Skoči na vsebino

Mazda CX 7 (dizl) vs. BMW X3 2.0 d

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Glede te?e- mojo sem natehtal 1890 kg z mano (84 kil) in cca 10l bencina.

A ?estica tehta toliko????

 

Em, fantje, a ste prepri?ani? Mimo grede, moj poltraktor, tak kot je, tehta 1880 kg (tehtano na separaciji pri Mirnu). In to s polnim rezervarjem goriva (kar tudi ni zanemarljivo).

Pa gre le za vozilo s ?asijo, reduktorjem, vitlom,... Skratka, gre za poltraktor.

 

No, ko sem ?el ven, je tehtnica pokazala 2940 kg. Ravno ?e v mejah normale...

  • Odgovori 102
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Em, fantje, a ste prepri?ani? Mimo grede, moj poltraktor, tak kot je, tehta 1880 kg (tehtano na separaciji pri Mirnu). In to s polnim rezervarjem goriva (kar tudi ni zanemarljivo).

Pa gre le za vozilo s ?asijo, reduktorjem, vitlom,... Skratka, gre za poltraktor.

 

No, ko sem ?el ven, je tehtnica pokazala 2940 kg. Ravno ?e v mejah normale...

 

Stehtal sem avto dvakrat in ni bilo razlike!

Napisano

:bravo:

Torej "na roko" popije manj??

Nisem nikoli ra?unal, samo spremljam, kaj pi?e....

Koli?nik zra?nega upora ima CX-7 po moje zelo dober! Problem je ?elni presek. Ker mo?, ki se porabi, da tole ti??i? skozi luft, je odvisna od zmno?ka CX-a (kol. zr. upora) in preseka.

 

Glede te?e- mojo sem natehtal 1890 kg z mano (84 kil) in cca 10l bencina.

A ?estica tehta toliko????

 

Kerb weight: 1665kg + 100 litrov plina :blush: .

 

 

Pa ?e nekaj sem najdu.

 

Ford Mondeo ST220: 0-62mph in 7.6 seconds, 249g/km, 223bhp, 6-speed manual, 3-litre V6;

 

Vauxhall Vectra VXR: 0-60mph in 6.6 seconds, 247g/km, 255bhp, 6-speed manual, 2.8-litre turbocharged V6;

 

Mazda6 MPS: 0-62mph in 6.6 seconds, 245g/km, 256bhp, 6-speed manual, 2.3-litre turbocharged four-cylinder.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Aja...sem pozabil napisati...komu so bile namenjene tiste "rabljene" baterije ki so jih pridobili iz shranjevalnikov? Točno-tistim,ki so imeli podpisano pogodbo o najemu....in ko je prišla stranka z fuč baterijo,so ji vgradili tisto "rabljeno",ki je bila nekaj % boljša od tiste "fuč"....in "spelji se"....toliko,da so bila določila iz pogodbe izpolnjena.   Ja,ja...Car Shering,battery shering....ali pa...bo baterija prazna,ne bo treba polniti,ampak ti bodo na "tankšteli" prazno zamenjali z polno "za čas posla"...😂🤣   Aja...sedaj sem pa jaz zajebal...bi moral v temo za vice napisati😅
    • Ampak cez vrhniski klanec bos pa letel 🙃
    • Res je da ne rabim 3.5kw ampak za to ceno... Za split sisteme sem pa slisal, da se ne obnesejo ravno najbolje in poleg vsega je cena enaka, kot ce kupim dve loceni klimi.   P.S. A split sistem lahko istocasno hladi/ogreva obe sobi ali ne? Google pravi, da lahko vendar se moc zmanjsa in ponavadi nemores nastaviti razlicno temperaturo v vsaki sobi.
    • Ok,da še malce objasnim,ker pač kdo ne šteka nemščine. Fora je v tem,da si kot kupec smarta takrat lahko baterijo tudi "najel",in v primeru,da bi kapaciteta le te padla pod 80% jo je Mercedes "brezplačno" (seveda,saj si plačeval najemnino) zamenjal. In ker je degradacija teh baterij (tako najetih kot lastniških) bila relativno visoka,Mercedes se je pa pri kalkulaciji očitno uštel,je zaloga pošla. Celo vse solarne shranjevalnike,ki so bili narejeni z temi baterijami so razmontirali,dokler ni dokončno zmanjkalo tako novih,kot tudi rabljenih-"ulaufanih" baterij. OK-za lastniške...si pač "pušnil",pa še ritko nastavil.... A da plačuješ najemnino za najeto baterijo,k si "šel na ziher",pol ti pa rečejo...."še vi se pripognite",ker teh baterij več ne izdelujemo... Toliko o degradaciji baterij,in o poprodajni podpori... Je treba še malo vazelina kupiti....in kak krepki znesek za "neuradnega" specialista (ki je seveda "takoj za vogalom"),da ti baterijo porihta na neko še užitno kapaciteto...ali pa pač porineš avto "v graben"...
    • Jaz če popravim počeno glavo motorja+ kar je bilo dela na turbini + hladilnik in ostalo sem skupno skor na vrednosti te rdeče mazde.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.