Skoči na vsebino

cx-7

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zvon bom delal sam, material sem danes preveril in ga lahko dobim.

CX tehta 1880 z mano vred in 1/3 bencina.

Zadaj bo zaenkrat pri zavorah original, ko bom sprobal, se bom odlo?il dalje. Morda samo kake mehkej?e pakne in bo ?e dovolj.

 

Kak?en materijal si bo? pa prvo??u ?

Sej pol ni niti 150 kil te?ja od M6. ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

AlMgSi1 v stanju T6

 

Ok pa oblika, bo? kar po obstoje?em pomeril.

Proti oksidiranju bo? verjetno eloksiral vse skupaj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ali kdo ve, kje bi dobil nove "gumi vlo?ke" (busings) iz uretana?

Avto gre skoz ovinke ko na ?olci, ?e je hitrost malo vi?ja, pa ne najdem na netu ni? :(

Napisano

Ali kdo ve, kje bi dobil nove "gumi vlo?ke" (busings) iz uretana?

Avto gre skoz ovinke ko na ?olci, ?e je hitrost malo vi?ja, pa ne najdem na netu ni? :(

 

Glede na salame(gume) ki so na feltnah, bi mogo?e najprej to kaj ukrepal, pol mogo?e sploh nebi blo treba n? druzga pipat. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Glede na salame(gume) ki so na feltnah, bi mogo?e najprej to kaj ukrepal, pol mogo?e sploh nebi blo treba n? druzga pipat. :ne vem:

 

Ne bi rekel, da so gume glavni vzrok.

Mam ob?utek, da ?pura "diha" ko zabremza?, pospe?uje? in v ovinku.

?e so gume mehke, je ob?utek drug.

Bom pa naslednje gume dal ?ir?e in ni?je.

Napisano

 

Sej pol ni niti 150 kil te?ja od M6. ?zmeden?

 

Sem pa prebral, da je CX-7 jetrca, ker ima mehaniko od M6 in zaradi mnogo ve?je te?e vse crkuje!?

150 kil pa res ni neke krize.

Napisano

Sem pa prebral, da je CX-7 jetrca, ker ima mehaniko od M6 in zaradi mnogo ve?je te?e vse crkuje!?

150 kil pa res ni neke krize.

 

Hja bojc zna kaj na to temo povedat......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hja bojc zna kaj na to temo povedat......

 

 

No ja, saj je znano npr. za diske... Ampak kar se sklopke ti?e pa raje ne bom komentiral, ker je res katastrofa in to priznavajo tudi na servisu. Te originalni deli za njo so res eno sranje. ?e so ?e "naumili" en tak avto, bi vsaj lahko malo bolj izra?unali kaj taka zver potrebuje, ne pa da so ?li po neki ?udni liniji najmanj?ega odpora in zadevo "poflikali"

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

potem je skoraj bolje kupovat Tuning dele pa z njimi servisirat avto.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

potem je skoraj bolje kupovat Tuning dele pa z njimi servisirat avto.

 

 

Vsaj v teh dveh primerih zagotovo :)

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

V mojem je sklopka ?e prva, ima pa 85.000 km.

?e se pokvari, bom dal ali naredit 6 krako v Sinter, ali pa nabavil eno hudo, da bo mir.

Tiste iz sinterja so mi do sedaj v ?tirih avtih slu?ile odli?no, le malo grobe so bile, ker so bile 3 krake. 6 kraka je pa dosti prijaznej?a pri speljevanju in ne zatuli, kot da si prerezal zmrznjeno bedro na cirkularko :blink:

Napisano

V mojem je sklopka ?e prva, ima pa 85.000 km.

?e se pokvari, bom dal ali naredit 6 krako v Sinter, ali pa nabavil eno hudo, da bo mir.

Tiste iz sinterja so mi do sedaj v ?tirih avtih slu?ile odli?no, le malo grobe so bile, ker so bile 3 krake. 6 kraka je pa dosti prijaznej?a pri speljevanju in ne zatuli, kot da si prerezal zmrznjeno bedro na cirkularko :blink:

 

Tle je sama sklopka ?e najmanj?i problem,-stro?ek, vztrajnik je pa j????ba. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Tle je sama sklopka ?e najmanj?i problem,-stro?ek, vztrajnik je pa j????ba. :blush:

 

Vztranik je kos ?eleza ;)

 

Zaenkrat vse dela b.p., bremze so gor 355mm, izpuh je komplet Fi 76mm in metalcat.

Avto leti ko pujsa pepa ;)

Napisano

Vztranik je kos ?eleza ;)

 

Zaenkrat vse dela b.p., bremze so gor 355mm, izpuh je komplet Fi 76mm in metalcat.

Avto leti ko pujsa pepa ;)

 

Aha in zvizec zavije ?okolado, CX ima famoznega dvomasnega, razen ?e si ga ?e zamenjal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Nisem vedel tega, sorry.

 

Ni panike, vsak dan nekaj novega.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ok ampak te obtožbe @Alex in @Bini so pa malo brezpredmetne.
    • In potem imaš na drugi strani Fiat, pa dobiš rezervne dele za 30 let stare avte - ki so še v redni uporabi...
    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.