imajo ketno, klinastega ima samo 1.4 bencinc in kot ka?e tudi 1.6 D. Jest imam notri olje 5W-30 od Castrola (tudi na servisu imajo castrola, prej TXT in tega baje ne delajo ve? in ga je nadomestil Magnatec).

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.