Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

imam en problem.....Preiskal cel forum in nisem na?el konkretnega odgovora, zato tudi prosim za pomo?.

 

Problem je ta, da avto pri speljevanju z nizkim plinom ropota, buta, trese,.... ropota kot da ima neka komponenta v predelu motorja luft.....Takoj ko se sklopka spusti do konca ne trese ve?....Prav tako trese ko se iz 3 prestave prestavi v 2 in po?asi su??a sklopko (motor zavira med spu??anjem sklopke). Pri naglem pospe?evanju pa iz prve prestave v drugo pri spustu sklopke po?i v predelu motorja, pri nadalnjem pospe?evanju ob najve?jem navoru avta ne trese. Glede na moje znanje iz mehanike vozila; kar je ni? :blush: sklepam, da je kak?en nosilec motorja

 

Sklopka naj bi bila menjana pred dvema letoma pri cca. 110.000km, kar je tudi potrjeno iz strani a-cosmosa, sedaj pa ima avto 157.000km (redni servisi in potrjena servisna knjiga).

 

 

Prosim za pomo? kje iskati napako....

 

 

Lp Tilen

Napisano

Dvomim, da je to nosilec... po moje te sklopka zafrkava.

 

 

Upam da ne....fora je v tem da trese pri speljevanju z re?mo 1100rpm, ?e se obrati pri speljevanju vzdignejo na ccs. 1400rpm ne trese ni?. Sklopka ne drsi ni?, niti ni nobenga smrada....

Napisano

Upam da ne....fora je v tem da trese pri speljevanju z re?mo 1100rpm, ?e se obrati pri speljevanju vzdignejo na ccs. 1400rpm ne trese ni?. Sklopka ne drsi ni?, niti ni nobenga smrada....

 

Po moje ?e en primer IMV ventila na dizlih, ki je tukaj opisan v ene 10 primerih.

 

Ti trese tudi v ?tantgasu ali samo s sklopko stisnjeno?

 

?e tud v ?tandgasu pol IMV ?e pa ne potem pa verjetno sklopka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

trese samo ko se speljuje skoraj brez plina.... se pravi ko je motor obremenjen oz. zavira..... pedal za sklopko ne trese..... vztrajnik ne verjamem ker sem imel pri fiat stilotu zano? dual-mass vztrajnik in je avto treslo ko je imal avto najve?ji navor, se pravi pri pospe?evanju.....

 

jst ?e vedno sumim nosilec motorja ker poka tudi ko v prvi prestavi sunkovito spu??am sklopko....

 

nevem, ju3 se bo avto zapeljal do cosmosa in bojo povedal kaj in kako.....

 

hvala vsem, nadaljne info dobrodosle, ju3 pa sporo?im kaj so povedali na cosmosu.

 

 

Lp Tilen

Napisano

Imam mazdo 6 2004. Imal sem iste te?ave kot ti, sklopka mi je prijela vredu ampak se je avto tresel. Ko sem se odlo?il to zadevo popravit sem vgotovil, da je ?el vstrajnik. ko so vse skupaj razdrli so mi pokazali najprej sklopko, ki je drsala ?e po vijakih, vstrajnik pa je bil tako vni?en, da ?e sami niso mogli tega vrjet. Sedaj ko imam vse novo in sem la?ji za (TO NI ?ALA)!! 1250 Eur.+ 200Eur. za delo, mi avto dela zelo lepo in ni? ve? ne trese pri menjavi brzine iz 3 v 2. Tudi pri speljevanju spelje zelo lepo.

 

Ps. Po dalj?i raziskavi sem vgotovil, da je plo??a na vstrajniku pritreja z vzmetmi in ?e so te vzmeti, pretegnjene pride do neenakomernega pritiska plo??e na lamelo, zato pride do zdrsavanja na sklopki,(TRESENJA, KI GA ?UTIMO MI) posledi?no ti vni?i tudi lamelo. Moja mazda je pri menjavi imela 140000 km.

 

Lep pozdrav Uro?.

Napisano

vztrajnik?

 

Pravilna ugotovitev !

Navori imajo dvomasni vztrajnik, kjer je vmes neka gume in ko se to zjebe je pa ?tala.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najbol simpl je ce ubavi? bencinarja in teh te?av sploh ni.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najbol simpl je ce ubavi? bencinarja in teh te?av sploh ni.

 

Ne bit preve? pogumen, ker sklopko uni?ujejeta veliki navor ali mo? tako, da slu?ajno ne bo tvoja sklopka naslednja, kot je recimo blo primer pri Boj?u in to pri kilometrih, ko sklopka niti pod razno ne bi smela ?e biti faktor. :whatever:

33112_1.png

Napisano

Ne bit preve? pogumen, ker sklopko uni?ujejeta veliki navor ali mo? tako, da slu?ajno ne bo tvoja sklopka naslednja, kot je recimo blo primer pri Boj?u in to pri kilometrih, ko sklopka niti pod razno ne bi smela ?e biti faktor. :whatever:

 

Moja ima druga?en prenos in ni?jo te?o, pa tud po tujih forumih ?ekiram, ?e bo kaj od pogona odpovedal, bdo to vijaki na zadnjem diferencijalu. Kuplunga 250 kkm bp.

Povrh vsega pa je od motorja naprej vse kar se prenosa ti?e popolnoma druga?e kot pri CX-7.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

eno upra?anje....

 

?e je vztrajnik hin, a nebi potem tudi treslo ko ima avto najve?jo mo?, se pravi pri 2000rpm (pospe?evanje) in ali nebi tudi treslo ko se speljuje vzvratno???? ker meni v obeh primerih ne trese.

 

Hvala

Napisano

eno upra?anje....

 

?e je vztrajnik hin, a nebi potem tudi treslo ko ima avto najve?jo mo?, se pravi pri 2000rpm (pospe?evanje) in ali nebi tudi treslo ko se speljuje vzvratno???? ker meni v obeh primerih ne trese.

 

Hvala

 

Ko ima najve?jo mo? itaq stisne tiso gumo vmes in se umiri.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ne bit preve? pogumen, ker sklopko uni?ujejeta veliki navor ali mo? tako, da slu?ajno ne bo tvoja sklopka naslednja, kot je recimo blo primer pri Boj?u in to pri kilometrih, ko sklopka niti pod razno ne bi smela ?e biti faktor. :whatever:

 

Njemu ni bla hin ampak enostavno razpadla ko?ara....material? izdelava?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

zamenjana roka in butanje, pokanje je izginilo :))

 

Vztrajnik se malo ?uti ampak je ?e zelo na za?etku; pedal ne trese, malo trese samo pri speljevanju brez plina.

 

napaka odkrita, stro?ek 50? in pol ure mojega ?asa.

 

 

Lp

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

zamenjana roka in butanje, pokanje je izginilo :))

 

Vztrajnik se malo ?uti ampak je ?e zelo na za?etku; pedal ne trese, malo trese samo pri speljevanju brez plina.

 

napaka odkrita, stro?ek 50? in pol ure mojega ?asa.

Lp

 

Tudi jaz imam mazdo 6 diezel in se mi dogaja enako kot si opisal. Dvomim da je vztrajnik. Na forumu sem ?e zasledil da je mo?no da je zrak v cevki za olje od pedala do sklopke..

 

Katero roko si ti zamenjal?

 

LP

Napisano

Tudi jaz imam mazdo 6 diezel in se mi dogaja enako kot si opisal. Dvomim da je vztrajnik. Na forumu sem ?e zasledil da je mo?no da je zrak v cevki za olje od pedala do sklopke..

 

Katero roko si ti zamenjal?

 

LP

 

roka kot je napisal nima veze , trese mu vztrajnik a pravi da je ?e znosno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.