Skoči na vsebino

MAZDA 6 ali

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

poglej razliko med prvim servisom, ko sem bil isti kot vsi drugi in potem...

nisem prvi dan prisel in ratal "frend" z njimi...

v interesu vsakega dobrega servisa je, da obdrzijo stranke

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • Odgovori 132
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Trenirkari si privo??iju Bavariju sa Njema?ke sa ''samo 150 jurja km'' (seveda na 300 jurjev podlage) staru samo 5 godina za cijenu jednog Clia.. To upam, da ti je jasno.

Tele bodo pokupli mesarji, itd... :hudicek:

Tebi res stvari niso preve? jasne.

1.) Malo si poglej rezultate lanskega leta kdo izmed premium znamk je v Sloveniji dale? najbolj zrasel. :hudicek:

2.) Ob menjavi MX-5-ke se mi zdi leta 2004 ali nekaj takega je bila MX-5-ka zni?ana iz 4 MIO SIT na 3 MIO SIT. Si bil takrat tudi tako glasen o hipermerkatorjih in prodaji zraven pralnega pra?ka? Ker ?e nisi, si navaden hinavec. :harhar:

 

Baje,da so tudi trenerke po?le.Se pravi,da bo nekaj novih "kompletov" na cestah. :P:D

 

 

Napisano

poglej razliko med prvim servisom, ko sem bil isti kot vsi drugi in potem...

nisem prvi dan prisel in ratal "frend" z njimi...

v interesu vsakega dobrega servisa je, da obdrzijo stranke

 

 

v ljubljani se ne trudijo obdr?at stranke (ne bom navajal kje)

 

druga?e pa servis v ljubljani za accord 2.2 cdti --- 350 ? (olje + 2 filtra). sem rekel hvala lepa in smo ?li na ?tajersko ---- 190?

 

 

mazda naj bi sicer imela po vsej sloveniji enotne cene rednih servisov.

Napisano

v ljubljani se ne trudijo obdr?at stranke (ne bom navajal kje)

 

druga?e pa servis v ljubljani za accord 2.2 cdti --- 350 ? (olje + 2 filtra). sem rekel hvala lepa in smo ?li na ?tajersko ---- 190?

mazda naj bi sicer imela po vsej sloveniji enotne cene rednih servisov.

 

malo morgen

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

druga?e pa servis v ljubljani za accord 2.2 cdti --- 350 ? (olje + 2 filtra). sem rekel hvala lepa in smo ?li na ?tajersko ---- 190?

 

 

To sem pa sli?al ja, da so servisi za Honde nenormalno dragi. A so tudi tebi brusili diske pri 40.000 km :D:D ?

 

Sicer pa, a to si peljal potem k Seli?u? Baje naj bi bil on dober in ugoden.

Napisano

Labi, zraven si pozabil omenit, da si A stranka in uzivas poseben tretman, poleg tega imas avto brez dpf kjer je olje 2x cnej.

 

 

Kot razumem ti nisi preve? zadovoljne z Mazdo 6. Ali lahko napi?e? par to?k, da vidim, na kaj se morma pripraviti.

 

Iz tvojih postov sem razbral, da je problem poraba goriva in servisi, DPF in morebitno pretirano rjavenje.

 

Druga?e sem pa jaz bil z Hondo Accord zelo zelo zadovoljen. O?itlal sem ji le to da ni imela poklopljivega klju?a in da zaradi ?portnosti je bila luknja med prtlaj?nikom in poklopljiveimi sede?i majhna (zaradi oja?itev, velkih gum itd). Glavna zamera so pa bili nenormalno dragi servisi. Kot sem napisal 600?.

 

Honda je bila edini avto ko sem ga imel eno leto in naredil 46.000 km in nisem imel niti enega problem?ka. enkrat mi je zmrznila teko?ina za pranje ?ip. In sem ?el na servis. Rekli so da je treba zamenjat motor?ke pumpice. Ma kaki, odtalilo se je in delalo naprej.

 

Motor je bil fenomenalen (2.2 CDTI). VAG in PSA & Fiat, Isuzo, (GM) mu niso segli do ramen. Je pa res da je rabil najdra?je olje na tem svetu in to cca 40? na 15.000 km. (Tudi VAG je rabil olje, Fiat, Iuzo pa ne). Audi ima enake motorje kot VAG, tako da ni za pri?akovat ?ude?ev, ne vem pa kaj imata MB in BMW.

 

Poraba je bila fenomenalna. Z mojo vo?njo kjer imam te?ko nogo je bila poraba 6,2 l/100 km. Prijatelj,ki je imel isti avto je imel porabo 5,4.

 

To dejansko pri?akujem od Mazde 6, plus to da ima ve? prostora, ker je karavan pa poklopljiv klju? :)

 

?e to dobim bom zadovoljen, ?e ne pa bo hudi? :)

Napisano

Pozdravljen,

 

bom napisal par to?k zadovoljstva:

- avto je ?e zmer sprejemljivo lep, glede na letnik dizajna (2002), pustmo faceliftanje, to je flikanje

- avto je ?portno nastrojen

- avto ?pila kot urca, zaenkrat, trkam na les

- ni pripomb ?ez kvaliteto izdelave, razen nekaj malenkosti

 

in par to?k nezadovoljstva:

- ?ri?ek v armaturi in v zadnji klopi nekje

- previsoka poraba (vsakodnevna vo?nja po regionalki v trojane, potem 35 km AC in nazaj), avto ?re 7 litrov. ?e grem na ob?asno slu?beno pot v Avstrijo (450 km v eno smer), dam tempomat na 150 km/h, poraba 7,6 - 7,8.

- absurdno dragi servisi: Avto imam od 16.000 km, torej prvi servis je bil na 36.000 (namesto na 40.000) 300eur, naslednji je bil 400, naslednji pa okol 350. Ne vem natan?no, lahko pa pogledam ra?une.

- z rjo jaz nimam te?av

- 2 x menjava diskov v garanciji (s temi imam ?ude?no ?e lep ?as mir (kakih 30.000km))

- DPF mi ?e ne dela te?av ker imam dosti relacije, je pa tko, da ko se aktivira sko?i poraba v nebo, kar me moti, da v imenu ekologije kurim dodatno nafto, medtem pa te?ka industrija lahko po mili volji dela kar ho?e - spet je to za moje pojme jahanje malega ?loveka.

- nekaterim (recimo mojemu o?etu, ki ima te?ave s hrbtenico) je Mazda ful pretrda. Mene to ?e ne moti.

- No, na koncu lahko ?e omenim, da mi je kar drag kasko, ampak ok, to ?e po?rem.

 

Pod ?rto, avto je ok, ?e vzame? v zakup nekoliko ve?je obratovalne stro?ke (poraba, servisi) Res je avto te?ak in bla bla bla, zamerim pa porabo, ki bi bila brez dpf v povpre?ju za 1,5 litra ni?ja in potem ?e sprejemljiva. (tolk namre? pijejo pred letnikom 2006) 1,5 litra na letnem nivoju je pa ?e vsaj en servis s stro?kovnega vidika. Res pa bo? v primerjavi z Accordom na dosti bolj?em. Rzlika accord mazda je pomojem nekaj takega kot mazda - octavia.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Rzlika accord mazda je pomojem nekaj takega kot mazda - octavia.

 

To verjetno misli? na ceno servisov. kot sem se pozanimal na uradnih servisih je cena ?e kar visoka. Tam okoli 300? za prvi servis. Kar je ve? kot je imela moja Vectra.

 

Ok avto sem prevzel in naredil prvih 120 km. Ka naj re?em. Vozi se dobro. ?ri?ki bodo mogo? nastali zaradi trdega vzmetenja, bomo videli, upam da ne. ?koda da nisem vzel 160 konjskega samo kaj ko ni denarja. Ampka tudi ta je ve? kot dovolj. Na splo?no zgleda da je notranjost kakovostno narejena, bomo videli kako bo v praksi.

 

Poraba pa je kar visoka ja, cca 0,5 - 1l ve? kot na Vectri. Z utekanjembo kaj padla. Tako da ?e sedaj lahko re?em, da je motor dale? od Hondinega CDTi-ja.

 

Upam samo, da je stvar zanesljiva in da ne bo nekih te?av z avtomobilom.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mene si pa ven spustil? 😮‍💨   Če imaš poštene zavore, baloni pač ne grejo gor 🤫
    • Mene tud ne, to sam @Bini trpi.😜
    • Nekaj slik na zimskem soncu. 😀 Na avtu so nova 16" platišča in Conti baloni. 😁 Mene osebno prav nič ne motijo.    LP    
    • Kitajci delajo pa vidne in to 4kom.pri 1.5 motorjih.... 🫣😂🤣
    • papir prenese vse in ni več kot je bilo pred leti, si pogledal konje in si točno vedel kolko aftek špila. od mojga žlahtnika cx5 jih ma celih 25 več kot moja cx30, pa ni primerjave. avto je dejansko za penzioniste, kot da bi mel 80 konjev, ne pa 165. ti konji so ratali malo imaginarna stvar, konkretno, če primerljaš dinota, se bolje pelje, tudi z grafi podprto, kot x, čeprav ma x celih 46 konjev več. Jaz sem pred nakupom dodobra sprobal obe in se odločil gladko za dinota, pa ne zato da bi rad pršparal tistih par jurjev. Da ne bo pomote, X je iz tehničnega vidka konica diamanta kot motor, ampak tehnologija v praksi ni pokazala nekaj baš. X je mel smisel pri g150, pri g140, ga vsaj za moje pojme nima več. Komaj čakam da pride Z in vidimo, če je so uspeli še kaj iztisnit iz te tehnologije. sem jo sprobal zadnjič k sem pelu gume menjat in avto je dober. res dober. predlagam da greš sprobat preden presedlaš na mg. je velik, ni pa nepraktičen, dober krog obračanja in pregleden
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.