Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

eo sa nebom odperu nove teme kr kle povem... men tut kadi bel (u?as modr) sam mi vode ni? ne zmankuje. olje pa pije enmal ja sam pomoje bo krivo to da mam not v 19 let starem autu z 230.000 prevo?enih 5W-40 olje. :blush:

al mislte da bo to kej druzga krivo? :unsure:

 

tut js mam 5W40 noter, da ti pa pije olje je normalno za V6 (dokler je v mejah normale)

Napisano

tut js mam 5W40 noter, da ti pa pije olje je normalno za V6 (dokler je v mejah normale)

 

aha..... pa katalizator mam spraznjen torej je mo?no da je to krivo da auto nasploh kadi?

concept.gif

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Mazda 6, 120, diesel, DPF filter. V?eraj sem opazil da mi je med vo?njo kadilo moder dim. Ko sem se ustavil, je tudi ko je bil na mestu kadil. Dim je smrdel po nafti ali nekaj podobnega. Potem je na mestu v trenutku prenehalo kaditi in z nadaljevanjem vo?nje je bilo vse vredu. To sem opazil da se mi je ?e nekajkrat zgodilo cca 200 km nazaj po avtocesti. Regeneracija? Kaj bi lahko bilo?lp

 

Voda, olje, vse normalno. Avto vle?e normalno.

Napisano

Turbina ni ni? bolj glasna al karkoli. Skratka nisem opazil nobenih sprememb v delovanju motorja, mislim da sem kar picajzlast glede vseh zvokokov v avtu.

Napisano

Verjetno je bla regeneracija DPF, ?e je kar nenkrat nehalo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ampak, moder dim :ne vem: Ne vem sam men se pri regeneraciji ni? ne kadi .

33112_1.png

Napisano

Mazda 6, 120, diesel, DPF filter. V?eraj sem opazil da mi je med vo?njo kadilo moder dim. Ko sem se ustavil, je tudi ko je bil na mestu kadil. Dim je smrdel po nafti ali nekaj podobnega. Potem je na mestu v trenutku prenehalo kaditi in z nadaljevanjem vo?nje je bilo vse vredu. To sem opazil da se mi je ?e nekajkrat zgodilo cca 200 km nazaj po avtocesti. Regeneracija? Kaj bi lahko bilo?lp

 

Voda, olje, vse normalno. Avto vle?e normalno.

 

Tako sem imel jaz na mazdi 5 v rovinju pa se mi je prizgal tudi DPF - sem pod obrati sel do Pule do servisa, ni? bolje tam so pa rekli da so lambdo menjali in je do danes mir (avto ma 130.000)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

zaenkrat mi ne gori nobena lu?ka, sem pa to opazil zdaj v drugo. Po avtocesti je kadilo kaka dva, tri kilometre kilometre, potem normalno. V petek pa po lokalni isto, sem se ustavil, kadilo na mestu kake dve minuti, potem spet normalno. :ne vem:

Napisano

Ma ne komplicirajte, najprej probaj zamenjat samo olje z drugo znamko pa bo mogo?e bolje.

Da ti pokadi ko se nekaj ?asa pelje? brez gasa(da motor zavira) ni ni? takega, ?e ti ni treba dolivat olja pa sploh ni panike, samo teraj in BTK za dim.

 

 

Ja ne more? verjeti da po menjavi olja preneha "slab zadah" iz "avspuha"... :bravo:

Ko sem spet presedlal na valvoline 10 w 40 je po starem,brez modrega dima,bez porabe olja in ?rnega kromastega avspuha... O?itno valvoline le ni tako slab... :P

Napisano

zaenkrat mi ne gori nobena lu?ka, sem pa to opazil zdaj v drugo. Po avtocesti je kadilo kaka dva, tri kilometre kilometre, potem normalno. V petek pa po lokalni isto, sem se ustavil, kadilo na mestu kake dve minuti, potem spet normalno. :ne vem:

 

To je sicer zelo zelo zelo zelo majhna verjetnost ampak a se ti DPF pri?ge ko da? kontakt? Namre? ne bi bilo prvi? da bi ?arnica bla crknjena za DPF :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Lu?ka DPF se pri?ge ob kontaktu ja, olje kontroliram malo manj vsak dan, vodo tudi, nekaj se dogaja v samem filtru, upam da ?e ni ?el po gobe...

Napisano

Lu?ka DPF se pri?ge ob kontaktu ja, olje kontroliram malo manj vsak dan, vodo tudi, nekaj se dogaja v samem filtru, upam da ?e ni ?el po gobe...

 

js sm to porajtau pri mojemu samo enkrat da je kadil ko turk. res pa da je imel samo ene 10.000 km. potem sm ga oreng prtisnu po avtocesti in je nehal kadit. js z mojimi nimam tezav z dpf razen ko je cas za servis.

www.trziskisladoled.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.