Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

ko sem zjutraj v?al motor je je pojavilo vse to troje skupaj s tem da DPF utripa.

 

Kaj bi lahko blo? (vpra?anje za milion ?)

 

Hvala za pomo?,

lp,

igor

Napisano

Ni? dobrega :(

 

Ti je do sedaj ?e kaka lu?ka utripnila al je to bl murphy-jev zakon, ?e gre kaj narobe gre poj vse narobe :(

 

Druga?e je bilo o DPF-ju ?e veliko povedanega v drugi temi :(

Napisano

verjetno servis in ro?na generacija...

 

 

samo ?e nekaj - si kaj odklapljal akomulator?

engine + TCS je kadar se to dela in je treba volan 2x levo 2 x desno do konca.

 

DPF pa se vklopi tudi ko opozarja na servisni interval

 

DPF kot DPF ponavadi prej utripa ?ele nato se prizge

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Akumulator zna bit vzrok, mogo?e pa je te?ava tud z EGR.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ja odklopil sem ga po tem, ko je ?e vse gorelo.

 

Napisal si 2x levo in 2x desno (malo butasto vpra?anje ampak ali je treba levo-desno-levo-desno) ali levo-levo in desno-desno :( =

 

lp

 

vse skupaj se je pri?galo eno jutro ,ko je blo mraz in se je avto kar matral v?gat.

mogo?e bi res lahko bil akomulator.

Napisano

To je akumulator ?e posebej ?e je mraz zna marsikaj prikazat na armaturi.

33112_1.png

Napisano
  je igorml napisal:

ja odklopil sem ga po tem, ko je ?e vse gorelo.

 

Napisal si 2x levo in 2x desno (malo butasto vpra?anje ampak ali je treba levo-desno-levo-desno) ali levo-levo in desno-desno :( =

 

lp

 

vse skupaj se je pri?galo eno jutro ,ko je blo mraz in se je avto kar matral v?gat.

mogo?e bi res lahko bil akomulator.

 

nima veze to kam za?ne?

 

pol pa res akumolator...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

akomulator zamenjan, ampak se zadeva ne resetira (volan levo-desno). Moti me pa ?e to ker utripa DPF.

 

Verjetno bo potreben obisk mojstra.

 

Lp

Napisano

A si mel ve? zaporednih kratkih vo?enj preden si do?ivel lightshow? A si preveril nivo olja s pal?ko (dipstick :lol: ) in do katere vi?ine se je ?e povzpelo. Si mel pred kratkim redni servis ali pa bi ga moral imeti?

33112_1.png

Napisano
  je igorml napisal:

akomulator zamenjan, ampak se zadeva ne resetira (volan levo-desno). Moti me pa ?e to ker utripa DPF.

 

Verjetno bo potreben obisk mojstra.

 

Lp

 

?aki kaj zdaj cel ?as utripa ali gori?

 

Najprej je bilo re?eno da gori....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Najprej sta za?eli goreti lu?ka check engine in TSC, ?el ?ez par km je za?ela utripat DPF.

 

Servisni interval je bil resetiran ob menjavi olja.

 

lp

Napisano
  je igorml napisal:

Najprej sta za?eli goreti lu?ka check engine in TSC, ?el ?ez par km je za?ela utripat DPF.

 

Servisni interval je bil resetiran ob menjavi olja.

 

lp

 

Servisni interval o?itno ni bil resetiran, ?e za?ne DPF direkt utripat je to opozorilo servisa.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Servisni interval o?itno ni bil resetiran, ?e za?ne DPF direkt utripat je to opozorilo servisa.

 

Itak verjetno, zato sem bil v dvomih ali DPF ali servis, ker mi ni bilo jasno ali gori ali utripa.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je igorml napisal:

Interval je bil resetiran, sem bil zraven.

 

Bomo vidli, kmalu bo ?el k zdravniku.

 

lp

 

:D kako je bil resetiran,samo prek kontakta in tipke na stevcu al z racunalnikom,ker je velika razlika

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano
  je BOBI napisal:

:D kako je bil resetiran,samo prek kontakta in tipke na stevcu al z racunalnikom,ker je velika razlika

 

to ni audi :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
    • Kakšen Mazda forum pa smo, da še nihče ni tega prilepil?!  
    • A dej no... ne piši tega v istem stavku... sicer pa, kdor se ne uči iz zgodovine jo bo moral občutiti na lastni koži.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.