Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda 323F BA

1,5i DOHC motor, 90 KM

 

Evo, par tednov je ?e od nakupa, avto sem prevozil skozi par tur (tolk da odkrijem probleme na avtu :rolleyes: ), odkril pa sem samo en sam problem, ki pa je hkrati zelo nadle?en.. :glare:

 

Sam imam v mislim par stvari, ki bi bile potrebne zamenjave, ampak ?e prej bi rad sli?al va?a mnenja :(

 

Na kratko:

 

avto precej cukne kadar plin dodam ali odvzamem; vi?ja kot je prestava, bolj zadeva cuka; vem, da je normalno, da avti rahlo cukajo v 1. in 2., ampak tu se mi zdi ko da sm na ringl?pilu; avto druga?e lavfa brez problemov.

 

Na dolgo:

 

Kot sem rekel, cukanje nastane izklju?no pri spremembi plina; pojavi se v momentu, ko plin dodam/odvzamem; kar pomeni, da to NI ISTO kot cukanje avta pri pospe?evanju ali od enega ?tevila obratov do drugega. Vi?ja prestava kot je, bolj izrazito je cukanje pri spremembi plina; predvsem 1. in 2. prestava.

 

Samo cukanje pa izgleda nekako tako (dodajanje plina v recimo 2. prestavi):

 

Ko z pritiskom na pedal dodam plin, se takoj za?uti mo?nej?i sunek nazaj (ta sunek se precej ob?uti, tako da ne morem re?i da je to pospe?ek...), kateremu nato sledi ?ibkej?i sunek nazaj; osebno dobim ob?utek kot da se avto ziblje naprej in nazaj. Torej, sprememba plina povzro?i to "zibanje", ki pa tudi hitro preneha (se umiri, ?e dr?im plin skozi v enakem polo?aju).

 

Pri odvzemu plina je podobno, razlika je, da je prvi sunek naprej, nato pa nazaj (po parih sunkih se spet umiri); je pa pri odvzemu to cukanje manj?e kot pri dodajanju. V obeh primerih to cukanje ne traja dolgo ?asa, kve?jemu najve? 2 sekundi.

 

?e pa recimo dodam plin, nato pa takoj odvzamem pa dobim ob?utek, da sm na ringl?pilu in ne v avtu; ?e to storim, se pojavi cukanje, mo?nej?e kot samo pri dodajanju oz. odvzemanju. Dobesedno me premetava po avtu, bognedaj da je kdo zraven mene v avtu, ker me ima potem za nesposobnega... :glare:

 

Celo v 5. prestavi pri recimo 2500 obratih (?e recimo gas spustim, nato pa naredim kot je zgoraj napisano - gas pohodim in zatem takoj spustim) se vidno ob?uti sunek; tu nemorem re?ti, da je kot cukanje, saj se po za?etnem sunku nazaj in naprej zadeva umiri.

 

Torej, od najmo?nej?ega in najbolj opaznega proti naj?ibkej?emu:

kombinacija dodajanja in takoj?nega odvzema plina / dodajanje / odvzemanje

 

Velja omeniti, da ?e pri vo?nji stisnem sklopko avto NE cukne, tudi ?e gas pohodim in ma?ino po?enem v obrate oz pritiskam ter spu??am gas.

 

To cukanje so opazili tudi sopotniki, tako da si sam tega ne domi?ljam; primerjal sem z avtomobilom podobne konja?e in kljub mojim naporom nisem bil zmo?en poustvariti tega cukanja; v 1. in 2. prestavi se ?uti rahlo cukanje (to je tisto tanormalno cukanje), ampak proti moji Mazdi je tisto pljunek v morje.

 

 

Se opravi?ujem za steno teksta, upam da si lahko predstavljate situacijo, lahko pa kak?en del razlo?im ?e bolj podrobno. :(

Captain Slow za volanom.

Napisano

najprej preveri vse gumaste cevi za zrak (da ni kje napokano,in vle?e fov? luft) in zamenjaj filter goriva. preveri sve?ke,ter v?igalne kable(morda keri prebija) Kako je z izpu?nim sistemom? toliko za 1x

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Jaz bi rekel, da je nekaj v zvezi z iskro na sve?ki. Al so sve?ke slabe, razmaki na anodi premajhni, kabli prebijajo al pa so v?igalne tuljave slabe. V glavnem iskra je pre?voh in jo bogata me?anica zalije namesto, da bi jo iskra v?gala. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Mam zelo podoben problem, samo ne v taki raz?eznosti <_< Se mi to dogaja samo na trenutke in zaenkrat ?e nisem iskal izvor problema :( Tko da, kot je ?e uklopko omenil se loti sistema izlo?evanja; slej ko prej bo? pr?u do problema ;)

Napisano

?ist tko moje mnenje, men tole ne deluje kot problem z elektroniko, prej bi reku da je kak nosilc motorja, da takole cuka. prej k sm mev ?e ?kodo (ja prej sem mel ?kodo forman, stroj da te kap) sm mu ist problem pa je blo ubistvu sam nosilc, pa? motor bol cukne ko mu doda? oziroma odvzame? plin.

druga? pa ko bo? pr?u stvari do dna kr lepo predstav resi?itev, tko kot si problem :bravo:

Napisano

Prvo zamenjaj sve?ke in po potrebi tudi kable potem pa nadaljuje?.

 

Sve?ke da? tak?ne kot so predpisane NGK.....

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

?e pa pozna? koga z enakim avtom (jih ni malo) lahko ob enem piru malo premikata stvari iz avta na avto (sve?ke, kabli, tuljave...)

 

Da ne nabavi? 200? materiala pred ugotovitvijo napake... :D

 

Tudi ta z nosilcem motorja ni neumna - ker tako mo?en sunek nazaj lahko te?a motorja naredi. dobro preglej in guncaj motor.

 

Mi smo v prvi slu?bi dobili ?kodo forman second hand ki je imela motor na vezicah :glare: in je vzdr?alo neverjetnih 40k km, potem pa po?ilo in se spomnim da se je avto obna?al po svoje...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

koliko kilometrov ma?

dost mo?no da so nosilci v povezavi s slab?im izgorevanjem... Ampak tut ?e bo? zamenjal sve?ke ti bo ob spu??anju gasa ?e vedno cuknilo ?e so nosilci slabi :)

 

vzami sve?ke ven pa poglej katere so / kak?ne so, pa ?e slu?ajno ve? kdaj so ble nove not dane? Tudi kable je smiselno pogledat. pono?i jih enkrat poglej.. moji so bili tako slabi da so se iskre vidle s prostim o?esom pono?i kako so okrog kablov skakale. :)

Napisano

Evo me, en ?as nism bil prisotn, pa tudi nisem ?aril zadne dni po avtu :)

 

Glede nosilcev: kolikor sm probaval se mi zdi da nosilci niso krivi, saj avta ne trese pr ?tandgasu (?e dam gas al pa kej), tud med vo?njo ?e pohodim se ma?ina ne sesede.

 

Tko da res domnevam da ima elektrika veze pri vsej tej zadevi. Sem pa opazil pr odprti havbi ko sem poslu?al ma?ino, da je od ene 2000 obratov do 3000 bil spredi tak zvok, podobn ko tist zvok ko iskra preskakuje; bo treba kable pa to zamenjat.. :rolleyes:

 

Vglavnem, poro?am ko se zadeva izbolj?a :)

Captain Slow za volanom.

Napisano

Evo me, en ?as nism bil prisotn, pa tudi nisem ?aril zadne dni po avtu :)

 

Glede nosilcev: kolikor sm probaval se mi zdi da nosilci niso krivi, saj avta ne trese pr ?tandgasu (?e dam gas al pa kej), tud med vo?njo ?e pohodim se ma?ina ne sesede.

 

Tko da res domnevam da ima elektrika veze pri vsej tej zadevi. Sem pa opazil pr odprti havbi ko sem poslu?al ma?ino, da je od ene 2000 obratov do 3000 bil spredi tak zvok, podobn ko tist zvok ko iskra preskakuje; bo treba kable pa to zamenjat.. :rolleyes:

 

Vglavnem, poro?am ko se zadeva izbolj?a :)

 

pa roke stran od kablov, to v?ge ko ka?a...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Evo me, en ?as nism bil prisotn, pa tudi nisem ?aril zadne dni po avtu :)

 

Glede nosilcev: kolikor sm probaval se mi zdi da nosilci niso krivi, saj avta ne trese pr ?tandgasu (?e dam gas al pa kej), tud med vo?njo ?e pohodim se ma?ina ne sesede.

 

Tko da res domnevam da ima elektrika veze pri vsej tej zadevi. Sem pa opazil pr odprti havbi ko sem poslu?al ma?ino, da je od ene 2000 obratov do 3000 bil spredi tak zvok, podobn ko tist zvok ko iskra preskakuje; bo treba kable pa to zamenjat.. :rolleyes:

 

Vglavnem, poro?am ko se zadeva izbolj?a :)

 

Pono?i poglej k motorju bo? morda res videl iskre kje ska?ejo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Danes dop/pop sem se oglasu na gama servisu, po?timal ?tantgas,da mau leu? laufa in odkrili vzrok "trokiranja" :D

Kabel prebija na 4-mu cilindru in ja, je sli?at, kot da iskra preskakuje...novi kablli ?e naro?eni (aftermarket; oriđinal tu ekspensiv :P), jutri zamenjam in poro?am, ?e bo kej bul? :)

Napisano

Evo me, en ?as nism bil prisotn, pa tudi nisem ?aril zadne dni po avtu :)

 

Glede nosilcev: kolikor sm probaval se mi zdi da nosilci niso krivi, saj avta ne trese pr ?tandgasu (?e dam gas al pa kej), tud med vo?njo ?e pohodim se ma?ina ne sesede.

 

Tko da res domnevam da ima elektrika veze pri vsej tej zadevi. Sem pa opazil pr odprti havbi ko sem poslu?al ma?ino, da je od ene 2000 obratov do 3000 bil spredi tak zvok, podobn ko tist zvok ko iskra preskakuje; bo treba kable pa to zamenjat.. :rolleyes:

 

Vglavnem, poro?am ko se zadeva izbolj?a :)

 

Pa teb to stalno dela al ob?asno, ker zadnji?, ko sm js sprobu se mi je res zdel, da se ?ist normalno pelje :ne vem:

Napisano

Pa teb to stalno dela al ob?asno, ker zadnji?, ko sm js sprobu se mi je res zdel, da se ?ist normalno pelje :ne vem:

 

Jah odvisno od osebe tud i guess, mogo? si navajen ko ma? mo?nej?o makino :D

 

foter je recimo tud sprobu, in je reku da mal preve? cuka za njegove pojme, posumu pa elektriko :)

Captain Slow za volanom.

Napisano

Sej to sm tut jest kaj hitro pomislil na dobavo ?troma, k je ob?asno sam na tri valje laufu hudi? rde? kantarski (Borut, you're not alone) :bravo:

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Sicer obujam staro temo ampak.. mam vpra?anje :D

 

Par stvari smo zamenjal, zataknal pa se nam je pri filtru za bencin; je kr fajn spodi name??en v/pri/poleg/tam nekje vglavnem.. ma?ini, zato pa me zanima ?e je kak la?ji na?in da ga zamenjamo kot pa ?raufanje ma?ine, da si vsaj pot nardimo do filtra.. :glare:

 

Anyone?

Captain Slow za volanom.

Napisano

Sicer obujam staro temo ampak.. mam vpra?anje :D

 

Par stvari smo zamenjal, zataknal pa se nam je pri filtru za bencin; je kr fajn spodi name??en v ma?ini, zato pa me zanima ?e je kak la?ji na?in da ga zamenjamo kot pa ?raufanje ma?ine, da si vsaj pot nardimo do filtra.. :glare:

 

Anyone?

 

Dej sliko ker ta filter za benz V ma?ini, bi pa rad videl.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

OK, ne V ma?ini.. pa dobr, sj veste za kaj gre no, nism ti jst mehanik zaboga :glare:

 

Vseeno dj sliko da vidim ?e pravo stvar gleda?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Gledam pravo stvar.. in vidim da bo treba par stvari ven uzet da se pride do filtra..

 

Poro?am ?e se zadeva izbolj?a po zamenjavi.

Captain Slow za volanom.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
    • POGI...Bravoooo  čestitkeeee top 👌👍👌👌👌👌👍😉😄
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.