Skoči na vsebino

Voda v kabini mazda6


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

 

Imam majhen problem .

 

Pod ?oferskim sede?em ali na voznikovi strani imam na tleh "poplavo"

Voda prite?e v kabino ko de?uje in je videti dokaj ?ista.

Pogledal sem tesnilo in je videti uredu brez kak?nih razpok in odrgnin.

 

Sedaj me zanima ?e je kdo imel podoben problem in kako ga je re?il in kaj bi to lahko bilo oz. od kod bi lahko voda se pri?la v kabino.

 

 

 

hvala za odgovor

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pa se kaj opazi s kje prite?e, kdaj se to zgodi-?etudi stoji na miru ?ez no??

po moje lahko prite?e mimo prednjega stekla ?e guma slabo tesni ali pa morda je kak odvodni kanal zama?en?

?e ni? od tega bo? a moral malo raziskati <_<

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako kot je Uklopko rekel, na vratih je 'polivinil' tapeta ki skrbi da voda od ?ipe gre ven na dnu vrat in ne prej - ali se je na vratih kaj delalo (zvo?nik, centralno...etc) to je ponavadi glavni vzrok, da je ta tapeta po?kodovana alu odlimana

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

M6 nima polivinila v vratih ampak ima konkretno plastiko ki dr?i tudi vodilo za ?ajbe, zvo?nik, skratka bol nostilec kot pregrada.

 

Kako vem, ker sem v?eraj podrl komplet vrata na voznikovi strani.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

M6 nima polivinila v vratih ampak ima konkretno plastiko ki dr?i tudi vodilo za ?ajbe, zvo?nik, skratka bol nostilec kot pregrada.

 

Kako vem, ker sem v?eraj podrl komplet vrata na voznikovi strani.

 

aaaaa, no teh vrat pa ?e nisem podiral...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

aaaaa, no teh vrat pa ?e nisem podiral...:)

 

Prlet pogledat, jutr verjetn delam nosilce za kurjavo. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prlet pogledat, jutr verjetn delam nosilce za kurjavo. :blush:

 

Obvezno spelji lajtngo od benz ?rpalek avta ....Tudi dizel ne potegne iz povratnega voda!!! (?e ga sploh ma?. CX7 ga ni mel)

 

Sem napelu zdej lajtngo od pumpice ker je po 30min zmanjkalo bencina (kar je pa? imel v vodu, ven pa ni vlekel) - dobra stran, moja premium znamka ima pumpico v prtljazniku in takoj speljana vodila do motorja :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To sem mogu ?e pr prej?njem narest in pr temu bom tud(sploh nisem mislil druga?e), sam mam polnega natankanega, in se bom mogu malo pelat, da bom lahko ofnal rezervoar.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim, da je tam spredaj nekje odvod iz kondenzatorja klime in verjetno ti tale notr pu??a ali pa je tko kot Uklopko pi?e zama?en kak?en odvodni odtok meteorske vode.

 

To se sli? kot da ma greznico :):)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja ?e klime sploh nimam pr?gane skoraj nikoli.

Kje pa je ta cevka od klime da malo pogledam?

 

kdo ve??

 

ja nekje zraven same napeljave in verjetno pe?i,spodaj nekje-sledi vsem ki zgleda kot od klime, pa bo? na?el-pa ?e zalavfaj jo in bo morda ?e la?je :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.