Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki


Z M A J

Priporočeno sporočilo

Tole bo bolj "Blažev žegen", kot so včasih djali...

 

Kdo se pa drži omejitve? Lahko na 100 portalov obesijo znak za omejitev, ampak še vedno bodo vsi gonili na polno. Mogoče še bolj, ker "gužva bo, stisni, da jih čim več prehitimo, da ne bomo toliko časa čakali..."

 

Če je na cesti več vozil, kot jih cesta lahko "prebavi", bodo zastoji. In to je vsa znanost glede tega...

 

Ti portali so podobno brihtna zamisel, kot je tista, da se vse tovornjake z cest spravi na železnice. Ali pa tista, da ljudje zjutraj pridejo z vlakom v Ljubljano...

 

 

 

Kar se tovornjakov na tirih tiče:

Na primorski avtocesti je dnevno okoli 10.000 tovornjakov. Da se tovor lažje pretovarja, predpostavimo, da vsi vozijo standardne, 12 metrske "kontejnerje". Če jih je 10.000, je to 120 km dolga kolona - brez presledka med vagoni. Ob dejstvu, da so povprečne dolžine tovornih vlakov okoli 500 metrov, to pomeni dodatnih 240 vlakov na dan. Mimo grede, trenutno je na primorski železnici okoli 85 tovornih vlakov na dan. Mislim, da ga ni heroja, ki bi iz Kopra do Ljubljane v enem dnevu spravil preko 300 tovornih vlakov. No, razen kakšne šivilje mogoče...

 

Kar se tiče ideje, da se ljudje z vlakom peljejo v Ljubljano:

Iz obalno-kraške in primorsko-notranjske statistične regije v Ljubljano vozi 13.000 zaposlenih. Recimo, da jih je redno 30% na bolniških, na dopustu, na službenih potovanjih,... To pomeni, da jih okoli 9.000 dejansko res vsak dan potuje v Ljubljano. Novi dvodanstropni vlak Stadler ima 290 sedežev. To pomeni vsako jutro dodatnih 31 vlakov. In potem še mestni promet, da vsi ti ljudje z železniške postaje odidejo na svoja delovna mesta... Pa to samo iz obalno-kraške in primorsko-notranjske statistične regije. In če bi v račun vzeli vse iz vseh statističnih regij? Zdaj pa zraven dodajte še tistih 300 tovornih vlakov od prej - ki naj bi svojo pot nadaljevali skozi celo Slovenijo, ne pa obtičali v Ljubljani...

 

Pa drugače, vam je krompir dobro obrodil? Sem slišal, da bo letina grozdja dobra, sicer ga bo malo, ampak bo kvaliteteno. Kako pa s hmeljem kaže? Vreme bo pa tudi še nekaj časa lepo kajne?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Seveda, če so pa presedlal na električarje, kjer moraš vozit pod 100km/h, da maš dovolj dometa. Sem bil v sredo prav presenečen, ko me je pri hitrosti 130km/h prehitel en s Teslo. Mislim, da od kar se spomnim je bilo to na AC sploh prvič in bi mu kar čestital za pogum v boju proti t.i. "range anxiety".

 

Drugač pa takole in to ravno v sredo na poti iz Kopra proti Lj. Spet je bilo enormno kamionov, ampak zdaj kljub prepovedi so že pogruntali, da jih noben ne kontrolira in že veselo pri 95km/h skačejo na prehitevalni pas. Zadaj pa seveda avtomobili bremzajo in pol se vsi čudimo od kod fantomski zastoji. Ja če nekdo navali na prehitevalni pas z bistveno nižjo hitrostjo od dovoljene je pač recept kako narediš za sabo zastoj, ki ga po pravilih normalne vožnje sploh ne bi smelo biti.

 

Torej od Kopra do Lj so tole Shrekovi stanovski kolegi uprizorili pred mano ene 4x in to trije tuji vozniki in en naš. Za dva pasova je pač tranzitnega prometa preveč pa naj vas ne zavedejo zgodbice, da to ne bo pomagalo, če bodo trije pasovi. Prekleto pomaga in tam kjer so že danes trije pasovi ne prihaja do takih zgostitev, saj je vedno opcija skrajnega levega pasu, da se hitrost ne zmanjša in ne naredi fantomski zastoj. Dokler pa sta le dva je pa vse odvisno zgolj in samo od uvidevne in neegoistične vožnje tako navadnih voznikov kot profi šoferjev, da z izsiljevanje prednosti ne povzročijo enega glavnih vzrokov za kaos na cestah.

 

Če mogoče kdo misli da pretiravam, je en lepih primerov vrhniški klanec iz smeri primorske pred izvozom za Vrhniko. Na tem klancu nikoli ni bilo zastojev, dokler niso postavili radarja tik pod koncem klanca navzdol. Tam navigacije sporočajo voznikom, da je radar in prihaja do naglega zmanjševanja hitrosti in zastoj je tu. Potem pa se ta zaradi harmonika efekta vleče še vsaj nekaj kilometrov naprej.

 

Tako DARS kot strokovnjaki to vedo ampak vseeno razlagajo, da je zato kriva premajhna varnostna in podobne nebuloze, ki jih niti fizika ne more opravičit. Če se hitrost nenadoma zmanjša imaš predpogoj za zastoj pa je varnostna prava ali pa neprava, pa vseeno pride do zgostitve.

 

Potrebno je odpravit VZROK zakaj pride do nenadnih zmanjšanj hitrosti ne pa palamudrit o stvareh, ki imajo zanemarljiv vpliv le zato, da se krivdo zvrne na vse udeležence v prometu v stilu, da so krivi ker se vozijo samo po en v avtu, kot to razlaga nesojena komisarka Alenka.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vse resne države imajo 3 pasove (+varnostni,), mi kot zelo tranzitna pa samo 2 (+varnostni) in glede na obseg prometa je to to....torej kolone oz.kamioni zasedejo en cel pas...moja izkušnja na zadnje je po severni IT....3 pasovi in gas...., in enako AT...3 pasovi in gas...pri nas pa je kot je....

Popravljeno od sportman333
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Problem je ker se danes najdejo imbecili, ki so proti širjenju na tretji pas. Navadno so to taki, ki ne stojijo v gnečah ampak kar na pamet lapajo o stvareh, ki jih ne razumejo. Ko so odprli prvo AC 1972 leta je do danes ta odsek primorke praktično ostal enak. Halo 50 let je minilo, folku pa še vedno ni jasno zakaj so trije pasovi načeloma nujnost. Druga opcija pa je zapirat državo in uvajat kvote, kar pa nam EU nikakor ne bo dovolila.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem mnenja še v drugih kontroverznih temah, da na splošno množice delujejo dobro, kadar se posamezniki držijo pravil. To, da posamezniki razmišljajo s svojo glavo (delajo po svoje, ne da bi upoštevali nasvete strokovnjakov ali se ozirali na druge) tudi na cesti povzroča dodatne težave.

 

Sam v teh gnečah vozim po desni (opažam, da se na koncu celo splača) in opazujem, kako nekateri medtem 5x ali več menjajo pas, povzročajo motnje in večajo verjetnost za kakšen karambol. Ni mi jasno, kako lahko na primer v jutranjih gnečah nekdo pričakuje, da bo po prehitevalnem pasu vozil 130 km/h. Ker se z višjo hitrostjo povečuje varnostna razdalja, isti avto porabi večji odsek ceste. In zmanjka prostora za druge ... torej vozim hitreje na račun drugih, ampak se v praksi ne izide, tako kot tako egoistično razmišljanje v drugih življenjskih situacijah za posameznika celo deluje, seveda spet na račun ostalih ...

 

Ja, kdaj se splača biti ovca, ker potem zadeve funkcionirajo. :)

 

sheep herding near me online -

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Citat

Ker se z višjo hitrostjo povečuje varnostna razdalja, isti avto porabi večji odsek ceste.

 

 

Tole @Janez007 se pa ne morem strinjat. Čist preveč poenostavljaš zadevo in iz fizikalnega stališča nimaš prav, ker si pozabil bistveno komponento in to je čas, ki spremeni komplet tvojo predpostavko.

 

Bom naredil tri primere pri različnih hitrostih, da se vidi, da je višja hitrost faktor, ki bi ob idealnih razmerah, pomenil večjo pretočnost prometa in ne obratno kot nam neki veseljaki razlagajo, da je treba hitrost spustit, da se pretočnost poveča. To je pač BS in velja zgolj in samo takrat, ko se je situacija že zgodila. Ne boš pa situacijo popravil, ko se še ni zgodila, ampak jo boš še poslabšal.

 

OK, dejmo na primerih.

 

Prva kolona vozil vozi s 130km/h na varnostni razdalji 1,5 sekunde. To pomeni, da en avto rabi cca 54m (varnostna razdalja plus 5m dolžine avta) ceste za svoje gibanje. Na razdalji 100km stisnemo v to kolono cca 1695 avtov in štopamo eno uro. Ker je hitrost višja od 100km/h pridejo skozi tudi tisti avti, ki so na koncu kolone in oddaljeni od cilja več kot 100km. Se pravi pomnožimo cifro avto še z 1,3 (130km/h/100km). Skozi torej v eni uri pride 2203 avtomobilov.

 

Druga kolona vozi s 90km/h in potrebuje 43m za en avto, kar pomeni, da jih na 100km spravimo na cesto 2325, ampak, ker se vozijo z manj kot 100km/h jih na cilj pripelje v eni uri torej 90% teh ali 2093.

 

Pa še tretja kolona, ki se vozi zelo počasi s 50km/h in rabi 29m na en avto, tako da jih je na 100km razdalje 3448, in jih zaradi hitrosti 50km/h le polovica od teh pripelje v časovnem roku do cilja, kar pomeni le 1724 avtov.

 

Torej:

Pri 130km/h je pretočnost 2203 avte na uro

Pri 90km/h le še 2093 ali 5% manj.

Pri 50km/h pa skromnih 1724 avtov na uro  ali 22% manj, kot pri hitrosti 130km/h.

 

Zato v trenutku, ko se hitrost zaradi kateregakoli razloga oziroma motnje začne zmanjševati že sama manjša hitrost povzroči, da lahko pride do zastoja in ne obratno, da zastoj povzroči manjšanje hitrosti, kot se narobe razlaga.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Boss, fino, da si naredil še izračune. 👍

 

Če prav razumem, bi trenutne prometne avtocestne zastoje popolnima odpravili z dvigom omejitev oziroma bi ob konicah celo morali po prehitevalcu vsi voziti 200 km/h, po navadnem pa najmanj 130 km/h? 😀 Saj me čudi, da se tega še ni spomnila šivilja. 🤣

 

Če pogledam avtocesto od Grosupljega do Ljubljane. Da bi tvoja teorija Boss bila učinkovita tudi v praksi, bi jaz zjutraj v Grosupljem moral čakati v stoječi vrsti za morebitno vključitev v enakomeren tok vozil, ki vozijo s hitrostjo zgornje omejitve. Čakal pa bi verjetno 1 uro za vključitev med voznike iz Dolenjske, ki drvijo v službo. Avtov je enostavno več, kot jih je po tvojih izračunih možno nabasati na avtocesto, verjetno preveč tudi za idealne pogoje. Saj ko se združujeta 2 cesti v 1 je podobno. Če sta obe polni, se zamaši in se vozniki na levi in desni rinejo iz 2 v 1 kolono. 

 

WWW.RTVSLO.SI

Prometni zamaški so mora večine voznikov po vsem svetu. Poleg nenačrtovanih zamud med udeleženci povzročajo dodatno utrujenost...

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Še ena žalostna novica za avtomobilske navdušence. V čast in velik užitek mi je bilo voziti RS športni oddelek. Mogoče pa še kdaj se srečamo kje...:jupiii::rispekt:

 

AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Megane R. S. Ultime je hvalospev legendarni zgodovini športnih Renaultov z oznako R. S.

 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za zastoje... 

Eno je teorija, drugo pa  praksa. Eno je vozit se po AC, drugo pa izvozi iz AC, kjer iz prehitevalnega pasa rinejo zadnji čas na izvoz....ki ne požira maso avtov... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V bistvu gre le za to, da pač potrebujemo tretji pas ni druge. Vsaj na teh najbolj obremenjeni delih ceste pa če se vsi praznoglavci v bran postavijo, da tega ne rabimo.

 

Drugač pa je @Shrek točno to se dela, ker na voznem imaš nepregleden konvoj kamionov, ki ne upoštevajo varnostne in dejasnko se zgodi, da po več kilometrih ne moreš na desni pas, da bi iz njega potem se izločil na izvozu. Če bi imeli tri pasove to ne bo več misija nemogoče, kot dejansko zadnje čase v konicah rata. 

 

Pa seveda, treba bo povišat ceno cestnin za tovorni tranzit, ker je trenutno med najcenejšimi v EU in kar vabi vse to na naše ceste, namesto, da bi del prevzele Avstrija in Nemčija. Shrek, ti verjetno to veš, da je cestnina pri nas najcenejša, a ne?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Janez007 V bistvu ja, če bi se vsi vozili z enakomerno hitrostjo 200km/h bi bila pretočnost največja. Tukaj me bo podprla čisto gola fizika. Ampak to ni point, ker vemo, da to ni mogoče in tudi ni izvedljivo je potrebno imeti najbolj optimalno hitrost, ki je verjetno nekje med 120-140km/h.

 

Problem nastane, ker imamo vozila, ki ne smejo dosegat te hitrosti in vozijo bistveno pod maksimalno omejitvijo se pravi: avtobusi 100km/h, polpriklopniki do 90km/h, priklopniki do 80km/h itd. Če imaš samo dva pasova in je takih počasnejših vozil veliko hitrost vožnje na voznem pasu pade na hitrost teh vozil a istočasno povzroči situacijo, da hitrejša vozila s tako nizko hitrostjo padajo na prehitevalni pas, kjer bi se moralo vozit v normalnih pogojih vsaj 120km/h. Pride do izsiljevanja in to je problem, ki ga vidiš tudi v članku saj prihaja do sprememb hitrosti. 

 

Tudi, če je varnostna pravilna je sprememba hitrosti recimo iz 130km/h na recimo manj kot 100km/h pač prevelika, da bo buffer deloval, kot trdijo v članku. Ne deluje, ker recimo kamion v prehitevanju bo še vedno vozil "le" 95km/h in prehiteval tistega, ki na voznem pelje 92km/h. Kolk cajta to traja si lahko izračuna vsak zase.

 

To je to kar se tiče same vožnje in vpliva hitrosti na nastajanje zastojev. Če pustimo ob strani delo na cesti, nesreče, okvare, posebni prevozi itd, ki so največkrat glavni kreator zastojev se vse omenjeno da rešit s tretjim pasom. Kjer je desni pas še vedno namenjen počasnejšim vozilom tam nekje med 80-100km/h. Srednji da le ta vozila lahko prehitijo počasnejše in bi si delili ta pas z ostalim prometom nekje v hitrostih 95km/h in 130km/h. Skrajno desni pa za prehitevanje vozil na sredinskem pasu, kjer bi se pričakovala hitrost med 120-130km/h.

 

Tako bi med sosednjimi pasovi bila razlika v hitrosti manjša in lažje obvladljiva pri prehajanju iz enega na drug pas, kot tudi pri samem vključevanju na AC kot izključevanju iz nje. Doseči hitrost na pospeševalnem pasu vsaj 90km/h ni tak problem, kot za mnoge pospeševati do 130km/h, kot je v določenih primerih potrebno danes, da se nestresno vključiš v promet na AC. Tretjina voznikov se namreč še vedno ne zna vključit in ne dojamejo, da to najlažje storiš čimbolj se približaš hitrosti prometnega toka.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Boss napisal:

V bistvu gre le za to, da pač potrebujemo tretji pas ni druge. Vsaj na teh najbolj obremenjeni delih ceste pa če se vsi praznoglavci v bran postavijo, da tega ne rabimo.

 

Drugač pa je @Shrek točno to se dela, ker na voznem imaš nepregleden konvoj kamionov, ki ne upoštevajo varnostne in dejasnko se zgodi, da po več kilometrih ne moreš na desni pas, da bi iz njega potem se izločil na izvozu. Če bi imeli tri pasove to ne bo več misija nemogoče, kot dejansko zadnje čase v konicah rata. 

 

Pa seveda, treba bo povišat ceno cestnin za tovorni tranzit, ker je trenutno med najcenejšimi v EU in kar vabi vse to na naše ceste, namesto, da bi del prevzele Avstrija in Nemčija. Shrek, ti verjetno to veš, da je cestnina pri nas najcenejša, a ne?

 

Torej bo rešitev 3. pas. ...😀

 

What's Up With That: Building Bigger Roads Actually Makes Traffic Worse |  WIRED

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se pa tiče kolon bo pa jutri spet žurka, ponedeljek plus študentje v ljubljano.... :nevem:

Uni ki pravijo, da ni potreben tretji pas mi naj prosim razložijo zakaj je bil pred leti potem potreben drugi pas.... 🥴

Razlogi so isti kot takrat... 😉

Če mislijo drugače, potem naj nehajo graditi 2.tir....:wub:

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je Bini napisal:

Kar se pa tiče kolon bo pa jutri spet žurka, ponedeljek plus študentje v ljubljano.... :nevem:

Uni ki pravijo, da ni potreben tretji pas mi naj prosim razložijo zakaj je bil pred leti potem potreben drugi pas.... 🥴

Razlogi so isti kot takrat... 😉

Če mislijo drugače, potem naj nehajo graditi 2.tir....:wub:

Tretji, čez nekaj let četrti, ... pa peti .... Bomo Slovenci delali le še za ceste in avte? Kaj bo ostalo od naše lepe že tako majhne pokrajine?

 

Nekako moramo spremeniti navade, politiko.  Recimo veliko ljudi, študentov se je v zadnjih letih nastanilo izven večjih mest, ker so se nastanitvene nepremičnine podražile preko vseh razumnih meja. Tako sedaj v Ljubljani na primer, študentje skoraj več ne dobijo dostopnih sob, ljudje pa so se izselili v dostopnejše zidanice po Dolenjski. Vedno več stanovanj pokupijo investitorji in jih oddajajo turistom. To ne vodi več nikamor. Sem mal hud. :) 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Boss napisal:

V bistvu gre le za to, da pač potrebujemo tretji pas ni druge. Vsaj na teh najbolj obremenjeni delih ceste pa če se vsi praznoglavci v bran postavijo, da tega ne rabimo.

 

Drugač pa je @Shrek točno to se dela, ker na voznem imaš nepregleden konvoj kamionov, ki ne upoštevajo varnostne in dejasnko se zgodi, da po več kilometrih ne moreš na desni pas, da bi iz njega potem se izločil na izvozu. Če bi imeli tri pasove to ne bo več misija nemogoče, kot dejansko zadnje čase v konicah rata. 

 

Pa seveda, treba bo povišat ceno cestnin za tovorni tranzit, ker je trenutno med najcenejšimi v EU in kar vabi vse to na naše ceste, namesto, da bi del prevzele Avstrija in Nemčija. Shrek, ti verjetno to veš, da je cestnina pri nas najcenejša, a ne?

Za cestnine ne vem...trga iz aparata na steklu. Vem, da je na Hrvaškem za bus 3 osni do konca Dalmacije iz Zagreba 70€

Premalo je kontrol in policije za tovornjake na cestah... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Janez007 napisal:

 

Torej bo rešitev 3. pas. ...😀

 

What's Up With That: Building Bigger Roads Actually Makes Traffic Worse |  WIRED

 

A tole je posneto pri nas? Glej sem zadnji teden bil veliko na AC in prav pozoren. Gneča se naredi na dvopasovnem, medtem tam, kjer ima AC tri pasove gneče ni bilo nobene. Če ne verjameš greš lahko preverit sam.

 

Če pa že gledamo tole slikco, pol si pa predstavlji, da imajo samo dva pasa. To tri dni ne prideš nikamor, tkole pa mogoče v eni uri. Dva litra tekočine ne spraviš v litrsko steklenico, gre pa v dvolitrsko. Mislim, a je res tole tko težko razumet, da tretji pas bo pomagal. Ne bom rekel, da bo pretočnost za 50% večja, bo pa za 30% sigurno. In pri nas nimamo tako groznih gneč kot recimo ob konicah drugod po Evropi. Tko, da po moje bi že 20% povečanje pretočnosti ogromno pomagalo.

 

 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Boss napisal:

 

A tole je posneto pri nas? Glej sem zadnji teden bil veliko na AC in prav pozoren. Gneča se naredi na dvopasovnem, medtem tam, kjer ima AC tri pasove gneče ni bilo nobene. Če ne verjameš greš lahko preverit sam.

 

Če pa že gledamo tole slikco, pol si pa predstavlji, da imajo samo dva pasa. To tri dni ne prideš nikamor, tkole pa mogoče v eni uri. Dva litra tekočine ne spraviš v litrsko steklenico, gre pa v dvolitrsko. Mislim, a je res tole tko težko razumet, da tretji pas bo pomagal. Ne bom rekel, da bo pretočnost za 50% večja, bo pa za 30% sigurno. In pri nas nimamo tako groznih gneč kot recimo ob konicah drugod po Evropi. Tko, da po moje bi že 20% povečanje pretočnosti ogromno pomagalo.

 

 

... "in pri nas nimamo tako groznih gneč kot recimo ob konicah drugod po Evropi". 

Resno? V nobeni drugi evropski državi, kjer sem bil letos ni takih kolon kot pri nas. 

Včeraj, ko sem se vračal iz Ljubljane (okoli 18.ure) je bila kolona dolga od Senožeč do Ljubljane. Dobro, da, sem se vozil v nasprotno smer proti Kopru. 

Ne vem,če bi tretji pas kaj rešil. Mogoče le za odtenek. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Potem se verjetno nisi veliko vozil po drugih drzavah v casu prometnih konic…

 

London recimo je na prvem mestu, kjer v povprecju za prevozit 10 km rabis vec kot pol ure… 

 

WWW.TOMTOM.COM

"Ranking travel times across 390 cities worldwide. Check out the most congested cities in the world."

 

Pa se ena stran, kjer so navedeni podatki o prometu

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole napišem, popijem kavo, potem se grem pa postavit v kolono proti Ljubljani.

 

Itak se strinjam, da bo tretji pas krepko pomagal. Ampak, ko bo narejen, bo potreben že četrti. Da pa se tretji pas zgradi, je toliko preprosto, kot ojačati omrežje, da bo sfolgalo več električnih avtov, TČ, sončnih elektrarn. Zraven pa se zavedamo, da je treba temeljito posodobiti še želežniške povezave ... (mi imamo še enotirno na dizel lokomotive - niti ni elektrificirana!). Ampak na prvem mestu je treba denar vložiti v razsut zdravstveni sistem, trenutno pa še prej v sanacijo vodotokov in škode po poplavah. ..Radi bi zaprli TEŠ 6, da pa zgradimo novo NEK, pa bo treba spet nekje dobiti 10-15 MRD. Za vse, kar sem naštel, pa ne vem če bo 50 MRD dovolj ... to pomeni 25.000€ na prebivalca Slovenije ... Lahko pa vsaka družina v Sloveniji (upoštevam povprečje - 4 člani) skešira po 100.000€ in vse to naredimo takoj. :) Če bi bil problem samo v denarju. V nasprotnem primeru (tako v praksi bo) se bomo zadolžili in na koncu preko davkov, taks, ... prispevkov plačali še več - skupaj z obrestmi 150.000 €/družino, potem se bomo pa čudili, od kod nam tako nizek standard - zakaj je država tako draga. Cenejše variante pa lahko drugje vidimo kakšne so. 😃

 

Skratka, treba bo biti potrpežljiv, nisem prepričan, če bom to čez 30 let potreboval ali dočakal. :)

 

image.jpeg

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tretji pas bo najcenejši, ker se obstoječa AC samo dogradi. Ko bo to zgrajeno čez cca 5 let se bo začel počasi umirjati promet zaradi dragih el. vozil in dograjenega železniškega 2.-3 jega tira....😊

Je pa res povsod ogromno problemov, ki jih nikoli ne bomo rešili, žav..... :nevem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.