Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Imam majhen problem .

 

Pod ?oferskim sede?em ali na voznikovi strani imam na tleh "poplavo"

Voda prite?e v kabino ko de?uje in je videti dokaj ?ista.

Pogledal sem tesnilo in je videti uredu brez kak?nih razpok in odrgnin.

 

Sedaj me zanima ?e je kdo imel podoben problem in kako ga je re?il in kaj bi to lahko bilo oz. od kod bi lahko voda se pri?la v kabino.

 

 

 

hvala za odgovor

Napisano

pa se kaj opazi s kje prite?e, kdaj se to zgodi-?etudi stoji na miru ?ez no??

po moje lahko prite?e mimo prednjega stekla ?e guma slabo tesni ali pa morda je kak odvodni kanal zama?en?

?e ni? od tega bo? a moral malo raziskati <_<

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Tako kot je Uklopko rekel, na vratih je 'polivinil' tapeta ki skrbi da voda od ?ipe gre ven na dnu vrat in ne prej - ali se je na vratih kaj delalo (zvo?nik, centralno...etc) to je ponavadi glavni vzrok, da je ta tapeta po?kodovana alu odlimana

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

M6 nima polivinila v vratih ampak ima konkretno plastiko ki dr?i tudi vodilo za ?ajbe, zvo?nik, skratka bol nostilec kot pregrada.

 

Kako vem, ker sem v?eraj podrl komplet vrata na voznikovi strani.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

M6 nima polivinila v vratih ampak ima konkretno plastiko ki dr?i tudi vodilo za ?ajbe, zvo?nik, skratka bol nostilec kot pregrada.

 

Kako vem, ker sem v?eraj podrl komplet vrata na voznikovi strani.

 

aaaaa, no teh vrat pa ?e nisem podiral...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

aaaaa, no teh vrat pa ?e nisem podiral...:)

 

Prlet pogledat, jutr verjetn delam nosilce za kurjavo. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Prlet pogledat, jutr verjetn delam nosilce za kurjavo. :blush:

 

Obvezno spelji lajtngo od benz ?rpalek avta ....Tudi dizel ne potegne iz povratnega voda!!! (?e ga sploh ma?. CX7 ga ni mel)

 

Sem napelu zdej lajtngo od pumpice ker je po 30min zmanjkalo bencina (kar je pa? imel v vodu, ven pa ni vlekel) - dobra stran, moja premium znamka ima pumpico v prtljazniku in takoj speljana vodila do motorja :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To sem mogu ?e pr prej?njem narest in pr temu bom tud(sploh nisem mislil druga?e), sam mam polnega natankanega, in se bom mogu malo pelat, da bom lahko ofnal rezervoar.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mislim, da je tam spredaj nekje odvod iz kondenzatorja klime in verjetno ti tale notr pu??a ali pa je tko kot Uklopko pi?e zama?en kak?en odvodni odtok meteorske vode.

33112_1.png

Napisano
  je Boss napisal:

Mislim, da je tam spredaj nekje odvod iz kondenzatorja klime in verjetno ti tale notr pu??a ali pa je tko kot Uklopko pi?e zama?en kak?en odvodni odtok meteorske vode.

 

To se sli? kot da ma greznico :):)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

To se sli? kot da ma greznico :):)

 

?e je notri kako zgnito listje zama?eno pol lahko smrdi skor tolk k iz greznice :P

33112_1.png

Napisano
  je Boss napisal:

?e je notri kako zgnito listje zama?eno pol lahko smrdi skor tolk k iz greznice :P

 

 

Ne smrdi in kot sem ?e v za?etku omenil je voda dokaj ?ista tako da ni "greznica"

 

 

kje pa so pribli?no te odvodni kanali?

Napisano
  je beko napisal:

Ne smrdi in kot sem ?e v za?etku omenil je voda dokaj ?ista tako da ni "greznica"

kje pa so pribli?no te odvodni kanali?

 

?e je ?ist ?ista je to odvod iz klime

33112_1.png

Napisano
  je beko napisal:

ja ?e klime sploh nimam pr?gane skoraj nikoli.

Kje pa je ta cevka od klime da malo pogledam?

 

kdo ve??

 

ja nekje zraven same napeljave in verjetno pe?i,spodaj nekje-sledi vsem ki zgleda kot od klime, pa bo? na?el-pa ?e zalavfaj jo in bo morda ?e la?je :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Če so že pospeški tako pomembni za uvoz na AC, kako se pol lahko osebni avto s kamp prikolico vklopi, al pa avtobus, pa poln tovornjak... Nikakor se ne more. To je v glavi.  To je zdaj tisto...dajmo hitreje...  Zakaj že? Najbolj so na cesti tempirani vozniki tovornjaka, potem vozniki avtobusa. Vsi ostali greste lahko 5 minut prej. Pa prosim lepo, kdor ni to probal, kar se tovornjaka in avtobusa tiče, naj ne komentira. Roman lahko o tem napišem. 
    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
    • Uf, danes sem jo pa notri posesal zglancal in odišavil, da se sija....  Ps, slike ni, ker se preveč blešči... 😁😉
    • Mazda bi morala naredit čisto nov motor. En tak resen, ki bi bil za kaj.  S temi atmosferci že pretiravajo. Izgubili bodo še tiste kupce, ki jih imajo in so jih imeli. Sam poznam najmanj tri, ki so šli k drugi znamki prav zaradi teh motorjev.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.