Skoči na vsebino

Letne gume_2011


Jest

Priporočeno sporočilo

To pravim tudi jaz, me pa zanima kako bo naslednje leto oziroma 2 sezono uporabe.

Prej sem uporabljal vse ?ivo, Toyo obvezno skurit v 1 sezoni, Dunlop do 2 sezoni pol v kanto, Goodyear isto, Michelin pa bom ?e vidu. Pol ko ?rto potegne? si na istem, oziroma pri?para? 1 monta?o 1 letanje in 1 leto skrbi. :ne vem:

 

To je na mojo uporabo, pri drugih je ziher druga?e.

 

Da ne bo? razo?aran - Michelin, ko se enkrat malo obrabi ne prime v de?ju ni? ve?. 140KM diesel Passat je na normalnem mokrem asfaltu vrtel v prazno, ko si dal v drugi gas. pri pospe?evanju mimo cestninskih ku?ic pa je v prazno ?lo celo v tretji prestavi. :(

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 154
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Da ne bo? razo?aran - Michelin, ko se enkrat malo obrabi ne prime v de?ju ni? ve?. 140KM diesel Passat je na normalnem mokrem asfaltu vrtel v prazno, ko si dal v drugi gas. pri pospe?evanju mimo cestninskih ku?ic pa je v prazno ?lo celo v tretji prestavi. :(

 

 

 

Tudi jaz imam pilot exalto PE2, pa to ne dr?i! Tudi letos(drugo leto gor) dr?ijo v mokrem kot je treba. Sedaj sem pa naro?il pilot sport 3, ker so nadomestile pilot exalto PE2-pa bomo vidli. NA gume-pnevmatike so 205/55R16 W za 88,13?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi jaz imam pilot exalto PE2, pa to ne dr?i! Tudi letos(drugo leto gor) dr?ijo v mokrem kot je treba. Sedaj sem pa naro?il pilot sport 3, ker so nadomestile pilot exalto PE2-pa bomo vidli. NA gume-pnevmatike so 205/55R16 W za 88,13?.

 

A niso nadomestile poilot sport 2 ?

 

 

Da ne bo? razo?aran - Michelin, ko se enkrat malo obrabi ne prime v de?ju ni? ve?. 140KM diesel Passat je na normalnem mokrem asfaltu vrtel v prazno, ko si dal v drugi gas. pri pospe?evanju mimo cestninskih ku?ic pa je v prazno ?lo celo v tretji prestavi. :(

 

?e ne bodo ql jih vzame nazaj, zdej al ma velika jajca, al pa je res dobra guma. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pilot Exalto PE2 so bile razviti skupaj s Cliom RS 182 CUP, in Clio 182 CUP je bil razvit na teh gumah. Glede na moje ?ase na Racelandu lahko re?em, da sem super zadovoljen. Zdaj so Pilot Exalto PE2 nehali delati in so jih nadomestile Pilot Sport 3. ?e se dr?ijo VSAJ tako dobro kot Exalto PE2 bom zadovoljen. In kot sem napisal, tudi po de?ju se pelje? brez skrbi. Zdajle imajo ?e minimalno profila pa ?e kar limajo.

 

Boss, ?e te pa ?e tole ne prepri?a potem pa ne vem. :ne vem: Bolj?e gume te?ko najde? zato je tudi ena bolj pogostih serijskih gum pri ?portnih avtih. Kake ekonom Micheling gume si pa ti imel pa ne vem. Pilotke so pa prva liga. ;)

 

 

Sploh za divjake, ki rabimo dobre gume, da se ne razkantamo takoj v prvem ovinku. :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem to?no ampak mislim, da so bile Pilot 2. ?lo je pa cca dobri dve leti nazaj na enem Passatu od rentacarja, ki je mel cca 15.000 prevo?enih. Profila je blo ?e ve? kot preve? guma pa v mokrem drsela kot hudi?. Na istem asfaltu v de?ju mi z nobenimi gumami ni tolk drselo - ?e celo z zimskimi je blo ?ist Ok.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a mogoce tole :)

(pol so primacy, ki je res bedna guma

 

hehe Labi "idiotentest" ;)

 

drga? pa Golf V je presenetljivo dober avto, napram prej?njemu modelu ...

 

Jaz pa trenutno vozim Passata 2.0TDI in moram re?i, da je to eden bolj kultiviranih avtomobilov, kar sem jih vozil. Udobje je res vrhunsko ampak vse to na ra?un ?portnosti - torej avto za malo starej?e umirjene atije. Mazda 6 je v primerjavi s tem pravi ?portnik :hohoho:

 

Edina zamera pa so gume Michelin Primacy (prva vgradnja), ki so najbolj bedne gume ever... v mokrem drsijo kot, bi bil na ledu in ?e dolgo se nisem po?util tako nesigurno na mokri cesti kot s temi gumami. :(

 

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To pravim tudi jaz, me pa zanima kako bo naslednje leto oziroma 2 sezono uporabe.

Prej sem uporabljal vse ?ivo, Toyo obvezno skurit v 1 sezoni, Dunlop do 2 sezoni pol v kanto, Goodyear isto, Michelin pa bom ?e vidu. Pol ko ?rto potegne? si na istem, oziroma pri?para? 1 monta?o 1 letanje in 1 leto skrbi. :ne vem:

 

To je na mojo uporabo, pri drugih je ziher druga?e.

 

Turanza E300 sem zgonil v prvem letu.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a mogoce tole :)

(pol so primacy, ki je res bedna guma

 

 

UUU hvala, da si najdu... je ?e kr neki ?asa od tega pa sem mal pozabu ker model to?no je bil. Sam so ble pa res tolk slabe, da se ?e danes spomnim na to kolk me je blo strah v mokrem... verjetno zato ker sem divjak.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene ?e ?akajo, pa niso ble drage. :hudicek:

 

 

Mene tudi... pa bom se malo zimske zgonil :) ... Tako gredo potem verjetno v smeti ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem kupil P7 cinturato samo ?udno je, da so letos dra?je kot lani 75? (205/55/16 V) in to je omenilo ve? prodajalcev :blush:

 

Nafilaj jih vsaj 2,7,2,8,ker imajo bolj mehke boke in druga?e plavajo.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@ brezy

 

Jaz se ravno odlo?am med P7 "z opasa?em" in Bridgestone ecopia 150. Kako ti kej delujejo Pirelli? Zmeraj so ble v redu.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@ brezy

 

Jaz se ravno odlo?am med P7 "z opasa?em" in Bridgestone ecopia 150. Kako ti kej delujejo Pirelli? Zmeraj so ble v redu.

 

 

Ja vozil sem se par dni po mestu tako, da ?e nimam pravega feed backa. So pa tihe vsaj po glasnih zimakih (UG 7+). V aprilu se odpravljam na dalj?e poti in jih bom zagotovo stestiral. So pa tudi meni ponujali Bridgestonke ampak sem se ?e pozimi odlo?il za Pirelli.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz ciljam na Bridgestone ER 300. La?i? jih ma po 75? kos (205/55/16). A te P7 Pirelli so v redu gume?

 

Ja lani so bile najbolje ocenjene P7 cinturato cena je pa ista jaz sem dal isto 75?/kos. Ti pa kolikor ve? jaz bi vzel na tvojem mestu Pirelli.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz ciljam na Bridgestone ER 300. La?i? jih ma po 75? kos (205/55/16). A te P7 Pirelli so v redu gume?

 

Kolega jih je imel na 6-ki in so zelo glasne gume.Letos je nabavil P7 in je ve? kot zadovoljen z njimi.

Pravi,da je kot bi imel avto dodatno zvo?no za??ito.

Jaz sem z njimi tudi izredno zadovoljen-so tihe,avto z njimi manj "pije" in v mokrem so izredne.

Le boke ima malo bolj mehke kot ER 300 in je zato bolj udobna,samo jo je treba zato ve? napumpati.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
    • Včeraj pregonil 22km na rolerjih  
    • Ne se ti men norca delat. Ford je ustvarjen za poziranje. Ratajo lepe slike tudi, če je fotoaparat bolj "počasen". To ni ko Mazda, ki nikoli ni pri miru in moraš imeti že dober aparat, da rata dobra slika. Ne, ne, Ford je pozer, ga nekam postaviš in ga vsi ogledujejo. In kasneje upaš, da ga boš lahko prestavil drugam, da ga še tam lahko ogledujejo. Ker za drugo itak ni...   Ne vprašaj, kako vem. Poglej še v temo Jamralnik...
    • A je kdo danes v Kopru za kakšno pivo?   Ostalo pa... Kdor spremlja forum, itak ve, o čem se gre...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.