Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zadnji? sem peljal po avtocesti in je avto (M6 Diesel 143, letnik 2006) izgubil mo? - v 4 je uspelo peljati 120. Ko sem se ustavil ugasnil motor in ga ponovno zagnal je avto deloval normalno. Izguba mo?i se je ponovila - zopet na avtocesti. Tokrat ponovni zagon motorja ni ve? pomagal. Zatosem avto peljal na Mazda servis. Avto so priklopli na ra?unalnik in ugotovili, da je v spominzu ra?unalnika citiram: "cel kup napak, ki same po sebi ne pomenijo ni?. Med njimi napaka kot npr da turbina ne polni dovolj, vendar so preverili in je turbina ok". Zatorej so nalo?ili novo programsko opremo - avto je deloval dobrih 1000 km, potem pa je zopet izgubil mo? in jo dobil nazaj po restartu. (#"!$"!!#"$!"&&!!! Slab?e kot Windowsi!!!!)

Avto naj bi imel prevo?enih 105000 km, olje je kak centimeter nad oznako F, servis je bil narejen pred 10000 km. Tankam v glavnem na Petrolu.

Ali se komu sanja, kaj bi lahko bila napaka in ali je kdo imel podobne izku?nje?

  • Odgovori 53
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Nekaj je narobe z delovanjem motorja. Mogo?e ne deluje dobro sistem za spremembo kota lopatic. To poru?i razmerje gorivo zrak in ra?unalnik spro?i rezervni program, po katerem so performase motorja precej slab?e. Zadostujejo za zasilno vo?njo do servisa. Mogo?e so tisto napako slabega polnjenja turbine vzeli preve? na lahko. Mo?no, da so lopatice turbine blokirane v nekem polo?aju, ali je sprememba kota lopatic ote?ena in nezadostna. Ra?unalnik si ne izmi?ljuje analizira samo tisto kar v nekem trenutku sporo?ajo senzorji. Lahko pa, da je tudi kak senzor v okvari. O?itno na servisu niso odpravili napake in se bodo morali ponovno pozabavati z njo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Kater servis je v igri ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mo?nik v Kranju. Sicer je rekel, da naj spet pridem, ?e se bo napaka ponavljala.

 

Pojdi drugam, zelo na kratko.

Zakaj ?

Malo pobrskaj po forumu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ajoj, Mo?nik strikes again :(

 

Na serviso so bili prijazni. Te?avo sem imel na poti, z avtom polnim prtljage dojen?kom in ?eno - verjetno bi kako dalj?e ?raufanje trajalo neznosno dolgo.

Anyway, kateri servis (mojstra) priporo?ate?

Napisano

Na serviso so bili prijazni. Te?avo sem imel na poti, z avtom polnim prtljage dojen?kom in ?eno - verjetno bi kako dalj?e ?raufanje trajalo neznosno dolgo.

Anyway, kateri servis (mojstra) priporo?ate?

 

Cosmos v BTC, Lj :)

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

X2

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Nekaj je narobe z delovanjem motorja. Mogo?e ne deluje dobro sistem za spremembo kota lopatic. To poru?i razmerje gorivo zrak in ra?unalnik spro?i rezervni program, po katerem so performase motorja precej slab?e. Zadostujejo za zasilno vo?njo do servisa. Mogo?e so tisto napako slabega polnjenja turbine vzeli preve? na lahko. Mo?no, da so lopatice turbine blokirane v nekem polo?aju, ali je sprememba kota lopatic ote?ena in nezadostna. Ra?unalnik si ne izmi?ljuje analizira samo tisto kar v nekem trenutku sporo?ajo senzorji. Lahko pa, da je tudi kak senzor v okvari. O?itno na servisu niso odpravili napake in se bodo morali ponovno pozabavati z njo.

 

jaz imam ob?asno podobne te?ave vendar ko ga ugasnem pa ponovno za?enem gre kot da nebi blo ni?!

Na testerju na Mazda servisu ne poka?e nobene napake, tak da zaenkrat ne pani?arim!

Bi me mogo?e moralo skrbeti???se pripravlja kak?n feler mogo?e?

Napisano

jaz imam ob?asno podobne te?ave vendar ko ga ugasnem pa ponovno za?enem gre kot da nebi blo ni?!

Na testerju na Mazda servisu ne poka?e nobene napake, tak da zaenkrat ne pani?arim!

Bi me mogo?e moralo skrbeti???se pripravlja kak?n feler mogo?e?

 

Nekaj ru?i sistem. Ko ra?unalnik dobi kak parameter, ki ni v mejah zahtevanega, gre na rezervni program. To vsekakor ni dobro, ker te lahko "nategne" v kakem prehitevanju. S ?asoma se intervali prehoda na rezervni program skraj?ujejo.

A se ti ob izgubi mo?i na?gejo signalizacije motorja, ESP in ABS?

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Zadnji? sem peljal po avtocesti in je avto (M6 Diesel 143, letnik 2006) izgubil mo? - v 4 je uspelo peljati 120. Ko sem se ustavil ugasnil motor in ga ponovno zagnal je avto deloval normalno. Izguba mo?i se je ponovila - zopet na avtocesti. Tokrat ponovni zagon motorja ni ve? pomagal. Zatosem avto peljal na Mazda servis. Avto so priklopli na ra?unalnik in ugotovili, da je v spominzu ra?unalnika citiram: "cel kup napak, ki same po sebi ne pomenijo ni?. Med njimi napaka kot npr da turbina ne polni dovolj, vendar so preverili in je turbina ok". Zatorej so nalo?ili novo programsko opremo - avto je deloval dobrih 1000 km, potem pa je zopet izgubil mo? in jo dobil nazaj po restartu. (#"!$"!!#"$!"&&!!! Slab?e kot Windowsi!!!!)

Avto naj bi imel prevo?enih 105000 km, olje je kak centimeter nad oznako F, servis je bil narejen pred 10000 km. Tankam v glavnem na Petrolu.

Ali se komu sanja, kaj bi lahko bila napaka in ali je kdo imel podobne izku?nje?

 

tale avto ima PDF, rezervni program se spro?i ?e je zabasan. Sam sem imel podobner te?ave c CD 120 KM. ( oz jih ?e imam). Lu?ka za PDF se ne pri?ge, motor gre pa v safemode. Pomaga regeneracija filtra na testerju in vo?nja z visokimi obrati ( med 2000 in 3000) pa so te?ave zno?nej?e. ne pa popolnoma odpravljene. Sistem PDF pa? ne deluje, saj I. generacije ne in Mazda ni izjema. Sumljivo edino to da tester ni javil zabasanosti filtra, ali pa je mogo?e v mno?ici napak bila le ta spregledana.

Napisano

PDF je format za dokumente.

DPF pa pa je filter trdih delcev.

 

Prosim ?e razlikuje?, ker druga?e bo nastala zme?njava.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

PDF je format za dokumente.

DPF pa pa je filter trdih delcev.

 

Prosim ?e razlikuje?, ker druga?e bo nastala zme?njava.

 

 

ja se strinjam DPF

Napisano

jaz imam ob?asno podobne te?ave vendar ko ga ugasnem pa ponovno za?enem gre kot da nebi blo ni?!

Na testerju na Mazda servisu ne poka?e nobene napake, tak da zaenkrat ne pani?arim!

Bi me mogo?e moralo skrbeti???se pripravlja kak?n feler mogo?e?

 

A si bil pri kakem serviserju s tem problemom? Mene je strah, da se bo enkrat povsem ustavlo vse skupaj. Pravzaprav mi pred obiskom servisa na katerem so samo pobrisali napake avta samo z restartom ni uspelo spravit v navadni mode, ampak je avto kljub restartu ostal v safe mode-u.
Napisano

Nekaj ru?i sistem. Ko ra?unalnik dobi kak parameter, ki ni v mejah zahtevanega, gre na rezervni program. To vsekakor ni dobro, ker te lahko "nategne" v kakem prehitevanju. S ?asoma se intervali prehoda na rezervni program skraj?ujejo.

A se ti ob izgubi mo?i na?gejo signalizacije motorja, ESP in ABS?

 

NI? se ne pri?ge!nobena lu?ka ni?!

pa? tak zgleda kot da turbina nebi delala, pol ko pa motor ugasne?, pa ponovno za?ene? pa kot da ni ni?!laufa s5 normalno!

je pa res, da to dela takrat ko je hladen!pa ga ne ?enem hladnega!

Napisano

Pri meni je bla to prva faza, kasneje se je za?elo da pri ni?jih temperaturah mrzel motor ni mel mo?i. Ra?unalnik nikoli ni javil nobene napake na testerju avto ve?krat pri selmarju in ve?krat pri ?erbineku. Zadnja prognoza po celotedneskem testiranju na selmarju da z avtom ni ni? narobe, ko smo pa po njega ?li so ga pa v gara?o postavli da je avto normalno ?el, drugo jutro pa spet sta pesem. Te?avo re?o tako da sem traktor (Audi) kupo zdaj ve? te?av ni..:)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo danes avto spet zgubu mo?. Ni pomagal nekajkratni restart. Po ene 3etjem restartu se je pri?gala lu?ka za motor in lu?ka za sistem proti zdrsovanju koles. Klical AMZS - od?lepali avto na servis; diagnoza: Ni? konkeretnega ni crknilo. Zdaj je avto na servisu in se mu bodo bolj podrobno posvetili, da vidimo, kaj bo...

Btw.: kako dolgo zdr?ijo akumulatorji v Mazdah? ?e slu?ajno avto bluzi zaradi kakega padca napetosti? Ko sem ga verglal, je malo pobralo lu?ke na armaturi.(Avto je letnik 2006)

Napisano

v sedmih letih imam zdaj tretjega noter (260.000km)

 

Jaz sem ga menjal po 4 letih.

 

 

Napisano

Jaz sem ga menjal po 4 letih.

 

ti si primorc... se prec pozna malo manj ostro podnebje.

 

Na prej?nji sem ga menjal po treh zimah.

33112_1.png

Napisano

Evo danes avto spet zgubu mo?. Ni pomagal nekajkratni restart. Po ene 3etjem restartu se je pri?gala lu?ka za motor in lu?ka za sistem proti zdrsovanju koles. Klical AMZS - od?lepali avto na servis; diagnoza: Ni? konkeretnega ni crknilo. Zdaj je avto na servisu in se mu bodo bolj podrobno posvetili, da vidimo, kaj bo...

Btw.: kako dolgo zdr?ijo akumulatorji v Mazdah? ?e slu?ajno avto bluzi zaradi kakega padca napetosti? Ko sem ga verglal, je malo pobralo lu?ke na armaturi.(Avto je letnik 2006)

 

 

zdravo,

 

kaj so ti natvezili na servisu?

 

lp

Napisano

zdravo,

 

kaj so ti natvezili na servisu?

 

lp

 

"Podlo?li" so EGR ventil. Ni mi ?isto jasno kaj to pomeni. In naredili regeneracijo DPFja - ki pa menda ni bil zabasan. Ni pa bilo to?no jasno, ?e je to re?ilo te?avo. Zaenkrat se ?e nisem kam dale? peljal.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Eh, ne bom o tem, ker žal preveč vem na to temo, prjatu.   Mal se spomni kako so Rašota manipuliral. Ni perspektiven... ma ja lol ja. Kaj pa Gregor Fučka... ma ne mi rečt, da je Tanjević tako dober pogajalec, da ga je zvabil brez blagoslova tega oneta, ki je bil takrat alfa in omega v Olimpiji. Vse odločitve so šle preko njega... sploh finančne narave, kjer je veselo zraven pristavljal svoj piskrček.   Ta tip je preprodajal igralce in ko mu jih je v Sloveniji zmanjkal jih je iskal na Finskem, Gruziji, Makedoniji in še v kakšni eksotični državi. Ne zato, da bi Olimpiji pomagali ampak, da se jih je naprej prodajalo in procente vleklo.   Misliš, da je ta tip zvezda med trenerji. V Olimpiji je šlo, ker je imela podmladek tako v obliki Olimpija mladi kot Slovana in še nekaterih slo klubov. Dolgoročni cilji so bili le prodat te igralce naprej, nikakor pa Olimpijo držat v Euroligi. Potem so celo ukinjali mladinske pogone in začeli iskati igralce drugod, da bi zaslužili kar se je zaslužit dalo in praktično spravili klub na rob likvidnosti. Flikal so luknje s poceni američani, kjer se jim je včasih celo posrečilo kakšno menjavo najt kot recimo Ariela Mcdonalda, ki so ga ob prvi priliki prodali v Macabi.    Nobene perspektive za kljub, nobene vizije, za daljši obstoj, tako da je Olimpija izpadla iz vseh Evropskih pokalov in celo skoraj bankrotirala, če ne bi prišlo do združitve z Zagrebško Cedevito.     Pa nazaj na trenersko vlogo tega tipa. Bini samo poglej kje je Sagadin bil in kej je treniral predvsem pa koliko časa. V vsakem tujem klubu so ga gledali mogoče le leto ali leto in pol predno so mu dali nogo, ko so ugotovili, da je šarlatan in trener, ki ne živi igre ampak ga zanima le pogodba. Če bi res bil taka marka kot nekateri mislite, bi se grebli zanj in mu dajali dolgoročne pogodbe. Tako pa razen Olimpije in Crvene Zvezde (eno leto) je vodil več ali manj obrobne klubo. A ne pa tak strokovnjak.     Svojo nesposobnost občutka igre pa je moral skrivat za grobostjo in terorjem, ker je to bil edini način, da je imel avtoriteto. Najboljši trenerji avtoriteto gradijo na znanju in sposobnostih.   Mogoče še to, pa da neham, ker bi o njem lahko pisal romane.    - visokim igralcem na mestu centra in štirice ni dovolil, meta za tri pa čeprav je Arvydas Sabonis ta element prikazoval kot dejansko top orožje, ki sprosti raketo. Tako so pa Olimpijini centri bili povsem nenevarni z razdalje in tako je nasprotni center zasedel raketo in dejansko preprečeval prodore branilcev v raketo. Kotnik je imel met a mu tip ni dovolil, da ga razvije do konca. Danes se pa vse vrti točno v tem, da bi moral center zadevati za tri, da širi igro. Lahko si pogledaš kako imamo težavo, ker noben od naših centrov ni nevaren iz razdalje in zato recimo Omić ne more pokazati nič, ker ga pokrijejo samo tam pri obraoču in je to dovolj za nevtralizacijo. - njegova krilatica "zavlačuj" je bila nora. Dobesedno vsak od nasprotnikov je vedel, da si igralci olimpije ne bodo dovolili metati več kot 5 sekund pred koncem napada. Tako so stisnili samo na koncu in ne vem koliko napadov je bilo na ta način izgubljenih. Igralci so bili sami pod košem in niso smeli zadeti, če je ta tip rekel, da naj zavlačujejo. Tolk glup je bil v glavi, da ni dojel, da mora nasprotnik potem nadomestiti še ti dve točki in da bo šlo še več časa. Se spomnim tekme, ko je naš napadalec stekel sam pod koš in položil žogo, ta tip je pa skoraj strgal rekelc, ko je od jeze poskušal skočiti iz reklca ven. - igrali so po razdelanih akcijah, brez improvizacije, togo in bili prebrani praktično od vseh nasprotnikov. Le individualna kvaliteta igralcev je reševala situacijo. Nikoli ni znal stopiti iz okvirja neke uravnilovke in zato razen v Olimpiji (pa še tam zaradi ogromnega talenta igralcev) ni nikjer niti približno bil tako uspešen. Zato so se ga pa znebili po dobrem letu in to čisto pri vsakem klubu.   Ok, bo dovolj, se pa strinjam, tistim, ki se na košarko ne spoznajo in ne poznajo zakulisja pa verjamem, da je ta tip fenomenalen.  
    • Možno,da ja, če bo taka kot je ta po velikosti in obliki..... 👍 Razen, če bo kakšna čudna motorizacija... 
    • Ja, odvisno od znamke gume. Jaz sem nazadnje kupil tam zimske Kleberce.... 👍🤗😉
    • Škoda ja, da ni 194KM, cena tud 50k, če še damo 4x4 zraven, šibedah….kr lepa 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.