Skoči na vsebino

menjava diferenciala

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Link ne dela. Menjal je ?e marsikdo ampak ne na Mazda forumu. Fajn razmi?lja? samo, da ne bo? potem jamral, da si ?e juja vlo?il pa avto ni vreden pol tega kar si noter zmetal. Peljal se bo pa pomoje v ovinke ko pesem (beri: ti ti divjak, a ?e bolj bi divjal v ovinke???). Pa fajn je, da si nabildan ker bo (?e je LSD kaj vreden) ob vsaki luknji volan zategnilo tja.

 

 

?e kaj? :P

Napisano

Deeyan hitro editira post v kak?no bolj pametno vpra?anje/izjavo, ?e ne se bo kdo smejal. :P

 

LSD (limited slip differential) se zmontira namesto original diferencial. Starega (montiran je v/zraven menjalniku) vr?e? ven, tega notri in ?e ima? ?pero. In, ko ga nahodi? v ovinku in ho?e zunanje kolo zdrsniti ga ?pera za?lajfa in da ful ve? mo?i notranjemu kolesu, da te vle?e tja kamor ma? namotan volan.

 

Ma tole si preberite.

Napisano

?e prou zastopm - pol to lohk da? v vsak avto (tud v mojo Xedos-ko)?

In je bol? v ovinkih (sploh na mokrem) in pa tud za po snegu pozim prou pride.

 

Slabosti??? Razen cene.

 

 

Napisano

:blink:

verjetno je mene narobe razumel, ko sm napisu ?e ?em ?parat za RWD...

sem mislil na avto in ne na diff oziroma menjalnik. :) (in pogonsko gred)

Napisano

:blink:

verjetno je mene narobe razumel, ko sm napisu ?e ?em ?parat za RWD...

sem mislil na avto in ne na diff oziroma menjalnik. :) (in pogonsko gred)

 

tako je :)

 

pa druga? bi blo mo?no nardit RWD sramezljiv

Napisano

hja... rabi? menjalnik RWD, recimo od kake supre, RX7, RX8...

predelat mor? zvon menjalnika da ga lahk gor na ma?ino pr?raufra?, potem rabi? pogonsko gred do riti avta (prav dolgo - spet custom made), zadnji diferencial,

 

po sredini bi moral fuknit avspuh ven ker na tem avtu ni placa za pogonsko gred, in bi moral nekje druge avspuh spelat, problem bi bil z zadnjim mostom ki je na tem avtu kar nizek, ker ne bi bilo prostora za zadnji diferencial, potem je tu se zadnji lonec ki je na poto, zadnje polosovine in seveda roke... verjetno bi bilo treba predelat tudi vzmetenje.

 

huh. :) vprasanje ce ni lazje karoserije prisvasat na Supro al pa RX7 :hohoho:

Napisano

hja... rabi? menjalnik RWD, recimo od kake supre, RX7, RX8...

predelat mor? zvon menjalnika da ga lahk gor na ma?ino pr?raufra?, potem rabi? pogonsko gred do riti avta (prav dolgo - spet custom made), zadnji diferencial,

 

po sredini bi moral fuknit avspuh ven ker na tem avtu ni placa za pogonsko gred, in bi moral nekje druge avspuh spelat, problem bi bil z zadnjim mostom ki je na tem avtu kar nizek, ker ne bi bilo prostora za zadnji diferencial, potem je tu se zadnji lonec ki je na poto, zadnje polosovine in seveda roke... verjetno bi bilo treba predelat tudi vzmetenje.

 

huh. :) vprasanje ce ni lazje karoserije prisvasat na Supro al pa RX7 :hohoho:

Napisano

?e prou zastopm - pol to lohk da? v vsak avto (tud v mojo Xedos-ko)?

In je bol? v ovinkih (sploh na mokrem) in pa tud za po snegu pozim prou pride.

 

Slabosti??? Razen cene.

 

Prav razume?. Slabost je samo cena. In pri bolj agresivnih ?perah ti avto potem vle?e na notranjo stran ovinka. ?zmeden? Kolega je kupil Megana RS 250 CUP (CUP ima serijsko ?pero) in je namotal ven iz parkiri??a in ga nahodil, pri?akoval, da bo avto malo zdrsnil naprej pa ni ampak samo zavil, on je pa z zadnjim kolesom po robniku zbil feltno. :P

 

pa druga? bi blo mo?no nardit RWD sramezljiv

 

Na kratko. Ne. Kupi si kaj kar ?e ima RWD ali pa ostani na FWD.
Napisano
Napisano

Prav razume?. Slabost je samo cena. In pri bolj agresivnih ?perah ti avto potem vle?e na notranjo stran ovinka. ?zmeden? Kolega je kupil Megana RS 250 CUP (CUP ima serijsko ?pero) in je namotal ven iz parkiri??a in ga nahodil, pri?akoval, da bo avto malo zdrsnil naprej pa ni ampak samo zavil, on je pa z zadnjim kolesom po robniku zbil feltno. :P

 

Pa gume ti pobira velik bolj kot ?e je normalno odprt diferencial. Sploh, ?e so ovinki se to kr pozna pri ?ivljenski dobi gum.

33112_1.png

Napisano

jebe? gume, to je potro?ni materjal, sam da vle?e :punk:

 

mah kurc jaz tega ne morem re?t, k me pride ena guma 170-200? :(

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ma ne zgleda neki baš
    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.