Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki


Z M A J

Priporočeno sporočilo

Vse je to fajn pa krasn,

sam men tuki neki ni čist jasn...

 

"Brata sta žensko ugrabila na božič 1969 ter od njene družine terjala odkupnino v višini več kot milijon evrov."

 

Glej no glej! Kdaj so že v svetu imeli evro!

Mi, kmetje s hribov, smo za evro prvič slišali šele leta 2002...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ker se pripravljajo spremembe pri zdravstvenem zavarovanju, mogoče komu pride prav tale povezava:

 

 

 

 

 

Torej, za obisk bolnice ni treba več imeti 5 zavarovanj, čeprav jih baje spet ponujajo - razlagala ena babica v čakalnici, da so jo prepričevali, da če ne sklene nekega zavarovanja, da bo morala plačevati dodatne storitve, pa jo je zanimalo, katere dodatne storitve to so...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Škoda. Rad sem gledal te tri stare prdce :angry:

WWW.THEDRIVE.COM

The Grand Tour’s end comes just weeks after the BBC indefinitely shut down Top Gear.

 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

WWW.ZURNAL24.SI

Bencinski servisi v Nemčiji bodo lahko v prihodnje ponujali dve novi vrsti goriva. Strokovnjaki voznike opozarjajo, naj preverijo primernost...

Evo,se nadaljuje napad na dizle ,da bi čim prej odšli na odpad....🥴

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 minutami je Boss napisal:

Jezi jih, ker so novejši dizli čistejši od bencinarjev pa zmanjkuje argumentov.

Res je. Zdej bodo gonili te EV-je do onemoglosti.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo retardirane 24kur🤣 v jermani je 30cm snega in to decembra. Neverjetno res...

https://www.24ur.com/novice/tujina/mocno-snezenje-zajelo-bavarsko-letalisce-v-munchnu-ohromljeno.html

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

WWW.ZURNAL24.SI

Vse več bencinskih črpalk v Nemčiji zaračunava zrak za...

 

Pohlep je povsod kjer je vsaj malo možnosti za dodatni zaslužek 🥴 Zanimiv članek za nekatere, ki še vedno mislijo, da je pumpanje gum parkrat na leto dovolj za varno vožnjo... :nevem: Pri pumpanju pa se lahko še mimogrede kaj drugega opazi... 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je Shrek napisal:

Kompresor je porabnik energije. Energijo treba plačat. Po eni strani je to logično. 

Ni pa fer, še malo pa ti bodo računali ročko za čiščenje stekel... 🥴

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je Shrek napisal:

Kompresor je porabnik energije. Energijo treba plačat. Po eni strani je to logično. 

 

 

Noja... tudi voda v straniscu ni zastonj, pa je vecinoma uporaba WCjev (izjema so crpalke na AC) zastonj... Tudi elektriko za osvetlitev in gretje same crpalke ni zastonj... pa je tudi ne placamo posebej... ampak je ze vracunano v ceno vseh artiklov... Konec koncev so cene v stacuni na crpalki skoraj na ravni gostilniskih... Recimo 0,5 litra pijace stane toliko, kot v stacuni 2l plastenka te iste pijace :D ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

SIOL.NET

Euro NCAP je izpeljal še zadnji varnostni test leta, trije avtomobili so dobili le štiri varnostne zvezdice. Letos med najvarnejšimi tako...

 

 

Kitajci tudi s 5*, očitno dost izboljšujejo avtomobile

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:blink:

 

WWW.INDEX.HR

NESVAKIDAŠNJI prizor ovih se dana širi društvenim mrežama.

 

  • Haha 1
  • Začuden 2
  • Zmeden 1

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.