Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

na moji lepi M6 je spustila cev klime. Letnik 2007, 90.000km, CD 120 DPF. Ne bom raj? ni? komentiral, ker bo grdo.

 

Zanima me, ?e slu?ajno kdo ve, kje te cevi dobit kaj ceneje kot original. Te?ava oziroma dilema je v tem:

- na sliki sta dve cevi, ena gre proti kabini, ena proti hladilniku

- lokacija posnetka je pod airboxom (odstranjen za la?ji dostop)

- serviser je omenil, da so oni navadno vedno menjali obe cevi (vsaka stane 105?). Lahko sem brihten in menjam eno, a bo morda lahko spet pu??alo, pa popu?im cca 30 - ? za polnjenje klime

- ?vasanje oziroma varjenje moj serviser odsvetuje (pravi da ga ni junaka, ki bi ta ?rot od tankega aluminija uspe?no zavaril......

- ko smo z o?ali iskali fleke, so bili na obeh ceveh, a ti fleki niso sve?i, tako da ni nujno, da je od obeh.....

 

Baje da vse M6 tam pu??ajo, ker je napeljava zaradi DPF nekoliko druga?na kot pri starih M6 (?e n-ti?: hvala DPF za dodatne stro?ke) a Mazda no?e baje ni? sli?at o kaki tovarni?ki napaki.

 

Izku?nje, ideje?

 

Ful hvala...

 

BTW .. v?er pri?el na pomembn sestank s fleki potu pod pazduhami in na hrbtu, matr je vro?e brez klime...... sramezljiv

post-3203-1303415796_thumb.jpg

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

?e nobenem ni klima spustila? Lepo da sem spet nekje edini.... :blush:

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Bratu je spustila na 6 ampak je 100 kw brez DFP ni pa mislim da bila ista cev.

 

So jo pa z dvokomponentnim lepilom zalepili. pa ?e po dveh letih dr?i :bravo:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Meni je spustila na letniku 2006 isto dve cevi aluminjasti cevi porozni.... fiksirane z navadnimi ?eleznimi sponkami kar vsak ?alabajzer ve da aluminij in ?e?ezo ne gresta skupaj ampak mojsti v razvoju mazde pa o?itno ne...v gavnem meni je en majster obe cevi po?vasal in je klima dr?ala ves ?as koliko sem jaz avto vozil in vrjetno ?e zdaj dr?i...

Napisano

o?itno je treba dati na tehtnico stro?ke monta?e demonta?e varjenja in polnjenja.... ?e stvar deluje, kul, sicer hitro vr?e? kazga stotaka stran.... Zaenkrat bom brez klime. Po mojem do prve vro?ine :P

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

A je kdo pomislil da je samo gumijast O ring na tem spoju spustil, al pa da je mogo ?e premalo zategnjeno ?

Z zategovanjem ne pretiravat, ker je takoj preve?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tudi meni je spustila cev, ki je bila pritrjena z ?eleznim nosilcem, pa mi je mehanikar menjal in med cev in ?elezni nosilec dal gumijasti trak, zdaj pa je mir ?e dve leti. Cena cevi je bila ca. 60?, delo pa nevem, ker je ?e bil takrat servis, pa je vse skupaj zra?unal.

Napisano

Zgleda, da bo treba v poljane........ :P

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.