Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kako pogosto se ti dela regeneracija? Lahko je kaka te?ava z EGR ventilom in preve? kadi pa rabi pogoste regeneracije. Po moje hitreje kot po 200 prevo?enih kilometrih se ne bi smela regeneracija vklapljat. Poraba pri postopku regeneracije DPF filtra pa je nekje 2 litra do tri vi?ja kot normalno in to je lahko vzrok pri tvoji kr visoki porabi.

33112_1.png

Napisano

Kako pogosto se ti dela regeneracija? Lahko je kaka te?ava z EGR ventilom in preve? kadi pa rabi pogoste regeneracije. Po moje hitreje kot po 200 prevo?enih kilometrih se ne bi smela regeneracija vklapljat. Poraba pri postopku regeneracije DPF filtra pa je nekje 2 litra do tri vi?ja kot normalno in to je lahko vzrok pri tvoji kr visoki porabi.

 

Jaz tud sumim v tej smeri zato te sprasujem o nivoju olja.....si pogledal?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jures, na kolko se tebi dela regeneracija?

 

Meni se na cirka 180km..poraba je zadnji tank 6.1 litrov..Tko mimogrede.

 

Vozim se pa v Lj. Se pravi mestna vo?nja tudi .?e so relacije pa ne vem..okol 250 km nekje..

Napisano

Mazda 6, 143Km, letnik 2006, 138.000km. Filter DPF. Redno servisirana. Na vseh servisih menjano vse kar je bilo potrebno. Res se mi zdi zelo ?udno. Svak ima enak motor na M5 pa nu bere cca 6,5. Res ne vem kaj je razlog tako veliki porabi. Ali imate kake ideje? Sem bil zaradi tega tudi na swervisu, pa so priklopili na ra?., ugotovili pa itak ni? ne.

Lp,

Iztok

 

Meni pije od 6,5 do 8,2/100.Odvisno,kje in kdaj vozim.Strogo po mestu je 8 litrov,avtoceste in podobno 6,5-6,8,kombinirano ali ve? po mestu okoli 7,2.To je to.Meni se zdi za tako te?ek avto v redu poraba.

 

In ja,ne ga dosti martrat pod 1800 obrati,ker takrat ne dela turbina in samo gas mora? nabijat. ;)

 

 

Napisano

Ne vem, ker ne opazujem, bi pa rekel ob petkih nekje na Ipsilonu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz mam povpre?no porabo 7,5l pri precej divji vo?nji, ampak brez AC-je pa? ni na moji relaciji.

Sem pa probal en tank ?parat in je bil rezultat 5,8l, ampak to ni za mene.

Jaz sem presene?en nad tak nizko porabo.

Napisano

Jures, na kolko se tebi dela regeneracija?

 

Meni se na cirka 180km..poraba je zadnji tank 6.1 litrov..Tko mimogrede.

 

Vozim se pa v Lj. Se pravi mestna vo?nja tudi .?e so relacije pa ne vem..okol 250 km nekje..

 

Ti si penzionist al se pa ?lepa? 5 metrov za romunskim kamionom.... :P

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Ne, ne. Po AC se vozim 130-140. Sicer pa po omejitvah...

Res pa da ga ne na?igam na 4 jurje..

 

Mi je poraba padla skoraj za pol litra ko sem eno ?obo zamenjal..Prej je blo 6.7.

Napisano

Ne, ne. Po AC se vozim 130-140. Sicer pa po omejitvah...

Res pa da ga ne na?igam na 4 jurje..

 

Mi je poraba padla skoraj za pol litra ko sem eno ?obo zamenjal..Prej je blo 6.7.

 

Potem pa ne vem. Sicer ?e 100x pre?ve?eno ampak pr 130 140 ga men ?re tik pod 7 in se tud bunim zarad tega. Pa ga redko vrtim ?ez 3.000.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Hm...Odvisno al je klanc al ne.

Tanka? na OMV?

 

OK vidva sta pa ?e zabredla v centilitre :hohoho: Pozabljata pa nekaj najpomembnej?ega - spektr in jaz imava CD143, M6 Combi pa Cd120....verjamem da potrebuje ve? truda - hrane za isto delo....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nivo olja je nekje malce nad full. Druga?e pa te regeneracije pa nimam pojma kdaj in koliko krat jih dela. A je to mo?no sploh kje videt???? Druga?e pa mislim, da mi je kolega reku, da se vklopi vsakih 30km, ma nisem siguren.

Napisano

Nivo olja je nekje malce nad full. Druga?e pa te regeneracije pa nimam pojma kdaj in koliko krat jih dela. A je to mo?no sploh kje videt???? Druga?e pa mislim, da mi je kolega reku, da se vklopi vsakih 30km, ma nisem siguren.

 

Ce bi se mas se malo porabo......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dobil podatek kdaj se dela regeneracija!! Po potrebi. ?e dela? veliko kratkih vo?enj ve?krat, ?e ne manj. Trenutna poraba pa se ti pove?a za cca 1 liter. Druga?e tisti ventil dela OK, ker ?e ne bi bil za mano dim, pa ?e lu?ka bi se vklopila ?e bi bil fu?. Za mano pa ni niti sledu od dima, no vsaj jaz ga ne vidim. Se prav ?udim enim k dajo gas pa za njimi ?rn dim. Pri meni tega ni.

Napisano

Hja sej glih to je fora DPF, da dima zadaj ni :P Ampak to ?e vedno ne pomeni, da motor sam ne kadi bolj kot bi smel zato se vse te saja nalagajo v DPF-ju in mora veliko bolj pogosto opravit regeneracijo, kar posledi?no pomeni vi?jo porabo.

 

Najla?je kontrolira?, kdaj se regeneracija izvaja, tako, da spremlja? na BC-ju trenutno porabo. ?e je ta nekje 2-3 (pri po?asni vo?nji ?e bistveno ve?) litre vi?ja kot bi bilo normalno se verjetno ravno takrat izvaja regeneracija. Vidi se tudi pri zaviranju z motorjem, kjer bi morala poraba biti 0,0 vendar, ?e traja regeneracija je spet nekje md 2-3 litre saj kuri nafto za se?ig saj v filtru.

 

Druga?e vidi? tudi tako, da ?e se ustavi? in ugasne? motor se iz predela, kjer je DPF filter (spodaj nekje pod voznikovimi nogami) sli?i pokanje kovine, ki se ohlaja saj se med regeneracijo filter segreje preko 500 stopinj.

33112_1.png

Napisano

Samo nekaj v razmislek, vo?nja pod nizkimi obrati da se motor malo "matra" pove?uje porabo, tudi ?e se pele+jemo z 500 obrati ve? z eno prestavo manj bo poraba ni?ja.

To sem sam preizkusil na Xedos-u, M6 2.3 in tud na MPS, kjer 6. prestava kamot pelje med 50-60 km/h, samo je pa s 5. prestavo trenutna poraba ni?ja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Dobro zdej ne pravim da vozim kot stara mama. Ampak se trudim, da ne izvajam neke pretirane porabe. Lahko pa celo falim, ne bom izklju?il te mo?nosti.

Napisano

True, true :P

 

evo zajca v grmu........

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

 

Najla?je kontrolira?, kdaj se regeneracija izvaja, tako, da spremlja? na BC-ju trenutno porabo. ?e je ta nekje 2-3 (pri po?asni vo?nji ?e bistveno ve?) litre vi?ja kot bi bilo normalno se verjetno ravno takrat izvaja regeneracija. Vidi se tudi pri zaviranju z motorjem, kjer bi morala poraba biti 0,0 vendar, ?e traja regeneracija je spet nekje md 2-3 litre saj kuri nafto za se?ig saj v filtru.

 

Vid?, pr men se to ne opazi, pa ?e se ubijem. Pa mam ves ?as na trenutni oprabi....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

jaz mam uro nastimano...trenutne porabe ne gledam...nasploh je BC en BS :)

 

 

Kokrkol, ?e ho?e? majhno porabo kup 1,5 DCi v Cliu (za vzdr?evalne stro?ke ne garantiram)..... Vse ostalo bolj ko ne v tem velikostnem razredu (M6) ?re 7 litrov pa se j**i.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

na 6-ki je poraba zdaj ze ene par tankov konstantno pod 6...tko da ni treba met cliota :bravo:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.