Skoči na vsebino

Najzanesljivej?i avti v letu 2010

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tudi lani je Audi A6 osvojil nagrado za zanesljivost, ki mu sledita BMW X3 in BMW serije ...

?tevilke na koncu( recimo 88,40) so v procentih in pomenijo,koliko avtov ni imelo na testu nobene napake.

 

1 AUDI A6 4 88,40

2 BMW X3 6 87,00

3 BMW Serie 3 (5° Gen.) 3 86,77

4 VOLVO S40/V50 3 86,00

5 VW Passat (6° Gen.) 3 85,30

6 BMW Serie 7 4 85,50

7 BMW Serie 5 4 86,00

8 VW Golf V, Jetta, Golf plus 2 84,63

9 SKODA Octavia 2 84,47

10 FORD Focus 2 83,97

11 MERCEDES-BENZ Classe B 2 83,73

12 AUDI A3 2 82,83

13 VW Touareg 6 82,77

14 AUDI A4 / A4 Cabrio (4° Gen.) 3 82,47

15 OPEL Zafira B 7 82,37

16 TOYOTA Avensis 3 82,37

17 BMW Serie 1 2 82,07

18 MERCEDES-BENZ Classe E 4 81,30

19 OPEL Astra H / Astra H TwinTop 2 81,13

20 FORD C-Max 7 81,07

21 VW Touran 7 80,10

22 TOYOTA Corolla 2 79,70

23 PORSCHE 911 Cabrio/Coupe (5° Gen.) 5 79,03

24 HONDA Jazz 1 78,83

25 MERCEDES-BENZ CLK Cabrio/

Coupe (2° Gen.)

5 78,47

26 MAZDA 6 3 78,37

27 BMW X5 (1° Gen.) 6 78,17

28 OPEL Signum 3 77,90

29 MERCEDES-BENZ Classe C (2° Gen.) 3 77,37

30 SKODA Superb 4 77,20

31 MERCEDES-BENZ Classe C

Sportcoupe / CLC

2 77,17

32 VOLVO V70 / XC70 4 77,10

33 FORD Fusion 7 76,43

34 NISSAN X-Trail 6 75,80

35 VOLVO S60 4 75,53

36 OPEL Vectra C 3 74,97

37 FORD Fiesta 1 74,90

38 FORD Mondeo 3 74,77

39 RENAULT Scenic 7 74,63

 

CLASSIFICA DEnOmInAZIOnE

COmmErCIALE

SEGMENTO mEDIA SEnZA

DIFETTI

rILEVAnTI In %

40 OPEL Meriva 7 73,83

41 VW Caddy 7 73,77

42 AUDI A2 1 73,77

43 MAZDA MX-5 (2° Gen.) 5 72,83

44 VW T5 7 72,27

45 BMW Serie 3 (4° Gen.) 3 71,90

46 MERCEDES-BENZ Viano 7 71,60

47 SEAT Ibiza / Cordoba 1 71,57

48 NISSAN Primera 3 71,43

49 CITROEN C5 3 71,10

50 RENAULT Megane 2 71,07

51 RENAULT Espace 7 69,80

52 NISSAN Almera 2 69,80

53 SKODA Fabia 1 69,53

54 AUDI TT Cabrio/Coupe 5 69,20

55 HYUNDAI Santa Fe 6 69,00

56 CITROEN Xsara Picasso 7 68,70

57 MERCEDES-BENZ CLK Cabrio/

Coupe (1° Gen.)

5 68,17

58 MERCEDES-BENZ SL 5 67,27

59 KIA Sorento 6 67,27

60 VW Passat (5° Gen.) 3 67,13

61 CITROEN C3 / C3 Pluriel 1 66,77

62 MERCEDES-BENZ Classe M (1° Gen.) 6 66,77

63 MERCEDES-BENZ SLK (1° Gen.) 5 66,73

64 PEUGOT 307 2 66,53

65 VW Polo 1 66,40

66 VW Golf IV, Bora 2 66,33

67 OPEL Zafira-A 7 66,13

68 LANDROVER Freelander 2 6 65,30

69 VW New Beetle, Cabriolet 2 64,47

70 OPEL Agila 1 64,27

71 BMW Mini / Mini Cabrio 1 64,07

72 RENAULT Laguna 3 64,03

73 OPEL Corsa C 1 63,93

74 VW Sharan 7 63,27

75 ALFA ROMEO 147 2 62,80

76 FIAT Stilo 2 61,90

77 OPEL Astra G 2 61,47

78 BMW Z3 Cabrio/Coupe 5 61,27

79 FORD Galaxy (1° Gen.) 7 61,23

80 SMART Fortwo Coupe/Cabrio (1° Gen.) 1 61,13

81 FIAT Punto 1 59,77

82 CITROEN Berlingo 7 59,23

83 PEUGEOT 206 / 206 CC 1 59,10

84 FIAT Doblo 7 58,90

85 ALFA ROMEO 156 3 58,53

86 RENAULT Clio (2° Gen.) 1 57,60

87 VW Lupo 1 56,53

88 RENAULT Kangoo 7 55,37

89 CHRYSLER PT Cruiser 2 55,20

90 RENAULT Twingo 1 51,97

91 FIAT Barchetta 5 50,43

92 FORD Ka 1 44,97

93 FIAT Seicento 1 43,07

 

 

Napisano

Najkvalitetnej?i Renold - 39.mesto! :punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Fajn bi blo, da bi dopisu ?e vir ... :)

 

Vir-Dekra.Nem?ki vir-nem?ki avti na vrhu. ;)

 

 

Napisano

Pa kolk stare avte so to testiral?

 

4-5 let al celo ve? :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Vir-Dekra.Nem?ki vir-nem?ki avti na vrhu. ;)

 

Tudi ADAC je nem?ki, pa je bla mazda ve?krat na 1. mestu ...

 

Mislim, da je predvsem pomembno pogledat katere kriterije ti viri uporabljajo, na kak?en na?in testirajo, koliko ?asa ... potem pa presodit o realnosti rezultatov.

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Kaj, sprijaznite se da vozimo gare in bo vse ql. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa kolk stare avte so to testiral?

 

4-5 let al celo ve? :ne vem:

 

Boss, generacije avtov so total preme?ano, npr. testiral so Twinga I, Clio II, Golf IV! <_<:whatever:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

ce je volvo v50 cist na vrhu, pol mi je jasno kaksna je to lestvia...

 

In kaj je narobe z njim?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Najnovej?i test: "glej priponko"

 

Zanimivo, to?no tko bi tudi sam naredu "rang listo" ... japonci na za?etku, pol Korejca nato pa ?ele Nemci in proti koncu razni Francozi, Italijani, ipd

 

Se mi zdi, da je to nekak tudi tako splo?no prepri?anje med ljudmi - ?e pa samo ?tevilke gledamo pa je razlika le okoli 10% kar pomeni, da ne glede na lestvico ni neke bistvene kakovostne razlike.

33112_1.png

Napisano

Zanimivo, to?no tko bi tudi sam naredu "rang listo" ... japonci na za?etku, pol Korejca nato pa ?ele Nemci in proti koncu razni Francozi, Italijani, ipd

 

Se mi zdi, da je to nekak tudi tako splo?no prepri?anje med ljudmi - ?e pa samo ?tevilke gledamo pa je razlika le okoli 10% kar pomeni, da ne glede na lestvico ni neke bistvene kakovostne razlike.

 

Mislim,da je odvisno,kdo dela te razpredelnice.

In ne smemo pozabit,da so to napake,ki jih odpravijo na uradnih servisih.?e bi upo?tevali res vse napake na avtih,ki jih odpravimo tudi sami,bi bila situacija verjetno bolj zanimiva. ;)

 

 

Napisano

seznam je meni malo ?uden, ?e nikoli nisem videl Audije in BMW-je na prvih mestih, sli?al sem, da imajo s BMW 5 kar precej te?av. Honde Accord, Civic pa sploh ni na seznamu.

Napisano

Za zadnjih 20 let bi predlagal fiat cinquecento, ta gajba od fotra VEDNO kresne, zre 4, in je neuni?ljiva, vle?e prikolice, vozi omare na prtljaziku, pride tja, kamor noben SUV ne pride, gre ?ez o?ine kot motor, skratka skorajda no?e crknt

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sorry Jures sam mi se o avtih pogovarjamo in ne o mopedih na ?tirih kolesih :harhar:

 

Sicer pa kaj pa lahko gre narobe, ?e nima nobene opreme, nobene elektronike... to je en mal bolj?i Yugo.

 

Ampak kljub temu, da ima tam nekje 700kg te?e te?ko verjamem, da ima porabo pod 5 litri/100km :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Sorry Jures sam mi se o avtih pogovarjamo in ne o mopedih na ?tirih kolesih :harhar:

 

Sicer pa kaj pa lahko gre narobe, ?e nima nobene opreme, nobene elektronike... to je en mal bolj?i Yugo.

 

Ampak kljub temu, da ima tam nekje 700kg te?e te?ko verjamem, da ima porabo pod 5 litri/100km :ne vem:

 

ima....?e sam nisem verjel ko sem ga vozil da sem natankal 19L za 2 tedna uporabe - resne uporabe -> 400km :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

hehe, ?e to ti ne verjamem, da si v dveh tednih naredil samo 400km ... ti k si skos v avtu :hudicek:

33112_1.png

Napisano

hehe, ?e to ti ne verjamem, da si v dveh tednih naredil samo 400km ... ti k si skos v avtu :hudicek:

 

Bi ti s ?inkvetom hodil dalj :huh:, pa ?e poletje je bilo....(ko sem ?akal Mazdo5)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.