Skoči na vsebino

Letne gume_2011

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Wooohooo, tudi v moji glupi 205/50/17 dimenziji so tele GY....bomo vidli drugo leto, ?e bodo Dunlopke ?e za zamenjati....zgleda so v GY za?eli ve?dimenzionalno gledati :bravo: ...tudi mene zanima kak?na bo cena, upajmo da bo kaj ni?je kot tele sedaj, ker bo en konkurent v teh dimenzijah ve? :)

  • Odgovori 154
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

V soboto grejo gor letne Pirelli cinturato P7.Bo kon?no konec teh zimskih glist. :bravo:

 

 

Napisano

V soboto grejo gor letne Pirelli cinturato P7.Bo kon?no konec teh zimskih glist. :bravo:

 

V kateri dimenziji jih ima?,pa kolko km si ?e naredil z njimi.

Me zanima kolk zdr?ijo, ker glede lege na cesti so baje super.

Napisano

A pozna kdo te Toyo pnevmatike, pa izku?nje z njimi.

 

http://www.mojegume.si/toyo/proxes-cf-1-225-45-zr17-94w-xl

 

Pozdravljen

 

Ja jaz sem jih imel na prej?njem avtu sicer v dimenziji 195/50 r15.

Prvo sezono je bla guma ok, minus je bila samo obraba, polovica profila adijo (kot radirka)

 

Drugo sezono pa sem imel ob?utek kot da se vozim s plastiko (trda guma), res pa je tudi da ni bilo ve? veliko profila na njej.

Napisano

V kateri dimenziji jih ima?,pa kolko km si ?e naredil z njimi.

Me zanima kolk zdr?ijo, ker glede lege na cesti so baje super.

 

205/55/16.Z njimi sem naredil okoli 5000 km.Po de?ju dr?ijo kot po suhem.So izredno tihe in ?e ?parovne z nafto.Najbolj?e gume,ki sem jih imel do sedaj.Lani spomladi sem dal 70? za eno preko neta. :bravo:

 

 

Napisano

Gume so gor http://www.mazda-si.net/index.php?s=&s...st&p=209267

 

Ve? vtisov bom dal po 1000km + ko truga ne bo gor, da vidim glasnost.

 

Druga?e je pa sam ob?utek prehoda iz 16 na 18 :rispekt: - cesto ?utim na roki + servotronic al kaj ?e deluje veliko bolje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Po leto?njih testih so me malo zamikale Bridgestone ecopia 150. Rabim mero 205/55/16 91V.

 

http://www.adac.de/infotestrat/tests/reife...rcePageId=31821

 

So 10 ? dra?je od P7 sa opasa?em ali Potenze Re 050. Malo me samo moti sredinski kanal, namesto polne ?rte. Ne vem, ?e je to najbolj?e za po mokrem (take so bile neko? Continental eco contact - najbolj?e ocenjene na testu - v resnici pa ne tako dobre). Pa ?e eco so, se pravi bolj trde, kar pomeni slab?i koeficient trenja.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Po 1500km lahko re?em, da sem dobro kupil, avto je seveda tr?i, gre povsem naravnost, dr?i se ceste 1A, in tudi prej?nji moker teden je ?lo po ovinkih brez problema tr?e.

 

Good buy!!!

 

Sedaj bo vpra?anje kaj bo po kilometrih, ampak tudi ?e se znucajo staneta 2 kompleta 4-ih toliko kot 1 komplet novih bridgestonk...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Po 1500km lahko re?em, da sem dobro kupil, avto je seveda tr?i, gre povsem naravnost, dr?i se ceste 1A, in tudi prej?nji moker teden je ?lo po ovinkih brez problema tr?e.

 

Good buy!!!

 

Sedaj bo vpra?anje kaj bo po kilometrih, ampak tudi ?e se znucajo staneta 2 kompleta 4-ih toliko kot 1 komplet novih bridgestonk...:)

 

Kaj za ene gume ma? to ?

Napisano

Sam so res pocen ko sto mater. 50% cenej od premium znamk. :) ...Jures pa jih kdaj tudi pretera??ali izku?nje zgolj na podlagi upo?tevanja prometnih predpisov :)

Napisano

Sam so res pocen ko sto mater. 50% cenej od premium znamk. :) ...Jures pa jih kdaj tudi pretera??ali izku?nje zgolj na podlagi upo?tevanja prometnih predpisov :)

 

Prvih 1500 sem peljal lepo, po tem sem jih pa steral ?ez ovinke, ter v de?ju testiral speljevanje, dolge hitre ovinke in bremzanje + manever (z absom)

 

Vse ok - dr?ijo, najbolj me je skrbel de?, ker edina slaba to?ka vseh testov je bila ta, ampak profil dela svoje v vodi :)

 

P.S. ?e bolj me pa je skrbel kur?ev pesek ki ga nih?e ne pospravi, tega je toliko na cesti da je samo hre??alo izpod gum, na ovinkih v malo bolj hribovitem delu ga je toliko ob strani da bi lahko doma ?karpo zbetoniral....motoristi zo ?e zunaj in ?e koga odnese na pesku v ovinku bo itak neprilagojena hitrost

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Super...bom imel v glavi tele gume, drugo leto jih bom moral kar zamenjati kot ka?e...tako da tale pride 75 eur po komadu, Dunlopka pa 150 eur :whatever:

Napisano

Super...bom imel v glavi tele gume, drugo leto jih bom moral kar zamenjati kot ka?e...tako da tale pride 75 eur po komadu, Dunlopka pa 150 eur :whatever:

 

To mi deli ?paranje pri gumah in bremzah. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To mi deli ?paranje pri gumah in bremzah. :blush:

 

Kdo pravi da ?para, jaz samo pravim (?e od nekdaj) da ime ni vse

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kdo pravi da ?para, jaz samo pravim (?e od nekdaj) da ime ni vse

 

To pravim tudi jaz, me pa zanima kako bo naslednje leto oziroma 2 sezono uporabe.

Prej sem uporabljal vse ?ivo, Toyo obvezno skurit v 1 sezoni, Dunlop do 2 sezoni pol v kanto, Goodyear isto, Michelin pa bom ?e vidu. Pol ko ?rto potegne? si na istem, oziroma pri?para? 1 monta?o 1 letanje in 1 leto skrbi. :ne vem:

 

To je na mojo uporabo, pri drugih je ziher druga?e.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sej pravim da drugo leto morda pridejo v po?tev...bo ?e Jures povedal kako so se obna?ale do takrat in ?e kdo verjetno. Dunlopke pobira ko sto mater :whatever:

Napisano

Jaz se pa trenutno sekiram ker so Michelin Pilot Sport 3 tako prekleto drage. :( Ampak nekako ne dvomim, da se bo avto dr?al kot klop pa ?e obraba naj bi bila bolj?a kot trenutne. Treadwear na trenutnih je 240, na Pilot Sport je 320 (ve?ja ?tevilka pomeni, da trajajo dlje) obenem ko gledam teste je guma prva liga. ?e je za prvogradnjo v avtu z oznako AMG to ?e nekaj pomeni. :bravo:

Napisano

Jaz se pa trenutno sekiram ker so Michelin Pilot Sport 3 tako prekleto drage. :(

 

Mene ?e ?akajo, pa niso ble drage. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.