Skoči na vsebino

Letne gume_2011

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lih to nimam ni?, letos mam namen kupt tut feltne in nism ?e odlo?en a bodo 15 al 16 col kr ve?je ne bodo to zazihr (15 mam homologiran,16 bi pa mogu dat homologirat) zdj ma 185 (zimske) letne bi raj vidu da so 195 vi?ina pa raj 45 kt 40 :D Aja bi pa ne prou glasno gumo, dobro za mokro in suho hitrostn razred je pa loh do 190 kr ve? itk ne mislm it. Pa? rd bi da se dr?i ceste kt se mora. upam da ne kompliciram preve?.

  • Odgovori 154
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

jaz bi vseen rajs dal 15 col,

ker spet nisi napisal kere gume imas originalno, predvidevam da ma crx 185/60 14, to je isto kot 195/50 15

v tej dimenziji pa bi vzel recimo pirelli p6 cinturato, ali ce hoces cenej prit skoz in se vedno ok, uniroyal rainsport 2

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

no vidm da se kr spoznate na gume oz ste jih ?e velik sprobal, med njimi pa nism zasledu od goodyer eagle f1. kak?no mnenje pa mate o njih?

 

jest sem imel na 323 ba ?e staro verzijo - smrekca profil-, in to se je dr?al ceste kot sam satan, v mokrem in suhem, res pa da je bila obraba vi?ja.

Napisano

Kero F1 - asimetri?no ali smrekca profil?

 

 

Verjetno misli? na smrekco GY Eagle F1 GSD3.

 

To je zelo dobra ?portna guma. Se pravi se bolje obna?a v dinami?ni vo?nji kot v udobju. Je ob?utljiva na kolesnice in ?e ni dovolj napolnjena se ob?utno preve? obrablja na robovih.

 

Predlagam polnjenje vsaj 3.0, da se obrablja enakomerno (lastne izku?nje) pa seveda je fino, ?e menja? spredaj zadaj na vsake 10kkm - ni sicer nujno samo zna brez menjave po?asi povzro?at hrup, ker se naredijo stopni?ke.

 

Ampak kakor koli ?e, ?e nisi glih na maksimalno udobje mahnjen bo? s to gumo izredno zadovoljen - vsaj jaz sem bil :bravo:

33112_1.png

Napisano

pa se moje izkusnje z F1:

 

po mokrem je bla res dobra, po suhem veliko oprijema (najvec kar sem mel na moji 6-ki do zdaj) ampak na avtocesti pri visokih hitrosti ta guma plava (boki niso tok trdi)

 

kot je boss rekel, normalni tlak je smrt za to gumo, moras dat vsaj 0.3 ce ne vec bara...

 

pa se to: meni je zdrzala cca. 35.000km, sem jo mel v sezoni 2004 in 2005.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kaj pa dat na CX-7? :ne vem: Kak?en pameten predlog za pametno ceno?

 

 

A je pri tem avtu pomembna samo dimenzija ali moram biti pozoren, da je za SUV 4X4 in moram kupiti kak?ne posebne gume? :blush:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

A je pri tem avtu pomembna samo dimenzija ali moram biti pozoren, da je za SUV 4X4 in moram kupiti kak?ne posebne gume? :blush:

 

odvisno kaj hoces, ce rabis sam za asfalt, potem tiste pirellije, ki jih je jures dal so super...sportna guma

 

ce pa mislis met se za teren pol moras pogledat profil...npr ce ostanemo pri pirelliju je to: http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/suv/shee...orpion_str.html

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ufff sem pozabil ja, F1 pa kolesnice no go (smrekca profil), to sem mogu dr?at volan na polno...se spomnim sploh po stari magistralki okoli Trebnjega...jaoo

Napisano

imam obcutek da kupujes gume zaradi dizajna profila :)

 

no dunlop bi precrtal, ker je zgodovina (je pa bla 10 let nazaj top guma), proxes 4 nisem vozil in ne poznam, t1-r pa je zelo dobra

 

vseeno je F1 boljsa od vseh teh

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

imam obcutek da kupujes gume zaradi dizajna profila :)

 

no dunlop bi precrtal, ker je zgodovina (je pa bla 10 let nazaj top guma), proxes 4 nisem vozil in ne poznam, t1-r pa je zelo dobra

 

vseeno je F1 boljsa od vseh teh

 

nekaj je resnice v tem :blush: ?e pred ?asom sem se v f1 zapi?u, pol sm pa dons nmal pregledu internetne strani z gumami pa so mi te gume ostale v spominu :bravo: druga?e pa ?e bi jih popluvali bi pa kj druzga si omislu, je brezveze kot tele u nova vrata bol??at, ?e ti glas ljudstva pomaga :bravo:
Napisano

odvisno kaj hoces, ce rabis sam za asfalt, potem tiste pirellije, ki jih je jures dal so super...sportna guma

 

ce pa mislis met se za teren pol moras pogledat profil...npr ce ostanemo pri pirelliju je to: http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/suv/shee...orpion_str.html

 

 

Torej bo Pirelli za asfalt :hudicek:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Novi 'najboljneodvisni' test letnih gum 2011

 

http://www.adac.de/infotestrat/tests/reife...rcePageId=31821

 

http://www.adac.de/infotestrat/tests/reife...rcePageId=31821

 

sava intensa - ?estitke...NOT!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mojih ni not, sploh.

 

Predobre ? :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mojih ni not, sploh.

 

Predobre ? :hudicek:

 

Ker so neevropskih dimenzij.... :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ker so neevropskih dimenzij.... :D

 

225/40 zr18" ni evropska ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

225/40 zr18" ni evropska ?

 

ta je folksvagnova....ti pa gulfa? :rolleyes:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja qva mi pa more? a naj mam gor 215/45 18", za 1/3 ve? gnara, pa ?e full mam izbire Bridgestone(nkol ve?) in pirelli(ki ga ne maram ?e od nekdaj) ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ziher zarad profila. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

O?itno so bile moje ?elje usli?ane :bravo:

 

GoodYear je naredil novo Eagle F1 Asymmetric 2 in ne boste verjeli je celo v na?i butasti dimenziji 225/45/R18 :danzoman:

 

Upam samo, da ne bodo astronomsko drage :ne vem:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
    • POGI...Bravoooo  čestitkeeee top 👌👍👌👌👌👌👍😉😄
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.