Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

evo, akumulator zamenjan. Zdej pa kresne... :bravo: Vzel sem pa Fiaam 100Ah. Vem da ni bogvekaj ampak druzga ni blo za dobit razn Moll, ki pa je kar nekaj dra?ji. Ni bilo potrebno sukat volana, ker se ni pri?gala nobena lu?ka, samo ?ipo je bilo treba nau?iti.

Napisano

evo, akumulator zamenjan. Zdej pa kresne... :bravo: Vzel sem pa Fiaam 100Ah. Vem da ni bogvekaj ampak druzga ni blo za dobit razn Moll, ki pa je kar nekaj dra?ji. Ni bilo potrebno sukat volana, ker se ni pri?gala nobena lu?ka, samo ?ipo je bilo treba nau?iti.

 

Kaj pa radio? :P

 

 

Napisano

evo, akumulator zamenjan. Zdej pa kresne... :bravo: Vzel sem pa Fiaam 100Ah. Vem da ni bogvekaj ampak druzga ni blo za dobit razn Moll, ki pa je kar nekaj dra?ji. Ni bilo potrebno sukat volana, ker se ni pri?gala nobena lu?ka, samo ?ipo je bilo treba nau?iti.

 

kok pa si dal za akumulator?

www.trziskisladoled.si

Napisano

110?

 

JAZ SEM MENJAL akumulator pa ni blo treba kaj sukat volana pa sipe gor in dol?????prvi? sli?im!

zakaj je to dobro??

pa radio popolnoma brez problemov pa sem mel akumulator odklopljen celo nedeljo da sem ga v ponedeljek pol novega noter dal!

Ps. pri -20 pa tudi novi akumulator te?ko bolj za?ene!

Napisano

JAZ SEM MENJAL akumulator pa ni blo treba kaj sukat volana pa sipe gor in dol?????prvi? sli?im!

zakaj je to dobro??

pa radio popolnoma brez problemov pa sem mel akumulator odklopljen celo nedeljo da sem ga v ponedeljek pol novega noter dal!

Ps. pri -20 pa tudi novi akumulator te?ko bolj za?ene!

 

?e je starej?a od 2005 letnika, pol tega ni, :danzoman: , ?e pa je mlaj?a pol pa to je. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri mazdi 6 vidim pametno re?itev, ki omogo?a vstavljanje akumulatorjev razli?nih velikosti. Pri mojem Francozu z 2,2 HDI motorjem pa to ni mo?no zaradi omejenosti prostora za akumulator. Najve? kar spravim noter je 77Ah in deluje. Pri prej?njem 2.5 TD s klasi?no ma?ino (bosch ?rpalko) pa je zadostoval akumulator 75 Ah, pa je bila ma?ina, da je bilo kaj za videt. Tako, da pri 2.0 dizlih bi moralo zadostovati nekaj nad 70Ah. Pomembno pa je, da ima ?im vi?ji zagonski tok.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Evo ,po 3 letih in pol zgleda, da je oddelal svoje akomulator in sicer znamke Banner, 100Ah. :(

Izgleda, da je eno sranje od akomulatorja, ker prvi original je zdr?al skoraj 5 let.Bom probal sedaj nabavit

od Boscha S4 model.baje, da so med najbolj?imi.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.